es
door esthervanabel Aug 27, 2015 om 15:02
Elektronica & tv

Warme douch

Ik zou graag een warme douch geven aan fbto reisverzekering, zij hebben ons super goed geholpen tijdens onze vakantie afgelopen week.

1267 15 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 27, 2015 om 15:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Voor een warme douche moet u klik HIER zijn.

ve
door verwijderd - Aug 27, 2015 om 15:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dan moet u bij de AVRO-TROS zijn, die delen de warme/koude douche uit. Dit is KASSA, die delen dit niet uit.

ve
door verwijderd - Aug 27, 2015 om 15:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

In dit geval kan u die alleen zelf thuis in de badkamer aanbieden.

ve
door verwijderd - Aug 27, 2015 om 15:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

valerius-2 schreef op donderdag 27 aug 2015, 15:39: In dit geval kan u die alleen zelf thuis in de badkamer aanbieden.

Grapjas.

ve
door verwijderd - Aug 27, 2015 om 15:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo esthervanabel,

Heb niets aan vorige opmerkingen toe te voegen.
Fijn voor je dat jullie goed geholpen zijn.
Kan alleen maar aangeven dat ik ook GOEDE ervaringen heb met de FBTO en de afhandeling van problemen middels de alarmcentrale.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Aug 28, 2015 om 00:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

zoekster schreef op donderdag 27 aug 2015, 15:45:
valerius-2 schreef op donderdag 27 aug 2015, 15:39: In dit geval kan u die alleen zelf thuis in de badkamer aanbieden.

Grapjas.

Het leven is niet alleen treurig, zo af en toe moet men wel eens een leuke opmerking proberen te maken.

ve
door verwijderd - Aug 28, 2015 om 02:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dan môt u bij dat andere consumentenprogramma voor zijn, nl. Radar!

ve
door verwijderd - Aug 28, 2015 om 02:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

tenormin schreef op donderdag 27 aug 2015, 15:07: Dan moet u bij de AVRO-TROS zijn, die delen de warme/koude douche uit. Dit is KASSA, die delen dit niet uit.

Wel de prijspakker van de week!

ve
door verwijderd - Aug 28, 2015 om 10:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

esthervanabel schreef op donderdag 27 aug 2015, 15:02: Ik zou graag een warme douch geven aan fbto reisverzekering, zij hebben ons super goed geholpen tijdens onze vakantie afgelopen week.

Voor het uitdelen van een "warme douche"moet u bij TROS RADAR zijn.
Voor het geven van een "warme douche" maakt u mogelijk nog een klein kansje om uw onderwerp gehonoreerd te krijgen, zou het voor een "koude douche" zijn geweest dan heeft u heel zeker geen enkele kans aangezien RADAR die nauwelijks meer uitdeelt ;-))

ve
door verwijderd - Aug 28, 2015 om 11:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dankjewel voor jullie reacties.
Vrgr.
Esther

ve
door verwijderd - Aug 28, 2015 om 11:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

tenormin schreef op donderdag 27 aug 2015, 15:07: Dan moet u bij de AVRO-TROS zijn, die delen de warme/koude douche uit. Dit is KASSA, die delen dit niet uit.

Bij KASSA mag je alleen maar klagen :-)

ve
door verwijderd - Aug 28, 2015 om 12:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

jorisw schreef op vrijdag 28 aug 2015, 11:34:
Bij KASSA mag je alleen maar klagen :-)

Kom niet vaak een niet klagende Nederlander op een forum tegen, dus alleen bij KASSA klagen zou ik het niet willen noemen.

en wat @mein33 schrijft: helemaal mee eens: warme douches lijken 'voordeliger' dan de koude douche daar. Verdacht, toch. ;-)

ve
door verwijderd - Aug 28, 2015 om 15:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Onze douche is kapot.
Er wordt beweerd dat ze bij de TROS een douche hebben die het altijd doet.

ve
door verwijderd - Aug 28, 2015 om 19:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

jorisw schreef op vrijdag 28 aug 2015, 11:34:
tenormin schreef op donderdag 27 aug 2015, 15:07: Dan moet u bij de AVRO-TROS zijn, die delen de warme/koude douche uit. Dit is KASSA, die delen dit niet uit.

Bij KASSA mag je alleen maar klagen :-)

Gezever op punten!

ve
door verwijderd - Aug 28, 2015 om 19:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

1953 schreef op vrijdag 28 aug 2015, 19:17:
jorisw schreef op vrijdag 28 aug 2015, 11:34:
tenormin schreef op donderdag 27 aug 2015, 15:07: Dan moet u bij de AVRO-TROS zijn, die delen de warme/koude douche uit. Dit is KASSA, die delen dit niet uit.

Bij KASSA mag je alleen maar klagen :-)

Gezever op punten!

OOK O.T. "Listen & Read who is 'talking' "!!