al
door alesio May 1, 2015 om 21:59
Computers & telefonie

Wat kan ik doen tegen online.nl

Ik ben sinds kort bij online.nl,interactief.Zij beldn mij met een leuke aanbieding voor twee jaar.Meer zenders en sneller internet.Tot op vandaag nog niet gekregen wat zij hebben beloofd.Mijn internet is zo traag dat tv kijken echt een drama is.Beeld blijft vaak hangen of is totaal weg.Ik heb klantenservice gebeld maar die doen vaag.Ze weten en mogen niks.Hebben een wekbon gemaakt voor hen technische dienst.Niks van vernomen tot heden.
Stelde voor om het contract te niet te laten verklaren maar dat wilden ze niet.Ze zeiden dat ik nu eenmaal had getekend voor een periode van twee jaar.Maar zei komen hen afspraken toch ook niet na.
Wat kan ik doen??????

645 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

sw
door swat1500 - May 2, 2015 om 01:21
3774 Antwoorden / 0 Vragen
0

Formeel dus per brief en e-mail in gebreke stellen met een complete opsomming van de klachten. Een termijn stellen waar binnen deze problemen opgelost moeten zijn ( bijvoorbeeld 2 weken ) en aankondigen dat indien niet opgelost u de overeenkomst na die termijn als opgezegd beschouwd vanwege wanprestatie.

akkerdistel
door akkerdistel - May 2, 2015 om 13:02
1790 Antwoorden / 3 Vragen
0

En na die 2 weken, aangezien Online het echt niet gaat (technisch gezien ook niet kan) oplossen, kunt u opzeggen. Zorg dat u tot met de opzegging alles keurig netjes voldaan hebt (uiteraard ga je je geld claimen) dan kun je de toekomstige afschrijvingen gewoon storneren.
Wees er wel op bedacht dat Online een incassobureau op je af gaat sturen, echter kun je deze negeren.

akkerdistel
door akkerdistel - May 2, 2015 om 13:04
1790 Antwoorden / 3 Vragen
0

En voor het nieuwe internet-abonnement; probeer het niet bij 'n andere ADSL provider, krijg exact hetzelfde probleem.

gerbera
door gerbera - May 2, 2015 om 16:57
7358 Antwoorden / 14 Vragen
0

[quote=akkerdistel schreef op zaterdag 2 mei 2015, 13:04]En voor het nieuwe internet-abonnement; probeer het niet bij 'n andere ADSL provider, krijg exact hetzelfde probleem. Maak al tientalle jaren gebruik van KPN (ADSL)en nog nooit problemen gehad met internet, TV en/of bellen. Of ben ik dan een bofkont ??

ro
door ron530 - May 2, 2015 om 17:37
4084 Antwoorden / 17 Vragen
0

U krijgt na het afsluiten van het contract voor een bepaalde periode bedenktijd dat wil niet zeggen dat die bedenktijd pas na oplevering ingaat. Nu moet u online.nl in de gelegenheid stellen uw problemen op te lossen helaas gaat daar wat tijd overheen maar simpelweg het contract eenzijdig opzeggen is vanwege deze oplosbare problemen niet mogelijk.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer