elmagnifico
door elmagnifico Aug 4, 2015 om 18:09
Geldzaken & recht

Wat moet ik doen met dit probleem

wat kan ik doen tegen het feit dat de woningbouwvereniging mij afwijst terwijl ik aan alle gestelde voorwaarden voldoe om in aanmerking te komen voor de huurwoning waarvoor ik een uitnodiging heb gehad

580 6 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Aug 4, 2015 om 18:10
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Misschien hebben meerderen een uitnodiging gehad en heeft iemand geaccepteerd die voorging?

diumenge
door diumenge - Aug 4, 2015 om 18:25
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Welke reden geven ze dan op?

mahadma
door mahadma - Aug 4, 2015 om 18:47
11521 Antwoorden / 51 Vragen

Er worden vaak aan een tiental geïnteresseerden tegelijk uitnodigingen verstuurd voor één bezichtiging, maar wel zodanig dat er per naam de eerste gerechtigde, tweede gerechtigde, derde enz. vermeld staat. Dus als nr 1 de woning niet wil, is nr 2 dan de eerst gerechtigde, wil die ook niet, dan is nr 3 aan de beurt enz. Lees uw brief nog eens goed.

(ooit stond ik als nr 6 maar de rest kwam niet opdagen, dus voor mij, maar 1 minuut voor definitieve toewijzing kwam nr 1 nog, die kreeg wegens twijfel 24 uur bedenktijd, die weigerde, dus was ik als nr 6 toch nr 1)

edrick3
door edrick3 - Aug 4, 2015 om 18:54
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo elmagnifico,

Wat voor systeem wordt er voor toewijzing gehanteerd?
Urgentiesysteem, loting, .... ?
Het kan dus best zijn dat je aan alle voorwaarden voldoet, maar uitgeloot bent.
Heb je al bij de woningbouw geïnformeerd?

Suc6 voor de volgende keer.

valerius-2
door valerius-2 - Aug 4, 2015 om 18:57
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=mahadma schreef op dinsdag 4 aug 2015, 18:47]Er worden vaak aan een tiental geïnteresseerden tegelijk uitnodigingen verstuurd voor één bezichtiging, maar wel zodanig dat er per naam de eerste gerechtigde, tweede gerechtigde, derde enz. vermeld staat. Dus als nr 1 de woning niet wil, is nr 2 dan de eerst gerechtigde, wil die ook niet, dan is nr 3 aan de beurt enz. Lees uw brief nog eens goed.

(ooit stond ik als nr 6 maar de rest kwam niet opdagen, dus voor mij, maar 1 minuut voor definitieve toewijzing kwam nr 1 nog, die kreeg wegens twijfel 24 uur bedenktijd, die weigerde, dus was ik als nr 6 toch nr 1)

Daar is verder niets meer aan toe te voegen.

zoekster
door zoekster - Aug 4, 2015 om 19:13
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Begint u eerst maar eens te vertellen wat er precies gaande is. Ik neem aan dat u de bovenstaande opmerkingen ook zelf wel kunt bedenken.