vo
door volanns Nov 19, 2014 om 08:09
Computers & telefonie

Waarom start de computer vreemd

Goede morgen,

Al 2 dagen start de computer anders op.
Er verschijnen regels:
windows 7/vista/server
windows 7/vista/server/de bug-default
windows 7/vista/server/ de bug lagacy en nog een paar regels

verder onderaan staat: command line to boot en zoiets als ..to boot

ik kies dan: windows 7 en dan verschijnt dit:
webplatform customizer is verwijderd

dan wordt er gevraagd of ik mijn persoonlijke gegevens hiervoor wil verwijderen.

ik kies dan NEE en dan kom ik wel op het bureaublad.

De computer gescand maar niets gevonden.

Wie weet wat dit betekent.

465 5 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Nov 19, 2014 om 10:12
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo volanns,

Zou eens systeemherstel doen met een datum toen het nog wel goed was.

Het terugzetten van een herstelpunt kan op meerdere manieren. Als uw computer nog correct opstart, doet u dat gewoon vanuit Windows.

Klik op Start > Configuratiescherm.
Klik op Systeem en beveiliging (ziet u dit niet staan, klik dan eerst rechtsboven achter 'Weergeven op' op Categorie).
Klik op Systeem > Geavanceerde systeeminstellingen > tabblad Systeembeveiliging.
Klik op Systeemherstel.
Klik op Volgende en (indien aanwezig) op Meer herstelpunten weergeven.
Windows toont de laatste systeemherstelpunten. Bij elk herstelpunt vindt u de datum/tijd en omschrijving. Klik op het herstelpunt dat u wilt terugzetten.
Klik op Zoeken naar programma's die worden beïnvloed. Windows geeft aan wat de gevolgen zijn voor uw bestanden als u het gekozen herstelpunt terugzet. Lees dit scherm goed door.
Klik op Sluiten.
Bent u er zeker van dat u het herstelpunt wilt terugzetten? Klik dan op Volgende.
Klik op Voltooien.
Klik op Ja. Het systeem wordt herstelt. Dit kan enige tijd duren.
(Bron:seniorweb)

Suc6

aurora1
door aurora1 - Nov 19, 2014 om 11:45
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Lees anders ook klik hier eens door.

vo
door volanns - Nov 19, 2014 om 19:32
126 Antwoorden / 57 Vragen

Bedankt voor jullie hulp.

Ik probeerde inderdaad een herstel te doen maar blijkt geen herstelpunt te zijn, hoewel ik het wel had ingesteld.

had ook Ei reeds verwijderd en ben nu van 10 naar 11
wat ik ook ongevraagd steeds krijg, is hulppagina van Microsoft.
Wat ook raar is: van de letter i, kan geen hoofdletter gemaakt worden.

Aurora ik heb de link gelezen en zal het proberen met F8.

aurora1
door aurora1 - Nov 19, 2014 om 19:48
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Heeft u ook al eens met bijv.Mbam gescand? Lees daarvoor klik hier.
Wat u anders ook nog zou kunnen proberen is foutcontrole (met repair): klik hier.
Of de laatst bekende juiste configuratie proberen: klik hier.

vo
door volanns - Nov 21, 2014 om 09:01
126 Antwoorden / 57 Vragen

Goede morgen,

Aurora,
Het rijtje afgegaan en alles gedaan.
Het probleem is eindelijk verdwenen.

Hartelijk dank.