be
door bergm24 Jul 21, 2014 om 17:44
Computers & telefonie

Vodafone

Hallo, Ik heb een abonnement bij Vodafone van 47,50 euro per maand maar ik betaal elkde maand meer dan mijn abonnement, en ik ben dan niet over mijn limiet heen van telefoon of internet, en het is bijna elke maand een ander bedrag. Mag dit ?

338 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

diumenge
door diumenge - Jul 21, 2014 om 17:45
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

En wat is dan wel de reden dat je meer moet betalen? Een goed antwoord begint met een duidelijke vraag.

tijger1
door tijger1 - Jul 21, 2014 om 17:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Hebt u al eens ingelogd op Myvodafone en de specificatie van uw factuur bekeken?


Dan weet u waar het meerdere betrekking op heeft.

edrick3
door edrick3 - Jul 21, 2014 om 18:32
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo bergm24,

Nou, dat doen ze natuurlijk niet 'zomaar', want dat mag NIET.
Er zal dus wel een reden voor zijn.
.....maar ik betaal elkde maand meer dan mijn abonnement,.....
Al eens op een specificatie van een nota gekeken waar dit verschil door veroorzaakt wordt?
Al eens bij Vodafone geïnformeerd waardoor dit verschil ontstaat?
Heb je de Voorwaarden van je abonnement wel goed doorgelezen?

Met vr.gr.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jul 21, 2014 om 21:06
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Zoals u het omschrijft kan en mag het niet (alhoewel we hebben het hier over Vodafone..).

Echter heb ik zo'n vaag vermoeden dat deze omschrijving niet helemaal juist zal zijn, zie de gestelde vragen hierboven.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Jul 22, 2014 om 09:02
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo bergm24,

Ik adviseer je inderdaad om je rekeningen te bekijken. De specificaties kun je kosteloos inzien via je My Vodafone account.

Mocht je naar aanleiding van de specificaties nog vragen hebben dan horen wij dat graag van je. Je kunt op verscheidene manieren met ons in contact komen. Voor meer informatie: http://voda.fo/ne/c0bzn

Groet,

Melanie
Vodafone, 24/7 Web Crew

mahadma
door mahadma - Jul 22, 2014 om 09:31
11520 Antwoorden / 51 Vragen
0

Als er geen reden is voor méér betaling mag het niet.
Als er een reden voor méér betaling is, mag dit wel.

Misschien een mistig antwoord, maar zonder inzage (die je zelf gratis kan doen) begeeft mijn kristallenbol het volledig. Als je gekeken hebt, meldt dan hier wat de meerkosten zijn, dan kunnen we verder kijken.

mahadma
door mahadma - Jul 22, 2014 om 09:37
11520 Antwoorden / 51 Vragen
0

Ontvangen gesprekken in het buitenland, komende vanuit NL, leveren wel kosten voor je op. Kan dit de reden zijn? Misschien (al of niet bekend) ergens een app gedownload? Eventueel met gebruikskosten?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Wa
Walter Spangenberg - Mar 26, 2024 om 16:53
Huishouden & energie
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582)   Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer

ko
koenvdklundert - Mar 28, 2024 om 17:06
Huishouden & energie

Afvoer verstopt

Hoi, 

Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur. 

Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat?? ... Lees meer

Ha
Hansie1947 - Mar 28, 2024 om 13:13
Vrije tijd & tuin

Vriendenloterij stoppen lukt niet

Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer