ku
door kumas Sep 24, 2014 om 21:58
Elektronica & tv

Waarom betalen in de garantie termijn ?

ik heb in juni 2014 een samsung stofzuiger gekocht bij WEHKAMP en na 3x gebruik ging de buizen uitelkaar.
dus heb hem teruggestuurd krijg ik bericht dat het 60 euro kost de reparatiekosten en als ik er niet mee eens bent moet toch 30 euro betaalt worden voor het bekijken .

ik heb voor de stofzuiger 110 euro betaalt en voor de buizen moet ik 60 betalen .en waarom in de garantie termijn (het gebreke zit niet in de garantie vermelden ze )

387 9 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Sep 24, 2014 om 22:05
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Onzin van Wehkamp lijkt mij. Tenzij je iets heel geks hebt gedaan met die buizen en de zuiger is nog een zes maanden oud, dus dat is dan aan hen om te bewijzen.

tijger1
door tijger1 - Sep 24, 2014 om 22:29
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Buizen kunnen normaal gesproken toch altijd uit elkaar. In ieder geval met ouderwetse stofzuigers. Tegenwoordig zie je er veel, waarvan de buizen juist in elkaar schuiven.

Hebt u ze uit elkasr getrokken?

zoekster
door zoekster - Sep 24, 2014 om 22:34
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Wat een onzin van Wehkamp. Als zij stellen dat het door uw gebruik komt dat die buizen kapot gingen, dan moeten ze dat maar bewijzen.

Daar moet de webcare van Wehkamp hier maar eens op reageren, want vreemde zaak!

Die komt echt wel, wacht maar even en niets betalen. U zult zien dat op dit forum een reactie van Wehkamp komt.

door 1953 - Sep 25, 2014 om 03:48
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Word tijd dat Wehkamp - zonder zo'n flitsfaillissement met doorstart in 60 minuten - ook failliet wordt verklaard. Het is hier constant Wehkamp die de klok slaat als het op ... aankomt.

Leve het kopen op afstand! Integendeel zelfs!

Verzendkosten voor de garantieaanspraak en Wehkamp - schijnt schering en inslag te zijn deze hype - om onderzoekskosten tijdens de garantieperiode op en garantieaanspraak te claimen.
Dan heeft Wehkamp een betonnen muur voor het bedrijfsimago staan.

door 1953 - Sep 25, 2014 om 03:54
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=zoekster schreef op woensdag 24 sep 2014, 22:34]Wat een onzin van Wehkamp. Als zij stellen dat het door uw gebruik komt dat die buizen kapot gingen, dan moeten ze dat maar bewijzen.

Daar moet de webcare van Wehkamp hier maar eens op reageren, want vreemde zaak!

Die komt echt wel, wacht maar even en niets betalen. U zult zien dat op dit forum een reactie van Wehkamp komt.

Binnen de zes maanden na aankoop van het product moet Wehkamp bewijs leveren dat zij geen ondeugdelijk product hadden verkocht. Blijkbaar acht Wehkamp de garantieaanspraak te wijten is aan het onoordeelkundig gebruik van de buizen. Goedkope smoes natuurlijk van Wehkamp.

Fabricagefout en/of productiefout van het product door de fabrikant, dus Wehkamp moet als verkopende partij de zorg/plicht van herstel van product op zich nemen kosteloos binnen de wettelijke garantie van twee jaar dan wel bij geen herstelmogelijkheid het product gelijkwaardig kosteloos te vervangen.

door 1953 - Sep 25, 2014 om 03:58
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=tijger1 schreef op woensdag 24 sep 2014, 22:29]Buizen kunnen normaal gesproken toch altijd uit elkaar. In ieder geval met ouderwetse stofzuigers. Tegenwoordig zie je er veel, waarvan de buizen juist in elkaar schuiven.

Hebt u ze uit elkasr getrokken?

Zolang ik al van stofzuigers weet, en dat is al ruim 60 jaar zo, dat de buizen uitelkaar konden worden gehaald.

Effe iets anders tijger1: er is blijkbaar een stalker/aanbidder van je met tijgerl genaamd.

we
door wehkamp_webcare - Sep 25, 2014 om 12:05
83 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Kumas,

Ik vind het erg vervelend dat de klacht niet naar tevredenheid kon worden opgelost. Ik wil graag kijken of wij nog wat voor je kunnen betekenen. Zou je de klacht samen met je klantnummer willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

lekkerisdat
door lekkerisdat - Sep 25, 2014 om 13:39
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=1953 schreef op donderdag 25 sep 2014, 03:58]Zolang ik al van stofzuigers weet, en dat is al ruim 60 jaar zo, dat de buizen uitelkaar konden worden gehaald.
Bij de nieuwe buizen, die je in elkaar kunt schuiven (het nut ontbreekt mij) kan dit niet meer.
Echter werkt dit slechts met 'n klein pinnetje met veer, wat niet echt degelijk is (wat denk ik bij TS ook afgebroken is). Mijn inziens, mits nog te koop, kun je beter het ouderwetse systeem kopen (2 losse buizen).

lekkerisdat
door lekkerisdat - Sep 25, 2014 om 13:41
4299 Antwoorden / 5 Vragen

En om de vraag van TS te beantwoorden: Wehkamp hoopt gewoon dat jij er intrapt, kost het hun geld (ze verdienen zelfs nog extra aan je).