bi
door bianca- Oct 15, 2012 om 21:17
Vrije tijd & tuin

Waar melding maken van zeer slecht product?

Waar of bij wie moet ik melding maken van een product wat echt niet deugt en dus uit de handel moet worden genomen?
Mijn zoon heeft een discobol gekregen die afkomstig is van de lidl, maar ook bij de bekende speelgoedwinkels zijn deze te koop.
Deze is in rook opgegaan en zelfs een stukje verbrand terwijl mijn kinderen hem net hadden aangezet. Door de rookontwikkeling hebben ze hem maar uitgezet(gelukkig), maar als ze er bij weg waren gelopen en aan hadden laten staan, dan konden we ons huis denk ik wel vergeten.

4043 14 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 15, 2012 om 21:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als u zeker weet dat het aan de discobol ligt en niet aan een verkeerd gebruik van het ding, dan eerst bij de lidl melden. Als die er niets mee doet bij de VWA.

ve
door verwijderd - Oct 15, 2012 om 21:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

U kan contact opnemen met Consuwijzer via internet. Lees wat en waar u terecht kunt, en dien uw klacht in.

ve
door verwijderd - Oct 15, 2012 om 21:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

bianca- schreef op maandag 15 okt 2012, 21:17: Wvan een product wat echt niet deugt en dus uit de handel moet worden genomen?
.

Niet gelijk in de stress schieten zeg
Misschien was het gewoon een maandagochtend misser.......
Staat er hier al jaren 1 zonder probleem en ken wel meer kids die er zonder probleem 1 hebben staan van de kermis of speelgoedzaak.
Ga eerst maar eens terug naar de verkoper zou ik zeggen.

ve
door verwijderd - Oct 15, 2012 om 22:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

#zoekster- ligt niet aan verkeerd gebruik en heb reeds contact gehad met lidl. Ze willen me een nieuwe geven en ik wil dat niet omdat ik vind dat het uit de handel moet worden genomen.
#tenormin- thanks, ga ik doen
#stacey- stress? achterlijke reactie, ik heb nooit ergens stress van, alleen van mensen die belachelijk reageren op mensen die een fatsoenlijke vraag stellen(zo reageer jij namelijk ook op mijn vraag, belachelijk).

ve
door verwijderd - Oct 15, 2012 om 22:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dus consuwijzer wel of niet? Ik ga deze week maar eens bellen met consuwijzer, dan hoor ik het vanzelf wel. Thanks allemaal!

ve
door verwijderd - Oct 15, 2012 om 22:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

bianca- schreef op maandag 15 okt 2012, 22:21:
#stacey- stress? achterlijke reactie, ik heb nooit ergens stress van, alleen van mensen die belachelijk reageren op mensen die een fatsoenlijke vraag stellen(zo reageer jij namelijk ook op mijn vraag, belachelijk).

Achterlijke reactie ?!
Omdat je een keer een defect artikel hebt gekocht moet het gelijk als gevaarlijk uit de handel ?! stel je niet zo aan, je hebt zelf stress.
Niets mis met die dingen, zijn er genoeg in omloop zonder klachten, ook hier.
Paniek zaaien dat het gevaarlijk is en uit de handel zou moeten is geen (normale) vraag maar een overtrokken reactie.

``Zijn er meer problemen bekend met die discobollen? ``
zou een normale vraag zijn geweest............

ve
door verwijderd - Oct 15, 2012 om 22:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

#Stacey- Als jou huis vol zou staan met rook van het doorbranden van het ding zou je misschien hetzelfde reageren! Veel discoplezier nog met de bol, geen disco voor mij met bol!
Ik wil ook helemaal niet weten wie er wel of geen problemen mee hebben, want mijn vraag staat gewoon bovenaan, dus dan begrijp jij deze site niet!

ve
door verwijderd - Oct 15, 2012 om 22:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

tenormin schreef op maandag 15 okt 2012, 21:39: U kan contact opnemen met Consuwijzer via internet. Lees wat en waar u terecht kunt, en dien uw klacht in.

Je kunt ook gelijk de info geven.....

Hebt u vragen of klachten over de veiligheid van producten of eten en drinken? Bel dan gratis met de vragen- en klachtenlijn van de NVWA (Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit). De NVWA houdt toezicht op de veiligheid van producten én op de veiligheid van eten en drinken. Het telefoonnummer is 0800 - 0488. Zij zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar.

Je doet het nu voorkomen alsof Consuwijzer de klacht in behandeling neemt en dat is.....een heel klein beetje niet waar....

ve
door verwijderd - Oct 15, 2012 om 22:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik denk dat mijn vraag wel beantwoord is, bedankt!

ve
door verwijderd - Oct 15, 2012 om 22:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

bianca- schreef op maandag 15 okt 2012, 22:30: dus dan begrijp jij deze site niet!

Nee vast niet, zit hier al zo`n 5 jaar.

ve
door verwijderd - Oct 15, 2012 om 22:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

bianca- schreef op maandag 15 okt 2012, 22:23: Dus consuwijzer wel of niet? Ik ga deze week maar eens bellen met consuwijzer, dan hoor ik het vanzelf wel. Thanks allemaal!

Is het werkelijk zo moeilijk? Wel commentaar geven op mensen die je willen helpen maar zelf de meest simpele aanwijzing niet begrijpen?

Consuwijzer doet zelf HELEMAAL NIETS NOPPES NADA, ze verwijzen op hun site naar de NVWA!!

Het telefoonnummer (van de NVWA dus) kun je in het VETGEDRUKTE stukje vinden....

Snappie?

ve
door verwijderd - Oct 15, 2012 om 23:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

O.T. @Stacey, zo'n 6½ jaar komt beter overeen dan 5 jaar.

ve
door verwijderd - Mar 7, 2013 om 14:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Jammer dat geschillen hier uitgevochten moeten worden. Jullie zijn toch volwassen mensen.?

ve
door verwijderd - Mar 7, 2013 om 17:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

kanty33 schreef op donderdag 7 mrt 2013, 14:41: Jammer dat geschillen hier uitgevochten moeten worden. Jullie zijn toch volwassen mensen.?

Jammer ook dat je het nodig vindt na een half jaar nog zo'n nietszeggende reactie te plaatsen.....

allerlei oude topics bumpen moet maar je hobby zijn....