jk
door jka Feb 23, 2007 om 16:22
Voeding & gezondheid

Voetwratten

Wie heeft er ervaring met het wrattenmiddel sur plus.

Ik gebruik het nu een tijdje maar de wratten beginnen nu te prikken en jeuken. Ze zijn nu ook pijnlijk met het lopen.

Hoort dit bij de behandeling? Wie kan mij helpen?

1035 3 Rapporteer

stacey
door stacey - Feb 23, 2007 om 16:43
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Ik ken het niet, maar prikken en jeuken en pijn bij het lopen lijkt me niet de bedoeling, wellicht ben je overgevoelig voor het spul.

Informeer eens bij je huisarts of je hier wel mee door moet gaan.

Groetjes,

ijzerbroot
door ijzerbroot - Feb 24, 2007 om 11:09
460 Antwoorden / 6 Vragen

Beste jka,

ga eens naar www.lareb.nl en zoek daar eens naar bijwerkingen van de in "Sur Plus" aanwezige werkzame stof... Ga naar uw huisarts en/of raadpleeg uw apotheek.

IJzerbroot

jk
door jka - Feb 24, 2007 om 18:10
1 Antwoorden / 1 Vragen

sur plus heeft de ingredienten:thujaolie,citroenolie,jeneverbesolie en rozemarijnolie.

Op de sitewww.lareb.nl  kan ik daar niets van vinden.

alvast bedankt voor jullie reacties.