Waarom betalen in de garantie termijn ?
ik heb in juni 2014 een samsung stofzuiger gekocht bij WEHKAMP en na 3x gebruik ging de buizen uitelkaar.
dus heb hem teruggestuurd krijg ik bericht dat het 60 euro kost de reparatiekosten en als ik er niet mee eens bent moet toch 30 euro betaalt worden voor het bekijken .
ik heb voor de stofzuiger 110 euro betaalt en voor de buizen moet ik 60 betalen .en waarom in de garantie termijn (het gebreke zit niet in de garantie vermelden ze )
Buizen kunnen normaal gesproken toch altijd uit elkaar. In ieder geval met ouderwetse stofzuigers. Tegenwoordig zie je er veel, waarvan de buizen juist in elkaar schuiven.
Hebt u ze uit elkasr getrokken?
Wat een onzin van Wehkamp. Als zij stellen dat het door uw gebruik komt dat die buizen kapot gingen, dan moeten ze dat maar bewijzen.
Daar moet de webcare van Wehkamp hier maar eens op reageren, want vreemde zaak!
Die komt echt wel, wacht maar even en niets betalen. U zult zien dat op dit forum een reactie van Wehkamp komt.
Word tijd dat Wehkamp - zonder zo'n flitsfaillissement met doorstart in 60 minuten - ook failliet wordt verklaard. Het is hier constant Wehkamp die de klok slaat als het op ... aankomt.
Leve het kopen op afstand! Integendeel zelfs!
Verzendkosten voor de garantieaanspraak en Wehkamp - schijnt schering en inslag te zijn deze hype - om onderzoekskosten tijdens de garantieperiode op en garantieaanspraak te claimen.
Dan heeft Wehkamp een betonnen muur voor het bedrijfsimago staan.
[quote=zoekster schreef op woensdag 24 sep 2014, 22:34]Wat een onzin van Wehkamp. Als zij stellen dat het door uw gebruik komt dat die buizen kapot gingen, dan moeten ze dat maar bewijzen.
Daar moet de webcare van Wehkamp hier maar eens op reageren, want vreemde zaak!
Die komt echt wel, wacht maar even en niets betalen. U zult zien dat op dit forum een reactie van Wehkamp komt.
Binnen de zes maanden na aankoop van het product moet Wehkamp bewijs leveren dat zij geen ondeugdelijk product hadden verkocht. Blijkbaar acht Wehkamp de garantieaanspraak te wijten is aan het onoordeelkundig gebruik van de buizen. Goedkope smoes natuurlijk van Wehkamp.
Fabricagefout en/of productiefout van het product door de fabrikant, dus Wehkamp moet als verkopende partij de zorg/plicht van herstel van product op zich nemen kosteloos binnen de wettelijke garantie van twee jaar dan wel bij geen herstelmogelijkheid het product gelijkwaardig kosteloos te vervangen.
[quote=tijger1 schreef op woensdag 24 sep 2014, 22:29]Buizen kunnen normaal gesproken toch altijd uit elkaar. In ieder geval met ouderwetse stofzuigers. Tegenwoordig zie je er veel, waarvan de buizen juist in elkaar schuiven.
Hebt u ze uit elkasr getrokken?
Zolang ik al van stofzuigers weet, en dat is al ruim 60 jaar zo, dat de buizen uitelkaar konden worden gehaald.
Effe iets anders tijger1: er is blijkbaar een stalker/aanbidder van je met tijgerl genaamd.
Hoi Kumas,
Ik vind het erg vervelend dat de klacht niet naar tevredenheid kon worden opgelost. Ik wil graag kijken of wij nog wat voor je kunnen betekenen. Zou je de klacht samen met je klantnummer willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl?
Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp
[quote=1953 schreef op donderdag 25 sep 2014, 03:58]Zolang ik al van stofzuigers weet, en dat is al ruim 60 jaar zo, dat de buizen uitelkaar konden worden gehaald.
Bij de nieuwe buizen, die je in elkaar kunt schuiven (het nut ontbreekt mij) kan dit niet meer.
Echter werkt dit slechts met 'n klein pinnetje met veer, wat niet echt degelijk is (wat denk ik bij TS ook afgebroken is). Mijn inziens, mits nog te koop, kun je beter het ouderwetse systeem kopen (2 losse buizen).
En om de vraag van TS te beantwoorden: Wehkamp hoopt gewoon dat jij er intrapt, kost het hun geld (ze verdienen zelfs nog extra aan je).
Nieuw op Vraag & Beantwoord
De lekkerste whisky
Hoi,
Ik ben op zoek naar de lekkerste whisky.
Ik en mijn maten doen volgende week een mannenavond, hiervoor wil ik graag een lekkere fles whisky halen. Ik heb online gezocht naar verschillende soorten, alleen heb ik geen idee welke lekker is.
Heeft er iemand tips??
...
Lees meer
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding
Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h
...
Lees meer
Vriendenloterij stoppen lukt niet
Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer