ec
door eckhardtc Apr 24, 2015 om 12:27
Computers & telefonie

Vodafone actie Februari 2015 Dotviewcover

In februari 2015 mijn abonnement bij Vodafone verlengt (dit zou 01-06-2015 verlopen),

op het moment dat ik mijn abonnement verlengde hadden ze van Vodafone De Februari actie: Bestel nu online een HTC One M8 en krijg een gratis Dotview cover.

deze zou uitgeleverd worden tussen 05 en 15 maart 2015

waarschijnlijk kunnen jullie het al raden, Cover niet in die periode ontvangen.
20 maart een reactie geplaatst op Facebook van Vodafone. Reactie : we gaan het uitzoeken. nu meer dan een maand later, van het kastje naar de muur. Het is verstuurd, nee we weten nog niets, wij zijn afhankelijk van een derde partij. enz, enz, enz.

meer dan een maand?? om te kijken of iets verzonden is ja of nee

ik ben het beu, het is niet de eerste keer bij mij dat er met zoiets een aantal dingen fout gaat.

Om je een nieuwe telefoon en nieuw abonnement aan te smeren, GEEN probleem

om ze daarna te pakken te krijgen om hun afspraken na te komen HEEL GROOT probleem.

wie weet of heeft een idee zodat ik zo spoedig mogelijk mijn cover krijg,

of

contract op kan zeggen we geschaad vertrouwen??

257 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - Apr 24, 2015 om 12:46
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Als u er vanaf wilt moet u een ingebrekestelling sturen. Daarin geeft u Vodafone een bepaalde tijd (bijv. 14 dagen) om deze kwestie nog steeds goed op te lossen. Lukt dat niet binnen die gestelde tijd, zo stelt u, dan is Vodafone in verzuim ontbindt u de overeenkomst.
Mocht u schade geleden hebben door deze gang van zaken (telefoonkosten of weet ik veel wat) dan claimt u deze ook. Noem een bedrag.

Verzoek om een schriftelijk antwoord (mail of brief) binnen bijv. 14 dagen.

Dateer uw mail of brief. Als u een brief stuurt doe het dan aangetekend.

edrick3
door edrick3 - Apr 24, 2015 om 13:31
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Ach, Vodafone ....

Wellicht komt het webcareteam hier nog langs.

Cookies
door Cookies - Apr 24, 2015 om 13:35
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

[quote=zoekster schreef op vrijdag 24 apr 2015, 12:46]Als u er vanaf wilt moet u een ingebrekestelling sturen. Daarin geeft u Vodafone een bepaalde tijd (bijv. 14 dagen) om deze kwestie nog steeds goed op te lossen. Lukt dat niet binnen die gestelde tijd, zo stelt u, dan is Vodafone in verzuim ontbindt u de overeenkomst.
Mocht u schade geleden hebben door deze gang van zaken (telefoonkosten of weet ik veel wat) dan claimt u deze ook. Noem een bedrag.

Verzoek om een schriftelijk antwoord (mail of brief) binnen bijv. 14 dagen.

Dateer uw mail of brief. Als u een brief stuurt doe het dan aangetekend.

Een overeenkomst ontbinden om een (nog) niet ontvangen, gratis cover?

ho
door hopetobehelping - Apr 24, 2015 om 20:00
1289 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste eckhardtc,

vraag me af of het mogelijk is om uw contract te ontbinden omdat Vodafone de cover niet heeft geleverd. Hoop dat u nog iets aan de volgende informatie heeft, klik hier.

zoekster
door zoekster - Apr 24, 2015 om 20:47
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

@carola.83
@hopetobehelping

Jullie hebben wel gelijk, ontbinden om die cover is waarschijnlijk overkill. Maar hoe krijg je die lui van Vodafone zo ver dat ze hun afspraken nakomen...
Anders is die cover niets meer dan een lokkertje geweest.

Het hangt er ook een beetje vanaf in hoeverre die cover heeft bijgedragen aan het aangaan van de overeenkomst.

Wellicht valt te denken aan prijsvermindering van het abo. Ik zie dat die covers gemiddeld zo'n 20 euro kosten, je zou kunnen voorstellen om dat bedrag in mindering te brengen op een maand abokosten.

gerbera
door gerbera - Apr 25, 2015 om 14:45
7364 Antwoorden / 14 Vragen
0

Maar hoe krijg je die lui van Vodafone zo ver dat ze hun afspraken nakomen...
Dat zal nooooooooooooooit lukken.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Apr 28, 2015 om 10:50
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste eckhardtc,

Bedankt voor uw bericht. We vinden het erg vervelend dat er problemen zijn met het uitleveren van de Dot View cover. U geeft aan dat u hierover al in gesprek bent met ons Web Crew team via Facebook. Ik wil u vragen het gesprek hier ook voort te zetten. Excuses voor het ongemak. Hopelijk ontvangt u de cover snel.

Met vriendelijke groet,

Vera
Vodafone 24/7 Web Crew

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Al
Alwin Stuit - Apr 26, 2024 om 09:37
Winkels & webshops

Charlie Temple komt afspraken niet na en laat niets van zich horen, ben niet dei

CharleyTemple nog actief? Komen hun verplichtingen niet na. Hoe zit dit vragen velen met mij zich af Lees meer

AHAZEL1955
AHAZEL1955 - Apr 25, 2024 om 14:53
Vakantie & reizen

Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet

Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.

De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug ... Lees meer

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer