ar
door arnie001 May 12, 2014 om 20:45
Computers & telefonie

Waarom kan ik niet inloggen bij netflix op mijn smart tv ?

Bij voorbaat dank voor iedereen die mijn vraag beantwoord.

Ik heb een nieuwe Samsung Smart TV aangeschaft en met veel moeite kan ik (soms, vaak blijft het zwart) de netflix app openen.
Nu heb ik al een netflix account, maar kan ik via de app op de Smart TV alleen maar een nieuw account aanmaken, weet iemand hoe ik kan inloggen op mijn smart tv zonder een nieuw account te moeten maken?

52130 7 Rapporteer

Cookies
door Cookies - May 12, 2014 om 22:43
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Heb je al wel een abonnement op Netflix? Dat het vaak zwart blijft, heeft misschien te maken met een slechte internetverbinding.

ar
door arnie001 - May 12, 2014 om 22:48
1 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=carola.83 schreef op maandag 12 mei 2014, 22:43]Heb je al wel een abonnement op Netflix? Dat het vaak zwart blijft, heeft misschien te maken met een slechte internetverbinding.

Ja ik heb wel al een abonnement, dat is het probleem. Ik krijg alleen maar een scherm om me te registreren en niet om me in te loggen..

Cookies
door Cookies - May 12, 2014 om 23:02
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Heb zelf Netflix vanaf het begin, en kan het me niet zo goed meer herinneren, maar vlg mij moet je je aanmelden per apparaat. Ik heb Netflix op tablet en 2 smart tv's en het werkt goed. Beetje stom van me dat ik t niet meer goed weet.

valerius-2
door valerius-2 - May 13, 2014 om 00:26
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Welke internet snelheid heeft u?

valerius-2
door valerius-2 - May 13, 2014 om 00:27
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Welke snelheid heeft u met internet?

door 1953 - May 13, 2014 om 02:11
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Update al uitgevoerd?

Contact (telefonisch) gehad met Netflix?

Netflix applicatie opnieuw installeren?

Dergelijke applicaties vereisen een hoge internetsnelheid. Is de Wi-Fi verbinding wel goed werkend? Checken! Anders opnieuw instellen, ook tenzij bedraad.

endemion
door endemion - May 14, 2014 om 16:36
237 Antwoorden / 3 Vragen

Als eerste haal de stroom eens een tijd vd TV. Dit soort apparaten staan tegenwoordig altijd aan. Nu kan het voorkomen dat er zich een foutje hier en daar insluipt wat kan blijven doordat er altijd stroom op staat. Kan trouwens lang duren voordat restspanning verbruikt is met die 0,3W van tegenwoordig aan standby verbruik. Gaat natuurlijk sneller als je eenmaal zonder stroom de tv probeert aan te zetten.

Geeft de app starten dan nog problemen installeer die dan eens opnieuw.

Het kan ook verstandig zijn om de IP instellingen handmatig te doen. Dus niet laten toewijzen door de DHCP server maar dus handmatig invullen. Dat scheelt trouwens ook wat opstarttijd.

Ik zie ook iets van een activatie code die nodig is om netflix op een samsung tv te kunnen gebruiken? Maar ben daar zelf verder niet bekend mee. Ik gebruik liever de DHCP mogelijkheden icm serviio om ouderwetse downloads op de TV weer te geven.