snah
door snah Aug 3, 2015 om 20:23
Computers & telefonie

W 10

Hallo ,
Ook ik ben overgegaan van W 8.1 naar W 10 .
Bij 8.1 vond ik al die app schermen maar niks en met het programma classic shell leek alles weer op het vertrouwde XP .
Echter classic shell werkt niet met W 10 , hoe laat ik alles er weer uitzien als XP ?
Ook lukt het niet om de startpagina.nl als startpagina in te stellen .

Groet .

1165 4 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Aug 3, 2015 om 20:31
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Misschien komt u verder met deze klik hier website (Engels) en de daarop gegeven links?

Cookies
door Cookies - Aug 3, 2015 om 20:40
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nederlandse uitleg KLIK

diumenge
door diumenge - Aug 3, 2015 om 20:41
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Alle tegels (tiles) uitschakelen in het startmenu en vervolgens het startmenu smaller maken door met de muiscursor op de rechterrand van het startmenu te gaan staan tot deze in een dubbele pijl veranderd. Je kan het menu dan smaller 'slepen'. Op dezelfde wijze is de hoogte aan te passen.

zw
door zwaardvis - Aug 3, 2015 om 21:54
1525 Antwoorden / 51 Vragen

Inderdaad de nieuwste versie van classic shell werkt weer als vanouds.