to
door tonia24 Feb 16, 2015 om 16:19
Computers & telefonie

Vodafone en Castle.nl geven elkaar de schuld

Goedemiddag,

Ongeveer 5 maanden terug mocht ik mijn abonnement verlengen bij Vodafone. Dit heb ik toen gedaan op een site: Castle.nl, omdat daar toen een mooie aanbieding was. Dezelfde dag heb ik mijn bedacht (ik wilde ipv een ipad met goedkope telefoon toch liever een nieuwe iPhone) en heb ik de verlenging meteen geannuleerd bij Castle.nl.

Sinds deze dag staat in het systeem van Vodafone dat ik wel heb verlengd en betaal ik dus al 5 maanden voor een abonnement zonder nieuwe telefoon. Ik krijg dus geen nieuwe mobiel terwijl ik hier wel voor betaal.

Ik heb gedurende deze 5 maanden al tientallen telefoontjes gepleegd met zowel Vodafone als Castle. Telkens geven ze elkaar de schuld, van Castle heb ik meerdere mails ontvangen waarin zij aangeven dat Vodafone hun werk niet doet, van Vodafone krijg ik geen antwoord op de mails. En als ik Vodafone bel geven zij aan dat Castle de annulering door moet geven aan Vodafone en dat zij dit niet doen, en Castle zegt dit al meerdere keren te hebben gedaan.

Ik weet niet meer wie ik moet bellen, wie ik moet mailen of langs welke Vodafone winkel ik moet gaan. Op dit moment betaal ik ook al 2 maanden mijn telefoonrekening niet in de hoop dat ik wordt geholpen, overigens ben ik nu afgesloten, en ik vraag me af wie straks deze kosten kan gaan betalen.

Ik wil graag weten welke stappen ik kan ondernemen?

Mvg. Tonia

940 11 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Feb 16, 2015 om 17:14
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Er zal zich hier wel een medewerker melden van het Vodafone web care team, die het voor u gaat uitzoeken.

Het abonnement niet betalen is zeer onverstandig. U bent nu afgesloten en voordat u weer aangesloten kunt worden zult u eerst moeten betalen, plus de kosten.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Feb 17, 2015 om 08:37
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste tonia24,

Wat een vervelende situatie.

Op het moment dat je verlengt bij een 3de partij zal verdere communicatie over de order via hen verlopen. In je bericht geef je aan dat je de bestelling wilt annuleren maar dat dit verzoek tot op heden nog niet is uitgevoerd.
Ik adviseer je om dit verzoek nogmaals bij Castle.nl neer te leggen. Zij kunnen dit verder voor je oppakken.

Met vriendelijke groet,

Linda
Vodafone 24/7 Web crew

tijger1
door tijger1 - Feb 17, 2015 om 08:57
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@vodafonewebcare

Beste Linda,

Jullie zijn toch ook partij in deze? Lees eens even wat de Ts allemaal al gedaan heeft?

Dan is uw reactie toch totaal onvoldoende?

to
door tonia24 - Feb 17, 2015 om 11:02
5 Antwoorden / 1 Vragen

Beste Linda,

Zoals u hierboven kan lezen heb ik al meerdere keren contact gehad met Castle, al 5 maanden lang en zij zeggen dat het probleem bij Vodafone ligt. Hier heb ik ook emails van!

Dit is wat zij zeggen:

Goedendag a.h. Bisschops,

Ik zie op de andere order dat wij de order geannuleerd hebben bij Vodafone, ze hadden toen net "activatiecodes".
Dat is een code die bij de verlenging staat en sinds kort ingevuld moet worden bij een annulering.

Toen we deze terugkoppeling kregen moesten we bij Vodafone een escalatiefile indienen, dit hebben we een maand terug gedaan.
Helaas heeft Vodafone behoorlijke achterstanden met escalatiefiles.

Ik heb uw melding doorgezet naar de juiste afdeling die Vodafone achter de broek aan zal zitten wanneer er nou eindelijk geannuleerd zal worden.
het abonnement is aangesloten met een Red D 2 jaar en u wil nu een Red F 2 jaar.

Ik zal tevens vragen of een wijziging van abonnementsvorm niet sneller geregeld kan worden.

Met vriendelijke groet,

Team Castle.nl

Ticket: https://support.castle.nl/helpdesk/tickets/1226

to
door tonia24 - Feb 17, 2015 om 11:04
5 Antwoorden / 1 Vragen

Er kan toch iemand van Vodafone bellen naar Castle en gegevens opvragen, hoe moeilijk kan dit probleem zijn. Ik vindt het zo belachelijk.

zoekster
door zoekster - Feb 17, 2015 om 11:12
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Zet uw klacht overal neer. Als de 'gewone' manier niet helpt, dan moet het met publiekelijk druk zetten. Het probleem lijkt bij Vodafone te liggen. Dus een klacht op:
klachtenkompas.nl
klacht.nl
trustpilot
radarforum

Misschien heeft u een twitter of facebookaccount, dan kunt u daar ook nog Vodafone aanspreken.
Het is gebleken dat mensen die het hardst klagen het eerst worden geholpen. Bescheidenheid loont (helaas) niet. Dat is de mores van tegenwoordig.

to
door tonia24 - Feb 17, 2015 om 12:05
5 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=zoekster schreef op dinsdag 17 feb 2015, 11:12]Zet uw klacht overal neer. Als de 'gewone' manier niet helpt, dan moet het met publiekelijk druk zetten. Het probleem lijkt bij Vodafone te liggen. Dus een klacht op:
klachtenkompas.nl
klacht.nl
trustpilot
radarforum

Misschien heeft u een twitter of facebookaccount, dan kunt u daar ook nog Vodafone aanspreken.
Het is gebleken dat mensen die het hardst klagen het eerst worden geholpen. Bescheidenheid loont (helaas) niet. Dat is de mores van tegenwoordig.

Dankuwel, dan ga ik dit maar doen. Het is inderdaad zo dat de gewone manier echt niet blijkt te helpen.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Feb 18, 2015 om 08:37
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste tonia24,

Uit het bericht maak ik op dat het desbetreffende verkooppunt dit verzoek momenteel voor je in behandeling heeft. Ik begrijp namelijk dat zij een annuleringsverzoek bij ons hebben ingediend. In dit geval wil ik je verzoeken de verwerking hiervan af te wachten. Voor de tussentijdse status kun je tevens bij hen informeren.

Met vriendelijke groet,

Paria
Vodafone 24/7 Web crew

to
door tonia24 - Feb 18, 2015 om 13:52
5 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=vodafonewebcare schreef op woensdag 18 feb 2015, 08:37]Beste tonia24,

Uit het bericht maak ik op dat het desbetreffende verkooppunt dit verzoek momenteel voor je in behandeling heeft. Ik begrijp namelijk dat zij een annuleringsverzoek bij ons hebben ingediend. In dit geval wil ik je verzoeken de verwerking hiervan af te wachten. Voor de tussentijdse status kun je tevens bij hen informeren.

Met vriendelijke groet,

Paria
Vodafone 24/7 Web crew

Inderdaad dat begrijpt u heel goed, zij hebben inderdaad een annuleringsverzoek bij jullie ingeleverd, dit was 5 maanden geleden en daar is tot nu toe nog niks aan gedaan!! Leest u het wel goed? Voor de tussentijdse status zoals u dat noemt hoef ik ook niet meer aan te kloppen bij Castle, zij hebben aangegeven dat zij mij niet meer verder kunnen helpen!

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Feb 20, 2015 om 11:53
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Tonia24,

Ik wil u graag verder helpen. Wilt u uw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar webcare.nl@vodafone.com met als onderwerp:
'kassa | Tonia24 | 16-2-2015 | Vodafone en Castle.nl geven elkaar de schuld.'

Gegevens:
- naammobiele nummer
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van uw bankrekeningnummer.

Met vriendelijke groet, Eric

Vodafone 24/7 Web Crew

to
door tonia24 - Feb 20, 2015 om 12:01
5 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=vodafonewebcare schreef op vrijdag 20 feb 2015, 11:53]Beste Tonia24,

Ik wil u graag verder helpen. Wilt u uw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar webcare.nl@vodafone.com met als onderwerp:
'kassa | Tonia24 | 16-2-2015 | Vodafone en Castle.nl geven elkaar de schuld.'

Gegevens:
- naammobiele nummer
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van uw bankrekeningnummer.

Met vriendelijke groet, Eric

Goedemiddag Eric,

Dankjewel, ik heb de mail verstuurd.

Mvg.

Vodafone 24/7 Web Crew