ro
door romenique Aug 21, 2014 om 10:54
Computers & telefonie

Vodafone inruildeals

Hallo,

Midden juni mijn iPhone 4s ingeleverd bij een Vodafone winkel was allemaal netjes gegaan en zou binnen 14 dagen het bedrag op mijn rekening ontvangen.

Na 21 dagen maar een contact opgenomen kwamen ze met een smoesje aan dat mijn rekeningnnummer niet klopte meneer las het nummer voor klopte precies. Nu zou het 5 werkdagen duren dan zou het bedrag op mijn rekening staan weer was dit niet het geval het is nu midden augustus en 7 telefoontjes verder nog steeds niks gehad !!

Vandaag weer contact gehad en wat ze dan gewoon echte werkelijk zeggen mevrouw u bent niet de enigste wij raden u aan om via kassa deze vraag te stellen misschien dat we dan iets voor u kunnen doen.....

Hopelijk word dit nu opgelost ben er helemaal klaar mee ze bedriegen je en houden je aan het lijntje ...

Met vriendelijke groet,

Romenique

474 9 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Aug 21, 2014 om 11:22
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo romenique,

..... mevrouw u bent niet de enigste wij raden u aan om via kassa deze vraag te stellen misschien dat we dan iets voor u kunnen doen...........
Inderdaad een 'rare' opmerking van een klantenservice.
Nu maar hopen dat de webcare hier langs komt.

Suc6

zoekster
door zoekster - Aug 21, 2014 om 11:30
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Die telefonische klantenservice heeft helemaal gelijk.

U begeeft zich hier op de klachtenservice van Vodafone.

Zegt u het maar, waarmee kunnen wij u helpen?

Nog een momentje geduld aub, straks komen Melanie, Bas of Linda u helpen

;-)

crewmember
door crewmember - Aug 21, 2014 om 12:17
1040 Antwoorden / 0 Vragen

90% van de klachten over telefoonproviders gaan al over Vodafone en nu sturen ze ze ook nog eens hierheen! (Of is dit andersom)

Zoals gewoonlijk mijn advies: Voortaan wegblijven bij Vodafone, in ieder geval totdat ze de service verbeteren.

Ik hoop dat de helpdesk die hier actief is eens een mailtje stuurt naar t management wat ze nou eigenlijk aan het doen zijn bij die toko.

tijger1
door tijger1 - Aug 21, 2014 om 12:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar ook dat web care team kan andere afdelingen en helemaal afdelingen die moeten uitbetalen niet tot spoed dwingen.

Dat zijn aparte koninkrijkjes.

crewmember
door crewmember - Aug 21, 2014 om 13:45
1040 Antwoorden / 0 Vragen

Ja dat zou heel goed kunnen, maar als er slechte communicatie tussen de afdelingen is of trage processen zijn waardoor de service stagneert is dat de schuld en de verantwoordelijkheid van de managers. In dit geval kan een reactie van Melanie, Bas of Linda helpen dit te veranderen.

Of ze weten natuurlijk heel goed wat ze doen en hebben berekend dat die paar klanten die in de service molen zitten en nooit meer terugkomen, opwegen tegen de kosten van een goed service centrum.

Of ze nou incompetent of sluw zijn, in beide gevallen goede reden om weg te blijven bij Vodafone, na al die klachten overal.

tijger1
door tijger1 - Aug 21, 2014 om 15:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@crewmember

Ik heb dit zelf ervaren toen Vodafone een bedragje aan mij moest terugbetalen. Dat is dus een heel aparte afdeling. Ondanks diverse verzoeken, zelfs met aantekening "spoed", gaat die afdeling zijn eigen gang en houdt zijn eigen tempo aan.

Het web team deelde mij mij dat zij daar geen invloed op hadden.

Dus inderdaad, nooit meer Vodafone.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Aug 22, 2014 om 10:24
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste romenique,

Hoewel het mij ook verbaast dat een collega je door zou verwijzen naar Kassa, helpen we je uiteraard graag!

Stuur aub een e-mail naar webcare.nl@vodafone.com. Vermeld in het onderwerp van je e-mail: kassa | romenique | 21-08-2014 | inruildeal.

Vermeld in je e-mail aub de volgende gegevens:

- Je mobiele nummer, klantnummer en naam&adres
- Het referentienummer van je inruildeal
- De datum van de deal
- Het type en merk toestel dat je hebt ingeleverd
- Het IMEI-nummer van je toestel
- De opgegeven waarde van je toestel
- Je bankrekeningnummer

Wij zoeken dan voor je uit waarom je nog niets ontvangen hebt.

Vriendelijke groet,
Bas
Vodafone Social Media Services

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Aug 27, 2014 om 13:04
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste romenique,

we hebben helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Indien je graag wilt dat we het voor je nakijken, stuur ons dan bovenstaande gegevens per mail onder vermelding van ''kassa | romenique | 21-08-2014 | inruildeal.''

Met vriendelijke groet,

Mitch
Vodafone Social Media Services

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Sep 1, 2014 om 09:35
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste romenique,

We hebben helaas geen reactie meer mogen ontvangen. Ik ga er daarom van uit dat het probleem verholpen is. We zullen het topic niet meer verder opvolgen. Indien je toch graag wilt dat we het voor je nakijken, stuur ons dan bovenstaande gegevens per mail onder vermelding van ''kassa | romenique | 21-08-2014 | inruildeal.''

Met vriendelijke groet,

Kyra
Vodafone 24/7 Web Crew