re
door reheuvel May 6, 2014 om 11:08
Vakantie & reizen

Vueling blijft ongewenste reclame emails versturen

Kan iemand mij vertellen hoe ik van die ongewenste nieuwsbrieven af kom van Vueling? Ik schrijf me iedere keer uit maar ondanks de bevestiging dat ik ben uitgeschreven blijft die troep binnenkomen van ze. Zelf een belletje ( a 15 cent per minuut) kon me niet helpen want na 20 minuten aan de telefoon wist de dame me te vertellen dat dat alleen via de website kon en niet telefonisch.

2262 4 Rapporteer

hutch
door hutch - May 6, 2014 om 11:35
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Dag Reheuvel,

in bijv. Hotmail kan men dergelijke rommel als 'ongewenst' markeren en dan vanuit de map 'ongewenst' dergelijke mailtjes blokkeren. Dan krijgt u (in principe) die rommel niet meer.

Is dat bij u een optie?

En ik zou er in ieder geval, letterlijk en figuurlijk, geen cent (meer) aan besteden.

re
door reheuvel - May 6, 2014 om 13:29
1 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=hutch schreef op dinsdag 6 mei 2014, 11:35]Dag Reheuvel,
in bijv. Hotmail kan men dergelijke rommel als 'ongewenst' markeren en dan vanuit de map 'ongewenst' dergelijke mailtjes blokkeren. Dan krijgt u (in principe) die rommel niet meer.
Is dat bij u een optie?
En ik zou er in ieder geval, letterlijk en figuurlijk, geen cent (meer) aan besteden.

Beste Hutch,

Dank voor je reactie en ik weet dat die mogelijkheid er is. Wat mij stoort is dat een dergelijke organisatie er lak aan heeft dat je je uitschrijft en niet zelf actie onderneemt maar ik dat zelf moet doen. Zo zit de wet niet in elkaar betreffende ongewenste emails en ik maak er dan ook zeker een melding van bij de ACM

gompy2
door gompy2 - May 6, 2014 om 13:30
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Vueling?
Vueling Airlines/Reisbureau?
Ooit zaken met ze gedaan?
Ooit toestemming geven voor het sturen van mail?

Anders een melding maken van het sturen van Spam.

Quote:

Klachtenformulier
Via dit formulier kunt u in een paar stappen een klacht over een spambericht bij de Autoriteit Consument & Markt indienen. Deze eerste stap presenteert algemene vragen om te bepalen wat de aard van het spambericht is.

Het invullen van het formulier neemt circa vijf minuten in beslag. Indien de ACM uw klacht niet in behandeling neemt, krijgt u direct een melding.

Bron, klik hier-> Spamklacht

hutch
door hutch - May 6, 2014 om 19:15
4515 Antwoorden / 29 Vragen

U heeft wel gelijk, maar persoonlijk maak ik mij daar niet zo druk om en (in Hotmail) is dat probleempje met een paar klikken verholpen.

En dat is m.i. altijd beter dan aan dergelijk ***bedrijfje ook nog eens geld te besteden.
Want daar verdient Vueling ook nog eens aan (als dat al niet de bedoeling is....).
15 ct x 20 = 3 eurootjes.....

Maar dergelijk ***'bedrijfjes' zetten zich dan wel zeer negatief te kijk.