Vodafone en Castle.nl geven elkaar de schuld
Goedemiddag,
Ongeveer 5 maanden terug mocht ik mijn abonnement verlengen bij Vodafone. Dit heb ik toen gedaan op een site: Castle.nl, omdat daar toen een mooie aanbieding was. Dezelfde dag heb ik mijn bedacht (ik wilde ipv een ipad met goedkope telefoon toch liever een nieuwe iPhone) en heb ik de verlenging meteen geannuleerd bij Castle.nl.
Sinds deze dag staat in het systeem van Vodafone dat ik wel heb verlengd en betaal ik dus al 5 maanden voor een abonnement zonder nieuwe telefoon. Ik krijg dus geen nieuwe mobiel terwijl ik hier wel voor betaal.
Ik heb gedurende deze 5 maanden al tientallen telefoontjes gepleegd met zowel Vodafone als Castle. Telkens geven ze elkaar de schuld, van Castle heb ik meerdere mails ontvangen waarin zij aangeven dat Vodafone hun werk niet doet, van Vodafone krijg ik geen antwoord op de mails. En als ik Vodafone bel geven zij aan dat Castle de annulering door moet geven aan Vodafone en dat zij dit niet doen, en Castle zegt dit al meerdere keren te hebben gedaan.
Ik weet niet meer wie ik moet bellen, wie ik moet mailen of langs welke Vodafone winkel ik moet gaan. Op dit moment betaal ik ook al 2 maanden mijn telefoonrekening niet in de hoop dat ik wordt geholpen, overigens ben ik nu afgesloten, en ik vraag me af wie straks deze kosten kan gaan betalen.
Ik wil graag weten welke stappen ik kan ondernemen?
Mvg. Tonia
Er zal zich hier wel een medewerker melden van het Vodafone web care team, die het voor u gaat uitzoeken.
Het abonnement niet betalen is zeer onverstandig. U bent nu afgesloten en voordat u weer aangesloten kunt worden zult u eerst moeten betalen, plus de kosten.
Beste tonia24,
Wat een vervelende situatie.
Op het moment dat je verlengt bij een 3de partij zal verdere communicatie over de order via hen verlopen. In je bericht geef je aan dat je de bestelling wilt annuleren maar dat dit verzoek tot op heden nog niet is uitgevoerd.
Ik adviseer je om dit verzoek nogmaals bij Castle.nl neer te leggen. Zij kunnen dit verder voor je oppakken.
Met vriendelijke groet,
Linda
Vodafone 24/7 Web crew
@vodafonewebcare
Beste Linda,
Jullie zijn toch ook partij in deze? Lees eens even wat de Ts allemaal al gedaan heeft?
Dan is uw reactie toch totaal onvoldoende?
Beste Linda,
Zoals u hierboven kan lezen heb ik al meerdere keren contact gehad met Castle, al 5 maanden lang en zij zeggen dat het probleem bij Vodafone ligt. Hier heb ik ook emails van!
Dit is wat zij zeggen:
Goedendag a.h. Bisschops,
Ik zie op de andere order dat wij de order geannuleerd hebben bij Vodafone, ze hadden toen net "activatiecodes".
Dat is een code die bij de verlenging staat en sinds kort ingevuld moet worden bij een annulering.
Toen we deze terugkoppeling kregen moesten we bij Vodafone een escalatiefile indienen, dit hebben we een maand terug gedaan.
Helaas heeft Vodafone behoorlijke achterstanden met escalatiefiles.
Ik heb uw melding doorgezet naar de juiste afdeling die Vodafone achter de broek aan zal zitten wanneer er nou eindelijk geannuleerd zal worden.
het abonnement is aangesloten met een Red D 2 jaar en u wil nu een Red F 2 jaar.
Ik zal tevens vragen of een wijziging van abonnementsvorm niet sneller geregeld kan worden.
Met vriendelijke groet,
Team Castle.nl
Ticket: https://support.castle.nl/helpdesk/tickets/1226
Er kan toch iemand van Vodafone bellen naar Castle en gegevens opvragen, hoe moeilijk kan dit probleem zijn. Ik vindt het zo belachelijk.
Zet uw klacht overal neer. Als de 'gewone' manier niet helpt, dan moet het met publiekelijk druk zetten. Het probleem lijkt bij Vodafone te liggen. Dus een klacht op:
klachtenkompas.nl
klacht.nl
trustpilot
radarforum
Misschien heeft u een twitter of facebookaccount, dan kunt u daar ook nog Vodafone aanspreken.
Het is gebleken dat mensen die het hardst klagen het eerst worden geholpen. Bescheidenheid loont (helaas) niet. Dat is de mores van tegenwoordig.
[quote=zoekster schreef op dinsdag 17 feb 2015, 11:12]Zet uw klacht overal neer. Als de 'gewone' manier niet helpt, dan moet het met publiekelijk druk zetten. Het probleem lijkt bij Vodafone te liggen. Dus een klacht op:
klachtenkompas.nl
klacht.nl
trustpilot
radarforum
Misschien heeft u een twitter of facebookaccount, dan kunt u daar ook nog Vodafone aanspreken.
Het is gebleken dat mensen die het hardst klagen het eerst worden geholpen. Bescheidenheid loont (helaas) niet. Dat is de mores van tegenwoordig.
Dankuwel, dan ga ik dit maar doen. Het is inderdaad zo dat de gewone manier echt niet blijkt te helpen.
Beste tonia24,
Uit het bericht maak ik op dat het desbetreffende verkooppunt dit verzoek momenteel voor je in behandeling heeft. Ik begrijp namelijk dat zij een annuleringsverzoek bij ons hebben ingediend. In dit geval wil ik je verzoeken de verwerking hiervan af te wachten. Voor de tussentijdse status kun je tevens bij hen informeren.
Met vriendelijke groet,
Paria
Vodafone 24/7 Web crew
[quote=vodafonewebcare schreef op woensdag 18 feb 2015, 08:37]Beste tonia24,
Uit het bericht maak ik op dat het desbetreffende verkooppunt dit verzoek momenteel voor je in behandeling heeft. Ik begrijp namelijk dat zij een annuleringsverzoek bij ons hebben ingediend. In dit geval wil ik je verzoeken de verwerking hiervan af te wachten. Voor de tussentijdse status kun je tevens bij hen informeren.
Met vriendelijke groet,
Paria
Vodafone 24/7 Web crew
Inderdaad dat begrijpt u heel goed, zij hebben inderdaad een annuleringsverzoek bij jullie ingeleverd, dit was 5 maanden geleden en daar is tot nu toe nog niks aan gedaan!! Leest u het wel goed? Voor de tussentijdse status zoals u dat noemt hoef ik ook niet meer aan te kloppen bij Castle, zij hebben aangegeven dat zij mij niet meer verder kunnen helpen!
Beste Tonia24,
Ik wil u graag verder helpen. Wilt u uw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar webcare.nl@vodafone.com met als onderwerp:
'kassa | Tonia24 | 16-2-2015 | Vodafone en Castle.nl geven elkaar de schuld.'
Gegevens:
- naammobiele nummer
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van uw bankrekeningnummer.
Met vriendelijke groet, Eric
Vodafone 24/7 Web Crew
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Abonnement Red Together Vodafone
Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en
...
Lees meer
Probleem bij pakket bezorgen door DPD
Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer