vg
door vgz-klant Nov 27, 2015 om 14:55
Garantie & verzekeringen

VGZ: zelfde prijs met minder vergoeding is ook prijsverhoging

VGZ Aanvullend Beter vergoedt in 2015 o.a. € 300,-- voor steunzolen. In 2016 wordt dat € 125,--, minder dan de helft! En hoewel op de site in grote letters staat dat de premie voor de basisverzekering in 2016 gelijk blijft, moet je heel erg zoeken om deze enorme verlaging van de vergoeding in de aanvullende verzekering te vinden. Het wordt nergens aangekondigd, je vindt het alleen als je de vergoedingen van 2015 en 2016 naast elkaar legt. Dus wie bij VGZ verzekerd is en niets wil veranderen doet er goed aan nog even naar de aanvullende verzekering te kijken, dezelfde prijs betekent niet dezelfde vergoeding.

819 5 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Nov 27, 2015 om 14:58
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Maar de premie voor de Basisverzekering blijft gelijk en dat staat er dan ook!
Aanvullende pakketten is een ander verhaal.

marita567
door marita567 - Nov 28, 2015 om 08:23
1576 Antwoorden / 17 Vragen

U schrijft je moet heel erg zoeken om deze enorme verlaging van de vergoeding in de aanvullende verzekering te vinden .
Het gaat zeer gemakkelijk klik hier en klik op de S ( steunzolen )

Met vr,gr.

door 1953 - Nov 28, 2015 om 09:30
3725 Antwoorden / 95 Vragen

VGZ doet u weer verbazen!

marita567
door marita567 - Nov 28, 2015 om 10:33
1576 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=1953 schreef op zaterdag 28 nov 2015, 09:30]VGZ doet u weer verbazen!

Als dit gericht was aan TS dan is er maar een oplossing aanvullende verzekering goed controleren wat TS ook gedaan heeft .
Bij iedere verzekering zijn er veranderingen .

ho
door hopetobehelping - Nov 28, 2015 om 11:34
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste vgz-klant,

dank u wel voor de waarschuwing.
Ik denk dat het voor niemand kwaad kan om nog eens kritisch naar de eigen zorgverzekering te kijken.
De verschillen in prijsverhogingen vind ik persoonlijk ook erg bijzonder. Bij Zilveren Kruis gaat mijn premie bijna 10% omhoog, tijd om nog eens rond te kijken.
Wat ik zelf erg kwalijk vind is dat het nog steeds niet 100% duidelijk is welke zorgverzekeraar met welke zorgverleners een overeenkomst heeft voor 2016. Dat maakt de keuze er niet eenvoudiger op.