ko
door koensterker Jun 5, 2015 om 13:17
Geldzaken & recht

Voor welke leeftijd moet ik een zakelijk krediet afgelost zijn?

Wie weet voor welke leeftijd een zakelijk krediet afgelost moet zijn bij de ING Bank?. Ik wil minstens 2 jaar doorwerken na mijn 65ste en dan het krediet verder aflossen.

769 6 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jun 5, 2015 om 13:25
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo koensterker,

Kun je dat niet beter rechtstreeks bij de ING informeren?
Dat lijkt me handiger.

Met vr.gr.

Cookies
door Cookies - Jun 5, 2015 om 13:46
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je hebt ongetwijfeld algemene voorwaarden bij je krediet ontvangen, daar staat het in.

zoekster
door zoekster - Jun 5, 2015 om 13:51
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik denk dat het krediet nog aangevraagd moet worden.

klik HIER voor informatie.

Het beste is natuurlijk, zoals Edrick3 al zegt, dat u contact opneemt met de ING en u goed laat voorlichten.

valerius-2
door valerius-2 - Jun 5, 2015 om 15:17
7840 Antwoorden / 95 Vragen

1 telefoontje met klantenservice en daar kan u alles hier over te weten komen.

ho
door hopetobehelping - Jun 5, 2015 om 21:46
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste koensterker,

dit staat letterlijk op de site van ING bij voorwaarden:
"Kredietvoorwaarden
Als u voor uw onderneming een Zakelijk Krediet afsluit, is het belangrijk dat u weet waar u aan toe bent. Dat kunt u lezen in de voorwaarden. Deze voorwaarden gelden voor iedereen. Daarnaast zijn er aanvullende voorwaarden die voor iedere onderneming anders zijn. Denk bijvoorbeeld aan de zekerheden die we vragen. Deze voorwaarden staan in de offerte die u ontvangt, indien uw aanvraag positief is beoordeeld.
"

ING is de enige die uw vraag kan beantwoorden als u nog een Zakelijk Krediet wilt afsluiten.
Als u al een Zakelijk Krediet heeft afgesloten dan zal het in uw overeenkomst en de bijbehorende voorwaarden staan.

diumenge
door diumenge - Jun 5, 2015 om 21:59
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=koensterker schreef op vrijdag 5 jun 2015, 13:17]Wie weet voor welke leeftijd een zakelijk krediet afgelost moet zijn bij de ING Bank?
...
Ik gok ook op de ING bank zelf.

Verder is dit een consumentenforum.