pe
door peter driedijk Jan 23, 2015 om 14:29
Huishouden & energie

Vloer vernieuwen door waterschade

Lekkage van cv badkamer gehad,vloer moet daardoor vernieuwd worden,mijn verzekering betaald 30%
de schade is in mijn woonkamer,en de woning wordt gehuurd
van stichting woonzorg,door nalatigheid schade was van 22 december 2014 t/m11 januari 2015 verkeerder voorlichting personeel.Kan ik hen aansprakelijk stellen??vriendelijke groet

3567 10 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Jan 23, 2015 om 14:57
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Als de vloer geen 100% waarde meer heeft, leeftijd?, kunt u ook geen 100% schadevergoeding claimen. Het is een schadevergoeding, en dan krijg je dus de schade vergoed, niet wat je er (ooit) voor betaalt hebt.

uwjurist
door uwjurist - Jan 23, 2015 om 15:19
1043 Antwoorden / 0 Vragen

Mahadma heeft gelijk. Als de vloer wel meer waard is, zou de verzekering dat moeten dekken. U moet daar dan mee in discussie gaan en desnoods naar het Kifid stappen.
Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik

valerius-2
door valerius-2 - Jan 23, 2015 om 15:32
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Het gaat bij vergoeden alleen om de waarde die op dat moment bepaalt wordt, maar nieuw waarde verzekering is daar voor wel noodzakelijk.

pe
door peter driedijk - Jan 23, 2015 om 16:04
1 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=peter driedijk schreef op vrijdag 23 jan 2015, 14:29]Lekkage van cv badkamer gehad,vloer moet daardoor vernieuwd worden,mijn verzekering betaald 30%
de schade is in mijn woonkamer,en de woning wordt gehuurd
van stichting woonzorg,door nalatigheid schade was van 22 december 2014 t/m11 januari 2015 verkeerder voorlichting personeel.Kan ik hen aansprakelijk stellen??vriendelijke groet

vergoeding mijn verz.30%van de nieuwe vloer die gelegd moet worden.
nieuwe vloer gaat kosten 3400,00 euro.dus verschil 2380,-- euro dit buiten mijn schuld om,lees bovenstaande en nu???

mahadma
door mahadma - Jan 23, 2015 om 16:09
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Als er geen verzekering tegen NIEUWwaarde, dan heb je het meeste aan de reactie van "uwjurist", oftewel het kifid.

Hoe is de schade ontstaan? Door wiens "schuld"? Misschien dat de veroorzaker de schade ergens kan claimen?

ge
door gerwinn - Feb 1, 2015 om 15:26
4 Antwoorden / 0 Vragen

neem contact op met schadeoplossing Nederland B.V www.schadeoplossing.nl zij zijn echt goed in deze zaken, ik heb er zeer positieve ervaringen met dit bedrijf.

ze zijn kosteloos

di
door digioma - Feb 1, 2015 om 16:02
646 Antwoorden / 29 Vragen

Gerwinn, werk je soms voor die toko of krijg je provisie? Je reageert op allerlei topics, hoe belegen/oud ook, met dezelfde tekst.

aurora1
door aurora1 - Feb 1, 2015 om 16:14
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dat vraag ik me ook af.

ge
door gerwinn - Feb 1, 2015 om 16:21
4 Antwoorden / 0 Vragen

nee, maar ik ben door dit bedrijf zeer goed geholpen met mijn eigen schade, waardoor ik andere mensen er ook op wil attenderen, en ja ik gaf een reactie op een oude schade maar dat zag ik pas te laat dat het een oude schade is.

ge
door gerwinn - Feb 1, 2015 om 16:34
4 Antwoorden / 0 Vragen

teveel worden mensen door allerlei bedrijven en instantie's gedupeerd, terwijl ze wel rechten hebben die ze soms zelf helemaal niet weten. schadeoplossing nederland helpt die mensen. vandaar de tip om daar eens contact mee op te nemen.

door een brand verloor ik alles wat ik had, ik stond letterlijk in mijn onderbroek op straat, ik heb heel wat experts en juristen afgelopen om mijn schade vergoed te krijgen, maar ik kwam geen steek verder. ik kwam toen via een kennis bij het bedrijf schadeoplossing nederland B.V. en die hebben mij echt uit een diepe shit gehaald.

te vaak worden de negatieve dingen verteld, maar ik vind dat je ook de positieve dingen moet zeggen, vandaar mijn tip