Via actie van de dag (vakantieveilingen) een arrangement geboekt bij Apollo Hotel te Zaltbommel, nu is het hotel failliet , wat kan ik doen?
k heb eind september een arrangement geboekt via actie van de dag van vakantieveilingen. Nu is 29 oktober het Apollo Hotel in Zaltbommel failliet verklaard. Een kort mailtje van actie van de dag.
U heeft een boeking gemaakt bij ActievandeDag, voor het Apollo Hotel in ’s Hertogenbosch-Zaltbommel.
Wij willen u informeren over het volgende. Het Apollo hotel is officieel failliet verklaard. Om deze reden is het niet meer mogelijk te verblijven in Apollo Hotel ’s-Hertogenbosch-Zaltbommel.
U zal zo spoedig mogelijk bericht ontvangen omtrent uw boeking en betaling. Wij vragen om uw geduld. Onze excuses voor dit ongemak.
Mochten er nog vragen zijn, vernemen wij dit graag.
Met vriendelijke groet,
Team ActievandeDag
Wat kan ik hier aan doen? Ik heb een rechtsbijstandsverzekering deze alvast inschakelen?
Dit kan dus gebeuren met allerlei reizen, hotels ,uitjes ed. van vakantieveilingen. Wie is er verantwoordelijk?
Ik hoor graag tips.
Mvg, Claudia
Bedankt voor jullie antwoord, dit was een weekendje weg voor mij en mijn man. Ik heb daar 138 euro voor betaald en ik had gehoopt op een antwoord waar ik iets mee kan. Overkom dit zelf maar dan antwoord je wel anders.
Maar waar hebt u het nu over. Het hotel is op 29 oktober failliet verklaard. Ook Actie wist daar natuurlijk niet eerder van. Ze hebben vast iedereen in kennis gesteld en berichten u later wat er verder gebeurt. Dus geduld, even wachten. U kunt nu verder even niets.
Ja, vervelend is het inderdaad, maar wat voor antwoord verwacht je hier dan? Wat denk je dat je rechtsbijstand verzekering kan doen bij een faillissement? Misschien lost vakantieveilingen het wel netjes op. Heb nog even wat geduld. Wanneer was dat weekendje gepland?
29 Oktober failliet, en binnen een paar dagen een reactie naar de klanten. Dat geeft aan dat ze voor mijn idee (voorlopig) van goede wil zijn. En met wat geduld zal zeker, hoe vervelend dat dit nu ook voor u ook is, een oplossing komen. De vrijwilligers van deze site kunnen u misschien wel helpen met adviezen. Maar de oplossing ligt bij Team ActievandeDag.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer