an
door annatossings Jun 8, 2012 om 16:00
Computers & telefonie

Videorecorder

Heeft iemand voor mij een naam/telefoonnummer/e-mailadres van 'n bedrijf/persoon dat/die nog (ik weet het: héél ouderwets) 'n videorecorder kan repareren?

Bij voorbaat dank!

2407 11 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 8, 2012 om 16:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo annatossings,

Misschien vind je hier iets?

Suc6

ve
door verwijderd - Jun 8, 2012 om 16:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Waar woont u?

ve
door verwijderd - Jun 8, 2012 om 17:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

abcde schreef op vrijdag 8 jun 2012, 16:35: Waar woont u?

Zou wel zo handig zijn, ja als er een woonplaats wordt vermeld.

Aan reparatie zijn vaak behoorlijke kosten verbonden. Voor 20 euro vind je die dingen op Marktplaats.

ve
door verwijderd - Jun 8, 2012 om 18:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

carola.83 schreef op vrijdag 8 jun 2012, 17:49: Voor 20 euro vind je die dingen op Marktplaats.

En voor nog minder kun je ze bij bosjes vinden in de kringloopwinkels.

ve
door verwijderd - Jun 8, 2012 om 18:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

dirck schreef op vrijdag 8 jun 2012, 18:23:
carola.83 schreef op vrijdag 8 jun 2012, 17:49: Voor 20 euro vind je die dingen op Marktplaats.

En voor nog minder kun je ze bij bosjes vinden in de kringloopwinkels.

Nou de laatste x dat ik in een kringloopwinkel was, stonden er bij achterlijk oude videorecorders, t.v.'s enz. enz. pittige prijzen.

En ik zeg 20,- euro, maar ik zie ze zelfs gratis op MP.

ve
door verwijderd - Jun 8, 2012 om 19:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3 schreef op vrijdag 8 jun 2012, 16:33: Hallo annatossings,

Misschien vind je hier iets?

Suc6

Waarom zou het nog repareren?!? Koop een nieuwe videorecorder (met garantie) en veel goedkoper dan repareren. Videorecorder is uitlopend: weonig nog vraag naar.

ve
door verwijderd - Jun 8, 2012 om 19:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Aan: abcde: Ik woon in Zuid-Holland.

ve
door verwijderd - Jun 8, 2012 om 19:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

......Videorecorder is uitlopend......

Inderdaad, maar dan ga je toch geen nieuwe meer kopen?! Als ze überhaupt nog te koop zijn.

Repareren zou ik ook niet meer aan beginnen, is de investering niet meer waard;hooguit een oudje van MP gratis of voor een paar euro.

ve
door verwijderd - Jun 8, 2012 om 20:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

[cynisch] Oh, u woont in Zuid Holland. Duidelijk! [/cynisch]

ve
door verwijderd - Jun 8, 2012 om 20:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

@abcde,

Doe niet zo onaardig. ;-) Vraagsteller is nieuw op deze site!
De provincie is al duidelijker dan heel Nederland, nietwaar.

@annatossings,

Een ander exemplaar aanschaffen kan goedkoper zijn dan repareren, zoals al opgemerkt!

Goed weekend

ve
door verwijderd - Jun 8, 2012 om 20:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Even een briefje ophangen bij de supermarkten of iemand 'm voor je kan repareren en gelijk een briefje met de vraag om een oude videorecorder, veel mensen hebben er nog wel eentje ongebruikt thuis liggen.