li
door liabaas Nov 27, 2015 om 16:51
Auto & vervoer

Voucher vd vara appeltaart

Heb bij mijn vara gids een bericht gehad dat ik een voucher kreeg als ik www.vara.nl/appeltaart in zou loggen .Deze site kan ik niet vinden en krijg geen reactie op mijn herhaalde emails ad vara

8777 62 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Nov 27, 2015 om 17:08
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Even gekeken: er verscheen op de homepage van deze site een pop-up waar ik me aan kon melden (met relatienr. wat ik niet heb omdat ik geen lid ben en geen VARA gids heb) voor een voucher voor een appeltaart.

Het is vandaag de laatste dag dat je je hiervoor kunt aanmelden

TIP: zeg de VARA gids op en je kunt meerdere appeltaarten kopen met het geld dat je uit spaart.

Cookies
door Cookies - Nov 27, 2015 om 17:15
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Oh jee, het wemelt van de klachten over niet-ontvangen appeltaarten op Klacht.nl KLIK

Belbus inschakelen?

pi
door pieterwolters - Nov 27, 2015 om 17:23
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Of een berichtje naar de redactie.... Oftewel: het is altijd zo makkelijk om anderen aan te vallen dat ze het allemaal zo slecht doen, en nu blijkt dat het kennelijk toch niet zo eenvoudig is om dingen altijd goed te doen.

diumenge
door diumenge - Nov 27, 2015 om 17:24
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Die site werkt gewoon.

"VARA appeltaart

Wilt u graag een appeltaart? Laat dan hier uw gegevens achter en we sturen u binnenkort een tegoedbon.

Let op! Aanvragen kan nog t/m vrijdag 27 november 2015"

Cookies
door Cookies - Nov 27, 2015 om 17:31
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=diumenge schreef op vrijdag 27 nov 2015, 17:24]Die site werkt gewoon.

"VARA appeltaart

Wilt u graag een appeltaart? Laat dan hier uw gegevens achter en we sturen u binnenkort een tegoedbon.

Let op! Aanvragen kan nog t/m vrijdag 27 november 2015"

Ging bij mij ook zonder problemen. Had alleen geen relatienr., dus viel er niks aan te vragen. Maar als ik de vele klachten zie op klacht.nl, dan is het waarschijnlijk niet voor iedereen even duidelijk hoe het moet.

Heb de redactie maar even een link naar dit topic gestuurd en gevraagd of ze aan de vele klachten wat kunnen doen.

diumenge
door diumenge - Nov 27, 2015 om 17:35
11969 Antwoorden / 15 Vragen

@carola.83, dat zullen ze na het weekend dan wel doen, zouden ze dan ook zo snugger zijn om de termijn te verlengen?

diumenge
door diumenge - Nov 27, 2015 om 17:37
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Anders moet men maar even dit adres proberen: redir.vara.nl/landingpages/vara_appeltaart/public/

Cookies
door Cookies - Nov 27, 2015 om 17:49
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=diumenge schreef op vrijdag 27 nov 2015, 17:35]@carola.83, dat zullen ze na het weekend dan wel doen, zouden ze dan ook zo snugger zijn om de termijn te verlengen?

Maybe yes, maybe no.

edrick3
door edrick3 - Nov 27, 2015 om 17:57
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hier geen probleem.

Probeer eens een andere browser.

tenormin
door tenormin - Nov 27, 2015 om 22:20
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Wel 'grappig' dat er nu klachten zijn over appeltaart van de onvolprezen Vara gids. En de 27ste is nog maar een paar uur verwijderd van.... de volgende dag. Zou de Vara zich dan ook verschuilen achter de uiterste houdbaarheidsdatum? Maar goed, ga wel naar mijn Super, als ik al een appeltaart zou willen. Hoop wel dat ie gesmaakt heeft voor de mensen die het konden 'innen'.

tijger1
door tijger1 - Nov 27, 2015 om 22:44
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@liabas

U kunt in de link van Diumenge als relatienummer gewoon 123456 intikken. En dan krijgt u tzt de voucher.

Cookies
door Cookies - Nov 27, 2015 om 22:55
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=tijger1 schreef op vrijdag 27 nov 2015, 22:44]@liabas

U kunt in de link van Diumenge als relatienummer gewoon 123456 intikken. En dan krijgt u tzt de voucher.

Als dat zou werken, kan dus heel Nederland zo'n voucher krijgen (of had dus heel Nederland enz). Geloof er niks van.

tijger1
door tijger1 - Nov 27, 2015 om 22:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik heb het zo ingevuld en ik krijg hem toegezonden. :-))

eclipse
door eclipse Jan 21, 2016 om 12:34
1561 Antwoorden / 370 Vragen

delen ?

tijger1
door tijger1 - Nov 27, 2015 om 23:00
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@carola.83

Geen idee waar je die voucher dan kan besteden, en eigenlijk hoef ik hem ook niet, maar vond het wel grappig even te proberen.

tenormin
door tenormin - Nov 27, 2015 om 23:31
16823 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=tijger1 schreef op vrijdag 27 nov 2015, 23:00]@carola.83

Geen idee waar je die voucher dan kan besteden, en eigenlijk hoef ik hem ook niet, maar vond het wel grappig even te proberen.

Laat u nog wel even weten of de appeltaart onder 123456 ontvangen is en gesmaakt heeft. Een taart van waarschijnlijk rode appels? ?

tijger1
door tijger1 - Nov 28, 2015 om 00:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@tenormin

Ik denk niet dat er rode appels gebruikt zullen worden. Sterappels zie je maar zelden tegenwoordig.

door 1953 - Nov 28, 2015 om 09:33
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=carola.83 schreef op vrijdag 27 nov 2015, 17:15]Oh jee, het wemelt van de klachten over niet-ontvangen appeltaarten op Klacht.nl KLIK

Belbus inschakelen?

Blij gemaakt door de VARA, met een vroege vogel, met een dooie mus!

door 1953 - Nov 28, 2015 om 09:33
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=tijger1 schreef op zaterdag 28 nov 2015, 00:32]@tenormin

Ik denk niet dat er rode appels gebruikt zullen worden. Sterappels zie je maar zelden tegenwoordig.

Het zullen wel Boskoops zijn geweest?

edrick3
door edrick3 - Nov 28, 2015 om 12:24
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=tijger1 schreef op vrijdag 27 nov 2015, 22:44]@liabas

U kunt in de link van Diumenge als relatienummer gewoon 123456 intikken. En dan krijgt u tzt de voucher.

Denk het toch niet.
Blijkbaar is de site nog steeds actief, maar als je 123456 intoets komt er een melding: relatienummer is verplicht en kan je niet verder.
Trouwens, mag toch aannemen dat er een zekere vorm van controle zal zijn ingebouwd.
Daarbij komt dat @liabas een reëel relatienummer heeft naar ik aanneem en waarom zou TS dus een fakenummer gaan invoeren.

tijger1
door tijger1 - Nov 28, 2015 om 12:29
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@edrick3

Ik heb dat nummer ingevuld. En ik ben geslaagd.:-) de voucher wordt mij toegezonden. :-). Ben benieuwd wat er komt.

tijger1
door tijger1 - Nov 28, 2015 om 12:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als ik het weer doe, komt er een schermpje dat ik al een voucher heb aangevraagd en dat die binnenkort naar mij toekomt.

Cookies
door Cookies - Nov 28, 2015 om 12:37
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=tijger1 schreef op vrijdag 27 nov 2015, 22:58]Ik heb het zo ingevuld en ik krijg hem toegezonden. :-))

Nou als dat door iedereen met een fake relatienr. aangevraagd kan worden, dan is dat lekker amateuristisch in elkaar geflanst. Er had natuurlijk een foutmelding bij dat fakenr. moeten verschijnen. Op deze manier had dus heel Nederland die voucher kunnen aanvragen.

De voucher is voor een Hema appeltaart.

tenormin
door tenormin - Nov 28, 2015 om 12:38
16823 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=tijger1 schreef op zaterdag 28 nov 2015, 12:29]@edrick3

Ik heb dat nummer ingevuld. En ik ben geslaagd.:-) de voucher wordt mij toegezonden. :-). Ben benieuwd wat er komt.

Dan geef ik u aan voor vals spelen, u heeft geen recht op appelgebak. En u geeft ook nog aanleiding tot het niet eerlijk verkrijgen van.... om het hier op te schrijven wat te doen om.... Foei!

edrick3
door edrick3 - Nov 28, 2015 om 12:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@tijger1,

Dan zal het wel te maken hebben met de afsluitdatum van 27 november.
Het lukt nu dus in ieder geval niet meer.

edrick3
door edrick3 - Nov 28, 2015 om 12:42
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=carola.83 schreef op zaterdag 28 nov 2015, 12:37]
Nou als dat door iedereen met een fake relatienr. aangevraagd kan worden, dan is dat lekker amateuristisch in elkaar geflanst. Er had natuurlijk een foutmelding bij dat fakenr. moeten verschijnen. Op deze manier had dus heel Nederland die voucher kunnen aanvragen..

Zoals al aangegeven: neem toch aan dat er een controle plaats vindt.

Of is dit toch een geval van Vereniging Arbeiders Radio AMATEURS? ;-)

tenormin
door tenormin - Nov 28, 2015 om 12:43
16823 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zaterdag 28 nov 2015, 12:39]@tijger1,

Dan zal het wel te maken hebben met de afsluitdatum van 27 november.
Het lukt nu dus in ieder geval niet meer.

Jazeker lukt het nog: heb net zo "gemeen" juist gehandeld als tijger1, na 3 keer een fake nummer te hebben ingevuld was het KASSA, (haha); krijg het ook thuisgestuurd. Vraag niet hoe het kan maar geniet ervan. Maar men komt er nu heus wel achter dat ik helemaal geen lid van de Vara ben, hoop ik dan maar.

tijger1
door tijger1 - Nov 28, 2015 om 12:53
42060 Antwoorden / 21 Vragen

We verdienen die taart alleen al door lid te zijn van dit forum. :-)

Er staat niet dat de aanmelding is gesloten.

tijger1
door tijger1 - Nov 28, 2015 om 12:55
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Die voucher is nog steeds aan te vragen. :-))

edrick3
door edrick3 - Nov 28, 2015 om 12:58
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@tenormin, tijger1,

Rare zaak.
Aantal keren 6 cijfers ingevuld en steeds de eerder genoemde melding.
Opeens kwam er een pop-up waarbij je een hokje kon aanvinken dat je geen melding meer wilde hebben. Aangevinkt en ziedaar: geaccepteerd. Wil je nog 2 vragen invullen? Nee. Klaar.

AMATEURISTISCH gedoe dus!

edrick3
door edrick3 - Nov 28, 2015 om 13:00
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=tijger1 schreef op zaterdag 28 nov 2015, 12:53]We verdienen die taart alleen al door lid te zijn van dit forum. :-)

Inderdaad! ;-) Voel me nu niet schuldig, maar heb het idee dat we weer aan een test hebben meegedaan. ;-)

Cookies
door Cookies - Nov 28, 2015 om 13:01
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=tijger1 schreef op zaterdag 28 nov 2015, 12:55]Die voucher is nog steeds aan te vragen. :-))

Nou, met 123456 lukt het niet (meer??) hoor. Krijg iedere x de melding: relatienr. is verplicht. Vlg mij zit de redactie mee te lezen.

edrick3
door edrick3 - Nov 28, 2015 om 13:03
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=tijger1 schreef op zaterdag 28 nov 2015, 12:32]Als ik het weer doe, komt er een schermpje dat ik al een voucher heb aangevraagd en dat die binnenkort naar mij toekomt.

Als je www.vara.nl/appeltaart intoetst verschijnt die melding inderdaad meteen.
Blijkbaar gekoppeld aan je ip-adres.
Krijg de neiging om het op een andere compu elders nog eens te doen. ;-)

edrick3
door edrick3 - Nov 28, 2015 om 13:05
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=carola.83 schreef op zaterdag 28 nov 2015, 13:01][quote=tijger1 schreef op zaterdag 28 nov 2015, 12:55]Die voucher is nog steeds aan te vragen. :-))

Nou, met 123456 lukt het niet (meer??) hoor. Krijg iedere x de melding: relatienr. is verplicht. Vlg mij zit de redactie mee te lezen.

Heb ook een aantal keren willekeurig 6 cijfers ingegeven en opeens .... even dat hokje aanvinken als het op-popt.
Je mag óók wel een appeltaartje scoren. ;-)

tenormin
door tenormin - Nov 28, 2015 om 13:05
16823 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zaterdag 28 nov 2015, 13:00]
Inderdaad! ;-) Voel me nu niet schuldig, maar heb het idee dat we weer aan een test hebben meegedaan. ;-)

Ik voel me ook niet meer schuldig. Zodra we allemaal de voucher in huis hebben (en de taart gehaald ?) dan in discussie de vraag stellen: was de onterecht verkregen appeltaart lekker? Maar, eerst ontvangen en dan geloven....zo amateuristisch kan men daar toch niet zijn?

edrick3
door edrick3 - Nov 28, 2015 om 13:07
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@tenormin,

..... Maar, eerst ontvangen en dan geloven....zo amateuristisch kan men daar toch niet zijn? ......
Nou ...... ;-)

tenormin
door tenormin - Nov 28, 2015 om 13:07
16823 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=carola.83 schreef op zaterdag 28 nov 2015, 13:01][quote=tijger1 schreef op zaterdag 28 nov 2015, 12:55]Die voucher is nog steeds aan te vragen. :-))

Nou, met 123456 lukt het niet (meer??) hoor. Krijg iedere x de melding: relatienr. is verplicht. Vlg mij zit de redactie mee te lezen.

Nee, 123456 lukt niet, maar heb 3 keer iets geprobeerd en dan ineens is het raak. Leuk hoor.

po
door ponton1600le - Nov 28, 2015 om 13:14
40 Antwoorden / 11 Vragen

Appeltaart in rubriek Auto en Vervoer?

tijger1
door tijger1 - Nov 28, 2015 om 13:15
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Je kunt elk willekeurig lang nummer invullen.

tijger1
door tijger1 - Nov 28, 2015 om 13:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=ponton1600le schreef op zaterdag 28 nov 2015, 13:14]Appeltaart in rubriek Auto en Vervoer?

Heel terecht, want we hebben straks een vrachtwagen nodig om al die appeltaarten te vervoeren. :-))

Cookies
door Cookies - Nov 28, 2015 om 13:19
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=tijger1 schreef op zaterdag 28 nov 2015, 13:15]Je kunt elk willekeurig lang nummer invullen.

VARA appeltaart

Bedankt voor uw aanvraag. U krijgt binnenkort post van ons met een tegoedbon voor een appeltaart.

Met vriendelijke groet,
VARA Ledenservice

Cookies
door Cookies - Nov 28, 2015 om 13:21
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Bij deze dus de toezegging even vastgelegd. Er stond tenslotte nergens dat het relatienr. van de VARA moest zijn. Wettelijk gezien, moet de VARA zich dus aan deze toezegging houden.

Cookies
door Cookies - Nov 28, 2015 om 13:30
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Grappig wel, als je veel kritiek levert op organisaties/bedrijven/instellingen, kun je natuurlijk niet met dergelijk amateuristisch gebeuren aan komen.

1) Pop-up had al weg moeten zijn, want was aan te vragen t/m 27/11
2) Stond niet bij dat het een relatienr. van de VARA moest zijn
3) Invullen van relatienr. moet natuurlijk gekoppeld zijn aan hun databestand.

Aanmelden maar voor een koude douche???

eclipse
door eclipse Jan 21, 2016 om 12:31
1561 Antwoorden / 370 Vragen

of  de antoinette app link opsturen , wat te doen bij het niet verkrijgen van de appeltaart. ?"uw  recht  als consument.  :-)" kappelaar erbij weten we gelijk wat ie kost.

edrick3
door edrick3 - Nov 28, 2015 om 13:33
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@carola83,

.....Aanmelden maar voor een koude douche???.....

ROFL! ;-)

tenormin
door tenormin - Nov 28, 2015 om 13:44
16823 Antwoorden / 108 Vragen

En... we zijn allemaal lekker aan de chat! Over onze "werkgever", nou ja. Benieuwd of dit alles wel van de internetredactie van Kassa mag. Want eerlijk is eerlijk, ze hebben natuurlijk wel onze echte namen daar en dan zullen we waarschijnlijk die appeltaart toch aan onze neus voorbij zien gaan, ook al heeft @Carola.83 het even "wettelijk" vastgezet.

Cookies
door Cookies - Nov 28, 2015 om 14:00
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@@@: Nou, de taart was heerlijk, hoor! Werd 10 min. terug aan mijn deur gebeld, stond DHL met een special delivery voor mijn deur. Sorry, Kassa, bij deze een hele warme douche;-)

tijger1
door tijger1 - Nov 28, 2015 om 14:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@tenormin

Nog nooit van de privacy wetgeving gehoord? Het lidmaatschap van de Vara is heel iets anders dan lid zijn van het Kassa forum. Deze bestanden mogen dus niet ongevraagd uitgewisseld worden.:-))

gerbera
door gerbera - Nov 28, 2015 om 16:41
7358 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=1953 schreef op zaterdag 28 nov 2015, 09:33][quote=tijger1 schreef op zaterdag 28 nov 2015, 00:32]@tenormin

Ik denk niet dat er rode appels gebruikt zullen worden. Sterappels zie je maar zelden tegenwoordig.
Wilt u ze nog een keer zien, kom dan volgend seizoen ff op mijn volkstuin kijken. Had overigens een overvloedige oogst appels dus heb zelf maar een (biologische) appeltaart gebakken. Kan de Hema niet aan tippen al zeg ik het zelf -;)

tenormin
door tenormin - Nov 28, 2015 om 16:54
16823 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=carola.83 schreef op zaterdag 28 nov 2015, 14:00]@@@: Nou, de taart was heerlijk, hoor! Werd 10 min. terug aan mijn deur gebeld, stond DHL met een special delivery voor mijn deur. Sorry, Kassa, bij deze een hele warme douche;-)

Da's niet eerlijk. Ik had hem eerder besteld, zit al 3 uur te wachten: geen DHL gezien. ?

Cookies
door Cookies - Nov 29, 2015 om 13:52
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Voucher voor appeltaart kan nog steeds worden aangevraagd. Dus appeltaart liefhebbers: sla uw slag!

ka
door karin1970 - Dec 1, 2015 om 07:45
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo VARA,

Ik heb vorige week een klacht gemeld over de site van de appeltaart die je kreeg voor het 90 jarig bestaan van de VARA.

Maar jammer dat je dan nergens een reactie op krijg hoe je het kan oplossen.
Dacht dus net ga maar eens kijken of er iets aan de site veranderd is zie ik dat je tot de 27 e het kon insturen . heb het dus nu. Nog ingestuurd maar erg jammer dat er geen reactie van jullie terug kwam. Hoop toch nog dat het goed kom nadat ik al zoveel jaar lid ben van de VARA..

tenormin
door tenormin - Dec 1, 2015 om 08:49
16823 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=karin1970 schreef op dinsdag 1 dec 2015, 07:45]Hallo VARA,

Ik heb vorige week een klacht gemeld over de site van de appeltaart die je kreeg voor het 90 jarig bestaan van de VARA.

Maar jammer dat je dan nergens een reactie op krijg hoe je het kan oplossen.
Dacht dus net ga maar eens kijken of er iets aan de site veranderd is zie ik dat je tot de 27 e het kon insturen . heb het dus nu. Nog ingestuurd maar erg jammer dat er geen reactie van jullie terug kwam. Hoop toch nog dat het goed kom nadat ik al zoveel jaar lid ben van de VARA..

Ben bang dat u op deze manier, via het Kassa forum, geen appeltaart gaat scoren. En de VARA rechtstreeks benaderen lijkt ook weinig zin te hebben, hoor dat ze meestal geen antwoord geven. En ondankbaar van ze, hoor, nadat U al zoveel jaar lid bent. Heeft u de hele discussie (en grapjes erover) niet gelezen?

ka
door karli - Dec 3, 2015 om 14:58
1 Antwoorden / Vragen

Wanneer worden de vouchers verstuurd?

Heb 10 dagen geleden een aangevraagd.

Cookies
door Cookies - Dec 3, 2015 om 19:25
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Hallo VARA / KASSA people! We zitten nog steeds te wachten op de vouchers!! Je kan het niet maken om andere bedrijven te kakken te zetten en zelf fikse steken te laten vallen!

Hoop de voucher voor het weekend eindelijk eens te mogen ontvangen.

eclipse
door eclipse - Dec 3, 2015 om 19:42
1561 Antwoorden / 370 Vragen

http://redir.vara.nl/landingpages/vara_appeltaart/public/

naam invullen en je relatienummer ( klantnummer) neem aan dat ie dan vanzelf  aankomt , meerdere opties  geeft de pagina niet. misschien even op kassa facebook de vraag planten ?? zullen wel meer vragen over zijn ...

te
door tennisb2l - Dec 3, 2015 om 22:45
2 Antwoorden / Vragen

bij mij lukt het ook niet

te
door tennisb2l - Dec 3, 2015 om 22:46
2 Antwoorden / Vragen

bij mij lukt het ook niet

gjberghuis-
door gjberghuis- - Dec 3, 2015 om 23:25
2 Antwoorden / Vragen
Ri
door Riaenkees4 - Jan 21, 2016 om 12:10
1 Antwoorden / Vragen

Het lukt me niet om de voucher van de appeltaart te vinden en uit te draaien.

Rel.nr.:18069415 VMT1546

M.J.A. Voogel-Ligtenberg

reflecs
door reflecs Jan 21, 2016 om 12:20
1859 Antwoorden / 4 Vragen

VARA appeltaart

Heeft u nog vragen over de appeltaart en/of wilt u nog een appeltaart bestellen?

Stuur dan een mail naar ledenservice@vara.nl met het onderwerp appeltaart.

Wilt u liever telefonisch contact? Bel ons dan op: 0900-0123

( 0 ct p/m, exclusief de kosten van uw telefoonabonnement )

Met vriendelijke groet,

VARA Ledenservice

------------------------------------------------------------Antwoord van de pagina gekopiëerd.

reflecs
door reflecs - Jan 21, 2016 om 12:21
1859 Antwoorden / 4 Vragen

VARA appeltaart

Heeft u nog vragen over de appeltaart en/of wilt u nog een appeltaart bestellen?

Stuur dan een mail naar ledenservice@vara.nl met het onderwerp appeltaart.

Wilt u liever telefonisch contact? Bel ons dan op: 0900-0123

( 0 ct p/m, exclusief de kosten van uw telefoonabonnement )

Met vriendelijke groet,

VARA Ledenservice
Van : http://redir.vara.nl/landingpages/vara_appeltaart/public/

eclipse
door eclipse - Jan 21, 2016 om 12:29
1561 Antwoorden / 370 Vragen

denk dat een kwart van nederland  nu op die appeltaart zit  te wachten, gevalletje "tijd  voor de belbus"

Cookies
door Cookies - Jan 21, 2016 om 12:50
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Voucher is nog maar 1 week geldig, dus dat wordt opschieten. Belbus inschakelen, is het al te laat voor.

tijger1
door tijger1 - Jan 21, 2016 om 13:42
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Vouchers zijn allang binnengekomen. Eerst nog een mail met de verkeerde, volgende dag de goede. Gedaan wat gedaan moest worden, want je moest hem bij een Hema bestellen. Voucher uitgeprint en bij ophalen, zei medewerkster dat je iets anders mee moest brengen, zij had al verscheidene mensen gehad, waarbij de print anders was dan het volgens haar zou moeten zijn.

Appeltaarten toch meegekregen. Eigen appeltaart smaakt stukken beter.