Wat te doen
Een Dit is TV kastje in december besteld. In verband met het niet functioneren van het kastje deze retour verzonden.
Dit pas 29 januari daar dit is tv erg slecht bereikbaar is.
Uiteindelijk niks gehoord en 3 in gebrekestelling brieven aangetekend gestuurd. Met in de laatste een ontbinding van de koop. En het verzoek mij geld terug te storten. Hier ook geen reactie op. Uiteindelijk via Facebook Messenger contact met ze weten te krijgen. Nu gaan ze niet in op mijn verzoek omdat ze waarschijnlijk niet snappen dat ik volledig in mijn recht sta wat betreft de ontbinding van de koop. Ze sturen nu weer een nieuw kastje op. Wat hiermee te doen? Ik hoef dat kastje namelijk niet meer. Ben er helemaal klaar mee. Maar wanneer ik naar een reactie vraag, krijg ik die niet of ze verwijzen me door naar de site om via die procedure contact te houden . Wat ik overigens al vaker geprobeerd heb en ik hier uiteindelijk ook geen reactie op ontvang.
Ik wil graag weten wat nu te doen. En zou graag mijn verhaal in de media gooien. Iemand tips?
Hallo mariska01,
Je hebt het kastje niet binnen de gestelde periode teruggestuurd.
Je was er niet tevreden over- kastje werkte niet goed - en hebt nu een nieuw kastje gekregen.
Dan hebben ze m.i. dus correct gehandeld.
Maar je zou je verhaal op klachtenkompas.nl kunnen zetten.
Nee dit was hun oplossing dat ik het retour kon sturen en een nieuw kastje zou krijgen. Zij blijven uit met een reactie op mijn retour. In hun voorwaarden staat dat er binnen twee weken een retour zou zijn. Zij komen zelf hun voorwaarden niet na. Daarom heb in die in gebreke stelling brieven gestuurd.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Coulance regeling
Coulant betekende oorspronkelijk letterlijk 'vloeiend' en 'gemakkelijk'. Het is afgeleid van het Franse couler 'stromen, vloeien', dat teruggaat op het Latijnse colare 'filtreren, dempen'. Tijdens de laatste uitzending van dit jaar Kwam weer het onderwerp Veelvoorkomende problemen met de distributieriem Als een burger de dupe word door een bedrijf Waar bij hij of zij ... Lees meer
Kan ISP Tweak het contract ontbinden met berekening in eigen voordeel?
Beste Kassa,
nu al een aantal jaar heb ik een internet glasvezel abonnement bij Tweak.
Nu Tweak is overgenomen door Odido kreeg ik een email dat Tweak mijn abonnementscontract wil ontbinden en mezelf bij Odido moet aanmelden.
Het betreft een abonnementsvorm welke ik per jaar betaal (gezien het voordeel van 10 euro per maand).
In de afwikkeling wil Tweak mij nu met terugwe
...
Lees meer
Zakelijk energiecontract consument
Mijn vader is opgebeld door een energieboer dat het huidige contract bijna afliep. Helaas is hij toegehapt op een aanbieding en heeft een nieuw contract afgesloten.
nu loopt echter het contract van mijn ouders nog twee jaar. Daarom hebben ze een mail gestuurd dat ze afzien van het contract volgens de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Echter reageert de energieleverancier terug dat ze
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer