si
door sildar Nov 20, 2015 om 17:01
Auto & vervoer

Wat moet ik doen

In aug jl. Heb bij bol.com een artikel besteld, maar vanwege te late levering, heb ik zending niet geaccepteerd aan de deur. Nu zegt bol.com dat ik het wel heb ontvangen

590 4 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Nov 20, 2015 om 17:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo sildar,

Track&trace?
Moest er voor het artikel getekend worden?

Trouwens raar om het niet te accepteren.
Wat bedoel je met te late levering? ('s Avonds? ;-))
Had je de bestelling dan al geannuleerd?

mahadma
door mahadma - Nov 20, 2015 om 17:30
11538 Antwoorden / 51 Vragen

Voor de meeste artikelen/pakketten moet een handtekening voor ontvangst gezet worden, dat heeft u kennelijk niet gedaan (mogelijk de bezorger?).

Als het een niet tekenen voor ontvangstartikel was, dan is het "zoek"geraakt bij de post. In dat geval wordt het een excusesbriefje en zeg maar dag met je handje.

Ik ga er gemakshalve van uit dat tussen de besteldatum en de leverdatum een te lange termijn was.

ho
door hopetobehelping - Nov 20, 2015 om 17:50
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste sildar,

als u aangeeft dat u de levering bij de deur heeft geweigerd dan was er wellicht een handtekening nodig voor de levering. Laat bol.com dat bewijs dan maar aan u laten zien.

Als ik u was zou ik soweiso bol.com vragen om bewijs dat het artikel bij u bezorgd is.
Verder raad ik u aan om de informatie in de volgende link te lezen, klik hier.
Bol.com is aangesloten bij thuiswinkel.org. Als u er niet uitkomt met bol.com kunt u naar de geschillencommissie stappen. Meer informatie vind u hier.

edison
door edison - Nov 21, 2015 om 09:31
64 Antwoorden / 0 Vragen

Tja, te laat en hoeveel te laat, kan belangrijk zijn als u het echt nodig had, maar weigeren had geen enkele zin, u had het gewoon aan kunnen nemen retour sturen.
Bij een verlate levering krijg ik altijd mail van Bol en kan de zending dan wel/niet annuleren via mijn account op de site, maar niet als het al in de verzending zit, dus het niet moeilijk hoeven zijn.