Wat te doen als een servicenummer geen gehoor geeft
Ik heb een ticket gekocht via SuperSaver.nl maar het ticket ziet er onjuist uit. Nu heb ik tevergeefs emails gestuurd naar alle emailadressen die ik van Supersaver kon achterhalen. Hier krijg ik echter geen enkele respons op. Daarnaast heb ik natuurlijk ook alle telefoonnummers gebeld, maar naar bij elkaar opgeteld meer dan 4 uur naar bandjes onder het motto 'u staat in de wacht' te hebben beluisterd - heb ik nog steeds geen contact met een persoon kunnen maken.
Wat als Supersaver simpelweg niet blijft opnemen, niet terugbelt of per mail reageert?
Het is een finse site als je helemaal onderaan de boekingspagina bent.
Heb je tel nr + drie een acht vijf acht acht acht nul een een vijf geprobeerd?
[quote=mahadma schreef op donderdag 26 mrt 2015, 14:05]Het is een finse site als je helemaal onderaan de boekingspagina bent.
Heb je tel nr + drie een acht vijf acht acht acht nul een een vijf geprobeerd?
Dit nummer heb ik inmiddels 9 keer geprobeerd ( elke keer na 10 minuten wordt de verbinding verbroken ). En nog nooit een persoon aan de lijn gehad.
Ik heb ook het zweedse nummer + vier zes zeven zeven nul vier vijf zeven vier een zeven geprobeerd. Hier wordt de verbinding naar 10 minuten niet verbroken, dus heb ik 30 minuten lang naar een wachttoon kunnen luisteren.
Heb zojuist alternatief nummer gezocht: 020-2014142; gebeld en kreeg te horen: dit nummer is gewijzigd in een gratis 08000250029 nummer. Dit nummer heb ik niet gebeld maar misschien de moeite van proberen waard?
[quote=tenormin schreef op donderdag 26 mrt 2015, 14:26]Heb zojuist alternatief nummer gezocht: 020-2014142; gebeld en kreeg te horen: dit nummer is gewijzigd in een gratis 08000250029 nummer. Dit nummer heb ik niet gebeld maar misschien de moeite van proberen waard?
Hi Tenormin, Ik heb hetzelfde proces doorlopen; 0800 025 0029 -> 'deze service is op dit moment niet te bereiken'
[quote=edrick3 schreef op donderdag 26 mrt 2015, 15:00].....maar het ticket ziet er onjuist uit. .....
Hoezo?
Misschien is er wel niets mee aan de hand.
Niet helemaal het punt lijkt me, mocht er 'niets mee aan de hand zijn' dan zou het nog steed erg fijn zijn als iemand van Supersaver dat al dan niet via de telefoon of email kan bevestigen.
---
Met 'het ticket is onjuist' doel ik op de gegevens van de boeker, deze heeft volgens de bevestiging de Nederlandse nationaliteit wat niet juist is. Deze data wordt in het bestelproces via supersaver.nl niet gevraagd. Er wordt waarschijnlijk vanuit gegaan dat je Nederlands bent aangezien het via een Nederlands domein betreft. Nu zou dit op zijn minst voor onduidelijkheden op het vliegveld kunnen zorgen. Vandaar dat ik graag in contact zou komen met iemand van Supersaver Travel om dit aan te passen.
[quote=tma schreef op donderdag 26 mrt 2015, 16:06]
Hi Tenormin, Ik heb hetzelfde proces doorlopen; 0800 025 0029 -> 'deze service is op dit moment niet te bereiken'
De 'flippers'. Als ze eerlijk waren geweest ? had men eigenlijk moeten zeggen: dit nummer zal niet te bereiken zijn. Dat is stevig balen voor je.
Als je een onbekende ondernemer voor het eerst zaken doet eerst via Google zoeken of er klachten zijn.
Een firma naam + klachten en dan weet je genoeg.
Als ondernemer doe ik het regelmatig met mijn eigen bedrijven omdat er zoveel forums zijn en ik klachten graag wil oplossen.
Ik vermoed dat deze ondernemer iets slordiger is en ik zou nooit iets nemen na het aantal gevonden klachten.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer