zi
door ziyi Jun 4, 2014 om 14:12
Voeding & gezondheid

Waar zit het hoofdkantoor van Replay?

Ik wil erg graag ! Een klacht indienen bij Replay zelf! Weet iemand waar het hoofdkantoor zit en of ik aan een email adres kan komen??

6863 10 Rapporteer

gerbera
door gerbera - Jun 4, 2014 om 14:39
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Ik neem aan dat het over het kledingmerk gaat. Mogelijk hebt u hier dan wat aan. Er is geen E-mail adres bekend. Maar is het niet simpeler om naar het koopadres te gaan als u een klacht heeft.

All claims must be addressed to:

Still4 Srl
(Customer service Replay)
V.le dell'Industria 24 D
37135 Verona (Italy)

edrick3
door edrick3 - Jun 4, 2014 om 14:45
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo ziyi,

Welke 'Replay' bedoel je?
Geef eens wat meer info.
Kleding? Zo ja, waarom categorie Levensmiddelen?

valerius-2
door valerius-2 - Jun 4, 2014 om 15:35
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=tenormin schreef op woensdag 4 jun 2014, 15:30][quote=gerbera schreef op woensdag 4 jun 2014, 14:39]

Maar is het niet simpeler om naar het koopadres te gaan als u een klacht heeft.

Zeker wel eerst een vakantie boeken naar Verona? ?

Er wordt natuurlijk de winkelier bedoelt, waar het gekocht is.

zi
door ziyi - Jun 4, 2014 om 16:11
3 Antwoorden / 1 Vragen

Oké......
Dank je wel voor de reacties!
Ik ben nieuw hier dus moet het even allemaal aanzien....;)

Ik zal wat duidelijker wezen.....
Ik heb via Zalando schoenen gekocht van het merk Replay ( zilveren espadrilles) . Nu waren deze schoenen al heel snel kapot. Via Zalando kreeg ik een karig bedrag terug of ik moest de schoenen terugsturen. Einde verhaal! Ik vond ze zo mooi en besloot te gaan voor het bedrag en heb ze gelijmd. Kort daarna liet de hele zool los en kan de schoenmaker er niets mee beginnen.
Zalando kan niets meer voor me betekenen maar ik zou gewoon heel graag mijn beklag willen doen bij ' Meneer Replay'. Himself! ;). Want.....dat zo'n groots en duur merk zoiets verkoopt kan er bij mij niet in. Dat wil ik ze even zeggen.....meer niet! ;)
( naar mijn geld ben ik ondertussen maar gaan fluiten..;))

Groet Ziyi

zi
door ziyi - Jun 4, 2014 om 16:11
3 Antwoorden / 1 Vragen

Trouwens....ik heb deze vraag onder levensmiddelen geplaatst daar ik geen beter alternatief zag. Suggesties???

edrick3
door edrick3 - Jun 4, 2014 om 16:26
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=ziyi schreef op woensdag 4 jun 2014, 16:11]Trouwens....ik heb deze vraag onder levensmiddelen geplaatst daar ik geen beter alternatief zag. Suggesties???

Wellicht geldzaken & recht - overig?? ;-)

Je aanspreekpunt in deze is/was Zalando als verkopende partij.
Maar wie weet krijg je een reactie als je reageert via de link van boppe1943.

Suc6

boppe1943
door boppe1943 - Jun 4, 2014 om 16:35
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Je kunt online een klacht indienen. Klik hier.

pi
door pieterwolters - Jun 4, 2014 om 18:35
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Replay is toch geen duur merk? Als ik de prijzen bij Omoda zie is het een superbudgetmerk.

zi
door ziyi - Jun 4, 2014 om 19:56
3 Antwoorden / 1 Vragen

dat doet er niet eens toe PieterWolters.....

costnix
door costnix - Jun 6, 2014 om 08:42
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ik zal ook nooit schoenen kopen via internet. Je kan niet zien wat je koopt. Gewoon schoenen kopen in een stenen winkel. Stenen van een heel bekend merk koop ik wel via internet.