snah
door snah Aug 4, 2015 om 16:56
Computers & telefonie

W 10

Hallo ,
Ik kan niet meer reageren op mijn vraag van gisteren om 20.23 uur .
Wat is hier aan de hand ?

752 5 Rapporteer

akkerdistel
door akkerdistel - Aug 4, 2015 om 17:00
1790 Antwoorden / 3 Vragen

U gebruikt de c.q. een verkeerde browser.

diumenge
door diumenge - Aug 4, 2015 om 17:03
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ja, waarschijnlijk de standaard browser van Windows 10: Edge.

Daar werkt deze brakke site niet helemaal goed op.

Type in het zoekvak 'Internet Explorer' in, dan kan je die browser gebruiken.

macwouter
door macwouter - Aug 4, 2015 om 19:54
825 Antwoorden / 9 Vragen

Of Firefox of Chrome. Die hebben leuke en handige extensie,s ipv die achterlijke toepassingen zoals dat in internet explorer heet die ook nog zeer beperkt zijn.

aurora1
door aurora1 - Aug 4, 2015 om 20:23
15645 Antwoorden / 6 Vragen

De vraag van gisteren: klik hier.

pi
door pieterwolters - Aug 5, 2015 om 08:56
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Ik denk dat deze site door een stagiair is gemaakt. Met andere browsers gebeuren ook af en toe rare dingen. Zo heb ik met Chrome en Safari regelmatig dat de site blijft laden. Je moet dan op het stopkruisje van de browser klikken om het te stoppen, maar dan is veel niet geladen, waardoor er van de layout niets over is.