Wat te doen als je je geld niet terug krijgt van een webshop.
Hoi,
op 11-8-2015 een onderdeel (raam schakelaar Nissan note) besteld via de onderdelenlijn bij deijne.nl. 2 dagen later het pakket in huis met het verkeerde onderdeel.. was een Kia raamschakelaar met een label van de Nissan. afijn.. onderdeel retour gezonden en zou een het goede onderdeel opgestuurd krijgen. na een paar dagen e-mailen bleek dat ze het verkeerde onderdeel retour ontvangen hebben, maar het juiste onderdeel niet meer op voorraad!.
hierna telefonisch en via email overeen gekomen dat het geld retour zou komen.. nu bijna een maand verder heb ik nog steeds niks.. alleen loze beloftes. het gaat maar om 65 euro maar het zit me toch dwars. wat kan ik doen tegen zo een bedrijf? en hoe kan ik mijn geld terug krijgen? ik heb al een mail gestuurd naar de onderdelenlijn maar geen reactie ontvangen.
Bij voorbaat dank voor jullie antwoorden.
Ik had bij 1 2 3 inkt een resetter voor inktpatronen besteld , na diverse telefonische informatie volgens de medewerker zou het werken maar dus niet na veel problemen kreeg ik het aankoopbedrag terug maar moest bijna€11,- zelf betalen
Mail sturen met dreiging van aangifte wegens verduistering, heb ik ook een keer gedaan bij zo'n bedrijf. , werkte bij mij bijzonder snel
http://klachtencompas.nl/ (mocht de link het weer eens niet doen.
Daar uw klacht bekend maken en ook het bedrijf een brief sturen dat u uw geld plus de verzendkosten terug eist.
Een webshop is namelijk verplicht om binnen 3 weken het geld incl. de verzendkosten terug te storten.
Het is hun fout dat de verkeerde onderdeel is toe gezonden waardoor u recht hebt op terug betaling van alle verzendkosten.
Ps. bellen kan natuurlijk ook.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Vriendenloterij stoppen lukt niet
Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer
Hogen kosten geneesmiddel vanwege logistieke problemen generiek middel.
Beste,
Recentelijk moest ik bij zorgverzekeraar CZ fiks bijbetalen voor een niet-preferent geneesmiddel.
Vanwege logistieke noodzaak werd mij het patentmiddel i.p.v. het generieke preferente middel meegegeven. Daardoor is er nu € 52,95 in rekening gebracht.
Normaliter zijn de kosten € 6,29, een verschil van € 46,66 dus.
Het gaat om het anti-epilepticum Lamotrigine.
...
Lees meer
Afvoer verstopt
Hoi,
Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur.
Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat??
...
Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer