mc
door mcmw Oct 31, 2014 om 10:49
Computers & telefonie

Wachttijd / service Youphone

Beste Redactie,

Op 20 oktober j.l. zou mijn 06 nr doorgezet worden naar Youphone. Nu 31 oktober nog steeds niets en iedere dag gebeld naar klantenservice afdeling en krijg daar iedere keer hetzelfde antwoord dat ze niets weten omdat ze geen antwoord krijgen van hun technische afdeling. Daar kunnen ze alleen naar toe mailen???

Ze zeggen alleen dat ze niets weten en niets kunnen antwoorden of kunnen toezeggen. Alleen dat ze het vervelend vinden.

De wachttijd om iemand aan de lijn te krijgen ligt tussen de 20 en 50 minuten per keer.

Kunt U mij verder helpen?

Met vriendelijke groet,

Michel Willemse

1314 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

mahadma
door mahadma - Oct 31, 2014 om 11:20
11540 Antwoorden / 51 Vragen
0

Uw nummer zou worden geteleporteerd. Per wanneer is het vrij gekomen?

lekkerisdat
door lekkerisdat - Oct 31, 2014 om 14:07
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Sterkt het advies om het abonnement te annuleren en naar een ander te gaan.
Dit bedrijf is vragen om problemen.

aurora1
door aurora1 - Oct 31, 2014 om 14:26
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

U bent hier op een openbaar forum en nee, wij kunnen u niet verder helpen met Youfone.
De oude provider moet eerst het nummer vrij geven voordat Youfone e.e.a. kan activeren. Was het oude nummer nog wel werkend, d.w.z. stond daar nog een tegoed?
Wie heeft u bericht en op welke wijze over dat uw nummer overgezet zou worden of is dat de datum dat u e.e.a. aangevraagd heeft?

bo
door boosje - Nov 3, 2014 om 16:02
80 Antwoorden / 2 Vragen
0

Drie keer raden: is hun nummer een lekker duur 0900-nummer? Dan worden ze schathemelrijk van u in de wacht laten hangen. Overigens mag dat vanaf 13 of 14 juni 2014 niet meer, kijk even verder op deze site bij 'wat zijn je rechten?', daar zie je dat die nummers op die manier niet meer mogen. Ik zou niet meer op service van deze mensen rekenen, als ze je al niet eens fatsoenlijk te woord kunnen staan dan zou ik er niet meer in geloven.

ma
door marianne75 - Nov 8, 2014 om 20:00
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ook ik heb problemen met Youfone . Er wordt teveel gedeclareerd op de rekening. Na klachten bij Youfone. Zou het bedrag verrekend worden . Niet dus , wel elke maand gewoon afschrijven. Na 4 x bellen ( gemiddelde wachttijd 20 minuten) en verschillende mailtjes die niet beantwoord worden , is het bedrag nog niet verrekend. Een vervelend bedrijf en spijt van mijn abonnement .

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Rienhartman
Rienhartman - Apr 23, 2024 om 22:32
Garantie & verzekeringen

Netvervuiling Siemens

We dachten verstandig te zijn door wat extra te sparen en te kiezen voor Siemens, die toch wel bekend staat om haar hoogwaardige producten en goede service. Helaas blijkt dat in de praktijk toch net iets anders te zijn. In september 2023 nieuw apparatuur gekocht; wasmachine, warmtepompdroger, oven en vaatwasser, waarbij alleen laatstgenoemde heeft nog geen storing vertoond.   De warmtepompdroge ... Lees meer

Wi
Wintertje0 - Apr 24, 2024 om 21:27
Geldzaken & recht

Zakelijk energiecontract consument

Mijn vader is opgebeld door een energieboer dat het huidige contract bijna afliep. Helaas is hij toegehapt op een aanbieding en heeft een nieuw contract afgesloten.

nu loopt echter het contract van mijn ouders nog twee jaar. Daarom hebben ze een mail gestuurd dat ze afzien van het contract volgens de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Echter reageert de energieleverancier terug dat ze ... Lees meer

Peteri
Peteri - Apr 24, 2024 om 11:24
Geldzaken & recht

Overschrijvingsfomulier fraude

Ik help iemand van 85 met administratieve dingen. In Dec 2023 heeft hij overschrijvingsform abn gestuurd voor anwb lidmaatschap van €17. In feb 2024 kreeg hij aanmaning en bleek het niet afgeschreven. Dus maakte hij nog een aan, die werd betaald. Nu is er met het 1. Formulier in maart € 497 afgeschreven naar rekening in België, met zelfde naam erbij als hij heet. Blijkbaar is formulier bij po ... Lees meer