Wanneer heft Telfort de e-mailblokkades op?
Telfort blokkeert e-mailaccounts van vaste klanten, maar kan niet aangeven wanneer 't de mailaccounts kan de-blokkeren.
Telfort heeft mij in juni en op 7 augustus jl. via een e-mailtje laten weten dat mijn e-mailaccounts niet gekoppeld zijn aan mijn Telfort internetaccount en dus op 10 augustus jl. zijn geblokkeerd. Raar, want sinds 12 jaar heb ik nooit een melding gehad van Telfort dat ik gebruik maakte van gratis e-mail. Sterker nog, ik betaal daar keurig elke maand voor.
Op 10 augustus in de avond liet men mij weten dat 't na uiterlijk 2 werkdagen gefikst zou zijn. Twee dagen werden 8 werkdagen en nu blijkt dat het nog wel eens drie weken extra kan gaan duren. Men zou mij terugbellen over tussentijdse updates, maar die heb ik nog nooit gehad. En, de bereikbaarheid van Telfort is nihil.
Ik loop nu al een dikke week opdrachten, accreditaties en deadlines mis en niemand bij Telfort kan mij concreet aangeven wat er moet gebeuren.
Nee, alle mailaccounts van Telfort via Outlook én via de webmail van Telfort zijn geblokkeerd. Neem contact op met de service-afdeling van Telfort. Daar krijg je te horen dat nog wel een maand kan duren. Op zijn minst.
Ik snap niet hoe je deadlines misloopt. Er zijn toch ook nog andere vormen van communicatie? Ik heb voor mijn werk ook wel eens geen toegang tot email, en dan lopen de zaken gewoon door.
(PS: betreft het een zakelijk contract met Telfort?)
Beste JorisW,
Natuurlijk heb ik wel wat gmail-accounts achter de hand. Maar mijn mailaccount bij Telfort is verreweg het meest bekend. Hierop komen zelfs daags voor de deadline spoedopdrachten binnen. Loop je deze mail mis, dan loop je dus extra inkomsten mis. Accreditaties die al in mei en juni zijn ingediend op het betreffende e-mailaccount, komen nu dus binnen. Of hadden nu moeten binnenkomen. Inmiddels heb ik alles en iedereen moeten bellen met de mededeling dat ik ook op andere mailaccounts bereikbaar ben. Lastig is het dus.
Het gaat om oude e-mailaccounts (niet van uw huidige abonnement)?
Misschien heeft u wat aan dit topic?
https://forum.telfort.nl/nieuws-251/telfort-stopt-gratis-e-mailaccount-voor-klanten-inbeldienst-via-internet-50261?sort=dateline.asc#comments
......Wanneer heft Telfort de e-mailblokkades op?........
Hoe moeten wij dat weten? Deze vraag kan je beter stellen op het Telfort forum.
Beste Reflecs,
Het gaat om e-mailaccounts die gekoppeld zijn aan mijn internetaccount maar ten onrechte zijn aangemerkt als oude, gratis mailaccounts. En ja, het topic behandelt exact de klachten die ik over Telfort heb. Alleen is en blijft het bij Telfort angstvallig stil.
Beste Carola,
Dat is al gebeurd, maar met het formuleren van een reactie heeft Telfort blijkbaar nogal wat moeite. En als je op elk topic of elke vraag in dit forum terugvraagt hoe jij dat moet weten, dan wens ik je heel veel succes de komende weken.
[quote=stekelenborg schreef op dinsdag 18 aug 2015, 14:25]Beste Carola,
Dat is al gebeurd, maar met het formuleren van een reactie heeft Telfort blijkbaar nogal wat moeite. En als je op elk topic of elke vraag in dit forum terugvraagt hoe jij dat moet weten, dan wens ik je heel veel succes de komende weken.
Jij je zin, even in mijn glazen bol gekeken en kan je vraag: 'Wanneer heft Telfort de e-mailblokkades op, nu beantwoorden: volgende week.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding
Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h
...
Lees meer
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen
Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582) Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer
Afvoer verstopt
Hoi,
Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur.
Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat??
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer