bo
door borreltje Dec 10, 2014 om 12:21
Computers & telefonie

Vodafone

ik had altijd 3 telefoon contracten op mijn naam staan
van mijn zoon dochter en van mij zelf .
nu heeft mijn dochter op 13-12-2013 een contract op eigen naam bij vodafone af gesloten .ze heeft een nieuw telefoon nummer gekregen .en haar telefoon heb ik afgemeld bij vodafone.
nu een jaar later blijkt dat ik nog steeds haar oude telefoon contract betaal
heb er over opgebeld ,en ze zeggen gewoon keihard dat ik haar contract niet heb opgezegt als dat wel zo was had ik wel een bevestiging gehad .ze hebben wel na gekeken en zeiden dat er met dat nummer sinds 13-12-2013 niet meer mee is gebeld . kan ik hier nog wat aan doen heb wel 12 x 56euro voor niets betaald
valt hier nog wat aan te doen

588 9 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Dec 10, 2014 om 12:28
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hebt u dan een jaar lang uw rekening niet gecontroleerd? Als u niet kunt bewijzen dat u hebt opgezegd, houdt het op, en is er niets meer aan te doen.

mahadma
door mahadma - Dec 10, 2014 om 12:55
11520 Antwoorden / 51 Vragen

en haar telefoon heb ik afgemeld bij vodafone.

Heeft u daar een ontvangstbewijs van of een bevestiging opzegging?

nu een jaar later blijkt dat ik nog steeds haar oude telefoon contract betaald

Als u geen bevestiging opzegging heeft gehad, dan bent u door niet maandelijks uw rekeningoverzicht goed te bekijken, behalve het begin en eindsaldo, nu 12 x 56 euro kwijt. En dan is het namens Vodafone "Foutje, bedankt"

valt hier nog wat aan te doen

Ik denk NEE.

bo
door borreltje - Dec 10, 2014 om 13:21
3 Antwoorden / 2 Vragen

ik weet heel dom maar was voorheen meer als 200 euro inde maand kwijd en ging nu naar 160 euro in de maand omdat mijn zoon ieder ook een ander contract hadden afgesloten dus ik vond het meevallen en had ook gewoon verwacht na mijn telefoontje in december 2013 dat het verder geregeld was

di
door digioma - Dec 10, 2014 om 13:33
646 Antwoorden / 29 Vragen

Mijn hemel, 200 euro in de maand voor meestal totaal overbodige telefoontjes; er zijn gezinnen die daar al hun boodschappen voor moeten doen. Ja dan valt 160 euro per maand reuze mee. Raar misschien maar ik kijk toch iedere maand m'n rekeningoverzicht helemaal na; op de cent nauwkeurig. Vodafone is denkelijk wel blij met zulke sponsoren. Zie het als leergeld.

mahadma
door mahadma - Dec 10, 2014 om 13:34
11520 Antwoorden / 51 Vragen

Dan NU meteen aktie ondernemen=opzeggen, anders blijft u onnodig betalen, tenzij u nog in een contract zit.

rots92
door rots92 - Dec 10, 2014 om 13:37
157 Antwoorden / 3 Vragen

Vreemd verhaal, daar komt u nu pas achter, u heeft geen internetbankieren?

bo
door borreltje - Dec 11, 2014 om 06:08
3 Antwoorden / 2 Vragen

heb het ook op gezegd maar moest nu ook weer bellen omdat ik geen bevestiging had gehad .ze boden wel hun ecxuus aan .ik kreeg gisteren direct nadat ik belde hoe het nu was na mijn vorige telefoontje met de vraag om het contact met directe gang teontbinden een mail dat ze het contract gecanseld hadden .

br
door brui0929 - Dec 11, 2014 om 06:28
629 Antwoorden / 10 Vragen

Het contract dat u heeft afgesloten is een of twee jaar geldig. Wanneer u tussentijds opzegt betaald u
de telefoon.

bo
door borreltje - Dec 11, 2014 om 07:23
3 Antwoorden / 2 Vragen

contract was al afgelopen maar liep gewoon automatisch door