st
door stekelenborg Aug 18, 2015 om 12:25
Computers & telefonie

Wanneer heft Telfort de e-mailblokkades op?

Telfort blokkeert e-mailaccounts van vaste klanten, maar kan niet aangeven wanneer 't de mailaccounts kan de-blokkeren.
Telfort heeft mij in juni en op 7 augustus jl. via een e-mailtje laten weten dat mijn e-mailaccounts niet gekoppeld zijn aan mijn Telfort internetaccount en dus op 10 augustus jl. zijn geblokkeerd. Raar, want sinds 12 jaar heb ik nooit een melding gehad van Telfort dat ik gebruik maakte van gratis e-mail. Sterker nog, ik betaal daar keurig elke maand voor.
Op 10 augustus in de avond liet men mij weten dat 't na uiterlijk 2 werkdagen gefikst zou zijn. Twee dagen werden 8 werkdagen en nu blijkt dat het nog wel eens drie weken extra kan gaan duren. Men zou mij terugbellen over tussentijdse updates, maar die heb ik nog nooit gehad. En, de bereikbaarheid van Telfort is nihil.
Ik loop nu al een dikke week opdrachten, accreditaties en deadlines mis en niemand bij Telfort kan mij concreet aangeven wat er moet gebeuren.

1806 11 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Aug 18, 2015 om 13:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Kunt u niet inloggen op web-mail dan?

st
door stekelenborg - Aug 18, 2015 om 13:10
4 Antwoorden / 1 Vragen

Nee, alle mailaccounts van Telfort via Outlook én via de webmail van Telfort zijn geblokkeerd. Neem contact op met de service-afdeling van Telfort. Daar krijg je te horen dat nog wel een maand kan duren. Op zijn minst.

jo
door jorisw - Aug 18, 2015 om 13:34
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Ik snap niet hoe je deadlines misloopt. Er zijn toch ook nog andere vormen van communicatie? Ik heb voor mijn werk ook wel eens geen toegang tot email, en dan lopen de zaken gewoon door.
(PS: betreft het een zakelijk contract met Telfort?)

st
door stekelenborg - Aug 18, 2015 om 13:40
4 Antwoorden / 1 Vragen

Beste JorisW,

Natuurlijk heb ik wel wat gmail-accounts achter de hand. Maar mijn mailaccount bij Telfort is verreweg het meest bekend. Hierop komen zelfs daags voor de deadline spoedopdrachten binnen. Loop je deze mail mis, dan loop je dus extra inkomsten mis. Accreditaties die al in mei en juni zijn ingediend op het betreffende e-mailaccount, komen nu dus binnen. Of hadden nu moeten binnenkomen. Inmiddels heb ik alles en iedereen moeten bellen met de mededeling dat ik ook op andere mailaccounts bereikbaar ben. Lastig is het dus.

reflecs
door reflecs - Aug 18, 2015 om 14:15
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Het gaat om oude e-mailaccounts (niet van uw huidige abonnement)?
Misschien heeft u wat aan dit topic?
https://forum.telfort.nl/nieuws-251/telfort-stopt-gratis-e-mailaccount-voor-klanten-inbeldienst-via-internet-50261?sort=dateline.asc#comments

Cookies
door Cookies - Aug 18, 2015 om 14:16
13336 Antwoorden / 36 Vragen

......Wanneer heft Telfort de e-mailblokkades op?........

Hoe moeten wij dat weten? Deze vraag kan je beter stellen op het Telfort forum.

st
door stekelenborg - Aug 18, 2015 om 14:22
4 Antwoorden / 1 Vragen

Beste Reflecs,

Het gaat om e-mailaccounts die gekoppeld zijn aan mijn internetaccount maar ten onrechte zijn aangemerkt als oude, gratis mailaccounts. En ja, het topic behandelt exact de klachten die ik over Telfort heb. Alleen is en blijft het bij Telfort angstvallig stil.

st
door stekelenborg - Aug 18, 2015 om 14:25
4 Antwoorden / 1 Vragen

Beste Carola,

Dat is al gebeurd, maar met het formuleren van een reactie heeft Telfort blijkbaar nogal wat moeite. En als je op elk topic of elke vraag in dit forum terugvraagt hoe jij dat moet weten, dan wens ik je heel veel succes de komende weken.

Cookies
door Cookies - Aug 18, 2015 om 14:40
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=stekelenborg schreef op dinsdag 18 aug 2015, 14:25]Beste Carola,

Dat is al gebeurd, maar met het formuleren van een reactie heeft Telfort blijkbaar nogal wat moeite. En als je op elk topic of elke vraag in dit forum terugvraagt hoe jij dat moet weten, dan wens ik je heel veel succes de komende weken.

Jij je zin, even in mijn glazen bol gekeken en kan je vraag: 'Wanneer heft Telfort de e-mailblokkades op, nu beantwoorden: volgende week.

reflecs
door reflecs - Aug 18, 2015 om 15:32
1859 Antwoorden / 4 Vragen

U kunt ook uw klacht op http://www.klachtenkompas.nl/telfort plaatsen.
Wie weet heeft het effect.

telfortwbcr
door telfortwbcr - Sep 14, 2015 om 12:54
124 Antwoorden / 0 Vragen

@All,

Excuses voor de late reactie. Hiervoor hebben wij een topic lopen. Zie onderstaande link:

https://forum.telfort.nl/nieuws-251/telfort-stopt-gratis-e-mailaccount-voor-klanten-inbeldienst-via-internet-50261/index1.html

Mocht je e-mailaccount zijn geblokkeerd dan ontvang ik graag een bericht in bovenstaand topic.