ri
door rinus1993 Sep 7, 2015 om 14:57
Computers & telefonie

Vodafone, wanneer bieden jullie nu echt snelle service?

Voordat ik een abonnement bij vodafone had ging alles prima met mijn prepaid, nu heb ik 2 maanden geleden een abonnement afgesloten en is dit door toedoen van vodafone moeizaam verlopen.

Het begon allemaal met het feit dat de nummeromzetting niet gebeurde op de dag dat zij aangaven. Goed dit is geen probleem; kan gebeuren. Na 2 weken vond ik het echter wel genoeg geweest en heb ik gebeld naar de klantenservice(die natuurlijk van helemaal niks wisten want blijkbaar is het lastig om iedereen op de hoogte te stellen van wat er precies aan de hand is, sterker nog toen ik dit verhaal vertelde aan een medewerker in de vodafone winkel sloeg hij zichzelf voor het gezicht). De telefoniste beweerde dat er een storing was geweest en dat ik daardoor mijn bestelling moest annuleren en opnieuw afsluiten. Dit netjes gedaan maar na een week bleek dat het toch geen probleem was en dat ik gewoon netjes aangesloten was met mijn nieuwe telefoon(maar goed nu was natuurlijk al bijna de afsluiting een feit van de 1ste bestelling). Dus toen ben ik zeer geirriteerd naar de winkel gelopen, daar werd ik wel netjes te woord gestaan maar helaas konden die niks voor me doen aangezien er 2 wegen zijn van bestellingafhandeling(dit vind ik overigens echt belachelijk maar goed dat is wel bij meer bedrijven zo). In de winkel wederom gebeld met een medewerker die wel kennis van de zaak had, deze heeft alles dan in orde gebracht. Ik kreeg echter geen compensatie voor dit oponthoud ondanks dat ik 2 weken later mijn abonnement had, ik eerder van mijn werk weg moest om te regelen dat alles goedkwam door het toedoen van vodafone en dat zij mij niet ingelicht hadden over de storing die ervoor zorgde dat de datum verlaat ging worden.

Nou goed daar had ik allemaal op zich vrede mee maar nu ben ik naar het buitenland geweest en blijkbaar worden er bij abonnementen standaard blox aangezet(want ik heb die zelf NOOIT, op geen enkele manier aangezet, sterker nog ik heb er niet eens naar gekeken welke aan en uit stonden)waardoor ik nu een rekening heb van 6 euro voor kosten die ik gemaakt had die normaal gezien met de tarieven max. 2 euro zouden kosten die eigenlijk niet mijn schuld zijn(ik kwam er dan ook achter dat de blox aanstonden middels de rekening). Ik heb dit alles overigens nagetrokken door eens te kijken hoe het proces verloopt van een blox aanzetten. Dit verloopt middels codes en smsjes en weet ik veel wat dus per ongeluk aanzetten zit er ECHT niet bij. Tevens heb ik in mijn telefoon teruggezocht of ik de smsjes terug kan vinden maar niks. Door de gebrekkige service van vodafone in mijn eerder probleem ben ik echter niet echt meer geneigd om die weg te behandelen omdat ik vrij zeker ben dat de schuld alsnog bij mij komt te liggen na een hoop gezweet en frustraties. Eigenlijk wil ik nu dan ook af van het abonnement want ik ben extreem teleurgesteld in hoe Vodafone zijn vaste klanten behandeld en ik weet ook zeker dat zodra dit abonnement(afgesloten voor een jaar) afgelopen is, ik vertrek naar een andere provider want mensen niet tegoed komen omdat jullie systeem gefaald heeft is sowieso al ordinair en ook nog Blox aanzetten zonder het medeweten van de desbreteffende persoon is ook ronduit vervelend.

Mijn vraag is dan ook weet iemand of er een betere weg is die ik kan bewandelen om service af te dwingen of wellicht een manier om alsnog vroegtijdig kosteloos van mijn abonnement af te komen?

536 2 Rapporteer

akkerdistel
door akkerdistel - Sep 7, 2015 om 19:13
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Service kun je vergeten bij Vodafone en dit probleem is niet ernstig genoeg om ze in gebreke te stellen. Kortom dat wordt het abonnement uitzitten. Sterkte gewenst.

ri
door rinus1993 - Sep 8, 2015 om 08:13
6 Antwoorden / 3 Vragen

UPDATE:

Inmiddels is het opgelost na zelf bellen, het valt deze keer mee.