si
door sildar Nov 20, 2015 om 17:01
Auto & vervoer

Wat moet ik doen

In aug jl. Heb bij bol.com een artikel besteld, maar vanwege te late levering, heb ik zending niet geaccepteerd aan de deur. Nu zegt bol.com dat ik het wel heb ontvangen

590 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Nov 20, 2015 om 17:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo sildar,

Track&trace?
Moest er voor het artikel getekend worden?

Trouwens raar om het niet te accepteren.
Wat bedoel je met te late levering? ('s Avonds? ;-))
Had je de bestelling dan al geannuleerd?

mahadma
door mahadma - Nov 20, 2015 om 17:30
11538 Antwoorden / 51 Vragen
0

Voor de meeste artikelen/pakketten moet een handtekening voor ontvangst gezet worden, dat heeft u kennelijk niet gedaan (mogelijk de bezorger?).

Als het een niet tekenen voor ontvangstartikel was, dan is het "zoek"geraakt bij de post. In dat geval wordt het een excusesbriefje en zeg maar dag met je handje.

Ik ga er gemakshalve van uit dat tussen de besteldatum en de leverdatum een te lange termijn was.



ho
door hopetobehelping - Nov 20, 2015 om 17:50
1289 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste sildar,

als u aangeeft dat u de levering bij de deur heeft geweigerd dan was er wellicht een handtekening nodig voor de levering. Laat bol.com dat bewijs dan maar aan u laten zien.

Als ik u was zou ik soweiso bol.com vragen om bewijs dat het artikel bij u bezorgd is.
Verder raad ik u aan om de informatie in de volgende link te lezen, klik hier.
Bol.com is aangesloten bij thuiswinkel.org. Als u er niet uitkomt met bol.com kunt u naar de geschillencommissie stappen. Meer informatie vind u hier.

edison
door edison - Nov 21, 2015 om 09:31
64 Antwoorden / 0 Vragen
0

Tja, te laat en hoeveel te laat, kan belangrijk zijn als u het echt nodig had, maar weigeren had geen enkele zin, u had het gewoon aan kunnen nemen retour sturen.
Bij een verlate levering krijg ik altijd mail van Bol en kan de zending dan wel/niet annuleren via mijn account op de site, maar niet als het al in de verzending zit, dus het niet moeilijk hoeven zijn.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

xc
xce - Apr 22, 2024 om 16:23
Auto & vervoer

Distributie riem

wil me aan sluiten voor het probleem van de van de peugeot 208-bj-2022-km 24000-nog geen rdw oproep gehad-hoe nu verder Distributie riem. Lees meer

TeuntjeDK
TeuntjeDK - Apr 22, 2024 om 16:07
Geldzaken & recht
TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen

TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen

Goedenmiddag,   In november vorig jaar wilde ik om financiele redenen mijn abonnement bij TROUW (van DPG Media) opzeggen. Via de website was dit geen probleem en ik krijg een mailtje dat ik snel een bevestiging van de opzegging zou ontvangen. Hier is echter nooit een antwoord op gekomen.  Ik heb mijn betaling gestorneerd en hierop kreeg ik wel een mailtje dat er betaald moest worden anders ... Lees meer

Do
Dobroman - Feb 8, 2024 om 16:03
Huishouden & energie

Zeer hoge servicekosten

Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer