co
door conshita Oct 11, 2004 om 20:35
Elektronica & tv

Wat is het beste merk vaatwasser

Hallo,

ik moet een nieuwe vaatwasser kopen maar wat is nu het beste merk vaatwasser???

7420 11 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 11, 2004 om 21:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je lid bent van de consumentenbond is dat vrij eenvoudig uit te zoeken. Gelukkig bestaat er voor de mensen die geen lid zijn de mogelijkheid om te zoeken op http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/product/afwasautomaat.htm

Hier kun je uitgebreid zoeken op merken, prijzen en verkoopadressen. Ideaal

ve
door verwijderd - Oct 11, 2004 om 21:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag conshita,

Kijk even op deze site:

http://www.miele.nl/apps/vg/nl/miele/navigatie.nsf/index?OpenPage

Wel wat prijzig maar verreweg de beste.

Groeten, Ton.

ve
door verwijderd - Nov 9, 2004 om 00:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Als verkoper, bedrijfsleider van een winkel in witgoed.. kan ik je zeggen dat Bosch marktleider is op gebied van vaarwassers.
De kwaliteit van Bosch is degelijk en betrouwbaar.
Uiteraard moet je geen pech hebben van de maandagmorgen machine.

Gaat het om vrjstaand of inbouw ?
Voor inbouw zou je nog kunnen kiezen voor Pelgrim of Siemens.

Uiteraard zijn jou wensen ook belangrijk... wat verwacht je van je vaatwasser... (alleen afwassen) (denk aan prijs/kwaliteits verhouding).

Mvg,

RjK

ve
door verwijderd - Dec 20, 2004 om 23:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Miele er is geen betere

ve
door verwijderd - Dec 20, 2004 om 23:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

oud draadje en zinloos antwoord

ve
door verwijderd - Oct 30, 2005 om 12:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bosch is en blijft marktleider in vaatwassen!

ve
door verwijderd - Apr 29, 2006 om 16:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb al elf jaar een Miele en nu voor het eerst een probleem, slechts een verstopt slangetje voor afvoer condens. Kan dit makkelijk zelf verhelpen.

ve
door verwijderd - Apr 29, 2006 om 16:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Deze vraag is van

Ik denk dat er al een vaatwasser gekocht is in de tussentijd.

ve
door verwijderd - Apr 29, 2006 om 17:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

op de ouderwetse manier met een wasteil en borstel is het goedkoopste en beste.
je hebt allerlei merken ervan zoals curver....... enzzzz.

ve
door verwijderd - Apr 29, 2006 om 17:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het blijft een heel oud kwastje en al lang opgelost.

ve
door verwijderd - Apr 29, 2006 om 17:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk, en dat had u juist niet moeten zeggen!
Ook van Miele zijn er genoeg klachten terwijl je 2x zoveel betaald dan voor een gangbaar ander merk.

Hem/haar wijzen op objectieve testgegevens en polls van betrouwbaarheid ware beter geweest.

Als deze man/vrouw een kwalitatief hoog produkt wilt hebben dat betrouwbaarder is dan het huis,tuin en keukenwerk dan zal zij aangewezen zijn op horeca-apparaten.
Maar ja, die staan OP het aanrecht en niet eronder. Of wel soms?

De (eigenwijze) Vrije Vogel