fi
door fishman Jan 28, 2012 om 15:07
Voeding & gezondheid

Waar is de Pickwick kaneelthee gebleven?

waar zijn de doosjes van 4-grams zakjes kaneelthee van Pickwick gebleven? Ik grijp tegenwoordig mis in de supermarkt. Noch bij AH, Emte of JUMBO staat deze nog in de schappen.

Iemand een idee?

7114 14 Rapporteer

stacey
door stacey - Jan 28, 2012 om 15:13
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Deze ?
Als dat hem is zit hij nog in het assortiment, dan zal winkelier besloten hebben hem eruit te gooien om dat er te weinig van verkocht werd wellicht ?
Even bij winkelier navragen dan en eventueel mailtje aan Pickwick eraan wagen met de vraag of ze weten wie het (in je buurt) nog wel verkoopt.

edrick3
door edrick3 - Jan 28, 2012 om 15:15
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@stacey,

Dat zijn géén 4-grams zakjes, waar TS het over heeft, maar 1,6 grams. ;-)

at
door athlox - Jan 28, 2012 om 15:27
3 Antwoorden / 0 Vragen

Een paar zakjes gebruiken dan maar? Haha, nee je kunt het navragen bij de supermarkt. Als je een beetje een bereidwillende bedrijfsleider hebt, kan hij gewoon in het systeem zien of het product te bestellen is. Ik heb vaak voor klanten gezocht en soms ook gewoon een bestelling gedaan en een doos aan een klant verkocht. Bij AH kunnen ze het in ieder geval in het systeem opvragen.

Een mailtje naar Pickwick is natuurlijk ook een goede optie.

stacey
door stacey - Jan 28, 2012 om 15:34
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zaterdag 28 jan 2012, 15:15]@stacey,

Dat zijn géén 4-grams zakjes, waar TS het over heeft, maar 1,6 grams. ;-)

Oké, dan heeft Pickwick het wellicht veranderd van grootverbruik in kleinverbruik ;-)
Zie althans geen andere kaneel dan deze zo gauw.

@TS Is die grotere ook niet verkrijgbaar in je winkel dan ?

harrie
door harrie - Jan 28, 2012 om 15:39
765 Antwoorden / 36 Vragen

Wat is er mis om aan gewone pickwick een heel klein beetje gemalen kaneel toe te voegen????
Zei de koffieleut.

Ex-Haagsche Harrie

stacey
door stacey - Jan 28, 2012 om 15:55
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=harrie schreef op zaterdag 28 jan 2012, 15:39]Wat is er mis om aan gewone pickwick een heel klein beetje gemalen kaneel toe te voegen????

Waarom niet gewoon lekker vers kaneelstaafje ?! ;-)

alexishoop
door alexishoop - Jan 28, 2012 om 16:05
561 Antwoorden / 6 Vragen

omdat voor dit voor velen troubel thee geeft of anders te duur is, nederlanders willen snel thee en kopen liever bladafval verdoezeld met smaakjes. 4gram van dat spul is na 30seconden al bitter.

tenormin
door tenormin - Jan 28, 2012 om 16:38
16829 Antwoorden / 108 Vragen

fishbell, neem aan dat je zeker weet dat het 4 gram is? Het is best wel grappig want de verwijzing van Stacey voor de éénpersoons zakjes geeft 1.6 gram aan: ik heb hier voor mijn neus (gebruik ook kaneelthee) doosje Pickwick kaneel thee 20 x 1.5 gram. Hebben ze , ook al is het maar een grammetje, toch weer lichter gemaakt, maar daar raken we wel aan gewend, dat lichter maken! Maar de 4 gram zakjes kan ik nergens vinden.

marjon1
door marjon1 - Jan 28, 2012 om 17:31
284 Antwoorden / 3 Vragen

Bedoel je deze
10 zakjes à 4 gram. Artikelnummer staat erbij. Ze zijn wel te bestellen.

edrick3
door edrick3 - Jan 28, 2012 om 17:52
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@marjon1,

Hé, dat is een goede! Die kende ik nog niet.
Inderdaad een aardige site voor de vrienden en kennissen all over the world.

Toch vreemd dat ze daar (nog?) wel te verkrijgen zijn en dat Pickwick ze zelf niet meer op hun site vermeld in het assortiment.

marjon1
door marjon1 - Jan 28, 2012 om 18:25
284 Antwoorden / 3 Vragen

@edrick3

Ik weet het ook niet 100% zeker of ze ze ook echt nog hebben maar heb wel eerst geprobeerd 4 stuks te bestellen en dat lukte zover tot aan de betaling. Helaas te laat om nog contact op te nemen maar daar komt ts wel uit denk ik.
Op de site staat inderdaad een andere (nieuwere) verpakking dus deze kan er goed uit zijn.

ta
door tanja b - Jan 28, 2012 om 19:25
1 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is de reactie die ik van pickwick heb ontvangen.

Hartelijk dank voor uw bericht over de verkrijgbaarheid van Pickwick Kaneel thee.

We kunnen u meedelen dat het doosje Pickwick Kaneel thee niet gesaneerd is maar gewijzigd is van layout. Pickwick Kaneel thee valt nu onder de Delicious Spices varianten. Deze variant is niet gewijzigd van samenstelling, alleen het doosje is gewijzigd.

Verkrijgbaar bij heel veel supermarkten.

stacey
door stacey - Jan 28, 2012 om 19:34
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zaterdag 28 jan 2012, 17:52]@Toch vreemd dat ze daar (nog?) wel te verkrijgen zijn en dat Pickwick ze zelf niet meer op hun site vermeld in het assortiment.

Oude voorraad die op moet ?
Of wellicht wel (nog) verkrijgbaar via de buitenlandse markt ?

[quote=tanja b schreef op zaterdag 28 jan 2012, 19:25]

Dit is de reactie die ik van pickwick heb ontvangen.

Hartelijk dank voor uw bericht over de verkrijgbaarheid van Pickwick Kaneel thee.

Niet gewijzigd van samenstelling maar dan toch wel wijziging van inhoud blijkbaar maar daar melden ze niets over ?
Want de 4 grams verpakking is in hun assortiment op hun site niet te vinden....

edrick3
door edrick3 - Jan 28, 2012 om 20:25
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@@@,

.....Deze variant is niet gewijzigd van samenstelling, alleen het doosje is gewijzigd.....

En de inhoud dan toch ook!
Zoals stacey al aangaf: raar dat ze dat niet even vermelden.
Ze zullen ook wel iets met de prijs gedaan hebben ....