be
door bergm24 Jul 21, 2014 om 17:44
Computers & telefonie

Vodafone

Hallo, Ik heb een abonnement bij Vodafone van 47,50 euro per maand maar ik betaal elkde maand meer dan mijn abonnement, en ik ben dan niet over mijn limiet heen van telefoon of internet, en het is bijna elke maand een ander bedrag. Mag dit ?

338 7 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Jul 21, 2014 om 17:45
11969 Antwoorden / 15 Vragen

En wat is dan wel de reden dat je meer moet betalen? Een goed antwoord begint met een duidelijke vraag.

tijger1
door tijger1 - Jul 21, 2014 om 17:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hebt u al eens ingelogd op Myvodafone en de specificatie van uw factuur bekeken?

Dan weet u waar het meerdere betrekking op heeft.

edrick3
door edrick3 - Jul 21, 2014 om 18:32
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo bergm24,

Nou, dat doen ze natuurlijk niet 'zomaar', want dat mag NIET.
Er zal dus wel een reden voor zijn.
.....maar ik betaal elkde maand meer dan mijn abonnement,.....
Al eens op een specificatie van een nota gekeken waar dit verschil door veroorzaakt wordt?
Al eens bij Vodafone geïnformeerd waardoor dit verschil ontstaat?
Heb je de Voorwaarden van je abonnement wel goed doorgelezen?

Met vr.gr.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jul 21, 2014 om 21:06
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Zoals u het omschrijft kan en mag het niet (alhoewel we hebben het hier over Vodafone..).

Echter heb ik zo'n vaag vermoeden dat deze omschrijving niet helemaal juist zal zijn, zie de gestelde vragen hierboven.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Jul 22, 2014 om 09:02
779 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo bergm24,

Ik adviseer je inderdaad om je rekeningen te bekijken. De specificaties kun je kosteloos inzien via je My Vodafone account.

Mocht je naar aanleiding van de specificaties nog vragen hebben dan horen wij dat graag van je. Je kunt op verscheidene manieren met ons in contact komen. Voor meer informatie: http://voda.fo/ne/c0bzn

Groet,

Melanie
Vodafone, 24/7 Web Crew

mahadma
door mahadma - Jul 22, 2014 om 09:31
11520 Antwoorden / 51 Vragen

Als er geen reden is voor méér betaling mag het niet.
Als er een reden voor méér betaling is, mag dit wel.

Misschien een mistig antwoord, maar zonder inzage (die je zelf gratis kan doen) begeeft mijn kristallenbol het volledig. Als je gekeken hebt, meldt dan hier wat de meerkosten zijn, dan kunnen we verder kijken.

mahadma
door mahadma - Jul 22, 2014 om 09:37
11520 Antwoorden / 51 Vragen

Ontvangen gesprekken in het buitenland, komende vanuit NL, leveren wel kosten voor je op. Kan dit de reden zijn? Misschien (al of niet bekend) ergens een app gedownload? Eventueel met gebruikskosten?