ec
door eckhardtc Apr 24, 2015 om 12:27
Computers & telefonie

Vodafone actie Februari 2015 Dotviewcover

In februari 2015 mijn abonnement bij Vodafone verlengt (dit zou 01-06-2015 verlopen),

op het moment dat ik mijn abonnement verlengde hadden ze van Vodafone De Februari actie: Bestel nu online een HTC One M8 en krijg een gratis Dotview cover.

deze zou uitgeleverd worden tussen 05 en 15 maart 2015

waarschijnlijk kunnen jullie het al raden, Cover niet in die periode ontvangen.
20 maart een reactie geplaatst op Facebook van Vodafone. Reactie : we gaan het uitzoeken. nu meer dan een maand later, van het kastje naar de muur. Het is verstuurd, nee we weten nog niets, wij zijn afhankelijk van een derde partij. enz, enz, enz.

meer dan een maand?? om te kijken of iets verzonden is ja of nee

ik ben het beu, het is niet de eerste keer bij mij dat er met zoiets een aantal dingen fout gaat.

Om je een nieuwe telefoon en nieuw abonnement aan te smeren, GEEN probleem

om ze daarna te pakken te krijgen om hun afspraken na te komen HEEL GROOT probleem.

wie weet of heeft een idee zodat ik zo spoedig mogelijk mijn cover krijg,

of

contract op kan zeggen we geschaad vertrouwen??

257 7 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Apr 24, 2015 om 12:46
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Als u er vanaf wilt moet u een ingebrekestelling sturen. Daarin geeft u Vodafone een bepaalde tijd (bijv. 14 dagen) om deze kwestie nog steeds goed op te lossen. Lukt dat niet binnen die gestelde tijd, zo stelt u, dan is Vodafone in verzuim ontbindt u de overeenkomst.
Mocht u schade geleden hebben door deze gang van zaken (telefoonkosten of weet ik veel wat) dan claimt u deze ook. Noem een bedrag.

Verzoek om een schriftelijk antwoord (mail of brief) binnen bijv. 14 dagen.

Dateer uw mail of brief. Als u een brief stuurt doe het dan aangetekend.

edrick3
door edrick3 - Apr 24, 2015 om 13:31
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Ach, Vodafone ....

Wellicht komt het webcareteam hier nog langs.

Cookies
door Cookies - Apr 24, 2015 om 13:35
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=zoekster schreef op vrijdag 24 apr 2015, 12:46]Als u er vanaf wilt moet u een ingebrekestelling sturen. Daarin geeft u Vodafone een bepaalde tijd (bijv. 14 dagen) om deze kwestie nog steeds goed op te lossen. Lukt dat niet binnen die gestelde tijd, zo stelt u, dan is Vodafone in verzuim ontbindt u de overeenkomst.
Mocht u schade geleden hebben door deze gang van zaken (telefoonkosten of weet ik veel wat) dan claimt u deze ook. Noem een bedrag.

Verzoek om een schriftelijk antwoord (mail of brief) binnen bijv. 14 dagen.

Dateer uw mail of brief. Als u een brief stuurt doe het dan aangetekend.

Een overeenkomst ontbinden om een (nog) niet ontvangen, gratis cover?

ho
door hopetobehelping - Apr 24, 2015 om 20:00
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste eckhardtc,

vraag me af of het mogelijk is om uw contract te ontbinden omdat Vodafone de cover niet heeft geleverd. Hoop dat u nog iets aan de volgende informatie heeft, klik hier.

zoekster
door zoekster - Apr 24, 2015 om 20:47
10965 Antwoorden / 34 Vragen

@carola.83
@hopetobehelping

Jullie hebben wel gelijk, ontbinden om die cover is waarschijnlijk overkill. Maar hoe krijg je die lui van Vodafone zo ver dat ze hun afspraken nakomen...
Anders is die cover niets meer dan een lokkertje geweest.

Het hangt er ook een beetje vanaf in hoeverre die cover heeft bijgedragen aan het aangaan van de overeenkomst.

Wellicht valt te denken aan prijsvermindering van het abo. Ik zie dat die covers gemiddeld zo'n 20 euro kosten, je zou kunnen voorstellen om dat bedrag in mindering te brengen op een maand abokosten.

gerbera
door gerbera - Apr 25, 2015 om 14:45
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Maar hoe krijg je die lui van Vodafone zo ver dat ze hun afspraken nakomen...
Dat zal nooooooooooooooit lukken.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Apr 28, 2015 om 10:50
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste eckhardtc,

Bedankt voor uw bericht. We vinden het erg vervelend dat er problemen zijn met het uitleveren van de Dot View cover. U geeft aan dat u hierover al in gesprek bent met ons Web Crew team via Facebook. Ik wil u vragen het gesprek hier ook voort te zetten. Excuses voor het ongemak. Hopelijk ontvangt u de cover snel.

Met vriendelijke groet,

Vera
Vodafone 24/7 Web Crew