mjvanderwerf
door mjvanderwerf Aug 22, 2013 om 11:37
Computers & telefonie

Vind ik leuk (Incredimail)

L.S.,
sinds vanmorgen krijg ik als ik een nieuwe uit-mail (met Incredimail) ga maken, in de ruimte voor het in te voeren bericht, linksboven een rechthoek met daarin de bekende opgeheven duim en de tekst "Vind ik leuk" .
Welnu, ik vind dat helemaal niet leuk !
Hoe krijg ik dat weg ?
Groeten,
MJ.

3543 17 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Aug 22, 2013 om 12:03
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dag mj,

Lees eens hier (klik) over hoe je die melding kunt uitzetten.

vr.gr.

pavoordf
door pavoordf - Aug 22, 2013 om 12:34
519 Antwoorden / 73 Vragen

ik heb incredimail een week geinstalleerd gehad omdat ik iets moest uitzoeken voor mijn broer die dat programma gebruikt. Ik vind het een irritant product.

aurora1
door aurora1 - Aug 22, 2013 om 12:46
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dank voor je berichtje mj, en ook nog een fijne dag gewenst,

vr.gr.
D1

lekkerisdat
door lekkerisdat - Aug 22, 2013 om 17:53
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Algemene reactie op mails verzonden met Incredimail..

edrick3
door edrick3 - Aug 22, 2013 om 18:41
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@lekkerisdat,

OT.
Mee eens. LOL.

hennyb86
door hennyb86 - Aug 23, 2013 om 12:43
106 Antwoorden / 5 Vragen

even gauw gekeken. heb ook incredimail, maar geen like !!! heb je mss iets aangevinkt ergens ? ben het wel met je eens, hoor. die like's komen ook mij m'n neusgaten uit. haha. pavoordf-- heeft dat ergens iets mee te maken ?? incredimail is best een leuk iets om naast je "echte "mail te hebben, hoor. vooral om mail te versturen. eigen keus, he. succes met verwijderen. ik hoop dat het lukt !!!! of heb ik het mailtje dat dat al het geval is gemist ??

tenormin
door tenormin - Aug 23, 2013 om 13:25
16828 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=hennyb86 schreef op vrijdag 23 aug 2013, 12:43]even gauw gekeken. heb ook incredimail, maar geen like !!! heb je mss iets aangevinkt ergens ? ben het wel met je eens, hoor. die like's komen ook mij m'n neusgaten uit. haha. pavoordf-- heeft dat ergens iets mee te maken ?? incredimail is best een leuk iets om naast je "echte "mail te hebben, hoor. vooral om mail te versturen. eigen keus, he. succes met verwijderen. ik hoop dat het lukt !!!! of heb ik het mailtje dat dat al het geval is gemist ??

Ja, heb je dan gemist. Het eerste antwoord was immers al "goud" waard.

an
door annie van es - Aug 23, 2013 om 13:52
53 Antwoorden / 4 Vragen

ik vind dat een irritant gedoe onder de mails die je krijgt met die Incredimail, lastig weg te halen als je een mailtje door wilt sturen. Bijna iedereen laat het staan, wellicht omdat het niet lukt. Ik haal ze altijd weg omdat ik weet dat veel mensen die niet willen hebben. Volgens mij kun je nergens aangeven dat je die niet wilt, of weet iemand dat wel hier?

tenormin
door tenormin - Aug 23, 2013 om 14:25
16828 Antwoorden / 108 Vragen

@an62, heb jij dan niets aan de link die aurora1 heeft neergezet? Ten overvloede: het eerste antwoord, bekroond met topantwoord!

hennyb86
door hennyb86 - Aug 23, 2013 om 14:42
106 Antwoorden / 5 Vragen

tenormin -- dat er een topantwoord wordt gegeven wil nog niet zeggen dat het opgevolgd wordt en of dat ook gelukt is, hoor.

tenormin
door tenormin - Aug 23, 2013 om 14:51
16828 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=hennyb86 schreef op vrijdag 23 aug 2013, 14:42]tenormin -- dat er een topantwoord wordt gegeven wil nog niet zeggen dat het opgevolgd wordt en of dat ook gelukt is, hoor.

Ik denk dat de vraag toch naar tevredenheid beantwoord is en dat er op de goede manier bedankt word.
M.a.w. mjvanderwerf is tevreden. Tenminste, daar ga ik dan van uit dat het gelukt is met haar doorverwijzing.

an
door annie van es - Aug 23, 2013 om 14:55
53 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=tenormin schreef op vrijdag 23 aug 2013, 14:25]@an62, heb jij dan niets aan de link die aurora1 heeft neergezet? Ten overvloede: het eerste antwoord, bekroond met topantwoord!
Terormin, uiteraard heb ik het gelezen, maar het antwoord gaat over facebook, daar heb ik geen problemen mee, maar in de "normale" mail. Ik heb ook geen Indredimail tools, ik wil dat programma ook helemaal niet hebben. Het kan een top antwoord zijn, maar geen antwoord op mijn vraag of ik daarvan verschoond kan blijven. MJ.v.d. Werf zegt ook dat bij een uitgaande mail die vind ik leuk op het scherm verschijnt, daar heb ik geen last van, alleen bij inkomende mail van mensen die het mij sturen staan die icons onderaan.

ikbenik
door ikbenik - Aug 23, 2013 om 15:08
2845 Antwoorden / 27 Vragen

Incredimail is een mail programma gebaseerd op Outlook Express, maar maakt echter de computer super traag.

an
door annie van es - Aug 23, 2013 om 15:47
53 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=ikbenik schreef op vrijdag 23 aug 2013, 15:08]Incredimail is een mail programma gebaseerd op Outlook Express, maar maakt echter de computer super traag.

ikbenik, ik heb geen Outlook, al ruim 6 jaar niet meer, ik gebruik Windows Mail. Anderen gebruiken outlook nog wel en je krijgt ongevraagd al die icons onder het bericht op je scherm. Mijn top antwoord heb ik dus helaas nog niet gekregen.

ikbenik
door ikbenik - Aug 23, 2013 om 16:01
2845 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=an62 schreef op vrijdag 23 aug 2013, 15:47][quote=ikbenik schreef op vrijdag 23 aug 2013, 15:08]Incredimail is een mail programma gebaseerd op Outlook Express, maar maakt echter de computer super traag.

ikbenik, ik heb geen Outlook, al ruim 6 jaar niet meer, ik gebruik Windows Mail. Anderen gebruiken outlook nog wel en je krijgt ongevraagd al die icons onder het bericht op je scherm. Mijn top antwoord heb ik dus helaas nog niet gekregen.

Dat je die icoontjes krijgt, verbaast mij niets.

Tegenwoordig is het de hype om gelijk alles te delen via social media. En door middel van die icoontjes kan men dat op een zeer gemakkelijke manier.

Het toverwoord daarbij is: social media en on-the-cloud.

Of dat wenselijk is, zijn de meningen daarover verdeeld.

Ik geef hierbij niet een oplossing, maar wel waar het vandaan komt.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Aug 23, 2013 om 17:46
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=an62 schreef op vrijdag 23 aug 2013, 15:47]ikbenik, ik heb geen Outlook, al ruim 6 jaar niet meer, ik gebruik Windows Mail. Anderen gebruiken outlook nog wel en je krijgt ongevraagd al die icons onder het bericht op je scherm. Mijn top antwoord heb ik dus helaas nog niet gekregen.
Die icoontjes, lees; reclame, komen er te staan wanneer men de gratis versie gebruikt, bij een gekochte of 'met 'n extra behandeling' heb je deze niet.

Echter het kopen van Incredimail is zinloos;
a. Je koopt de gratis versie (verzin het niet zo staat het er letterlijk)
b. Je koopt 'n half product, wil je 'n volledig product zul je nog meer geld moeten investeren..

Veel beter ben je af met Thunderbird.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Aug 23, 2013 om 17:54
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=ikbenik schreef op vrijdag 23 aug 2013, 16:01]
Tegenwoordig is het de hype om gelijk alles te delen via social media. En door middel van die icoontjes kan men dat op een zeer gemakkelijke manier.

Snap het nog altijd niet dat bedrijven dit soort plugins* op hun site zetten..

Overigens ook niet dat, de meeste, mensen zich hier niet tegen wapenen :-)

*even handmatig op "Privacy Information" klikken