tm
door tma Mar 26, 2015 om 13:59
Vakantie & reizen

Wat te doen als een servicenummer geen gehoor geeft

Ik heb een ticket gekocht via SuperSaver.nl maar het ticket ziet er onjuist uit. Nu heb ik tevergeefs emails gestuurd naar alle emailadressen die ik van Supersaver kon achterhalen. Hier krijg ik echter geen enkele respons op. Daarnaast heb ik natuurlijk ook alle telefoonnummers gebeld, maar naar bij elkaar opgeteld meer dan 4 uur naar bandjes onder het motto 'u staat in de wacht' te hebben beluisterd - heb ik nog steeds geen contact met een persoon kunnen maken.
Wat als Supersaver simpelweg niet blijft opnemen, niet terugbelt of per mail reageert?

1606 17 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Mar 26, 2015 om 14:04
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Kijk eens naar de reviews hier KLIK en hier KLIK

Goedkoop en een goede (klanten)service gaan meestal niet samen.

mahadma
door mahadma - Mar 26, 2015 om 14:05
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Het is een finse site als je helemaal onderaan de boekingspagina bent.

Heb je tel nr + drie een acht vijf acht acht acht nul een een vijf geprobeerd?

Cookies
door Cookies - Mar 26, 2015 om 14:05
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nog wat reviews KLIK

Kans is groot dat de enkele positieve review van hun zelf is.

tm
door tma - Mar 26, 2015 om 14:09
5 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=mahadma schreef op donderdag 26 mrt 2015, 14:05]Het is een finse site als je helemaal onderaan de boekingspagina bent.

Heb je tel nr + drie een acht vijf acht acht acht nul een een vijf geprobeerd?

Dit nummer heb ik inmiddels 9 keer geprobeerd ( elke keer na 10 minuten wordt de verbinding verbroken ). En nog nooit een persoon aan de lijn gehad.

Ik heb ook het zweedse nummer + vier zes zeven zeven nul vier vijf zeven vier een zeven geprobeerd. Hier wordt de verbinding naar 10 minuten niet verbroken, dus heb ik 30 minuten lang naar een wachttoon kunnen luisteren.

tenormin
door tenormin - Mar 26, 2015 om 14:26
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Heb zojuist alternatief nummer gezocht: 020-2014142; gebeld en kreeg te horen: dit nummer is gewijzigd in een gratis 08000250029 nummer. Dit nummer heb ik niet gebeld maar misschien de moeite van proberen waard?

edrick3
door edrick3 - Mar 26, 2015 om 15:00
27632 Antwoorden / 85 Vragen

.....maar het ticket ziet er onjuist uit. .....
Hoezo?
Misschien is er wel niets mee aan de hand.

tm
door tma - Mar 26, 2015 om 16:06
5 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=tenormin schreef op donderdag 26 mrt 2015, 14:26]Heb zojuist alternatief nummer gezocht: 020-2014142; gebeld en kreeg te horen: dit nummer is gewijzigd in een gratis 08000250029 nummer. Dit nummer heb ik niet gebeld maar misschien de moeite van proberen waard?

Hi Tenormin, Ik heb hetzelfde proces doorlopen; 0800 025 0029 -> 'deze service is op dit moment niet te bereiken'

tm
door tma - Mar 26, 2015 om 16:11
5 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=edrick3 schreef op donderdag 26 mrt 2015, 15:00].....maar het ticket ziet er onjuist uit. .....
Hoezo?
Misschien is er wel niets mee aan de hand.

Niet helemaal het punt lijkt me, mocht er 'niets mee aan de hand zijn' dan zou het nog steed erg fijn zijn als iemand van Supersaver dat al dan niet via de telefoon of email kan bevestigen.

---

Met 'het ticket is onjuist' doel ik op de gegevens van de boeker, deze heeft volgens de bevestiging de Nederlandse nationaliteit wat niet juist is. Deze data wordt in het bestelproces via supersaver.nl niet gevraagd. Er wordt waarschijnlijk vanuit gegaan dat je Nederlands bent aangezien het via een Nederlands domein betreft. Nu zou dit op zijn minst voor onduidelijkheden op het vliegveld kunnen zorgen. Vandaar dat ik graag in contact zou komen met iemand van Supersaver Travel om dit aan te passen.

tenormin
door tenormin - Mar 26, 2015 om 16:35
16826 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=tma schreef op donderdag 26 mrt 2015, 16:06]
Hi Tenormin, Ik heb hetzelfde proces doorlopen; 0800 025 0029 -> 'deze service is op dit moment niet te bereiken'

De 'flippers'. Als ze eerlijk waren geweest ? had men eigenlijk moeten zeggen: dit nummer zal niet te bereiken zijn. Dat is stevig balen voor je.

tot15karakters
door tot15karakters - Mar 26, 2015 om 16:43
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Als je een onbekende ondernemer voor het eerst zaken doet eerst via Google zoeken of er klachten zijn.

Een firma naam + klachten en dan weet je genoeg.

Als ondernemer doe ik het regelmatig met mijn eigen bedrijven omdat er zoveel forums zijn en ik klachten graag wil oplossen.
Ik vermoed dat deze ondernemer iets slordiger is en ik zou nooit iets nemen na het aantal gevonden klachten.

reflecs
door reflecs - Mar 26, 2015 om 17:01
1859 Antwoorden / 4 Vragen

U kunt ook dit nog proberen:
https://nl.trustpilot.com/review/www.supersaver.no?page=1
Slechte zaak dat ze telefonisch niet te bereiken zijn.

tm
door tma - Mar 26, 2015 om 17:09
5 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=reflecs schreef op donderdag 26 mrt 2015, 17:01]U kunt ook dit nog proberen:
https://nl.trustpilot.com/review/www.supersaver.no?page=1
Slechte zaak dat ze telefonisch niet te bereiken zijn.

Bedankt, deze manier had ik nog niet geprobeerd. Mocht het lukken om via deze weg in contact te nomen dan ben je officieel mijn held. Ik zal het verloop hier blijven posten.

Cookies
door Cookies - Mar 26, 2015 om 17:12
13336 Antwoorden / 36 Vragen

.......Bedankt, deze manier had ik nog niet geprobeerd........

Vreemd, want die manier had ik je om 14.04 al gegeven.

tenormin
door tenormin - Mar 26, 2015 om 17:29
16826 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=carola.83 schreef op donderdag 26 mrt 2015, 17:12].......Bedankt, deze manier had ik nog niet geprobeerd........

Vreemd, want die manier had ik je om 14.04 al gegeven.

Ik krijg toch iets heel anders te lezen dan op jouw link. Die van jou is duidelijk, kan aan mijn p.c. liggen maar link van @reflecs lees ik alleen wat Engels 'gebrabbbel'.

edrick3
door edrick3 - Mar 26, 2015 om 18:03
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@tma,

...... Vandaar dat ik graag in contact zou komen met iemand van Supersaver Travel om dit aan te passen......
Dat is in dit geval inderdaad heel verstandig.
Hoop voor je dat het lukt.

pa
door patty13 - Jun 24, 2015 om 11:23
1 Antwoorden / 0 Vragen

Mij overkomt hetzelfde. Zondag heb ik een ticket geboekt. Maandag ontving ik de ticket gegevens met onjuiste data. Ik bel al twee dagen. Na tien minuten in de wacht te staan wordt de verbinding verbroken. Ik heb ook diverse mails verstuurd, maar geen reactie terug. Ik ga aangifte doen tegen Super saver.

tm
door tma - Jun 24, 2015 om 12:20
5 Antwoorden / 1 Vragen

Nog een follow-up voor geïnteresseerden. Uiteindelijk is het toch gelukt contact op te nemen per mail. Uiterst beperkt en zeker niet 'voldoende'. In mijn geval was dit uiteindelijk geen probleem. Het ticket is zonder verdere problemen gebruikt.

Telefonisch contact opnemen zou ik uit eigen ervaring afraden. Ik heb bij elkaar uren aan de telefoon gehangen, zonder ooit iemand van Supersaver te spreken. Naast de behoorlijke extra gesprekskosten is het vooral ook erg frustrerend. Daarom zou ik toekomstige lotgenoten adviseren zo veel mogelijk per ( mail, social media, etc. ) te doen. Op deze manier is het tevens een stuk makkelijker aan te tonen dat je (tevergeefs) contact hebt gezocht.

Bedankt nog voor alle goedbedoelde input.