ro
door romenique Aug 21, 2014 om 10:54
Computers & telefonie

Vodafone inruildeals

Hallo,

Midden juni mijn iPhone 4s ingeleverd bij een Vodafone winkel was allemaal netjes gegaan en zou binnen 14 dagen het bedrag op mijn rekening ontvangen.

Na 21 dagen maar een contact opgenomen kwamen ze met een smoesje aan dat mijn rekeningnnummer niet klopte meneer las het nummer voor klopte precies. Nu zou het 5 werkdagen duren dan zou het bedrag op mijn rekening staan weer was dit niet het geval het is nu midden augustus en 7 telefoontjes verder nog steeds niks gehad !!

Vandaag weer contact gehad en wat ze dan gewoon echte werkelijk zeggen mevrouw u bent niet de enigste wij raden u aan om via kassa deze vraag te stellen misschien dat we dan iets voor u kunnen doen.....

Hopelijk word dit nu opgelost ben er helemaal klaar mee ze bedriegen je en houden je aan het lijntje ...

Met vriendelijke groet,

Romenique

474 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Aug 21, 2014 om 11:22
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo romenique,

..... mevrouw u bent niet de enigste wij raden u aan om via kassa deze vraag te stellen misschien dat we dan iets voor u kunnen doen...........
Inderdaad een 'rare' opmerking van een klantenservice.
Nu maar hopen dat de webcare hier langs komt.

Suc6

zoekster
door zoekster - Aug 21, 2014 om 11:30
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Die telefonische klantenservice heeft helemaal gelijk.

U begeeft zich hier op de klachtenservice van Vodafone.

Zegt u het maar, waarmee kunnen wij u helpen?

Nog een momentje geduld aub, straks komen Melanie, Bas of Linda u helpen


;-)

crewmember
door crewmember - Aug 21, 2014 om 12:17
1040 Antwoorden / 0 Vragen
0

90% van de klachten over telefoonproviders gaan al over Vodafone en nu sturen ze ze ook nog eens hierheen! (Of is dit andersom)

Zoals gewoonlijk mijn advies: Voortaan wegblijven bij Vodafone, in ieder geval totdat ze de service verbeteren.

Ik hoop dat de helpdesk die hier actief is eens een mailtje stuurt naar t management wat ze nou eigenlijk aan het doen zijn bij die toko.

tijger1
door tijger1 - Aug 21, 2014 om 12:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Maar ook dat web care team kan andere afdelingen en helemaal afdelingen die moeten uitbetalen niet tot spoed dwingen.

Dat zijn aparte koninkrijkjes.

crewmember
door crewmember - Aug 21, 2014 om 13:45
1040 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ja dat zou heel goed kunnen, maar als er slechte communicatie tussen de afdelingen is of trage processen zijn waardoor de service stagneert is dat de schuld en de verantwoordelijkheid van de managers. In dit geval kan een reactie van Melanie, Bas of Linda helpen dit te veranderen.

Of ze weten natuurlijk heel goed wat ze doen en hebben berekend dat die paar klanten die in de service molen zitten en nooit meer terugkomen, opwegen tegen de kosten van een goed service centrum.

Of ze nou incompetent of sluw zijn, in beide gevallen goede reden om weg te blijven bij Vodafone, na al die klachten overal.

tijger1
door tijger1 - Aug 21, 2014 om 15:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

@crewmember

Ik heb dit zelf ervaren toen Vodafone een bedragje aan mij moest terugbetalen. Dat is dus een heel aparte afdeling. Ondanks diverse verzoeken, zelfs met aantekening "spoed", gaat die afdeling zijn eigen gang en houdt zijn eigen tempo aan.

Het web team deelde mij mij dat zij daar geen invloed op hadden.

Dus inderdaad, nooit meer Vodafone.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Aug 22, 2014 om 10:24
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste romenique,

Hoewel het mij ook verbaast dat een collega je door zou verwijzen naar Kassa, helpen we je uiteraard graag!

Stuur aub een e-mail naar webcare.nl@vodafone.com. Vermeld in het onderwerp van je e-mail: kassa | romenique | 21-08-2014 | inruildeal.

Vermeld in je e-mail aub de volgende gegevens:

- Je mobiele nummer, klantnummer en naam&adres
- Het referentienummer van je inruildeal
- De datum van de deal
- Het type en merk toestel dat je hebt ingeleverd
- Het IMEI-nummer van je toestel
- De opgegeven waarde van je toestel
- Je bankrekeningnummer

Wij zoeken dan voor je uit waarom je nog niets ontvangen hebt.

Vriendelijke groet,
Bas
Vodafone Social Media Services

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Aug 27, 2014 om 13:04
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste romenique,

we hebben helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Indien je graag wilt dat we het voor je nakijken, stuur ons dan bovenstaande gegevens per mail onder vermelding van ''kassa | romenique | 21-08-2014 | inruildeal.''

Met vriendelijke groet,

Mitch
Vodafone Social Media Services

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Sep 1, 2014 om 09:35
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste romenique,

We hebben helaas geen reactie meer mogen ontvangen. Ik ga er daarom van uit dat het probleem verholpen is. We zullen het topic niet meer verder opvolgen. Indien je toch graag wilt dat we het voor je nakijken, stuur ons dan bovenstaande gegevens per mail onder vermelding van ''kassa | romenique | 21-08-2014 | inruildeal.''

Met vriendelijke groet,

Kyra
Vodafone 24/7 Web Crew

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer