bo
door borreltje Dec 10, 2014 om 12:21
Computers & telefonie

Vodafone



ik had altijd 3 telefoon contracten op mijn naam staan
van mijn zoon dochter en van mij zelf .
nu heeft mijn dochter op 13-12-2013 een contract op eigen naam bij vodafone af gesloten .ze heeft een nieuw telefoon nummer gekregen .en haar telefoon heb ik afgemeld bij vodafone.
nu een jaar later blijkt dat ik nog steeds haar oude telefoon contract betaal
heb er over opgebeld ,en ze zeggen gewoon keihard dat ik haar contract niet heb opgezegt als dat wel zo was had ik wel een bevestiging gehad .ze hebben wel na gekeken en zeiden dat er met dat nummer sinds 13-12-2013 niet meer mee is gebeld . kan ik hier nog wat aan doen heb wel 12 x 56euro voor niets betaald
valt hier nog wat aan te doen

588 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Dec 10, 2014 om 12:28
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Hebt u dan een jaar lang uw rekening niet gecontroleerd? Als u niet kunt bewijzen dat u hebt opgezegd, houdt het op, en is er niets meer aan te doen.

mahadma
door mahadma - Dec 10, 2014 om 12:55
11520 Antwoorden / 51 Vragen
0

en haar telefoon heb ik afgemeld bij vodafone.

Heeft u daar een ontvangstbewijs van of een bevestiging opzegging?


nu een jaar later blijkt dat ik nog steeds haar oude telefoon contract betaald

Als u geen bevestiging opzegging heeft gehad, dan bent u door niet maandelijks uw rekeningoverzicht goed te bekijken, behalve het begin en eindsaldo, nu 12 x 56 euro kwijt. En dan is het namens Vodafone "Foutje, bedankt"

valt hier nog wat aan te doen

Ik denk NEE.

bo
door borreltje - Dec 10, 2014 om 13:21
3 Antwoorden / 2 Vragen
0

ik weet heel dom maar was voorheen meer als 200 euro inde maand kwijd en ging nu naar 160 euro in de maand omdat mijn zoon ieder ook een ander contract hadden afgesloten dus ik vond het meevallen en had ook gewoon verwacht na mijn telefoontje in december 2013 dat het verder geregeld was

di
door digioma - Dec 10, 2014 om 13:33
646 Antwoorden / 29 Vragen
0

Mijn hemel, 200 euro in de maand voor meestal totaal overbodige telefoontjes; er zijn gezinnen die daar al hun boodschappen voor moeten doen. Ja dan valt 160 euro per maand reuze mee. Raar misschien maar ik kijk toch iedere maand m'n rekeningoverzicht helemaal na; op de cent nauwkeurig. Vodafone is denkelijk wel blij met zulke sponsoren. Zie het als leergeld.

mahadma
door mahadma - Dec 10, 2014 om 13:34
11520 Antwoorden / 51 Vragen
0

Dan NU meteen aktie ondernemen=opzeggen, anders blijft u onnodig betalen, tenzij u nog in een contract zit.

rots92
door rots92 - Dec 10, 2014 om 13:37
157 Antwoorden / 3 Vragen
0

Vreemd verhaal, daar komt u nu pas achter, u heeft geen internetbankieren?

bo
door borreltje - Dec 11, 2014 om 06:08
3 Antwoorden / 2 Vragen
0

heb het ook op gezegd maar moest nu ook weer bellen omdat ik geen bevestiging had gehad .ze boden wel hun ecxuus aan .ik kreeg gisteren direct nadat ik belde hoe het nu was na mijn vorige telefoontje met de vraag om het contact met directe gang teontbinden een mail dat ze het contract gecanseld hadden .

br
door brui0929 - Dec 11, 2014 om 06:28
629 Antwoorden / 10 Vragen
0

Het contract dat u heeft afgesloten is een of twee jaar geldig. Wanneer u tussentijds opzegt betaald u
de telefoon.

bo
door borreltje - Dec 11, 2014 om 07:23
3 Antwoorden / 2 Vragen
0

contract was al afgelopen maar liep gewoon automatisch door

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Kl
Kletskop - Mar 27, 2024 om 00:44
Geldzaken & recht
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h ... Lees meer

wh
whitehat - Mar 28, 2024 om 09:48
Geldzaken & recht

Opzeggen lidmaatschap FVD

Beste lezers,

Ik ben vorig jaar een lidmaatschap aangegaan bij het FVD, ik heb er niet op gestemd, maar deed het uit sympathie voor diverse standpunten.
Nu was ik in de veronderstelling dat zo'n lidmaatschap vanzelf na 1 jaar stopt. ( niet betalen, geen lid meer)
Ooit iets over gelezen of gehoord, en ik dacht dat dit dus nu zo functioneerde, maar waarschijnlijk heb ik dat dus ... Lees meer

Wa
Walter Spangenberg - Mar 26, 2024 om 16:53
Huishouden & energie
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582)   Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer