door 071anja Apr 23, 2015 om 18:44
Computers & telefonie

Vodafone zeer onbeschoft/onredelijk

wilde eind maart de facturen van febr. en maart uitdraaien bleek dat deze niet meer gespecificeerd waren en zonder aparte BTW vermelding. Al jaren lang ben ik klant en kreeg dus altijd een factuur met o.a. bTW vermelding. Op gebeld en gevraagd om een factuur zoals ik deze al jaren krijg. dit was niet mogelijk.BELACHELIJK!!! Ik heb toen de betaling van febr. en maart terug laten boeken. Vervolgens 2x klacht ingediend met het verzoek een goede factuur te sturen en met de mededeling dat ik na ontvangst van deze de facturen gelijk te zullen betalen. 2x klachtennummer gekregen. Deze moest terug te vinden zijn in my vodafone maar...nee. Weer een klacht gestuurd en weer een nr. ontvangen. Weer niet terug te vinden in my vodafone. Vervolgens nog div. tel. gepleegd toen bleek dat ze een bericht gestuurd hadden naar een oud Email adres. Waarom moet ik dan een Email adres invullen bij mijn klacht als ze deze niet gebruiken. Gek word ik van die lui bij Vodafone. Nog steeds niet opgelost. Zo ga je toch niet met je klanten om!!! Ik word niet als klant behandeld en wil dus weg heb ik ook gezegd. Maar het abonnement loopt tot aug. 2016. Ik kan er wel vanaf maar dan moet ik het afkopen. Hier ben ik het niet mee eens. Aan de ene kant doen ze aan klanten binding en aan de andere kant kan je dood vallen. De tel. die bij het abonnement zit wil ik terug geven, want eerlijk is eerlijk daar heb ik dan geen recht meer op. Maar door hun eigen manier van handelen onbeschoft, niet reageren en het maken van meerdere fouten wil ik gewoon weg bij z'n ongeorganiseerde en ongeschoft bedrijf. Ben verdorie al 20 jaar klant met minimaal 2 mobiels

3008 57 Rapporteer

ho
door hopetobehelping - Apr 23, 2015 om 19:07
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste 071anja,

het is algemeen bekend dat de klantenservice van Vodafone niet best is.
Vraag me wel af of het verstandig van u was om uw facturen over februari en maart terug te laten boeken, daar komt gedonder van.
Balen dat uw abonnement nog tot augustus 2016 loopt, maar dat is helaas niet anders.
U zult het vast doen, maar blijf Vodafone bestoken met klachten. Hopelijk dringt u dan door tot een niveau binnen de klantenservice waarbij men u wel wil en kan helpen.

door 071anja - Apr 23, 2015 om 19:18
39 Antwoorden / 3 Vragen

Ik heb het terug gehaald, zodat zij dan een herinnering konden zenden en hier dan wel de BTW op konden vermelden. Je hebt als klant toch recht op een herinnering!!!
Ik heb plichten, maar dat heeft Vodafone toch ook naar zijn klanten. als zij dit verzaken waarom kan ik dan niet gewoon van dat abonnement af. Snap het wel ze denken alleen maar aan geld en als ze daarvoor onbeschoft moeten zijn en niet reageren dan doen ze dat. Ze snappen alleen niet dat op de lange termijn ze dit dus geld gaat kosten. Ze zijn al zoveel kanten kwijt en mij straks ook( met 4 toestellen) tel uit je winst. Heb zelfs al vrienden, zover gekregen om ook wanneer het mogelijk is op te stappen bij vodafone. Zal mensen blijven waarschuwen voor VODAFONE.

jantje7
door jantje7 - Apr 23, 2015 om 20:09
1459 Antwoorden / 23 Vragen

Ook bij andere providers krijgt u als privé persoon alleen nog facturen zonder BTW vermelding. Mocht u tocht een BTW factuur willen ontvangen moet u overstappen naar een zakelijk abonnement.

ho
door hopetobehelping - Apr 23, 2015 om 20:39
1289 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=jantje7 schreef op donderdag 23 apr 2015, 20:09]Ook bij andere providers krijgt u als privé persoon alleen nog facturen zonder BTW vermelding. Mocht u tocht een BTW factuur willen ontvangen moet u overstappen naar een zakelijk abonnement.

Misschien is bij een aantal providers de BTW niet meer apart vermeld op de factuur, maar bij T-mobile krijg ik als privé persoon nog netjes de BTW apart vermeld op mijn factuur.
Voor een eerdere vraag over de BTW bij Vodafone, klik hier.

@anja71, wellicht kun u verzoeken om uw account om te zetten naar een zakelijk account.

bo
door boiler - Apr 23, 2015 om 20:43
64 Antwoorden / 0 Vragen

Via de support pagina kun je gewoon een formulier invullen met het verzoek om gespecificeerde nota. Kostte mij 0,23 sec via Google...

diumenge
door diumenge - Apr 23, 2015 om 20:55
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=boiler schreef op donderdag 23 apr 2015, 20:43]Via de support pagina kun je gewoon een formulier invullen met het verzoek om gespecificeerde nota. Kostte mij 0,23 sec via Google...
Als je een zakelijke aansluiting hebt ja.

aurora1
door aurora1 - Apr 23, 2015 om 21:17
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Lees klik hier eens door, gaat ook over het ontbreken van apart vermelden btw.

bo
door boiler - Apr 23, 2015 om 21:49
64 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=diumenge schreef op donderdag 23 apr 2015, 20:55][quote=boiler schreef op donderdag 23 apr 2015, 20:43]Via de support pagina kun je gewoon een formulier invullen met het verzoek om gespecificeerde nota. Kostte mij 0,23 sec via Google...
Als je een zakelijke aansluiting hebt ja.

Klopt, maar wellicht komt TS zo wat verder.

tijger1
door tijger1 - Apr 23, 2015 om 21:51
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar wat is het probleem dat u een factuur krijgt zonder aparte btw vermelding? U kunt die btw nergens opvoeren, dus het maakt voor u helemaal niets uit.

Wat heeft dat van doen met onbeschoft?

door 071anja - Apr 23, 2015 om 22:24
39 Antwoorden / 3 Vragen

Ik heb al ca. 20 jaar 2 abonnementen lopen bij Voafone. dit is in die tijd prive afgesloten, omdat wij op een gegeven moment een bedrijfje zijn gestart en veel moesten bellen heeft de boekhouder gezegd dat we de BTW konden aftrekken en dat hebben we dus ook al die jaren gedaan. Dus ja ik kan de BTW aftrekken. Aangezien er ook kosten op de factuur staan voor buiten de bundel wil ik graag weten welke kosten, maar ook dit is niet meer zichtbaar. Inmiddels heb ik de Email die verkeerd gestuurd was nu binnen gekregen op het juiste Email adres en deze is als volgt:Bij de facturatie van onze particuliere klanten heeft Vodafone ervoor gekozen voor een overzichtelijkere wijze van facturen te kiezen. Het BTW percentage is niet aangepast,? dit is nog altijd 21%.
Wanneer u als klant zijnde toch liever een specificatie ontvangt met daarbij de BTW weergave,? dan is dat ook mogelijk.
Het enige dat u hoeft te doen is formulier digitaal invullen en dan maken wij dit voor u in orde. Dit kunt u doen via de volgende link:

https:/?/?www.vodafone.nl/?zakelijk/?support/?contact/?btw-?specificatie/?

Met vriendelijke groet,?
M. Castermans
Klantenservice Vodafone

Deze mail is nav mijn klacht over de facturen van febr. en maart. Als je deze mail leest zou je denken dat je dus facturen met BTW over de maanden febr. en mrt. zou moeten kunnen krijgen. Helaas blijkt dit dus niet zo te zijn. Het antwoord dat zij dus geven is vals en misleidend. Ik zeg ga vooral zo door VODAFONE mijn dossier wordt op deze manier alleen maar dikker. Ze moeten na al deze stomme fouten waar ze niks aan gedaan hebben gewoon mijn contact ontbinden.

tijger1
door tijger1 - Apr 23, 2015 om 22:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

uw contract ontbinden zonder kosten doen ze natuurlijk niet.

door 071anja - Apr 24, 2015 om 07:28
39 Antwoorden / 3 Vragen

Ik hoop eigenlijk dat Harry van VODAFONE die onderstaande mail getekend heeft contact durft op te nemen. Aangezien het nr. uit deze mail en div. andere nrs. niet terug te vinden is en was in my Vodafone zoals hij wel in zijn mail zegt. En voordat iemand zegt dat dit een automatische mail is ja dat weet ik maar word wel verzonden met de naam harry Odenhoven er onder. DUS DAAG IK HARRY NU UIT OM ZIJN VERANTWOORDING IN DEZE TE DURVEN NEMEN EN CONTACT MET MIJ OP TE NEMEN EN ZICH NIET LANGER TE VERSCHUILEN ACHTER ZIJN SLAPPE MEDEWERKERS

We hebben je verzoek ontvangen en in behandeling genomen.

Met het registratienummer kun je op My Vodafone gemakkelijk zien wat de status ervan is.

Graag verwijzen wij je naar Vodafone.nl voor vragen of informatie over onze producten en diensten.

Met vriendelijke groet,

Signature {{NAAM}}

Harry
Directeur Klantenservice

Vodafone Libertel B.V.

pi
door pieterwolters - Apr 24, 2015 om 07:35
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Of je neemt als zakelijke gebruiker gewoon een zakelijk abonnement. Wel zo handig....

door 071anja - Apr 24, 2015 om 07:50
39 Antwoorden / 3 Vragen

Dat is inmiddels ook gedaan, maar dat lost nog niet het probleem op met de facturen van febr. en mrt.
Terwijl volgens de eerdere mail die ik van VODAFONE heb gekregen (zie een stukje hierboven) zij de suggestie wekken dat als ik naar betr. link ga dit wel mogelijk was. Het gaat me dus om de hoeveelheid fouten c.q. onwaarheden die zij schrijven. Vandaar dat ik met HARRY ODENHOVEN van VODAFONE contact wil zodat deze, deze zaak op neemt en dit met mij bespreekt. Zeker omdat zijn personeel alleen maar meer fouten aan het maken is. Lijkt mij toch dat je als directeur toch ook in z'n geval als dit (wat mis kan gaan gaat mis) iets doet voor die vette check die hij maandelijks krijgt

crewmember
door crewmember - Apr 24, 2015 om 09:46
1040 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=071anja schreef op vrijdag 24 apr 2015, 07:28]US DAAG IK ----- NU UIT OM ZIJN VERANTWOORDING IN DEZE TE DURVEN NEMEN EN CONTACT MET MIJ OP TE NEMEN EN ZICH NIET LANGER TE VERSCHUILEN ACHTER ZIJN SLAPPE MEDEWERKERS

Doe is effe normaal man. Er staat geen BTW op je rekening, de wereld vergaat niet.
Neem een chill pil ofzo.

Redactie verzocht om persoonlijke informatie te verwijderen.

ho
door hopetobehelping - Apr 24, 2015 om 10:08
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste 071anja,

denk niet dat uw uitdaging aan de directeur klantenservice hier aankomt bij de betreffende heer, maar ik begrijp de uitdaging volledig ;-).

Voor wat betreft uw facturen over februari en maart, ik zou gewoon met pen de bedragen 'Ex. BTW', 'BTW' en 'Totaal' erop schrijven en het gewoon meenemen in uw BTW aangifte. Desnoods nog een printje van het gepruts van Vodafone in uw boekhouding er bij (dan is het voor iedereen, ook de belastingdienst, wel duidelijk hoe het zit en dat de BTW terecht is meegenomen in de aangifte).

door 071anja - Apr 24, 2015 om 12:05
39 Antwoorden / 3 Vragen

En Vodafone hiermee weg laten komen....Nou NOT. Ze moeten niet vergeten dat wij als klanten ten slotte hun salaris betalen. Als wij als ontevreden klanten een vuist maken en alle ongeregelde zaken van Vodafone kenbaar maken, dan weten mensen dat ze niet bij Vodafone moeten zijn voor een abonnement. Minder abonnementen minder inkomsten, minder salaris/bonus voor de Directeur. Nogmaals wij als klanten betalen het salaris van deze mensen..dus verwacht ik ook een beetje respect. En vind dus ook zeker omdat het nu niet alleen meer om de BTW gaat maar de stomme fouten die ze gemaakt hebben, dat de geen wie mede dankzij mij z'n vet salaris krijgt de verantwoording op zich neemt.

door 071anja - Apr 24, 2015 om 12:08
39 Antwoorden / 3 Vragen

Volgens mijn boekhouder accepteert de belastingdienst dit niet. Je factuur moet een officiële BTW vermelding hebben. Maar in ieder geval bedankt voor je meedenken

Cookies
door Cookies - Apr 24, 2015 om 12:13
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=071anja schreef op vrijdag 24 apr 2015, 12:08]Volgens mijn boekhouder accepteert de belastingdienst dit niet. Je factuur moet een officiële BTW vermelding hebben. Maar in ieder geval bedankt voor je meedenken

Nou, dan heb je gewoon pech voor februari en maart. Vergaat dan nu de wereld?

JIJ hebt er voor gekozen een privé abo te gebruiken voor zakelijke doeleinden. Dvan kan dit 1 van de consequenties zijn.

Ik zie hier maar 1 persoon die onredelijk (en zwaar overtrokken!) reageert en dat ben jij.

door 071anja - Apr 24, 2015 om 12:25
39 Antwoorden / 3 Vragen

jij werkt zeker bij Vodafone!!!! Ik heb inderdaad voor een prive abo jaren geleden gekozen met een gespecificeerde factuur en BTW vermelding, toen was er nog geen spraken van een zaak bij ons. Het gaat om het principe, maar dat zal je wel niet snappen

crewmember
door crewmember - Apr 24, 2015 om 13:13
1040 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=071anja schreef op vrijdag 24 apr 2015, 12:25]jij werkt zeker bij Vodafone!!!! Ik heb inderdaad voor een prive abo jaren geleden gekozen met een gespecificeerde factuur en BTW vermelding, toen was er nog geen spraken van een zaak bij ons. Het gaat om het principe, maar dat zal je wel niet snappen

Ja wij werken allemaal bij Vodafone.
We heten ook allemaal Harry toevallig, en verdienen 6.000 per maand.
En dat betaal jij allemaal met de inkt die wij besparen op jouw factuur.

Even serieus:
Het is een zootje bij Vodafone, en ik zou ook zeker niemand aanraden Vodafone te gebruiken.
90% van de klachten over telefoonproviders hier gaan over Vodafone. En nu schijnen ze ook nog eens gezeur met hun IT systemen te hebben. (Kan de rotzooit met de klachten die niet aankomen verklaren)

Ze halen die BTW er echt niet af om consumenten te pesten.

Waarschijnlijk hebben ze een intern onderzoek gedaan, en zijn ze erachter gekomen dat de facturen te verwarrend waren ofzo. En hebben ze ze simpeler gemaakt (BTW is toch niet nodig voor consumenten). Stom idee als je het mij vraagt, maar goed dat is aan hun.

Als je het niet eens ben met hun ideeen heb je alle vrijheid om bij een andere provider te gaan.

Cookies
door Cookies - Apr 24, 2015 om 13:18
13336 Antwoorden / 36 Vragen

......Het gaat om het principe, maar dat zal je wel niet snappen.......

Nee, snap ik, als Vodafone directielid, niks van.

Cookies
door Cookies - Apr 24, 2015 om 13:19
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Blijkbaar heeft je toko weinig werk als je tijd over hebt om je over dergelijke zaken druk te maken.

ho
door hopetobehelping - Apr 24, 2015 om 17:29
1289 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=071anja schreef op vrijdag 24 apr 2015, 12:08]Volgens mijn boekhouder accepteert de belastingdienst dit niet. Je factuur moet een officiële BTW vermelding hebben. Maar in ieder geval bedankt voor je meedenken

Beste 071anja,

wellicht een idee om het gewoon de belastingdienst eens te vragen.
Persoonlijk doe ik het wel gewoon altijd zo. Mijn accountant zegt mij ook dat het niet helemaal 100% volgens de regels is maar heeft er verder geen problemen mee (de ondernemer is toch altijd de eindverantwoordelijke). Weet niet of u zelf de BTW-aangifte doet maar u bepaalt toch zelf hoe u uw bedrijf runt, uw boekhouder is een (goede) adviseur, u bent de ondernemer die beslist en bepaalt.
De regels van de belastingdienst zijn er (terecht) om fraude te voorkomen, voor dit geval is het toch 100% duidelijk dat er geen sprake is van fraude. Als u zelf de BTW aangifte doet dan weet u in ieder geval hoe ik het zou invullen en zou de discussie hierover met de betreffende belasting ambtenaar met veel vertrouwen tegemoet zien.

Geef u overigens groot gelijk in uw kritiek en commentaar op Vodafone, maar zorg er wel voor dat uw inspanningen in deze niet ten koste gaan van andere dingen die veel belangrijker zijn. Zie op dit kassa forum Vodafone erg vaak in negatieve zin voorbij komen, meest effectief zou nog zijn als Kassa hier eens een uitzending aan zou besteden.

door 071anja - Apr 24, 2015 om 18:08
39 Antwoorden / 3 Vragen

Carola, steek eerst eens je hand in eigen boezem. Je zegt dat je directielid bent. Blijkbaar heb jij dus ook niks beters te doen (dit noemen wij in de volksmond opvreters) en wij als klant maar dit soort mensen betalen. Wat betreft mijn toko ik heb wel mensen die weten hoe ze met de klanten om moeten gaan. Ik heb doordat zij efficiënt werken inderdaad wat meer tijd. Als jij als directielid nou ook een zou zorgen dat het binnen VODAFONE wat beter loopt dan doe je tenminste nog wat nuttigs voor je geld.
Kijk wie de bal kaats kan hem terug verwachten.....dus GA AAN HET WERK

tijger1
door tijger1 - Apr 24, 2015 om 18:25
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@071anja

Over hoeveel geld hebben we het nu eigenlijk? En het is toch helemaal geen punt om dat flutje btw te verrekenen? U dacht toch niet echt dat een controleur van de belastingen, als hij al komt, daar een punt van maakt?

En het is niet nodig al die kapitalen re gebruiken. Geldt als schelden.

En een beetje ironie is blijkbaar niet aan u besteed. ;-))

door 071anja - Apr 24, 2015 om 18:36
39 Antwoorden / 3 Vragen

crewmember ik wil ook weg maar dan moet ik mijn contract afkopen en dat vertik ik. mijn voorstel zou zijn : gewoon contract beëindigen zij krijgen hun telefoon terug en ik neem dan die 2 facturen zonder BTW voor lief. Nogmaals ben liever gisteren dan vandaag weg bij VODAFONE maar vertik dat ik financieel de dupe wordt van hun slecht beleid. Ik haat nl bedrijven die denken door hun omvang overal mee weg te komen.

bo
door boiler - Apr 24, 2015 om 20:08
64 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=071anja schreef op vrijdag 24 apr 2015, 18:36]crewmember ik wil ook weg maar dan moet ik mijn contract afkopen en dat vertik ik. mijn voorstel zou zijn : gewoon contract beëindigen zij krijgen hun telefoon terug en ik neem dan die 2 facturen zonder BTW voor lief. Nogmaals ben liever gisteren dan vandaag weg bij VODAFONE maar vertik dat ik financieel de dupe wordt van hun slecht beleid. Ik haat nl bedrijven die denken door hun omvang overal mee weg te komen.

Mooi hoor die principes maar vanwege twee factuurtjes gaar Vodafone echt niet overstag.
Opzeggen betekent afkopen, en niet anders.
Waarom zouden ze voor jou een uitzondering maken? En na je contractperiode overstappen, liggen ze ook echt wakker van...
Misschien moet je gewoon maar accepteren dat je een tientje misloopt vanwege je btw...ik kan het niet anders dan zielig noemen.

bo
door boiler - Apr 24, 2015 om 22:49
64 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=071anja schreef op vrijdag 24 apr 2015, 18:08]Carola, steek eerst eens je hand in eigen boezem. Je zegt dat je directielid bent. Blijkbaar heb jij dus ook niks beters te doen (dit noemen wij in de volksmond opvreters) en wij als klant maar dit soort mensen betalen. Wat betreft mijn toko ik heb wel mensen die weten hoe ze met de klanten om moeten gaan. Ik heb doordat zij efficiënt werken inderdaad wat meer tijd. Als jij als directielid nou ook een zou zorgen dat het binnen VODAFONE wat beter loopt dan doe je tenminste nog wat nuttigs voor je geld.
Kijk wie de bal kaats kan hem terug verwachten.....dus GA AAN HET WERK

Je snapt het echt niet hè....

Verder snap ik heel goed dat , als je dit taalgebruik ook gebruikt in je communicatie met Vodafone, ze je lekker in je sop laten gaarkoken...

door 071anja - Apr 25, 2015 om 09:33
39 Antwoorden / 3 Vragen

Er zijn mensen die zeggen dat ik het niet snap!!!! Ik snap het heel goed. Maar bepaalde mensen niet.
Als er word gezegd dat ik qua ons bedrijf weinig werk heb en er een oordeel wordt geveld zonder alles goed te lezen...ja dan kan ik ook een bitch zijn. De opmerking MAN....ik ben een vrouw. Het lijkt dat sommige mensen dus niet goed lezen of maar de helft. Dat zelfde probleem heb ik met Vodafone...
Bedenk dat als je naar een winkel gaat omdat je auto niet start en ze blijven maar zeggen dat je banden goed zijn ...ja dan raak je geïrriteerd. Zo ook in mijn geval..dus lees alles goed voordat je reageert. Ik vraag me af of degene die het zielig vind ook zo zou reageren als die ALLES en dus niet alleen de rekening hem/haar zou overkomen er ook nog zo overdenkt. Ik hoop als dit ooit mocht gebeurden deze persoon zich even achter zijn/haar oren krabt en even aan mij denkt!!!! Gelukkig zijn genoeg mensen die wel begrijpen wat ik bedoel en voel. Ik ben "zielig" die gene die dat schrijft is zielig want deze geeft een hele andere draai aan het geheel. Het geheel is dat VODAFONE geen factuur met BTW kan verstrekken terwijl dit niet zo moeilijk hoeft te zijn. Na div. klachten via het klachten formulier en het krijgen van div. registratie nummers(op het goede Email adres) geen reactie van VODAFONE. Uiteindelijk er moeten achter komen dat je een mail gekregen heb op een verkeerde Email adres terwijl je op het klachten formulier je Email moet doorgeven en ze al naar het goede adres een x aantal bevestigen hadden gestuurd. Zo kan ik nog wel even doorgaan.....het gaat niet meer alleen om de facturen maar de grove slordigheid waarmee ze werken

tijger1
door tijger1 - Apr 25, 2015 om 09:39
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@071anja

U hebt groot gelijk hoor. Er wordt u een zwaar onrecht aangedaan. Onbegrijpelijk dat wij dat hier niet onderkennen op dit forum.

Misschien moeten we maar een actiegroep oprichten om u te steunen, of een stille tocht houden? Wat heeft u het liefst?;-))

door 071anja - Apr 25, 2015 om 09:50
39 Antwoorden / 3 Vragen

Oke tijgertje, we gaan sarcastisch doen!!!! Dat zegt meer over jou dan over mij. Maar een actiegroep lijkt me wel wat. Noem hem maar Laat de directeur van klantenservice VODAFONE HARRY gewoon even contact opnemen met de klant. ZO ben benieuwd of je de daad bij je praatjes voegt.

tijger1
door tijger1 - Apr 25, 2015 om 10:09
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ja sarcastisch doen moet ook wel, want ironie begrijpt u niet.

Als dit het enige "probleem" is, wat u bij uw bedrijf ervaart, bent u een gezegend mens.

En als dit het enige probleem zou zijn wat Vodafone heeft, zou ik er haast klant worden.;-))

door 071anja - Apr 25, 2015 om 11:25
39 Antwoorden / 3 Vragen

Misschien begrijp ik die ironie niet omdat ik het gedrag van VODAFONE ook alles behalve ironisch vind. Wat ik wel snap is dat jij tijgerje iets zegt(ook al is dit ironisch bedoeld) vervolgens het af laat weten als ik dan zeg..doe maar. Daar ga je dan niet meer op in en mee aan de slag. Je geeft opmerkingen die niks meer met mijn zaak te maken hebben maar die persoonlijk worden. Maar nogmaals zet maar een werkgroep op met je grote mond. Als je dat gedaan heb praten we verder

ro
door ron530 - Apr 25, 2015 om 12:13
4084 Antwoorden / 17 Vragen

In een eerdere reactie is een link geplaatst waaruit blijk dat vodafone u wel de kans heeft gegeven een BTW vermelding op uw factuur te behouden blijkbaar heeft u dat niet gedaan. U bent zelf ook niet slim bezig want u wil een privé contract voor zakelijke doeleinden gebruiken terwijl die daar echt niet voor bedoeld is. Ik mag hopen dat u in ieder geval uw bankrekening op "in zake van" of omgezet heeft in een zakelijke rekening want anders komt u echt in de problemen.

door 071anja - Apr 25, 2015 om 12:33
39 Antwoorden / 3 Vragen

De link heb ik pas gekregen nadat ik geklaagd had over de facturen febr. en mrt.. Ik heb deze link voor deze maanden te laat ontvangen. Zoals ik al eerder gezegd heb....deze link was eerst nog naar een verkeert Email adres gestuurd. En ook heb ik al eerder gezegd dat ik deze link gebruikt heb en dat voor de komende maanden er dus wel een goede factuur moet uitrollen. Maar dat in de Email van VODAFONE de suggestie gewekt wordt dat je met deze link ook nog een btw factuur kan krijgen van de maanden febr. en mrt. terwijl dit niet het geval is. Wat betr. een prive abonnement die zakelijk gebruikt wordt, dit liep al jaren zo en er was nooit een probleem. Ook de belasting had daar geen moeite mee. Ik heb niet nooit omgezet omdat het geen probleem was en of gaf, toe nu toe dan. Wat is de moeilijkheid nu voor VODAFONE om voor deze maanden de factuur aan te passen. Ik vind als bedrijf dat je je klanten ook verplicht bent een stukje service te verlenen. Jammer dat je nu over met omzetten van de bankrekening begint....is het te veel gevraagd om gewoon te reageren op het geen waar het nu echt om gaat. Er wordt van alles gezegd en bij gehaald waar het totaal niet om gaat. Het gaat er dus om dat een groot bedr. zoals VODAFONE niet in staat is 2 nieuwe goede facturen te sturen. En dat er allerlei andere fouten gemaakt worden en als ik hier dan over bel of schrijf dit beantwoord wordt met nog meer fouten. DAAR GAAT HET OM en niet om al dat andere wat erbij gehaald wordt

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Apr 28, 2015 om 10:36
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste 071anja,

Jammer dat u niet tevreden bent over de nieuwe opmaak van de factuur. Vodafone heeft er voor gekozen om haar particuliere klanten een rekening te verstrekken met de kosten inclusief BTW. Voor het merendeel van onze particuliere klanten heeft dit de voorkeur. Zakelijke klanten daarentegen kunnen een BTW-specificatie van hun factuur opvragen (http://voda.fo/ne/ib5pn). Indien u het nummer zakelijk gebruikt is het wellicht een optie om het contract over te dragen op uw bedrijf. Meer informatie hierover vindt u op onze website: http://voda.fo/ne/3rqk6.

U vindt de specificatie van al uw oproepen, berichten en datasessies sinds kort inderdaad niet meer op de factuur zelf. U kunt dit inzien via My Vodafone > 'Rekeningen' > Klik op de rekening waarvan u de specificatie wilt inzien > 'Hoe is mijn rekening opgebouwd?' > 'Toon details' > 'Specificaties'.

Met vriendelijke groet,
Vera
24/7 Web Crew

crewmember
door crewmember - Apr 28, 2015 om 11:36
1040 Antwoorden / 0 Vragen

Anja,

Het punt is dat je naar mijn (en zo te lezen nog een paar andere) maatstaven een beetje overdreven reageerd op deze ongein van Vodafone.

Ja het is irritant en ja het is een zootje bij Vodafone. Maar het is geen reden op per direct een door jouw getekend contract op te zeggen, en al scheldend hun klantenservice manager op het matje te roepen.

Een slechte klantenservice is geen reden om een contract nietig te verklaren. Dat kan alleen als ze veelvuldig niet leveren wat er in het contract staat.

door 071anja - Apr 28, 2015 om 11:53
39 Antwoorden / 3 Vragen

Hoi Vera, Bedankt voor je reactie. Wat ik nu zo raar vind is dat ik al jaren klant ben bij vodafone en ook altijd btw vermelding op de rekeningen had. Aangezien het niet voor het bedrijf van ons nodig was een zakelijke rekening te nemen hebben we dat al die tijd dus zo gelaten. Want ook met het prive abonnement mochten wij de btw aftrekken. Ik vind het gewoon vreemd dat het niet mogelijk is mij als nog van een factuur te voorzien met BTW. Ik heb ook een klacht ingediend 3x hiervan ook nrs. van jullie gekregen maar inhoudelijk is daar niks mee gebeurd. Ook zijn deze klachten niet terug te vinden in my Vodafone. In deze klachten heb ik dus voorgesteld en ook inmiddels gedaan, dat ik de rekeningen van febr. en mrt terug laat halen en dat jullie een herinnering sturen voor deze twee facturen met BTW. Dit moet toch gewoon mogelijk zijn denk daarbij ook aan een stukje service naar je klanten toe. Zodra ik deze facturen heb zal ik per direct deze overmaken. Hoop dat jij wel instaat bent om dit in orde te maken. Gr. Anja

door 071anja - Apr 28, 2015 om 12:02
39 Antwoorden / 3 Vragen

Crewmember, Ieder mens heeft zijn eigen maatstaven....maar recht is recht en krom is krom. Als onze klanten niet te vrede zijn en wij zouden dat niet op een correcte manier oplossen dan hadden wij al lang failliet geweest. Ik wil dat stukje service waar je als klant recht op heb en die krijg ik niet, ondanks div. klachten en telefoontjes. Jij op een gegeven moment is dan de rek eruit.

Graag wil ik wel van jou willen weten waar ik dan gescholden zou moeten hebben!!!! Boos worden en schelden zijn 2 verschillende dingen. MAAR IK BEN REUZE BENIEUWD!!!

Cookies
door Cookies - Apr 28, 2015 om 12:15
13336 Antwoorden / 36 Vragen

.......Wat ik nu zo raar vind is dat ik al jaren klant ben bij vodafone en ook altijd btw vermelding op de rekeningen had......

Het is je misschien nooit opgevallen, maar er zijn wel meer bedrijven die door de jaren heen het e.e.a. wijzigen in hun producten, facturering, prijzen enz. enz. enz.

Als je op deze manier reageert bij zoiets onnozels, vraag ik me af hoe je reageert bij wezenlijke problemen?! Weet niet wat voor toko je hebt (nee, je hoeft hier geen reclame te maken) maar zoals jij hier reageert, is bepaald geen visitekaartje voor je bedrijf.

bo
door boiler - Apr 28, 2015 om 12:22
64 Antwoorden / 0 Vragen

Mug...olifant..aanstelleritis extremis.

Cookies
door Cookies - Apr 28, 2015 om 12:27
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=boiler schreef op dinsdag 28 apr 2015, 12:22]Mug...olifant..aanstelleritis extremis.

Wat kost deze diagnose nou?

door 071anja - Apr 28, 2015 om 12:31
39 Antwoorden / 3 Vragen

Carola, dat iets wijzigt heb ik geen problemen mee. Wel dat ik geen keuze had. Als ik jaren lang bij jou werkzaamheden verricht naar tevredenheid maar er veranderd iets dan geef ik jou van te voren de keuze of je dat wil of niet. Ik ga niet eerst werken en dan later zeggen ja maar de meeste klanten vinden dat fijner. En als je dan vervolgens daar over een klacht bij mij neer legt zal ik zeker dit naar tevredenheid proberen op te lossen. In ieder geval zal ik inhoudelijk ingaan op je klacht. Mijn visite plaatje is dat ik wel oren heb naar eventuele klachten van klanten. Dus maak je geen zorgen om mijn visite plaatje deze is meer dan perfect en levert nog steeds goed mond op mond reclame van daar dat ik hier geen reclame hoeft te maken. Maar jij denkt dis anders over service naar je klanten toe. Dit is voor jou bedrijf dus negatieve reclame

bo
door boiler - Apr 28, 2015 om 12:39
64 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=carola.83 schreef op dinsdag 28 apr 2015, 12:27][quote=boiler schreef op dinsdag 28 apr 2015, 12:22]Mug...olifant..aanstelleritis extremis.

Wat kost deze diagnose nou?

Zelfs voor jou is deze diagnose gratis...Zo ben ik dan ook weer, reken zelfs geen btw..

door 071anja - Apr 28, 2015 om 14:40
39 Antwoorden / 3 Vragen

He crewmember, wacht nog steeds op je verwijzing naar het stukje waarin ik gescholden zou moeten hebben!!!!! Of is deze opmerking weer z'n blabla moment dat je gewoon even wat wil schrijven ook al zijn het dan onwaarheden

tijger1
door tijger1 - Apr 28, 2015 om 14:44
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=071anja schreef op vrijdag 24 apr 2015, 07:28]Ik hoop eigenlijk dat Harry van VODAFONE die onderstaande mail getekend heeft contact durft op te nemen. Aangezien het nr. uit deze mail en div. andere nrs. niet terug te vinden is en was in my Vodafone zoals hij wel in zijn mail zegt. En voordat iemand zegt dat dit een automatische mail is ja dat weet ik maar word wel verzonden met de naam harry Odenhoven er onder. DUS DAAG IK HARRY NU UIT OM ZIJN VERANTWOORDING IN DEZE TE DURVEN NEMEN EN CONTACT MET MIJ OP TE NEMEN EN ZICH NIET LANGER TE VERSCHUILEN ACHTER ZIJN SLAPPE MEDEWERKERS

We hebben je verzoek ontvangen en in behandeling genomen.

Met het registratienummer kun je op My Vodafone gemakkelijk zien wat de status ervan is.

Graag verwijzen wij je naar Vodafone.nl voor vragen of informatie over onze producten en diensten.

Met vriendelijke groet,

Signature {{NAAM}}

Nou, bijvoorbeeld hier. Dit gebruik van kapitalen staat gelijk aan schelden.

Harry
Directeur Klantenservice

Vodafone Libertel B.V.

Cookies
door Cookies - Apr 28, 2015 om 15:16
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@Tijger1: er zijn mensen voor wie "EN ZICH NIET LANGER TE VERSCHUILEN ACHTER ZIJN SLAPPE MEDEWERKERS" dit normaal taalgebruik is.

tijger1
door tijger1 - Apr 28, 2015 om 15:24
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Sorry, mijn quote ging niet helemaal goed.

@carola.83

Maar misschien moet je voor dat taalgebruik wel een ondernemer zijn, die valt over een paar tientjes btw.;-))

door 071anja - Apr 28, 2015 om 15:33
39 Antwoorden / 3 Vragen

DUS GEEN GESCHELD!!! maar een opmerking zoals ieder blijkbaar doet op deze quote. En tijgertje als jij zo denkt over een paar tientjes!!! Dan betaal jij toch die paar tientjes voor de mensen die nu deze mislopen!!! Het blijkt dat jij dat dus geen probleem vind. Geweldig iemand die er zo over denkt. Hoeven wij ons niet meer druk te maken over die paar tientjes. TIJGERTJE doet niet zo moeilijk. Namens alle gedupeerde hartelijk dank.

crewmember
door crewmember - Apr 28, 2015 om 15:46
1040 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=071anja schreef op dinsdag 28 apr 2015, 15:33]DUS GEEN GESCHELD!!! maar een opmerking zoals ieder blijkbaar doet op deze quote. En tijgertje als jij zo denkt over een paar tientjes!!! Dan betaal jij toch die paar tientjes voor de mensen die nu deze mislopen!!! Het blijkt dat jij dat dus geen probleem vind. Geweldig iemand die er zo over denkt. Hoeven wij ons niet meer druk te maken over die paar tientjes. TIJGERTJE doet niet zo moeilijk. Namens alle gedupeerde hartelijk dank.

Druk maken is 1 ding. Maar jij doet alsof de wereld vergaat.

tijger1
door tijger1 - Apr 28, 2015 om 15:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik zou zeggen, ga aan het werk, dan had u die paar tientjes al lang en breed verdiend. Dat hoop ik tenminste voor u.

Als u nog tijd over hebt, moet u: Hoe werkt dit?, eens lezen uit de linkerkolom.

Cookies
door Cookies - Apr 28, 2015 om 16:19
13336 Antwoorden / 36 Vragen

........Maar jij doet alsof de wereld vergaat........

Niet dan? Ik was verdorie al aan het hamsteren geslagen.

Redacteur
door Redacteur - Apr 28, 2015 om 16:20
1052 Antwoorden / 62 Vragen

Graag vanaf nu weer inhoudelijk reageren s.v.p. anders sluiten we het topic.

De redactie

door 071anja - Apr 28, 2015 om 16:32
39 Antwoorden / 3 Vragen

crewmember, En jij doet uitspraken die je niet waar kan maken om vervolgens weer met iets ander te komen. Dan durf jij iets over mij te zeggen!!! Je had cabaretier moeten worden was ik in ieder geval komen kijken, want je bent erg lachwekkend. Ik stop met reageren op je totdat je komt met de scheldwoorden die ik gebruikt zou hebben.

door 071anja - Apr 28, 2015 om 16:35
39 Antwoorden / 3 Vragen

redacteur je hebt helemaal gelijk. Sorry liet me ook even meeslepen door alle onwaarheden die gezegd werden en ergerde me ook aan de dingen die erbij gehaald werden. Nogmaals mijn oprechte excuus hiervoor

Cookies
door Cookies - Apr 28, 2015 om 16:37
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=redacteur schreef op dinsdag 28 apr 2015, 16:20]Graag vanaf nu weer inhoudelijk reageren s.v.p. anders sluiten we het topic.

De redactie

Is goed, redactie. Bekend met dit stuk trouwens KLIK?