pe
door peter007 Apr 9, 2012 om 13:42
Voeding & gezondheid

WEES GEWAARSCHUWD RELIFT XS

Laat je niet verlekkeren met de allernieuwste reklame van relift xs
niet te vertrouwen na onderzoek google oa bevestigd door onderzoekers USA!!!
Eerst was het mogelijk tot 3 april te bestellen, op 4 april kan je nu tot 9 april (vandaag) bestellen. alle reacties die je ziet zijn op 1 dag geschreven en zelf kan je op de email pagina die er uitziet als echt, niets versturen (wel invullen)
En dan nog de mededeling beperkte voorraad, tja wat moet je erdan mee????????
Na Puresential opletten mensen

19587 182 Rapporteer

ki
door kikker1972 - Apr 9, 2012 om 19:14
1 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien ook leuk om te weten dat er een extreem gevaarlijke url meegestuurd wordt als je die site bezoekt ??? Zegt genoeg denk ik?

diumenge
door diumenge - Apr 9, 2012 om 20:07
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=kikker1972 schreef op maandag 9 apr 2012, 19:14]Misschien ook leuk om te weten dat er een extreem gevaarlijke url meegestuurd wordt als je die site bezoekt ??? Zegt genoeg denk ik?
'n Ninja-url zeker?

ma
door mathg01 - Apr 11, 2012 om 15:02
7 Antwoorden / 0 Vragen

3 weken geleden relift en derma sciene bestelt, met de credit card ( nooit doen) gelukkig de volgende dag meteen geblokt.
Er is wel € 10 euro afgeschreven , meteen diezelfde dag.
Geen producten ontvangen . Gemaild met : reliftxs@reliftcs.com. krijg hele mistige antwoorden.
Dit is een internationale oplichters bende, zie ook gedupeerden op scambook, waarbij grote bedragen van de creditkaart zijn afgeschreven.
Bestel absoluut geen relft of derma sciene créme en gebruik ook geen credit kaart bij onbekende sites, je kan er op wachten je wordt leeggeroofd.
Geerlien Mathijsen

ka
door kattebel1 - Apr 11, 2012 om 16:22
2 Antwoorden / 0 Vragen

Heb deze ervaring ook, niets ontvangen maar wel bijna 100,euro van mijn kaart afgeschreven. Er schijnt in hele kleine letters te staan dat je elke maand dingen toegestuurd krijg waar je niet om gevraagd hebt.
Janna de Best

zoekster
door zoekster - Apr 11, 2012 om 17:08
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Was relift xs als reclame gekoppeld aan facebook? Ik herinner me een reclame die beweerde dat plastisch chirurgen verontrust waren omdat dit nieuwe product facelifts onnodig maakte. Heb net gekeken bij facebook maar kan die reclame niet meer vinden.

ka
door kattebel1 - Apr 11, 2012 om 17:12
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ja dat is die reclame,
Er stond dat de huidartsen haar haatte omdat zij als huismoeder iets ontdekt had dat faceliften overbodig maakt.
Je kon het bestellen gratis alleen verzendkosten moest je betalen.
Niet doen want ze halen je creditcard leeg.
gr Janna

na
door nadine.. - Apr 11, 2012 om 20:39
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik had de relift xs ook gezien op facebook en ik had via"contact" onderaan de pagina had ik een mailtje gestuurd met de melding dat ik geen visa of mastercard had en of ik ook op een andere manier kon betalen. De dag nadien kreeg ik een mailtje terug waar in stond dat het op geen andere manier kon. Ik stuurde terug een mail om te vragen of ik het dan niet op voorhand kon betalen en dat ze het dan nadat ze het ontvangen hadden het gewoon konden opsturen naar mij maar dat ging ook niet . Ik vond dat dus al een heel raar gedoe en ik vertrouwde heel dat boeltje niet meer.

ka
door karma117 - Apr 12, 2012 om 11:07
1 Antwoorden / 0 Vragen

vorige week via facebook besteld,rook onraad en heb kaart geblokkeerd,vandaag wel de creme ontvangen...

ca
door carlal - Apr 14, 2012 om 16:39
7 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb op 31-03 een proefmonster van relift xs en Derma science skin cream aangevraagd via de link op face book. het kon alleen met credit card betaald worden en dat heb ik gedaan. toen ik na een week nog niets had ontvangen heb ik het telefoonnummer (in Engeland) gebeld. Een vrouw met een Indiaas accent, die mij gelijk bij mijn voornaam noemde vertelde mij dat de zending uit Amerika moest komen en dat ze de trial period zou verlengen met 5 dagen.??? hier had ik niets over gelezen op de site. ik zou een abonnement op cremes hebben aangegaan. ik heb dat gelijk geannuleerd en kreeg twee annuleringscodes. Ik heb toen direct mijn credit card laten blokkeren voordat ze nog meer zouden afschrijven en op scambook.com las ik dat het oplichters waren. deze week kreeg ik een potje creme. ze hebben 10 euro afgeschreven van mijn rekening.
OPPASSEN dus en gelijk je creditcard laten blokkeren.

leograper
door leograper - Apr 17, 2012 om 17:43
31 Antwoorden / 0 Vragen

Ondanks een enkel bericht van iemand die zijn/haar crème wel schijnt te hebben ontvangen..
Het is wel degelijk één en al oplichting!
Vandaag met VISA gesproken, men probeert wel degelijk grotere bedragen te incasseren.
Intussen weet VISA hier van er wordt er nergens meer afgeschreven, alles naar hen wordt geblokkeerd.
Hint voor de volgende keer, check eerst op domein naam met Google of mensen eerder problemen hebben gehad als het om een voor jou nieuw bedrijf gaat.
Check eerst wie of wat achter een domein (website) zit middels http://www.networksolutions.com/whois/index.jsp voor niet .nl website en via https://www.sidn.nl/ voor de .nl sites.
Succes allen,
Leo.

pa
door patty180 - Apr 24, 2012 om 10:04
5 Antwoorden / 0 Vragen

Help, ik ben hier ook in getrapt maar ben nu als de dood dat er van alles van mijn visa kaart wordt afgeschreven.
Ik heb geprobeerd te bellen naar de nummers die ze opgeven maar niets werkt en er staat geen mail adres. in de AV staat dat je het bestelde (ik heb 2 verschillende dingen besteld maar 1 gekregen) terug moet sturen binnen 15 dagen maar waarheen.
En kan ik mijn visa kaart zo blokkeren? En alleen voor dit bedrijf?
Ik hoop dat iemand met kan helpen want ik vind het maar niks......

Gr Patty

leograper
door leograper - Apr 24, 2012 om 14:27
31 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Patty180;
Lees net op mijn Blog, waar ik direct ook aandacht heb besteed aan deze en andere praktijken, dat beide websites (weer) actief zouden zijn, en men ondanks alles nog steeds bezig is ons te belazeren.
Elk geval staat helaas op zich, de één kreeg wel de ander niets, bij de één is alleen bezorgkosten geïncasseerd (zoals bij ons) anderen zijn (veel) meer kwijt.
Direct contact opnemen met VISA, ze kennen de toko's en rekeningen, bij ons hebben ze de boel geblokkeerd voor die gasten.
Succes,
Leo.

pa
door patty180 - Apr 24, 2012 om 15:05
5 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Leo,

Enorm bedankt! Ik hou het in de gaten. Tot nu toe is er 2x 3 euro vanaf geschreven dus ik hoop dat het daarbij blijft.
Ik zag hier ook een email adres waar ik iets naar toe heb gestuurd.

Gr Patty

su
door suske45 - Apr 25, 2012 om 11:20
23 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=patty180 schreef op dinsdag 24 apr 2012, 15:05]Hoi Leo,

Enorm bedankt! Ik hou het in de gaten. Tot nu toe is er 2x 3 euro vanaf geschreven dus ik hoop dat het daarbij blijft.
Ik zag hier ook een email adres waar ik iets naar toe heb gestuurd.

Gr Patty
Ik ben ook zo stom geweest om dit product via advertentie van Facebook te bestellen ttz. ik heb Reliftxs en nog een product besteld. De Reliftxs heb
ik reeds ontvangen het ander nog niet. Ik ben niet tevreden over de crème, mijn huid droogt ervan uit en wilde de reviews even lezen, wat was ik geschrokken toen ik zag dat het om oplichters hing, dus snel cardstop gebeld en visa geblokkeerd. Ik begrijp niet hoe het mogelijk is dat zo'n praktijken kunnen. Visa kan toch deze firma blokkeren bij al zijn mensen of gaat dit niet ?

pa
door patty180 - Apr 25, 2012 om 11:25
5 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Suske,

Ik heb gister nog een mail gestuurd naar: reliftxs@reliftcs.com, dat mail adres heb ik hier gevonden. Ik kreeg een mail terug dat ze idd alles stop zetten en het product nog zullen nazenden.....Verder idd card blokkeren maar idd, het is raar dat dit kan.
Ik bestel heel veel via internet en schrok ook enorm toen ik deze reacties las.

Dan toch maar aan de botox he ;-).

Gr Patty

su
door suske45 - Apr 25, 2012 om 11:29
23 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=patty180 schreef op woensdag 25 apr 2012, 11:25]Hoi Suske,

Ik heb gister nog een mail gestuurd naar: reliftxs@reliftcs.com, dat mail adres heb ik hier gevonden. Ik kreeg een mail terug dat ze idd alles stop zetten en het product nog zullen nazenden.....Verder idd card blokkeren maar idd, het is raar dat dit kan.
Ik bestel heel veel via internet en schrok ook enorm toen ik deze reacties las.

Dan toch maar aan de botox he ;-).

Gr Patty

Inderdaad, op den duur zal het nog goedkoper zijn om botox te spuiten want dat potje goedkope crème valt redelijk duur uit.....Best dat we er nog mee kunnen lachen maar ik koop nooit meer via internet als ik mijn visa kaartnr moet ingeven, het is terug een levensles die we rijker zijn en wat centjes armer.

leograper
door leograper - Apr 25, 2012 om 11:34
31 Antwoorden / 0 Vragen

Suske, je bent niet stom, ook mijn vrouw met alle kennis die ze tot op heden heeft opgedaan dacht net als velen hier dat dit wel kon.
Het stomme zit hem in het feit dat die gasten naast de bezorgkosten gewoon meer bedragen kunnen incasseren.
Hier ga ik mij ook richting VISA op focussen, dat dit hopelijk nooit meer gebeurd.
Ook ik heb een bericht gestuurd naar het email adres, waarin ik mijn geld terugvraag...
Succes allen...

leograper
door leograper - Apr 25, 2012 om 11:41
31 Antwoorden / 0 Vragen

Vergat ik nog even, er schijnt nog een website onder dezelfde paraplu te opereren, te weten: mangosupp.com.
Het is maar dat u het weet...

su
door suske45 - Apr 25, 2012 om 11:48
23 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=leokas schreef op woensdag 25 apr 2012, 11:41]Vergat ik nog even, er schijnt nog een website onder dezelfde paraplu te opereren, te weten: mangosupp.com.
Het is maar dat u het weet...

Bedankt voor de info maar ik koop hoedanook niet meer via internet.
Ik heb zopas ook mail gestuurd naar Relift, hopelijk krijg ik een antwoord maar ik vrees er wel voor. Zo zie je maar dat we beter gewoon naar een winkel gaan en direct betalen ipv. via internet. Internet is goed en is een vooruitgang maar jammer dat er oplichters hier misbruik van maken.
Groetjes

inestraeter
door inestraeter - Apr 25, 2012 om 14:56
4 Antwoorden / 1 Vragen

Gealarmeerd door bovenstaande berichten toch maar even op m'n ING creditcard gekeken en .. ja hoor; € 189,12 geïncasseerd! En dat voor 2 producten, waarvan er één enkele weken later was aangekomen en waarvoor 2x € 2,93, zijnde de verzendkosten) in rekening was gebracht. Accoord, was ook de bestelling.
Daarnaast € 85,23 en € 96,08, totaal dus € 189,12.
Onmiddellijk 2 mails gestuurd naar reliftxs-support, 'n blog van
http://leograper.wordpress.com/2012/04/17/oplichting-via-internet/ op Facebook geplaatst en 2 mails naar Ing ( antwoord te verwachten binnen 7 dagen!)
Vanaf Radar een voorbeeldbrief gekopieerd die per email weg moet want 'n postadres is onbekend. Zal allemaal wel niets uithalen. Baal hier enorm van! Ine.

leograper
door leograper - Apr 25, 2012 om 15:33
31 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Ine, je iedere dag komen er 1 of meerdere bij, langzaamaan verspreid het woord zich ook via Kassa en mijn Blog, waar ik ook al een paar reacties heb gehad.
Laten we elkaar hier of via de Blog blijven informeren...
Succes met je pogingen!
Leo.

inestraeter
door inestraeter - Apr 25, 2012 om 15:46
4 Antwoorden / 1 Vragen

Na ING via mails op de hoogte te hebben gesteld, nu gebeld met de klantenservice
(0900 nr. 10 ct p/m ½ uur geduurd). Ze kennen het bedrijf, maar staat niet als frauduleus bekend. Mij wordt een aanvraagformulier voor vergoeding toegestuurd,
waarin het geval voorgelegd moet worden en ondertekend. Zal mij benieuwen; hou je op de hoogte. Ine.

su
door suske45 - Apr 26, 2012 om 10:42
23 Antwoorden / 0 Vragen

Ik had gisteren dus mail gestuurd naar reliftxs@reliftcs.com om alles te stoppen en deze morgen toch een antwoord teruggekregen met volgende tekst :
Hallo,
Bedankt dat u contact met onze klantendienst hebt gemaakt. Met deze email bevestigen wij de annulering van uw Relift XS en DermaScience rekening vanwege uw verzoek. Geen verdere onkosten zullen worden belast. Wij danken u voor uw interesse in ons product. Laat ons alstublieft weten of wij in de toekomst verder van dienst tot u kunnen zijn.
Met vriendelijke groet,
Relift XS Support Team

pa
door patty180 - Apr 26, 2012 om 10:46
5 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Suske,

Apart, ik kreeg exact hetzelfde antwoord op mijn mail met nog als aanvulling dat ik het product dat ik nog niet had ontvangen alsnog zou krijgen toegestuurd.

Ik bewaar het mailtje goed.

Gr Patty

su
door suske45 - Apr 26, 2012 om 10:55
23 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=patty180 schreef op donderdag 26 apr 2012, 10:46]Hoi Suske,

Apart, ik kreeg exact hetzelfde antwoord op mijn mail met nog als aanvulling dat ik het product dat ik nog niet had ontvangen alsnog zou krijgen toegestuurd.

Ik bewaar het mailtje goed.

Gr Patty
Wees maar gerust Patty dat ik het ook bewaar kan me altijd van dienst zijn om klacht in te dienen, ik heb nu tenminste toch iets. Maar ik heb in elk geval toch mijn visa gisteren geblokkeerd want kreeg er schrik van...

ka
door katja1000 - Apr 26, 2012 om 11:06
26 Antwoorden / 4 Vragen

In wat voor rare wereld leven we toch. Het gaat om wie bent, niet om hoe je eruit ziet. Er worden miljarden verdient in deze industrie. Vorige week was Vichy nog in het nieuws ivm een campagne die ze moesten stoppen. Totale onzin is het.
Besteed je geld aan goed eten, veel verse biologische groente en fruit. 100 x beter, lekkerder en gezonder. Voor jezelf en de hele wereld om je heen.

li
door lindsay03 - Apr 26, 2012 om 11:48
7 Antwoorden / 0 Vragen

hey iedereen?

ik heb al 2 potjes ontvangen over twee weken de reliftxs en derma senses en vandaag heb ik terug 1 gekregen de reliftxs? ik zal me daar nooit meer laten aan vangen,vind dit niet kunnen dat dat op fb is gebeurt!!!!!

groetjes lindsay

leograper
door leograper - Apr 26, 2012 om 11:54
31 Antwoorden / 0 Vragen

@Suske45 en @Patty180: ook ik heb antwoord gehad op mijn bericht, echter, ze vragen om een account/email adres en orderID, dit hebben wij echter nooit mogen ontvangen, jullie wel?
@Katja1000, vast goed bedoeld, maar een beetje mosterd na de maaltijd, we proberen hier met elkaar (de één gelukkig alleen verzendkosten, maar ook enkele die flink wat meer kwijt zijn) ons geld terug te krijgen...

pa
door patty180 - Apr 26, 2012 om 12:08
5 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Leo,

Daar werd bij mij in de mail niet om gevraagd en ik heb toen ik bestelde ook geen bevestigingsmail gehad.....

Gr Patty

su
door suske45 - Apr 26, 2012 om 12:37
23 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=leokas schreef op donderdag 26 apr 2012, 11:54]@Suske45 en @Patty180: ook ik heb antwoord gehad op mijn bericht, echter, ze vragen om een account/email adres en orderID, dit hebben wij echter nooit mogen ontvangen, jullie wel?
@Katja1000, vast goed bedoeld, maar een beetje mosterd na de maaltijd, we proberen hier met elkaar (de één gelukkig alleen verzendkosten, maar ook enkele die flink wat meer kwijt zijn) ons geld terug te krijgen...
@leokas, ik heb geen bevestigingsmail of nr ontvangen en ze hebben er ook naar gevraagd bij mij.

su
door suske45 - Apr 26, 2012 om 12:38
23 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=leokas schreef op donderdag 26 apr 2012, 11:54]@Suske45 en @Patty180: ook ik heb antwoord gehad op mijn bericht, echter, ze vragen om een account/email adres en orderID, dit hebben wij echter nooit mogen ontvangen, jullie wel?
@Katja1000, vast goed bedoeld, maar een beetje mosterd na de maaltijd, we proberen hier met elkaar (de één gelukkig alleen verzendkosten, maar ook enkele die flink wat meer kwijt zijn) ons geld terug te krijgen...

@leo, ik bedoelde ze hebben mijn er NIET om vraagt om order ID of emailadres, sorry voor de vergissing

leograper
door leograper - Apr 26, 2012 om 12:51
31 Antwoorden / 0 Vragen

Ja Suske45, ik meende al zoiets toen ik je vorige bericht zag, het is nu duidelijk..
Wellicht dat jullie beiden (Suske45 en Patty180) hun ene bericht hebben gestuurd met je email adres dat je gebruikte toen je de zaken besteld hebt op Facebook?
Ik heb voor mijn vrouw een mail gestuurd met mijn email adres, dus heb ik ze geantwoord met mijn vrouw haar adres.
Overigens was mijn mail geheel in het Engels, jullie ook?
Zodra ik meer weet in de vorm van een (positief hoop ik) antwoord laat ik dat hier weer weten...

su
door suske45 - Apr 26, 2012 om 12:54
23 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=leokas schreef op donderdag 26 apr 2012, 12:51]Ja Suske45, ik meende al zoiets toen ik je vorige bericht zag, het is nu duidelijk..
Wellicht dat jullie beiden (Suske45 en Patty180) hun ene bericht hebben gestuurd met je email adres dat je gebruikte toen je de zaken besteld hebt op Facebook?
Ik heb voor mijn vrouw een mail gestuurd met mijn email adres, dus heb ik ze geantwoord met mijn vrouw haar adres.
Overigens was mijn mail geheel in het Engels, jullie ook?
Zodra ik meer weet in de vorm van een (positief hoop ik) antwoord laat ik dat hier weer weten...

Nee Leo mijn mail was in het nederlands geschreven en terug in het nederlands antwoord gekregen zoals je hierboven reeds zag. Inderdaad ik heb besteld met dezelfde mailadres als ik nu ook die mail van annulering heb doorgegeven. Dus mijn mailadres stond bekend bij hen, vandaar dat ze het niet gevraagd hebt denk ik.

mabje
door mabje - Apr 26, 2012 om 13:42
2 Antwoorden / 1 Vragen

Beste Leo,

Heb jij even geluk! Ik tref bij Visa, waar de ABNAMRO creditcard service tegenwoordig ook aan gekoppelt is) alleen maar een chagerijnige dame aan de telefoon gekregen die me vertelde dat ik op de site moest gaan zoeken naar een formulier "Verklaring betwiste transacties" en dat maar moest invullen als ik echt geen antwoordt kreeg op emails of telefoontjes van het brdrijf!
En dat was twee dagen terug!
Die dame was dus niet op de hoogte van deze firma scam! Helaas, en ze hebben bij mij vorige maand nadat ook ik op internet die twee producten besteld had, dezelfde dag afgeschreven. En ik schrok me rot toen ik zag dat er deze maand nogmaals € 96,49 werd afgeschreven door die fa. die het afboekt in de UK en op de verpakking van het tweede produckt ,dat ik vandaag binnen kreeg, staat dat het verzendadres in Zweden zit!
Hoe krom kan zoiets in elkaar zitten, want de internationale valute is in USD.!

Nou ik zal het formulier wel invullen maar als ik die dame mag geloven en deze verhalen hoor heb ik er een hard hoofd in, dat ze mij tegemoet komen en dezefa. blokkeren in de toekomst.... terughalen doen ze het zowiezo niet blijkbaar....
Hoezo verzekerd??????

gr. Mabje

leograper
door leograper - Apr 26, 2012 om 14:54
31 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Mabje,
Tjemig zeg, wat vervelend, maar zoals ik al eerder aangaf heb ik mijn kaart via de ANWB, en heb ik mogelijk met een andere helpdesker gesproken.
De mijne stelde zelf voor het formulier naar ons te sturen.
Heb gelukkig nog nooit problemen gehad met de helpdesk, die ik al eens eerder moest bellen voor iets anders.
Zou het zeker melden, want dit kan natuurlijk niet, VISA weet het wel degelijk.
De helpdesker kon nl zien dat ze 2 bedragen hebben geprobeerd te incasseren.
Mogelijk dat AA niet goed communiceert met de VISA.
Ik zou zekers te weten dit insturen, heel vaak wordt de boel vergoed, per slot van rekening hebben we geen van allen meer 'geaccordeerd' dan 2x verzendkosten.
Bijten in de handel Mabje!

leograper
door leograper - Apr 26, 2012 om 16:43
31 Antwoorden / 0 Vragen

De wonderen zijn de wereld nog niet uit, nou ja, soortgelijk iets dan.
Net een pakje in de bus uit Malmö, oorspronkelijk uit Salt Lake City!?
Websites zijn ook ondergebracht in Amerika, maar degene die de websites heeft afgenomen is anoniem, vermoedelijk allemaal om bepaalde regelgeving aan hun laars te kunnen lappen, en daardoor moeilijk aan te pakken.
Tja, het lijkt eigenlijk meer op een leeg zout/peper potje waar ze een witte vloeistof in hebben gedaan.
Ik heb al meldingen gezien dat de 'crème' de huid alleen maar erger maakt, maar ben eigenlijk benieuwd of er überhaupt iemand is die er wat aan heeft/had...

inestraeter
door inestraeter - Apr 26, 2012 om 18:23
4 Antwoorden / 1 Vragen

Lachen; kreeg ook vanmiddag het peper/zoutpotje! Is meer dan 6 weken onderweg geweest...

Ook 'n mail dat het teveel betaalde teruggestort zou worden; binnen een week.
Zal mij benieuwen... Ine.

j.
door j.bootsma - Apr 26, 2012 om 19:56
5 Antwoorden / 0 Vragen

Waarom vervalt mijn mening en opmerkingen die ik rond 5 uur heb geplaatst??

na
door nancyhollands - Apr 26, 2012 om 20:34
6 Antwoorden / 0 Vragen

Pffff gelukkig zeg, dat ik op deze site terecht kwam. Heb het spul ook besteld en kreeg de potjes een week na elkaar binnen, waarvan de 2e vandaag. Waarom ging ik googlen naar de creme? Nou omdat ik niet weet hoe ik de cremes met elkaar moet combineren en dat weet ik nog steeds niet haha. Ik zie vervolgens op internet dat het oplichting is en dat er iedere maand geld afgeschreven gaat worden... Ok, net snel het volgende nummer gebeld 085-8880316 en alles laten annuleren. Het ging allemaal heel snel aan de telefoon en de meneer van de helpdesk was heel aardig. Ik denk dat het een doorschakeling naar de US of de UK was. Nu maar hopen dat alles goed komt maar ik ga toch voor de zekerheid mijn Bijenkorf kaart morgen even checken. Ik heb nooit de kleine lettertjes gelezen of gezien, ik wilde gewoon een proefje proberen maar ik had kunnen weten dat het oplichting is want het is algemeen bekend dat alle cremes oplichting zijn :-)

j.
door j.bootsma - Apr 26, 2012 om 21:14
5 Antwoorden / 0 Vragen

Blijf het vreemd vinden dat ik een opmerking en vraag stel op deze site en vervolgens verwijderd word. De volgende persoon staat er wel gewoon weer op. Er g storend aangezien ik ook veel problemen met de relift xs ondervind en graag wil weten hoe en wat anderen er van vinden

leograper
door leograper - Apr 26, 2012 om 21:39
31 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=inestraeter schreef op donderdag 26 apr 2012, 18:23]Lachen; kreeg ook vanmiddag het peper/zoutpotje! Is meer dan 6 weken onderweg geweest...
Ook 'n mail dat het teveel betaalde teruggestort zou worden; binnen een week.
Zal mij benieuwen... Ine.
Waarmee mijn vermoeden bevestigd is dat ze waarschijnlijk in bulk versturen om de kosten te drukken, dat verklaart deels waarom de één het binnen een paar dagen heeft en anderen zoals wij pas na 2 maanden.
Ja prachtig hè, dat potje, als er iemand hier ze alle 2 krijgt en de crème is op kan je het altijd nog kwijt als een peper en zout stelletje bij het volgende trouwfeest.
Zijn de bezorgkosten weer 'terugverdient' ;)

leograper
door leograper - Apr 26, 2012 om 21:47
31 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=j.bootsma schreef op donderdag 26 apr 2012, 21:14]Blijf het vreemd vinden dat ik een opmerking en vraag stel op deze site en vervolgens verwijderd word. De volgende persoon staat er wel gewoon weer op. Er g storend aangezien ik ook veel problemen met de relift xs ondervind en graag wil weten hoe en wat anderen er van vinden
Beste J. Bootsma, alhoewel ik in generlei wijze iets te maken heb met Kassa, toch even:
Ik zit hier al een flinke tijd, en geloof me, dit kan geen opzet zijn, ik heb op andere sites ook dit fenomeen wel eens, kan meerdere oorzaken hebben.
Gouden regel bij het invullen van een on-line formulier is dit eerst op je PC in bijv notepad of Word te doen, heb je iig de tekst bewaard.
En dan Ctrl-C -> Ctrl-V...maar ja dat is nu te laat.
Voor zover ik weet wordt je opmerking direct geplaatst zonder moderatie, vermits je ingelogd bent geloog ik, maar vertel het ons wel hè...

marianmegens
door marianmegens - Apr 27, 2012 om 00:16
19 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik ben in de aanbieding van Reliftxs en Derma science op Facebook getrapt. Er wordt altijd gezegd dat bij internet aankopen iets te mooi is om waar te zijn, dan is het dat ook. Vandaag eindelijk de 2e verpakking gekregen (heeft lang op zich laten wachten). Toen ik ging kijken hoe te gebruiken, kwam ik gelukkig deze discussie tegen. Inmiddels zijn er van mijn creditcard, naast de afgesproken verzendkosten, € 96,47, € 85,36 en € 98,80 afgeschreven. Creditcard laten blokkeren. Volgens de helpdeskmedewerker moest ik op de site van reliftxs.com en mydrmscne.com en formulier invullen. Dit voor de bewijslast om het geld terug te krijgen. Kan iemand me vertellen of dat wel veilig is, omdat ik lees dat zij een gevaarlijke Url meesturen. In deze discussie vind ik wel het mailadres van Relift, maar niet van Derma Science. Ik ga ook nog even kijken op de site van Radar. Daar schijnt een standaard brief te staan, die naar deze firma (of misschien firma's) verstuurd kan worden.

na
door nancyhollands - Apr 27, 2012 om 08:29
6 Antwoorden / 0 Vragen

Net dus gebeld met de Bijenkorf card en ja hoor ze hebben geprobeerd op 18 en 20 april rond de 200 Euro af te schrijven voor die fucking creme. Wat een fucking oplichters!!! Dame gaf aan dat ze het niet nog een keer konden proberen maar dat ik nog wel even aan beiden bedrijven per email mijn annulering moest vastleggen. Wel al gister per telefoon gedaan maar dat kunnen ze natuurlijk ontkennen. OMG wat erg... Ik ga snel even op zoek naar de emailadressen :-)

li
door lindsay03 - Apr 27, 2012 om 10:27
7 Antwoorden / 0 Vragen

van onze rekening ook het volgende bedrag afgehaalt, 93.13 en 84.18 en nog is 99.60 dat begint al is te tellen. ik heb enkel kaart geblokkeert,zou ik nog iets moeten doen?

marianmegens
door marianmegens - Apr 27, 2012 om 11:15
19 Antwoorden / 0 Vragen

lindsay03, volgens mijn creditcardmaatschappij moet je de firma('s) formeel op de hoogte stellen dat je van hun niets meer wilt ontvangen en dat zij de bedragen gaan terugstorten. Hoe precies moet ik nog even verder gaan uitzoeken op internet.

leograper
door leograper - Apr 27, 2012 om 11:26
31 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Marian, Nancy en Lindsay,
Helaas, jullie ook al, de lijst wordt alsmaar langer...
Even wat zaken op een rijtje voor jullie, en de rest nav de websites.
Eigenlijk zijn het 4 websites, waarvan 1 off-line is, nl de mydrmscne.com.
ReliftXs.com is in principe (op dit moment!) veilig, maar daar hoef je niet heen, het email adres is: support@reliftcs.com.

Ze hebben alleen onderin een link met zgn. 'references' als je daar op klikt zou er een popup kunnen komen als je die (per ongeluk) aan hebt staan.
Het is overigens altijd raadzaam popups uit te zetten en javascripts zelf te controleren, maar dat gaat hier te ver, vraag maar aan een bekende in de buurt.

Alleen maken ze bij de link een fout en wordt het webadres niet gevonden, wat wederom aangeeft met hoeveel 'moeite' deze pagina''s tot stand zijn gekomen.

Je kunt het beste het bedrijf achter je kaart eerst aan het werk zetten voor je, zoals de VISA netjes heeft gedaan voor mij.
Meer kan ik jullie helaas niet vertellen, is niet helemaal mijn gebied.

De overige 2 websites zijn www.extrememetaburn.com (waar deels de foute link naar wijst) en mangosupp.com wat aangeeft dat ze ook minimaal geallieerd zijn met afslankproducten.
Succes allen!

marianmegens
door marianmegens - Apr 27, 2012 om 13:14
19 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo leokas, ik heb in eerste instantie met Reliftxs gebeld. Nederlands contactnummer (085) 888 03 16. Mastercard adviseerde, gisteren, dat ik eerst naar de site moest gaan en een formulier invullen. Als ik op de site ga wil mijn virusscanner meteen aan de gang (dus oppassen). Een engels sprekende dame zegde eerst toe de helft van mijn geld terug te storten, omdat ik niet op tijd het abonnement zou hebben opgezegd. Ik heb niet getekend voor vervolgzendingen of een abonnement. Toen ik meldde dat zij inmiddels als oplichters bekend staan bij creditcardmaatschappijen en ik aangifte bij de Politie kan gaan doen, zegde zij toe alles terug te storten. In mijn geval Mastercard heeft nog nooit iets terug ontvangen van deze firma. Beide adressen betreffen een en dezelfde firma.
Mastercard stuurt mij na een telfoongesprek van vandaag 3 formulieren toe voor de 3 betwistte afschrijvingen. Heb mail gestuurd naar; reliftxs@reliftcs.com en support@reliftcs.com. Deze mail moet ik aan de 3 formulieren toevoegen.

leograper
door leograper - Apr 27, 2012 om 13:24
31 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Marian, wij hebben niet gebeld, maar direct een bericht gestuurd, met, niets ontvangen, geld terug, en waarom proberen meer geld er af te halen.
Ook aangegeven dat als zij niet over de brug komen wij verdere stappen zullen ondernemen), hierna kwam men met vragen over een order ID etc, die volgens mij niemand hier heeft.
Ben nu afwachtende het antwoord op het 2e bericht, met meer info waarmee zij de transactie moeten kunnen vinden.
Het is overigens heel goed mogelijk dat 1 of meerdere onderdelen van hun netwerk (Zweden, GB, USA etc) wel een soort van legaal zijn en dat ze alleen in de USA/GB proberen te cashen van onze rekeningen.
Sterker nog, kan best zijn dat de dame aan de telefoon/degene die de mail beantwoord, helemaal niet op de hoogte zijn hiervan..
Ben overigens wel benieuwd wel stuk software jij bedoeld, want ik heb werkelijk van alles aan boord (als IT'r) en het enige verdachte is de popup, en de fa. World of Trust zegt dat deze niet te vertrouwen is, maar een virus, nee, niet aanwezig...
Groet,
Leo.

ma
door mathg01 - Apr 27, 2012 om 14:14
7 Antwoorden / 0 Vragen

Nogmaals een reactie, heb twee weken mijn mening geuit, maar moet toch wel wat gas terug nemen.
Ik heb na mijn bestellling van relift wel meteen mijn credit geblokkeerd, dus ze hebben bij mij € 10 eraf gehaald.
Ik heb inmiddels mijn producten ontvangen, 2 weken geleden relift en vandaag de derma science.
Dus ze hebben zich wel aan hun woord gehouden alleen de bestelling kwam niet op gang, en op scambook stonden ook allemaal hele nare berichten over oplichting.
Ik heb al eerder op deze site gelezen dat reliftxs@reliftcs.com geen oplichters zijn, en dat moet ik op dit moment ook zeggen dat zij hun afspraken zijn nagekomen.
Ik hoop voor iedereen dat zij uiteindelijk ook krijgen wat besteld is, en dat de onterechte afgeschreven bedragen weer terug worden gestort.

Groetjes geerlien

pe
door peetsr - Apr 27, 2012 om 14:58
2 Antwoorden / 0 Vragen

ook ik ben er in gestonken, wilde ook maar even kijken hoe ik het moest gebruiken en kwam deze verontrustende berichten tegen.
er is nog niets bij mij afgeschreven
wel de bank ingelicht probeer nu mails door te sturen maar geen een mail adres is bekent ook van meneer leokas niet
die ik wel wil bedanken voor de informatie die hij door geeft
op radar vindt ik ook de voorbeeld brief niet
hoe krijg ik de mail nu wel verzonden

gr yvonne

pe
door peetsr - Apr 27, 2012 om 15:23
2 Antwoorden / 0 Vragen

via andere discussie gelezen blijf proberen, is het uiteindelijk toch gelukt de mail te verzenden nu wachten op antwoord

gr yvonn

na
door nancyhollands - Apr 27, 2012 om 21:59
6 Antwoorden / 0 Vragen

Nu dat ik de cremes toch heb iemand ENIG idee hoe ik de cremes moet gebruiken? Is het dag en nacht? Kan me niet voorstellen dat ik ze over elkaar moet smeren want het zijn geen serums? Ook lekker dom van ze want omdat er geen beschrijving bij zat ben ik gaan googlen en kwam ik dus op deze site. Ik zie verder dat in een heleboel landen ze mensen hebben opgelicht... Ik denk dat er duizenden en duizenden gedupeerden zijn. Ik denk dat ik ze anders maar als voetencreme gebruik ofzo haha

be
door benelligirl - Apr 27, 2012 om 22:36
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik ben er met boter en suiker ingegaan. Er was 2x 2,95 van mijn rekening afgeschreven (maar daar had ik ook opdracht toe gegeven) maar ook 2x 98 en 1x 87 euro!! Schrok me kapot. Gelijk mijn creditcard (Mastercard) gebeld en omdat creditcards allerlei soorten verzekeringen hebben tegen dit soort malafide praktijken wordt het geld (na enige administratieve handelingen) binnen 3 weken weer teruggestort. Poeh!! Voor de zekerheid kun je inderdaad beter de kaart laten blokkeren. Je hebt zo weer een nieuwe. Je krijgt een formulier thuis wat je van een handtekening moet voorzien en dan boeken ze het weer terug. Houdt je rekening dus goed in de gaten!!! Overigens heb ik wel de twee cremmetjes ontvangen!!! Dat dan weer wel...

inestraeter
door inestraeter - Apr 28, 2012 om 01:38
4 Antwoorden / 1 Vragen

Misschien is er hoop voor vele gedupeerden; Ik heb m'n geld teruggestort gekregen! ( minus de wisselkoers; valt altijd tegen). Ine.

ma
door mathg01 - Apr 28, 2012 om 09:56
7 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Nancy,
Ik heb beide cremés ook ontvangen.
De relift cremé kun je voor s'morgens of s'avonds gebruiken.
De derma science alleen s';morgens .
De relift creme alleen gebruik ik al twee weken, heb afgelopen vrijdag de science créme gekregen.
Maar na 2 weken gebruik van de relift moet ik wel zeggen dat mijn huid er beter is op geworden.
Eerlijk is eerlijk na al die negatieve uitlatingen , waar ik zelf ook aan heb meegedaan , bevalt mij de relift créme nu al heel goed.
Ik hoop dan ook dat jullie die ervaring hebben.
En misschien ook de positieve ervaringen op deze site met elkaar delen.

Groet
Geerlien

na
door nancyhollands - Apr 28, 2012 om 12:02
6 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Leo, bedankt voor je adviezen en Geerlien ook bedankt voor jouw advies, ik ga de cremes vanaaf dan maar proberen en laat mijn bevindingen nog wel even weten :-) Fijn weekend iedereen...

leograper
door leograper - Apr 28, 2012 om 12:54
31 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zie hier intussen mensen die terug komen op eerdere berichten, of de boel af gaan zwakken.
Laten we ajb niet vergeten dat er flink wat mensen de dupe zijn van *niet geautoriseerde* incasseringen, en mogelijk meerdere dit niet van hun (altijd even soepele) bank terug gaan krijgen.
Het feit dat je crème krijgt, in ons geval na 2 maanden nog steeds maar 1 potje, is geenszins een pleister op de wonde van hen die mogelijk tussen de € 100 en € 200 kwijt zijn.
Het zijn boeven die dit doen, die je op de financiële huid zitten en het niet belangrijk vinden hoe die er uitziet.

ma
door mathg01 - Apr 28, 2012 om 13:33
7 Antwoorden / 0 Vragen

Mijnheer Leo
Even wat dingetjes op een rij zetten, ik heb al eerder te kennen gegeven dat ik hoop dat de gedupeerden hun geld terug gaan krijgen, en ook hun bestelde cremes ontvangen, dat staat boven kijf.
Maar wat is er nu mis mee als er toch weer mensen zijn die hun artikelen uiteindelijk toch hebben ontvangen en ook dat zij hun geld hebben terug gekregen,
Mag dat niet verteld worden, dit wil toch niet zeggen dat wij de boel afzwakken.
Een beetje hoop geven aan de mensen daar is toch niks mee.
Sorry ik moest dit even kwijt.
Fijn weekend voor allemaal.
groetjes Geerlien

leograper
door leograper - Apr 28, 2012 om 13:44
31 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Geerlien,
Tuurlijk mag dat verteld worden, fijn om te horen dat alles bij jou goed is uitgepakt.
Maar laten we vooral niet vergeten dat ReliftXs daar totaal niet aan heeft meegewerkt, je doet min of meer excuses voor je negatieve uitlatingen, dat hoeft helemaal niet, het blijven boeven.
Het gaat hier primair om hoe krijg je je geld terug, en voor hen die eerst zoeken voordat ze hier instinken.
Ik snap ook wel dat jullie dit willen bespreken, wellicht handiger om op dit forum een nieuw onderwerp te beginnen over hoe (wel en niet) te gebruiken? en dat hier middels een link vermelden dan?
Ps; (gewoon Leo hoor)

marianmegens
door marianmegens - Apr 28, 2012 om 19:50
19 Antwoorden / 0 Vragen

Beste allemaal, voorlopig ben ik bijna 300 euro kwijt en ik denk niet dat het Relift en Derma Science primair te doen is om een goede creme te maken. Leo heeft gelijk, het blijven boeven. Dus verwacht niet veel van de creme en laten we idd schijven over het financiële deel.

valerius-2
door valerius-2 - Apr 28, 2012 om 20:35
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Ja met dit soort bedrijven moet u altijd voorzichtig zijn eerst 100% zekerheid hebben voor dat u hieraan begint.

su
door suske45 - May 3, 2012 om 12:51
23 Antwoorden / 0 Vragen

Bij mij is er in totaal 289.83€ van mijn visa afgetrokken. Ik heb gisteren een mail gestuurd dat ze mijn geld moeten terugstorten want dat niet de afspraak was enkel 2 x 4.95€ voor transportkosten. Ik heb mail teruggekregen dat ze me het geld zullen terugstorten binnen de 7 werkdagen. Benieuwd nu of ze het werkelijk zullen doen.
Ik hou jullie op de hoogte.

leograper
door leograper - May 3, 2012 om 21:40
31 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=suske45 schreef op donderdag 3 mei 2012, 12:51]Bij mij is er in totaal 289.83€ van mijn visa afgetrokken. Ik heb gisteren een mail gestuurd dat ze mijn geld moeten terugstorten want dat niet de afspraak was enkel 2 x 4.95€ voor transportkosten. Ik heb mail teruggekregen dat ze me het geld zullen terugstorten binnen de 7 werkdagen. Benieuwd nu of ze het werkelijk zullen doen.
Ik hou jullie op de hoogte.
Je hebt toch wel direct VISA gebeld hè? Moet je wel doen, mocht Relift niet over de brug komen dan kan VISA het zeker voor je regelen, doen hoor!
Succes!

su
door suske45 - May 4, 2012 om 08:34
23 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=leokas schreef op donderdag 3 mei 2012, 21:40][quote=suske45 schreef op donderdag 3 mei 2012, 12:51]Bij mij is er in totaal 289.83€ van mijn visa afgetrokken. Ik heb gisteren een mail gestuurd dat ze mijn geld moeten terugstorten want dat niet de afspraak was enkel 2 x 4.95€ voor transportkosten. Ik heb mail teruggekregen dat ze me het geld zullen terugstorten binnen de 7 werkdagen. Benieuwd nu of ze het werkelijk zullen doen.
Ik hou jullie op de hoogte.
Je hebt toch wel direct VISA gebeld hè? Moet je wel doen, mocht Relift niet over de brug komen dan kan VISA het zeker voor je regelen, doen hoor!
Succes!

Dag Leo,

Ja hoor ik heb naar Visa gebeld en ook een formulier van betwisting voor fraude op internet opgestuurd. Bij Visa was die firma goed bekend want ze hadden al verschillende dossiers moeten openen. Laat ons hopen dat het wat uithaalt. Kreeg gisterenavond nog mail dat ze me bevestigen dat ze het bedrag zullen terugstorten. Ik laat in elk geval weten hoe het afloopt. Prettig weekend.

el
door els aw - May 5, 2012 om 08:48
29 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik heb op de advertentie van facebook gereageerd: ik zou twee proefflesjes ontvangen.
Na een aantal weken wilde ik een reactie plaatsen onder de advertentie waar het bleef, maar mijn bericht werd niet verzonden.
Ik kon ook geen bedrag vinden, wat het product zou kosten en hoe je het kon bestellen, dat vond ik al vreemd.
Ik kreeg toen wel een potje Relift toegestuurd, dacht nog: als dit een proefflesje is, is het wel groot, maar oké.
Vorige week woensdag kreeg ik een flesje van dat andere spul en de dag daarna mijn afrekening van de creditcard...!
Maandag de helpafdeling van de bank gebeld, de firma was inderdaad bekend. Zij adviseerde mij direct mijn creditcard te blokkeren omdat er alweer twee bedragen afgeschreven zouden worden.
Heb ik gedaan en ook formulieren ontvangen om de bedragen terug te krijgen.
Ik heb ook een mail gestuurd naar beide 'support' afdelingen en in eerste instantie een mail terug dat mijn account opgeheven zou worden (ja, duh! Als mijn creditcard geblokkeerd is, kan er ook niets meer afgeschreven worden!) en dat ik voor de 'refund' moest bellen met het servicenummer voor Nederland.
Krijg je een engels sprekende vrouw, die me vertelde dat ik met het akkoord gaan een soort abonnement had genomen.
Ik heb daartegen geprotesteerd en gezegd dat ik al mijn geld terug wilde: die twee keer € 2,94 voor de testers (die ik niet ontvangen had) en de andere twee grotere bedragen voor de producten, die ik terug ging sturen.
Ik kreeg twee nummers, die ik op de buitenkant van de envelop moest schrijven en dat moest verzonden worden naar een postbus in Utah.
Kostte me ook nog eens € 17,10!
Ik heb nogmaals gemaild naar die gene van support maar kreeg een melding dat mijn mail niet bezorgd kon worden...!
Het zal mij benieuwen of ze uit zichzelf de bedragen gaan terug storten of dat het lukt via de formulieren van mastercard.
Sorry voor het lange verhaal, maar het zit me héél hoog!

leograper
door leograper - May 5, 2012 om 10:44
31 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Els,
Zelfde laken en pak idd, alhoewel je het wel heel netjes hebt opgepakt.
VISA vertelde ons ook over het zgn abonnement, echter zonder dat er iets (van producten) tegenover staat.
Gelukkig waren het bij ons alleen bezorgkosten, die we overigens ook terug hebben gekregen na inmenging van VISA.
Ironisch genoeg kregen we gisteren zowaar het 2e potje (na bijna 2 maanden) ook binnen.
Mooi dat wij dat niet terug gaan sturen, ben me daar een haartje...als het nu een antwoordnummer in Nederland was ok...
Succes, lijkt goed te gaan komen bij jou zoals gelukkig bij vele anderen!
Groet,
Leo.

su
door suske45 - May 5, 2012 om 10:49
23 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=leograper schreef op zaterdag 5 mei 2012, 10:44]Hallo Els,
Zelfde laken en pak idd, alhoewel je het wel heel netjes hebt opgepakt.
VISA vertelde ons ook over het zgn abonnement, echter zonder dat er iets (van producten) tegenover staat.
Gelukkig waren het bij ons alleen bezorgkosten, die we overigens ook terug hebben gekregen na inmenging van VISA.
Ironisch genoeg kregen we gisteren zowaar het 2e potje (na bijna 2 maanden) ook binnen.
Mooi dat wij dat niet terug gaan sturen, ben me daar een haartje...als het nu een antwoordnummer in Nederland was ok...
Succes, lijkt goed te gaan komen bij jou zoals gelukkig bij vele anderen!
Groet,
Leo.

Beste Leo,

Ik wil je toch even laten weten dat Relift vandaag geld heeft teruggestort, ik heb wel nog een verlies van 36€ maar dat lijkt me weinig in vergelijking met wat ze hadden afgenomen van mijn Visa. Ik heb dan ook maar mijn betwistingsdossier stopgezet bij Visa, 'k ben super blij dat ik mijn geld terug heb. Het was een levensles voor mij om nooit nog iets op internet te kopen. En ik moet wel zeggen ze hebben toch woord gehouden toen ze me mailden dat ze het direct zouden terugstorten. Ik denk dat het verschil van 36€ ook wel zit in de wisselkoers zoals de mevrouw van Visa mij vertelde. Mijn weekend start goe. Wilde dit toch even tegen je kwijt. Bedankt trouwens voor de nodige tijd dat u hebt gestoken in dit forum. Groetjes en prettig weekend

el
door els aw - May 5, 2012 om 11:41
29 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zal gerust nog wel eens iets kopen op internet, maar voordat ik koop, google ik eerst de naam van het product even.
Zoals met ReliftXS kwamen er heel veel waarschuwingen, maar ja, dat was nádat ik besteld had ;-)

el
door els aw - May 7, 2012 om 09:55
29 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb vandaag via de mail bevestiging gekregen dat ik mijn geld terug gestort krijg.
De specificatie van de bedragen hadden ze er niet bijgedaan, daar heb ik nog even om gevraagd.
Zodra ik die heb, print ik de mailtjes uit en vul de betwistingsformulieren van de creditcard in.
Dan moet het toch goed gaan???

leograper
door leograper - May 7, 2012 om 10:07
31 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Els,
Zo te zien zou het goed moeten gaan Els.
Maar die bedragen die evt afgeschreven zijn moet jij zelf toch ook kunnen raadplegen, jouw bank heeft vast Mijn.....op Internet.
Ik zou sowieso, onafhankelijk van wat Relift belooft/doet die betwisting invullen en opsturen, is bij ons ook goed afgehandeld.
Succes!

el
door els aw - May 7, 2012 om 10:28
29 Antwoorden / 0 Vragen

Leo, het gaat er mij om, dat ik van Relift te horen krijg, (zwart op wit) welke bedragen er terug gestort gaan worden.
Dat ik dus een bewijs heb ;-)
Ik weet inderdaad via internetbankieren precies welke bedragen er van mijn creditcard zijn/worden afgeschreven.
En zeker weten gaan de formulieren naar de bank, stel je voor dat ze niet storten, dan ben ik over die 10 dagen van betwisting heen!

su
door suske45 - May 7, 2012 om 10:33
23 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=els aw schreef op maandag 7 mei 2012, 10:28]Leo, het gaat er mij om, dat ik van Relift te horen krijg, (zwart op wit) welke bedragen er terug gestort gaan worden.
Dat ik dus een bewijs heb ;-)
Ik weet inderdaad via internetbankieren precies welke bedragen er van mijn creditcard zijn/worden afgeschreven.
En zeker weten gaan de formulieren naar de bank, stel je voor dat ze niet storten, dan ben ik over die 10 dagen van betwisting heen!

Beste Els,
Ik had vorige week woensdag een mail gekregen van Relift dat ze mij de bedragen zouden terugstorten met vermelding van de bedragen en de zaterdag stond het toch op mijn Visa-rekening. Dat komt ook wel goed bij jou.
Groetjes

el
door els aw - May 7, 2012 om 10:45
29 Antwoorden / 0 Vragen

Dank je Suske, dat geeft de burger moed!

groetjes,
Els

ju
door juuljuliet - May 8, 2012 om 13:41
16 Antwoorden / 1 Vragen

hallo iedereen, ook ik ben zo stom geweest die antirimpelcreme te bestellen, en ja, ik werd gesjost. Er is zomaar €285.25 van mijn rekening. Ik stuurde in april een ingevuld fraude formulier naar mijn bank. Daarop kreeg ik geen antwoord en dacht dat de zaak zou opgelost zijn. Een maand later gaat er zomaar weer een bedrag van mijn rekening van €98.30. Nog eens een fraudeformulier ingevuld en opgestuurd met als antwoord dat ik de voorwaarden niet gelezen heb en dat zij er niets kunnen aan doen. Ik moet contact opnemen met de handelaar? Ik ontvangde niets van de bestelde produkten.

el
door els aw - May 8, 2012 om 13:45
29 Antwoorden / 0 Vragen

Oei Juuljuliet,
ik zou metéén je creditcard blokkeren zodat er geen nieuwe bedragen afgeschreven kunnen worden!
Daarna mail je naar: support@reliftcs.com en support@dermatalskincare.com
dat je niets ontvangen hebt en dus je geld terug wilt.
Succes!!

su
door suske45 - May 8, 2012 om 13:49
23 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=juuljuliet schreef op dinsdag 8 mei 2012, 13:41]hallo iedereen, ook ik ben zo stom geweest die antirimpelcreme te bestellen, en ja, ik werd gesjost. Er is zomaar €285.25 van mijn rekening. Ik stuurde in april een ingevuld fraude formulier naar mijn bank. Daarop kreeg ik geen antwoord en dacht dat de zaak zou opgelost zijn. Een maand later gaat er zomaar weer een bedrag van mijn rekening van €98.30. Nog eens een fraudeformulier ingevuld en opgestuurd met als antwoord dat ik de voorwaarden niet gelezen heb en dat zij er niets kunnen aan doen. Ik moet contact opnemen met de handelaar? Ik ontvangde niets van de bestelde produkten.

hallo, laat je aub je creditkaart onmiddellijk blokkeren door de bank want ze blijven geld afhalen, ik zou zelfs geen uur meer wachten. Telefoon nemen en cardstop opbellen om kaart te annuleren, dan krijg je een code en die heb je nodig om een fraudedossier op te starten. Ik heb een mail gestuurd naar reliftxs@reliftcs.com en gedreigd met gerechterlijke stappen als ze mijn geld niet terugstorten op mijn rekening, ik kreeg mail terug dat ze zouden terugstorten en dat is ook gebeurd. Gewoon mailtje sturen naar hen, let wel op in het mailadres dat je reliftxs@reliftcs.com gebruikt dus tweede woord is met een C ipx X want vele mails gaan niet door omdat ze twee keer reliftxs tikken. Dat komt wel goed maar ZEKER kaart laten blokkeren. 't Beste

ju
door juuljuliet - May 8, 2012 om 14:06
16 Antwoorden / 1 Vragen

Ik blokkeerde gisteren idd mijn kaart, jammer dat de bank me de vorige keer niets liet weten. Volgens een bankbediende zou alles in orde komen en hoefde ik ze niet te blokkeren met alle gevolgen vandien! dank aan iedereen die me op weg hielp! Ik verstuurde de nodige mails en hoop dat ik mijn zuurverdiende centjes terug krijg!!!
groeten

su
door suske45 - May 8, 2012 om 14:22
23 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=juuljuliet schreef op dinsdag 8 mei 2012, 14:06]Ik blokkeerde gisteren idd mijn kaart, jammer dat de bank me de vorige keer niets liet weten. Volgens een bankbediende zou alles in orde komen en hoefde ik ze niet te blokkeren met alle gevolgen vandien! dank aan iedereen die me op weg hielp! Ik verstuurde de nodige mails en hoop dat ik mijn zuurverdiende centjes terug krijg!!!
groeten

Ik heb vorige week nachten wakker gelegen over mijn geld dat ik kwijt was maar alles is goed gekomen, zal ook wel zo zijn met jou.

anne2103
door anne2103 - May 9, 2012 om 19:41
5 Antwoorden / 0 Vragen

Damn. Voor mij de eerste keer dat ik dit mee maak. Stom, stom, stom. Maar meteen dus de laatste keer dat ik me dit laat overkomen.
Die leuke reclame gelezen van die huisvrouw en haar combi van 2 middeltjes. Denk ik: ach, voor 2x 2,99 kan ik wel een poging wagen. Heb slechts 1 van de 2 potjes gekregen en ben inmiddels voor 286 euro de sjaak. En mails naar Relift geven een heel vriendelijk maar een negatief antwoord op enige compassie. Nu snap ik waarom. Wat een muts ben ik.

De ellende is dat je die afschijvingen van je creditcard niet meteen ziet. Zolang als ik daar niets mee doe check ik die afschijvingen echt niet.
Zojuist wel al de ING gebeld en meteen mijn creditcard laten blokkeren. Morgen nog even bellen met de afdeling fraude van de ING om de boel definitief te regelen. Naar mijn geld zal ik wel kunnen fluiten.

el
door els aw - May 9, 2012 om 19:56
29 Antwoorden / 0 Vragen

Je kunt ook bellen naar de supportafdeling. Ze spreken wel engels, maar als je daar een beetje mee uit de voeten kunt, kun je aangeven dat je het niet eens bent met de afschrijving!
Ik heb gezegd dat ik niets anders besteld had dan 2 testers, waarvoor ik € 2,95 zou betalen en die niet gekregen heb.
Wel 2 producten, die ik terug wilde sturen om mijn geld terug te krijgen.
ik kreeg 2 nummers, die ik op de envelop moest zetten en dan zou het goedkomen.
Wel een mail gekregen dat ik mijn geld terug krijg, maar bij doorvragen bleek dat alleen de twee bedragen te zijn, die nog afgeschreven gaan worden.
Ik weer terug gemaild dat ik met mijn advocaat heb overlegd en dat hij vindt, dat ik de andere bedragen ook terug moet krijgen.
Daarop nog geen antwoord.
Ik ga nu de mails die ik tot nu toe verstuurd en gekregen heb uitprinten en bij de betwistingsformulieren doen.
Ben er wel een beetje ziek van hoor!

anne2103
door anne2103 - May 9, 2012 om 21:50
5 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb 2 telefoonnummers doorgemaild gekregen van die lui, maar niet volledig genoeg om vanuit NL te gaan bellen. De nummers zijn 4569918474 en 4578775054. Heeft iemand nummers die wel volledig zijn?

el
door els aw - May 9, 2012 om 22:01
29 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb twee telefoonnummers voor je:
+31858880316
+31858880321
beide zijn voipnummers en je krijgt een Engels sprekend persoon aan de lijn.
Leg de nadruk op dat je nooit de producten (maar een tester of sample) hebt besteld en ook niet gekregen, dat je niet akkoord gaat met de afschrijving(en)
Als zij zeggen dat je met het aanvinken van de leveringsvoorwaarden een account hebt genomen, zeg je dat je dat nooit gezien hebt.
En dat je je geld terug wilt.
Gooi desnoods meteen je advocaat in de strijd, vaak helpt dat.
Ik hoop dat het werkt voor jou! Zal voor je duimen ;-)

ju
door juuljuliet - May 10, 2012 om 09:57
16 Antwoorden / 1 Vragen

Ik kreeg deze morgen een vriendelijke mail van Reliftxs dat mijn rekening gestopt werd om verdere onkosten te voorkomen. Indien ik mijn geld terug wil moet ik de ongeopende staaltjes terug sturen na telefonisch contact te hebben opgenomen. Hoe kan ik nu die staaltjes terug sturen als ik nooit één ontvangde??? De bank kan er niets aan doen, ik moet me richten tot de handelaars, ik denk dat ik mijn geld kwijt ben en door het leven moet met rimpels aangezien die zo goeie antirimpelcreme ergens onder weg blijft steken.

leograper
door leograper - May 10, 2012 om 10:42
31 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Juliet,
Terugsturen, zijn ze helemaal gek geworden, om verdere afschrijvingen van je zgn 'abonnement' te voorkomen.
Dat kost vele malen meer dan die bezorgkosten.
Alhoewel de toon van de emails idd zachtaardig zijn blijven het boeven, eerst contact met je bank opnemen en hen stappen laten ondernemen tegen relift.
Wij hebben zonder dat Relift en heel de bende er achter ook maar een vinger uitstak (ja, antwoorden in de vorm van, OrderId Klantnummer etc) alles terug, nu waren dat gelukkig bij ons alleen maar verzendkosten, de rest was VISA al voor geweest, maar het kan dus wel.
Die crème kan soms na 2 maanden nog besteld worden overigens.
Sterkte!

ju
door juuljuliet - May 10, 2012 om 11:59
16 Antwoorden / 1 Vragen

ik denk dat VISA beter is dan mastercard, ik stuurde reeds 4 fraude formulieren naar ATOS worldline, pleegde een paar telefoons en zij beweren er niets aan te kunnen doen. Ik blokkeerde mijn kaart op 6 mei en nu blijkt dat er nog maar eens een bedrag van€88 van mijn rekening ging op 4 mei... Dat ontdekte ik vandaag pas. Ze inden dus reeds een som van €373 zomaar zonder dat ik ooit maar iets ontvangde. Je zou voor minder rimpels krijgen!

leograper
door leograper - May 10, 2012 om 14:24
31 Antwoorden / 0 Vragen

Pfoei Julliet, dat is niet niks zeg, ik meen nog niet eerder zo'n hoog bedrag te hebben gelezen, en hoop stellig dat ze dit terug gaan halen voor je.
Wel een goed (denk)moment of je niet over zou stappen,
Succes!

el
door els aw - May 10, 2012 om 20:41
29 Antwoorden / 0 Vragen

Bij mij is er op dit moment € 187,35 afgeschreven van mijn creditcard en er staan nog twee bedragen klaar voor afschrijving van € 87,58 en € 98,47 dus totaal € 362,40 ;-((

Van de laatste twee bedragen heb ik via de mail gehoord dat ze terugbetaald zullen worden, van de eerste twee (verzendkosten worden niet teruggestort) nog steeds niet.
Ik ga morgen toch maar weer bellen.
Heb vandaag trouwens weer een potje gekregen, in de mail heb ik gevraagd of ze denken dat vrouwen olifanten zijn met rimpels over hun hele huid... je doet toch geen drie weken met een potje! Belachelijk.
Deze gaat trouwens geweigerd retour naar Zweden, ze bekijken het maar!

ju
door juuljuliet - May 10, 2012 om 21:08
16 Antwoorden / 1 Vragen

Ik zal idd veranderen van bank! Ze gaven me gewoon heel verkeerde informatie.
Kaart blokkeren was niet nodig...Aan die oplichterij kunnen ze niets doen, ik moest maar zo stom niet geweest zijn de voorwaarden niet te lezen, enz... Ik geef nog niet op en laat die Reliftxs niet met rust, een eerlijk mens dient eerlijk behandeld te worden. Dit kan gewoon niet. Oplichterij! En het ergste van dit alles is: ik kan niet weten of die antirimpelcreme zo goed is, ik kreeg nog gene. Ja zo zit ik hier helemaal te verrimpelen....

el
door els aw - May 11, 2012 om 21:20
29 Antwoorden / 0 Vragen

Vandaag nog maar eens gebeld, want ik kreeg maar geen bericht over de twee eerste bedragen die volgens mij onterecht waren afgeboekt van mijn creditcard.
Een zeer vasthoudende dame wist mij tenslotte te overtuigen dat ik door akkoord te gaan met de leveringsvoorwaarden, mij ingeschreven had voor een maandelijkse toezending/afschrijving van mijn creditcard.
Op het laatst bood ze dan wel 50% refund aan en dat heb ik maar aangenomen.
Wel de betwistingsformulieren naar de bank gestuurd, misschien kunnen die de rest ook nog terug krijgen... denk het niet...
Dit geintje kost me dan bijna € 100,= had ik véél leukere dingen van kunnen doen.

O ja, er zijn nog wel twee producten onderweg en die mag ik houden. Tel uit je winst.

@juuljuliet: als je op je betwistingsformulier schrijft dat je de producten nooit gekregen hebt, heb je kans dat je het geld terug krijgt hoor.
Probeer hierover te mailen met support@reliftcs.com en support@dermaskincs.com - dan heb je tenminste wat zwart op wit staan en dat kun je meesturen met je formulier.

di
door dientje40 - May 14, 2012 om 14:20
11 Antwoorden / 0 Vragen

ik had het ook besteld! had het beter nooit gedaan. ik heb ze wel ontvangen maar er is weer een bedrag van meer of 300 euro afgegaan!! een mafiabende is het!! heb direct men bank gecontacteerd en ze gingen het oplossen.

ju
door juuljuliet - May 14, 2012 om 19:19
16 Antwoorden / 1 Vragen

mijn bank kan er niets aan doen, ik heb reeds verschillende mails gestuurd. Probeer te bellen maar doordat ik lang moest werken vandaag, en het reeds aan de late kant is krijg ik geen antwoord. Ik krijg geen reactie van reliftxs, ook nog altijd geen staaltjes ontvangen.... Pppffff

el
door els aw - May 14, 2012 om 19:47
29 Antwoorden / 0 Vragen

@dientje: je hebt toch wel je creditcard meteen laten blokkeren?
Anders ben je volgende maand weer de pineut, want door de leveringsvoorwaarden aan te vinken, heb je een abonnement genomen!

@juuljuliet, heb je contact opgenomen met je eigen bank of de creditcard?
Als je een overzicht ontvangt, staat daar een nummer wat je kunt bellen.
Juist omdat je geen producten hebt ontvangen, zou je het geld terug moeten kunnen krijgen.
Vraag om een betwistingsformulier.
Daar staat duidelijk als één van de redenen waarom je geld terug wilt: goederen niet ontvangen.

di
door dientje40 - May 14, 2012 om 20:21
11 Antwoorden / 0 Vragen

els: ja ik heb ze direct laten blokkeren en ik ga ook klacht indienen tegen onbekenden. ik heb een schoonzus die bij de rechtbank werkt en ze ga er voor kijken wat ik er tegen kan doen

el
door els aw - May 14, 2012 om 20:36
29 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=dientje40 schreef op maandag 14 mei 2012, 20:21]els: ja ik heb ze direct laten blokkeren en ik ga ook klacht indienen tegen onbekenden. ik heb een schoonzus die bij de rechtbank werkt en ze ga er voor kijken wat ik er tegen kan doen

O, houd ons allemaal op de hoogte!

Ik heb de 'terms of conditions' opgevraagd, want die had ik natuurlijk niet gelezen en daar schermen ze mee.
Maar ik wil kijken of daar ook iets instaat over de 'proef-flesjes' die ik besteld heb en niet ontvangen heb.
Volgens mij kun je daarmee aantonen, dat ondanks die leveringsvoorwaarden zij (ook) fout zijn. Hoop ik!
Ik heb gezegd dat mijn advocaat deze voorwaarden in wil zien ;-) misschien helpt dat?
Ik heb nu wel antwoord gekregen: kijk op onze website met een link die niet werkt... dus nogmaals gestuurd.

ju
door juuljuliet - May 14, 2012 om 20:40
16 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=els aw schreef op maandag 14 mei 2012, 19:47]@dientje: je hebt toch wel je creditcard meteen laten blokkeren?
Anders ben je volgende maand weer de pineut, want door de leveringsvoorwaarden aan te vinken, heb je een abonnement genomen!

@juuljuliet, heb je contact opgenomen met je eigen bank of de creditcard?
Als je een overzicht ontvangt, staat daar een nummer wat je kunt bellen.
Juist omdat je geen producten hebt ontvangen, zou je het geld terug moeten kunnen krijgen.
Vraag om een betwistingsformulier.
Daar staat duidelijk als één van de redenen waarom je geld terug wilt: goederen niet ontvangen.

ju
door juuljuliet - May 14, 2012 om 20:44
16 Antwoorden / 1 Vragen

Ik stuurde reeds 4X een betwistingsformulier op, aangetekend verzonden wat ook geld kost!
Morgen moet ik niet werken en hou me er weer mee bezig, zal idd nogmaals de betwistingsformulieren invullen en opsturen, allemaal tegelijjk!
Ik stuurde deze avond reeds verschillende mails, naar de KBC, ATOS worldline en eveneens, voor de zoveelste keer, naar Reliftxs....
jongens toch... ben er niet goed van...

el
door els aw - May 14, 2012 om 20:51
29 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=juuljuliet schreef op maandag 14 mei 2012, 20:44]Ik stuurde reeds 4X een betwistingsformulier op, aangetekend verzonden wat ook geld kost!
Morgen moet ik niet werken en hou me er weer mee bezig, zal idd nogmaals de betwistingsformulieren invullen en opsturen, allemaal tegelijjk!
Ik stuurde deze avond reeds verschillende mails, naar de KBC, ATOS worldline en eveneens, voor de zoveelste keer, naar Reliftxs....
jongens toch... ben er niet goed van...

Heb je nog nooit antwoord ontvangen van ze? Ik kreeg uiteindelijk wel mail terug.
In eerste instantie dat ik moest bellen en daarna dat mijn account was stopgezet en ik de laatste twee bedragen terug kreeg.
En nu dus een reactie op mijn verzoek om de 'terms of condition' toe te sturen.

Inderdaad ben je hier ziek van, dit verwacht je toch niet??

di
door dientje40 - May 14, 2012 om 20:58
11 Antwoorden / 0 Vragen

@els: mag ik vragen naar welk nr je hebt gebeld?

el
door els aw - May 14, 2012 om 21:10
29 Antwoorden / 0 Vragen

Natuurlijk: +31-858880316 je krijgt dan een engels sprekende persoon aan de lijn.
In eerste instantie lijkt het alsof een bandje zegt dat het heel druk is en dat je later terug moet bellen (zoiets verstond ik) maar gelukkig bleef ik aan de lijn en had vrij snel iemand te spreken.

Jij hebt wel producten gekregen? Heb je ze nog dicht?
Dan mag je ze terug sturen en krijg je je geld terug - althans dat zeiden ze tegen mij.
Alleen had ik ze open gemaakt omdat ik dacht dat dit de test-flesjes waren. Beetje groot voor testers, maar er zat verder geen factuur of andere info bij.
Heeft me nog eens € 17,10 gekost...

Jij veel succes in ieder geval!

di
door dientje40 - May 14, 2012 om 21:18
11 Antwoorden / 0 Vragen

mercikes, ik heb vandaag het overzicht gekregen van visa en er was 4 keer een bedrag af gegaan( 2van maand april en 2 van maand mei) maar gelukkig nog nie van de rekening af gegaan ( normaal rond de 17de) hopelijk heb ik juist op tijd de kaart kunnen blokkeren! heb wel niets ontvangen, behalve de monsterstaaltjes

el
door els aw - May 14, 2012 om 21:44
29 Antwoorden / 0 Vragen

Vraag in ieder geval bij je creditcard om die betwistingsformulieren!
Bij het invullen aangeven dat je nooit producten ontvangen hebt, maar dat er wel geld is afgeschreven.
Ik heb de hele mail-correspondentie uitgeprint en mee gestuurd, zal mij benieuwen of ze nog iets meer terug weten terug te krijgen dan wat mij nu is toegezegd.

Dus jij hebt wèl monsterstaaltjes gekregen? Hoe zagen die er uit? En zat daar iets van info bij?

Bij mij hadden ze trouwens op 12 en 14 april afgeschreven en weer op 29 april. Daar klopt dus ook niets van.
Het blijft een vreemde toestand!

leograper
door leograper - May 14, 2012 om 21:50
31 Antwoorden / 0 Vragen

@dientje40 en mogelijk anderen, geen antwoord op je email gehad?
Let wel op dat je het stuurt naar: reliftxs@reliftcs.com (dit exact overnemen!) er zijn nog 2 adressen waar één of meerdere naar hebben verstuurd, nL: support@reliftcs.com en support@dermatalskincare.com, maar deze heb ik zelf niet gebruikt.
Ook ik heb met juridische stappen gedreigd en ze uitgedaagd met hun zgn voorwaarden over de brug te komen, en natuurlijk niet gekregen.
Hun websites zijn een lachertje, wat je kan verwachten, op een maandagochtend in elkaar geflanst, met fouten, en zonder de benodigde zaken die je van een bedrijf verwacht.
Ik snap in vele reacties ook niet hoe sommige banken zich opstellen, vreselijk soms, ik ben echt blij dat ik bij VISA zit.
Succes allen...

ju
door juuljuliet - May 14, 2012 om 22:01
16 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=leograper schreef op maandag 14 mei 2012, 21:50]@dientje40 en mogelijk anderen, geen antwoord op je email gehad?
Let wel op dat je het stuurt naar: reliftxs@reliftcs.com (dit exact overnemen!) er zijn nog 2 adressen waar één of meerdere naar hebben verstuurd, nL: support@reliftcs.com en support@dermatalskincare.com, maar deze heb ik zelf niet gebruikt.
Ook ik heb met juridische stappen gedreigd en ze uitgedaagd met hun zgn voorwaarden over de brug te komen, en natuurlijk niet gekregen.
Hun websites zijn een lachertje, wat je kan verwachten, op een maandagochtend in elkaar geflanst, met fouten, en zonder de benodigde zaken die je van een bedrijf verwacht.
Ik snap in vele reacties ook niet hoe sommige banken zich opstellen, vreselijk soms, ik ben echt blij dat ik bij VISA zit.
Succes allen...

ju
door juuljuliet - May 14, 2012 om 22:02
16 Antwoorden / 1 Vragen

dank aan allen voor de steun, de goeie raad en het medeleven! Dat doet deugd: voelen dat je niet alleen bent!

el
door els aw - May 14, 2012 om 22:07
29 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb nu al twee keer antwoord gekregen van deze meneer:
marc_dermatalcs@dermatalskincare.com
Misschien een idee om hem rechtstreeks aan te spreken (ipv via support@)?

Dit is hun website schreef hij: http://dermaskincream.com/move050412/822
maar daar krijg ik: verplaatst of tijdelijk niet beschikbaar...

di
door dientje40 - May 15, 2012 om 08:16
11 Antwoorden / 0 Vragen

@els ik heb de staaltjes in 2keer ontvangen.zoals ze stonden afgebeeld op de site. Ik was er tevreden van; maar nu we dat allemaal mee maken , weiger ik ze nog te gebruiken. Er zat niets van papier bij.
ook iedereen bedankt voor de steun en de goede raad xx

di
door dientje40 - May 15, 2012 om 11:12
11 Antwoorden / 0 Vragen

ik ben klacht gaan indienen bij de politie, hieb ook een betwistingformulier visa -mastercard( frauduleuze transacties op internet) ingevuld, kaart geblokkeerd en vanmiddag naar de bank om alle papieren af te geven en ze gaan al het nodige doen om men geld te recuperen. kheb zopas weer een potje ontvangen , maar ik ga da onmiddelijk weer terug sturen

li
door lindsay03 - May 15, 2012 om 15:40
7 Antwoorden / 0 Vragen

kan me iemand aub het adres geven waar ik die potjes die nog niet zijn open geweest kan naartoe sturen want is niet duidelijk op mijn pakje dank u wel lindsay uit belgie. ik heb ook iemand aan de lijn had maar het was enkel in het engels en ben daardus geen stap mee verder geraakt, heb mails in het nederlands gestuurt ,maar ook nog geen andwoord op gekregen....:-((

su
door suske45 - May 15, 2012 om 15:45
23 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=lindsay03 schreef op dinsdag 15 mei 2012, 15:40]kan me iemand aub het adres geven waar ik die potjes die nog niet zijn open geweest kan naartoe sturen want is niet duidelijk op mijn pakje dank u wel lindsay uit belgie. ik heb ook iemand aan de lijn had maar het was enkel in het engels en ben daardus geen stap mee verder geraakt, heb mails in het nederlands gestuurt ,maar ook nog geen andwoord op gekregen....:-((
Dag Lindsay, het heeft geen enkele zin om de potjes terug te sturen, heb ik ook niet gedaan. Je moet enkel een mail sturen naar reliftxs@reliftcs.com (neem dit adres letterlijk over) en stuur mail in het nederlands dat je met gerechterlijke stappen dreigt als ze niet onmiddellijk je geld terug storten op je rekening.
Ik heb het gedaan en 2 dagen nadien belde ik naar Visa voor de stand van mijn rekening en was perfect teruggestort. Relift kan gerust het geld storten op je creditcard ook al is die geblokkeerd. Ik was twee weken geleden ook enorm in paniek maar alles is goed gekomen. Gewoon mailtje sturen dat ze het geld terugstorten of dat je gerechterlijke stappen zal ondernem. Komt heus wel goed.

leograper
door leograper - May 15, 2012 om 15:53
31 Antwoorden / 0 Vragen

@Els, die gasten blijven maar met rare subpagina's smijten, in principe volstaat het om gewoon http://dermaskincream.com/ te gebruiken, alleen je komt er niets verder mee, is gewoon een bijna 1 op 1 kopie van reliftxs.com.
Wel netjes zo'n direct email adres zeker voor de rest.
Ik zou idd net als Suske voorstelt voorlopig nog niets terug sturen, ze verdienen die moeite gewoonweg niet, gewoon even bij je houden en wellicht als je dreigt net als ik en suske hebben gedaan krijg je gewoon alles terug.
Bij ons zijn gelukkig alleen de verzendkosten afgeschreven, maar omdat we nog niets ontvangen hadden (na 2 maanden!) hebben we dat nu ook terug, vnl te danken aan VISA, dat wel, en ironisch genoeg kwam vlak daarna het 1e potje met vet en een weel later de ander, naja.
Ps; ik moet van de vrouw vermelden dat de crème niet verkeerd is, iig geen bijwerkingen zoals bij het bedrijf ;)

su
door suske45 - May 15, 2012 om 16:04
23 Antwoorden / 0 Vragen

Dag Leo,
Ik moet uw vrouw gelijk geven de crème is zeker niet slecht en ik ben er ook content mee al had ik eerst wat twijfels toen ik het wilde proberen. Dacht bij mezelf wat hebben ze daar nu ingestoken, maar de crème is ok. Maar of ze de zorgrimpels van gans die historie gaan weg laten smelten is nog maar zeer de vraag (haha).

el
door els aw - May 15, 2012 om 16:09
29 Antwoorden / 0 Vragen

@Leo: bij de door jou genoemde website krijg ik alleen een support site te zien met telefoonnummers.
Het gaat mij om de 'terms of conditions' waardoor ik ongezien getekend heb voor een maandelijkse toezending èn vooral maandelijkse afschrijving van mijn creditcard!
Op die vraag heb ik dus nog geen antwoord.
Zucht... ik wacht het maar weer even af.
Ook op wat de bank met mijn betwistingsformulieren gaat doen.
Ik heb net gekeken bij de bank, maar de op 9 mei toegezegde refunds zijn nog niet gearriveerd bij mijn creditcard!

marianmegens
door marianmegens - May 15, 2012 om 16:11
19 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik heb gedreigd met aangifte bij de Politie e.d. Ze zouden geld terugstorten. Dat is (nog) niet gebeurd, na ongeveer 2 weken. Mastercard geblokkeerd. Vandaag wel 3 formulieren ontvangen dat de 3 betwistingen in behandeling worden genomen. Dus afwachten.

ju
door juuljuliet - May 15, 2012 om 16:31
16 Antwoorden / 1 Vragen

hallo iedereen, ik stuurde reeds verschillende betwistingsformulieren. Vandaag deed ik er nog maar eens 1 op de post. Ik stuurde reeds verschillende mails naar reliftxs.reliftcs; zij antwoorden reeds 2X heel beleefd met vriendelijke groeten. Dit is bezig van 19 april. Maar mijn geld zag ik nog niet terug! Ik telefoneerde eveneens naar het nummer dat ik hier vond. Dat was idd in het engels en daar ik niet zo taalvaardig ben kon ik me niet voldoende genoeg uitdrukken om tot een compromis te komen. Ik ben van plan om van bank te veranderen indien dit niet opgelost raakt! Zij werden op de hoogte gebracht nog voordat het bedrag van 373€ van mijn rekening ging. Ze konden er niets aan doen zeiden ze, intussen ben ik mijn geld kwijt voor iets wat ik nog steeds niet ontvangde. Moet ik naar de politie stappen? Volgens reliftxs moet ik klacht indienen bij het postorderbedrijf of douanekantoor die de stalen moet leveren en het niet deed. Het is een straatje zonder einde...

ju
door juuljuliet - May 15, 2012 om 16:39
16 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=suske45 schreef op dinsdag 15 mei 2012, 15:45][quote=lindsay03 schreef op dinsdag 15 mei 2012, 15:40]kan me iemand aub het adres geven waar ik die potjes die nog niet zijn open geweest kan naartoe sturen want is niet duidelijk op mijn pakje dank u wel lindsay uit belgie. ik heb ook iemand aan de lijn had maar het was enkel in het engels en ben daardus geen stap mee verder geraakt, heb mails in het nederlands gestuurt ,maar ook nog geen andwoord op gekregen....:-((
Dag Lindsay, het heeft geen enkele zin om de potjes terug te sturen, heb ik ook niet gedaan. Je moet enkel een mail sturen naar reliftxs@reliftcs.com (neem dit adres letterlijk over) en stuur mail in het nederlands dat je met gerechterlijke stappen dreigt als ze niet onmiddellijk je geld terug storten op je rekening.
Ik heb het gedaan en 2 dagen nadien belde ik naar Visa voor de stand van mijn rekening en was perfect teruggestort. Relift kan gerust het geld storten op je creditcard ook al is die geblokkeerd. Ik was twee weken geleden ook enorm in paniek maar alles is goed gekomen. Gewoon mailtje sturen dat ze het geld terugstorten of dat je gerechterlijke stappen zal ondernem. Komt heus wel goed.
hoi Lindsay,ik woon eveneens in België en zit bij KBC met een mastercard die werkt met ATOS worldline. Die doen er dus niets aan, ook al is het bedrag nog niet van je persoonlijke rekening, ze helpen je geen stap vooruit! Een bankbediende van KBC vertelde me zelfs dat ik mijn kaart niet hoefde te blokkeren dat zij het zouden in orde brengen... Ik telefoneerde eveneens met die engelstalige persoon, stuurde reeds verschillende mails maar zonder enig positief resultaat.

el
door els aw - May 15, 2012 om 16:39
29 Antwoorden / 0 Vragen

Volgens mij is het bij de Nederlandse wet zo, dat de leverancier verantwoordelijk is voor het niet bezorgen van een pakketje.
In ieder geval kun je bij de betwisting van de bedragen aangeven dat je de producten nooit ontvangen hebt!

En je mailtjes uitprinten plus opschrijven wanneer je gebeld hebt, als bewijs dat jij er zelf alles aan gedaan hebt.

Ik vond het trouwens ook raar, dat een product dat op 12 april $ 110,= kost, twee weken later (29-4) ineens $ 137,50 kost!

marianmegens
door marianmegens - May 15, 2012 om 19:34
19 Antwoorden / 0 Vragen

Beste mensen, het is wel zaak om de creditcard te blokkeren. Anders kunnen ze door blijven gaan. En je ziet aan het laatste bericht van Els dat ze nog snel geld binnen proberen te harken door het veel duurder te maken. De afhandeling van een betwisting kan tot 60 dagen na het indienen duren. Bij mij staat dat of het formulier. En het heeft geen zin om bij de bank te gaan dreigen. Zij kunnen er niets aan doen dat wij zo stom zijn geweest om ongezien de voorwaarden te tekenen. Ook al gaat het bij mij om bijna € 300,-. Het blijft dom. Neemt niet weg dat het bij Relift boeven zijn. Bank moet er volgens mij aan meewerken. Hoe krijg je anders geld terug als internetcriminelen achter je creditcardnummer komen en daar vervolgens misbruik van maken. Ik heb tot voor kort bij de bank gewerkt. Dit laatste ter info.

ma
door mathg01 - May 16, 2012 om 14:37
7 Antwoorden / 0 Vragen

beste leo,

Net zoals je mij hebt gewezen op dat het zakelijk moet blijven op deze site, is natuurlijk ook niet gepast om te schrijven wat je vrouw van de créme vindt.
Ik snap het wel hoor, maar ik moest het toch gezegd hebben.
Met vriendelijke groet
Geerlien

leograper
door leograper - May 16, 2012 om 16:46
31 Antwoorden / 0 Vragen

Hé Geerlien, je bent er nog.
Even de Ps goed nalezen dat zie je mijn knipoog op het eind hè, dat is heel wat anders dan een korte product bespreking ;)
En zoals je vermoedelijk intussen ook hebt gelezen is en blijft reliftxs een dief van vele rekeningen, waarvan inmiddels sommige echt hun geld lijken kwijt te zijn..

el
door els aw - May 16, 2012 om 18:51
29 Antwoorden / 0 Vragen

Voor wie (ook) benieuwd is waar je nu akkoord mee bent gegaan, hier de leveringsvoorwaarden:
http://reliftxs.com/move050412/nid821/terms.php

Het is met google vertaald volgens mij, maar wel duidelijk genoeg.

Wat mij opvalt is, dat er hier gesproken wordt over het product, wat je (wanneer het niet bevalt) binnen 15 dagen kunt annuleren. Maar in de website zelf werd duidelijk gesproken over 'proef-flesjes', die ik nooit gekregen heb.
Bovendien was de zending van het product pas ná die 15 dagen, dus hoe kan ik het dan uitproberen?

Ook hebben ze het over een maandelijkse toezending en afschrijving, maar bij mij is dus na 15 dagen al het tweede bedrag afgeschreven.

Ik weet niet of een jurist hier iets mee kan?
Heb eerlijke gezegd niet alle 3 A4tjes doorgelezen.

Nog geen refund gekregen op mijn creditcard, na toezegging binnen 7-10 dagen is nu al 10 dagen...!

el
door els aw - May 16, 2012 om 22:19
29 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=dientje40 schreef op dinsdag 15 mei 2012, 08:16]@els ik heb de staaltjes in 2keer ontvangen.zoals ze stonden afgebeeld op de site. Ik was er tevreden van; maar nu we dat allemaal mee maken , weiger ik ze nog te gebruiken. Er zat niets van papier bij.
ook iedereen bedankt voor de steun en de goede raad xx

Dientje, weet jij nog wanneer je die staaltjes hebt ontvangen?
Was dat binnen 15 dagen nadat je ze besteld had?
En aan de anderen: heeft iemand binnen 15 dagen na bestelling ook maar iets thuis gestuurd gekregen?

Want ik denk dat we ze daarop kunnen pakken, hoewel ik natuurlijk geen jurist ben.
Immers: hoe kun je iets testen en zien of je tevreden bent met het product en dan binnen 15 dagen van je 'bestel dag' dit laten weten aan de klantenservice, als je niets ontvangen hebt?
Zelfs als je de voorwaarden wèl zou hebben gelezen, lukt dat niet!
Volgens mij wachten ze bewust met afsturen (als ze dat al doen) tot de periode bijna afgelopen is, om er zeker van te zijn dat niemand binnen die 15 dagen kan opzeggen.

Want als het moment van ontvangen zou gelden, heb ik keurig binnen 15 dagen na ontvangst gebeld!
Ik weet wel dat er staat 15 dagen na je besteldag, maar is dit juridisch houdbaar?
Ik hoop dat er iemand is die het weet, of misschien iemand in de kennissenkring heeft die er verstand van heeft.

ma
door mathg01 - May 17, 2012 om 11:29
7 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Dientje.

Ik heb mijn eerste proefflesje na 3 weken ontvangen , en de week erna mijn tweede proefflesje .
Misschien komt het dan toch nog goed.
Succes.

Geerlien

di
door dientje40 - May 17, 2012 om 13:10
11 Antwoorden / 0 Vragen

inderdaad, ik heb de staaltjes maar na 2 weken gekregen

di
door dientje40 - May 17, 2012 om 13:12
11 Antwoorden / 0 Vragen

dat hebben ze mij terug gestuurd :
Met vriendelijke groet,

Dank u voor het contact op te nemen met de klantenservice.

Wij verzekeren u dat uw account is in Afrika Mango ea geannuleerd en er zullen geen extra kosten op uw rekening.

Maar we kunnen niet online verwerken van uw claim, kunt u contact opnemen met onze klantenservice op 3278480306 om te zien of u in aanmerking komt voor een terugbetaling.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Afrikaanse Mango Support Team

Met vriendelijke groet,

Dank u voor het contact op te nemen met de klantenservice.

Wij verzekeren u dat uw account is in Afrika Mango ea geannuleerd en er zullen geen extra kosten op uw rekening.

Maar we kunnen niet online verwerken van uw claim, kunt u contact opnemen met onze klantenservice op 3278480306 om te zien of u in aanmerking komt voor een terugbetaling.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Afrikaanse Mango Support Team

el
door els aw - May 17, 2012 om 13:24
29 Antwoorden / 0 Vragen

In dit "google-Nederlands" zijn de leveringsvoorwaarden ook opgesteld.
Je moet nu dus bellen, maar het nummer wat jij noemt klopt waarschijnlijk niet.
+31-858880316 wel, dan krijg je een engels sprekende dame.
Hoop dat je daar een beetje mee uit de voeten kunt?
In ieder geval laten weten dat je niet binnen 15 dagen had kunnen reageren omdat je de testers nog niet binnen had.
En dat je de producten niet besteld had (ook als staat dat zo in de voorwaarden).

Heb je ook een betwistingsformulier voor je creditcard ingevuld?
En meteen je creditcard laten blokkeren?

Succes!

marianmegens
door marianmegens - May 17, 2012 om 13:24
19 Antwoorden / 0 Vragen

Beste allemaal, de laatste reakties maken het voor ons, met de bank, een stuk gemakkelijker. Er blijkt nu dus toch een bende uit Afrika achter te zitten. Ze schrijven zelf Africa mango team en je ziet het ook aan het gebroken nederlands/belgisch dat ze schrijven. Van die lieden uit Africa heeft de bank erg veel last. Zij sturen de spammails met de vraag naar onze inloggegevens e.d. Zij zijn het die via onzin-biedingen op marktplaats rekeningen leegplunderen. Dit geeft hoop dat de banken ons geld terg gaan geven.

di
door dientje40 - May 17, 2012 om 13:35
11 Antwoorden / 0 Vragen

@ els, ik heb al het mogelijke gedaan: kaart geblokkeerd, klacht ingediend bij de politie en een betwistingsformulier ingdiend bij de bank!

el
door els aw - May 17, 2012 om 13:45
29 Antwoorden / 0 Vragen

@Marian, je geeft mij ook weer hoop!

@ Dientje: wat zeiden ze bij de politie? Is dit voor ons ook nuttig?

di
door dientje40 - May 17, 2012 om 18:30
11 Antwoorden / 0 Vragen

@els: bij de politie zeiden ze dat ik ze dat dagelijks tegen komen (fraude op internet)
iemand die ik ken die voor de politie werkt, zei dat, als je klacht neerlegt, visa verplicht is het geld terug te storten en dat zij dan op hun manier het geld terug moeten eisen bij reliftxs.
dus ik leef op goede hoop :)

diumenge
door diumenge - May 17, 2012 om 18:37
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=dientje40 schreef op donderdag 17 mei 2012, 18:30]... iemand die ik ken die voor de politie werkt, zei dat, als je klacht neerlegt, visa verplicht is het geld terug te storten en dat zij dan op hun manier het geld terug moeten eisen bij reliftxs.
dus ik leef op goede hoop :)
Praatjes, wie verplicht Visa dat?

di
door dientje40 - May 17, 2012 om 19:08
11 Antwoorden / 0 Vragen

sorry, maar ik kan ook maar zeggen wat ze me vertellen!!

jo
door joke 2012 - May 21, 2012 om 13:59
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo alle gedupeerden. Wij kwamen er dit weekend achter dat we zijn opgelicht voor meer dan € 750,- wij spannen wel wel de kroon denk ik als ik dit zo lees. Mijn fout was om niet alleen mijn, maar ook de creditkaart van mijn partner daarvoor te gebruiken, hoe dom. Er brak hier behoorlijk paniek uit bij de constatering. Heb vanmorgen inmiddels de banken gebeld en de creditkaarten laten blokkeren. Heb een mail gestuurd naar Relift en Dermaskincs. Dit teruggekregen alleen van Dermaskin.

Greetings,
Thank you for contacting customer care. Dermascience comes with a free 17 day trial that starts with the date of purchase. After the trial has ended you are charged full price for the 30 day supply you have ordered and are enrolled in our exclusive membership which includes another shipment every 30 days. We assure you that your Dermascience account has been canceled, and there will be no further charges to your account. However, we are unable to process your refund request online you may contact our customer support anytime at the number below to see if you are eligible for a refund. We apologize for the inconvenience.
Netherland
Kind Regards,
DermaScience Support Team

Maar de telefoonnummers werken niet!!
Wie kan mij helpen aan de juiste telefoonnummers van deze oplichters??
gr. Joke

el
door els aw - May 21, 2012 om 14:16
29 Antwoorden / 0 Vragen

Jeetje Joke, dat is inderdaad het record!
Heb je ook betwistingsformulieren opgevraagd?
Voor elke transactie één.

Heb je ook de producten ontvangen?
Zo niet, bij het bellen vermelden dat je ze a) nooit besteld hebt en b) nooit ontvangen.

Volgens mij is dit trouwens weer een nieuwe mail, want de uitleg van 17 dagen 'trial' ben ik nog niet tegengekomen?
Dat je account gestopt is, lijkt me logisch, want door het blokkeren van je creditcards kunnen ze niets meer afschrijven. Daar gaan ze volgens mij al vanuit.

Het telefoonnummer klopt wel, je moet er alleen een + voor zetten.
Met een gewone telefoon is dat 031 of 0031.
Succes!

leograper
door leograper - May 30, 2012 om 16:55
31 Antwoorden / 0 Vragen

Er zijn weer nieuwe ontwikkelingen op het list en bedrog front.
Dachten we klaar te zijn mede deze gasten, blijkt er verleden week toch weer iets afgeschreven, te weten € 100,90 (USD 124).
Nummer 888-563-03 op naam van Bushey Heath GB.
Naast de hier eerder genoemde (afrikaanse) mangosupp.com heeft deze nu een 'broertje' genaamd Slmdwnchrg.com die op de pagina weer doorverwijst naar mangoslimdown.com met afvalprodukten.
Weer een paar om voor uit te kijken dus!

el
door els aw - May 30, 2012 om 20:01
29 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=leograper schreef op woensdag 30 mei 2012, 16:55]Er zijn weer nieuwe ontwikkelingen op het list en bedrog front.
Dachten we klaar te zijn mede deze gasten, blijkt er verleden week toch weer iets afgeschreven, te weten € 100,90 (USD 124).
Nummer 888-563-03 op naam van Bushey Heath GB.
Naast de hier eerder genoemde (afrikaanse) mangosupp.com heeft deze nu een 'broertje' genaamd Slmdwnchrg.com die op de pagina weer doorverwijst naar mangoslimdown.com met afvalprodukten.
Weer een paar om voor uit te kijken dus!

Maar had jij je creditcard dan niet geblokkeerd Leo?
In ieder geval bedankt voor de waarschuwing!

Ik heb inmiddels bericht van de bank dat 2 betwistingen gehonoreerd zijn: 2x € 2,94 - tel uit je winst!
Van 2 is het bedrag teruggestort en van de andere twee gaan ze documentatie opvragen bij de firma.
Mocht er geen antwoord komen, krijg ik ook hiervan mijn geld terug.
Pfff... Wat een toestand allemaal.

leograper
door leograper - May 31, 2012 om 10:52
31 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=els aw schreef op woensdag 30 mei 2012, 20:01][quote=leograper schreef op woensdag 30 mei 2012, 16:55]Er zijn weer nieuwe ontwikkelingen op het list en bedrog front.
Dachten we klaar te zijn mede deze gasten, blijkt er verleden week toch weer iets afgeschreven, te weten € 100,90 (USD 124).
Nummer 888-563-03 op naam van Bushey Heath GB.
Naast de hier eerder genoemde (afrikaanse) mangosupp.com heeft deze nu een 'broertje' genaamd Slmdwnchrg.com die op de pagina weer doorverwijst naar mangoslimdown.com met afvalprodukten.
Weer een paar om voor uit te kijken dus!

Maar had jij je creditcard dan niet geblokkeerd Leo?
In ieder geval bedankt voor de waarschuwing!

Ik heb inmiddels bericht van de bank dat 2 betwistingen gehonoreerd zijn: 2x € 2,94 - tel uit je winst!
Van 2 is het bedrag teruggestort en van de andere twee gaan ze documentatie opvragen bij de firma.
Mocht er geen antwoord komen, krijg ik ook hiervan mijn geld terug.
Pfff... Wat een toestand allemaal.

Nope, in overleg met de Fraude helpdesk niet gedaan, men wist om welke rekeningen het ging, en er waren nog wat zaken onderweg op mijn kaart.
Dom achteraf, tja, de één...maar ik vermeld dit idd iig omdat men dus klaarblijkelijk overgestapt is naar weer een andere toko met andere rekening.
Intussen is de kaart natuurlijk wel geblokkeerd en wordt het bedrag betwist over een tijdje teruggeboekt, ging vorige keer ook zonder problemen.
Wel jammer, want ik wist na héél veel jaren mijn nummer intussen uit mijn kop ;)

marianmegens
door marianmegens - May 31, 2012 om 12:01
19 Antwoorden / 0 Vragen

@Leo, vreemd dat de creditkaartmaatschappijen de firma('s) "List en Bedrog" kennen en ze toch niet tegenhouden. Bij mij gaven ze toe dat ze er bekend mee waren. Vandaag heb ik 3 brieven ontvangen dat de 3 betwistte bedragen voorlopig op mijn kaart worden bijgeboekt en ze nog verhaal gaan halen bij de betreffende firma. Als die niets laat weten, is het geld weer van mij. Verder heb ik, ruim 2 weken geleden, Facebook op de hoogte gebracht van de betreffende adverteerder. Nog niets FB teruggehoord. Wel zag ik dat er weer met afslankmiddelen e.d. wordt geadverteerd door iets wat verdacht veel lijkt op onze Afrikanen. Maar ik hoop dat we ons lesje hebben geleerd.

leograper
door leograper - May 31, 2012 om 17:10
31 Antwoorden / 0 Vragen

Ik bedoelde daarmee dat ze bekend waren met de rekeningnummers, maar zoals gezegd, die zijn dus intussen aangepast/veranderd.
Verder wordt het hetzelfde laken en pak, bijboeken etc, dus het komt gelukkig wel goed.
Ik zou van Facebook idd niets verwachten, al eens eerder wat info opgevraagd over FB zaken, oha reageert men daar niet of nauwelijks, laat staan mbt derden.
Ik zelf had al een hele tijd de advertenties (middels een zgn Plugin op de Chrome browser) uit staan, nu ook bij de vrouw haar laptop gedaan, dus advertenties zien we niet meer, scheelt weer.
Maar gezien jouw melding zet ik hem zo eventjes uit om te kijken waarover dit gaat, bedankt voor de tip!

marianmegens
door marianmegens - Jun 5, 2012 om 14:00
19 Antwoorden / 0 Vragen

Zojuist vind ik op Facebook weer een advertentie van die oplichters, maar dan over afvallen. De link is http://lifestylesolutiononline.com/ne/tips-voor-je-dieet/Avilean/?t202id=7627&t202kw=SJ_nl.rd_1.2
De foto van Oprah Winfrey is in de eerste advertentie op FB gebruikt.
Nou dan weten we dat dat afvallen niet echt helpt. De tekst is in slecht nederlands. Ik zal FB maar weer op de hoogte brengen.

leograper
door leograper - Jun 5, 2012 om 15:00
31 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=marianmegens schreef op dinsdag 5 jun 2012, 14:00]Zojuist vind ik op Facebook weer een advertentie van die oplichters, maar dan over afvallen. De link is http://lifestylesolutiononline.com/ne/tips-voor-je-dieet/Avilean/?t202id=7627&t202kw=SJ_nl.rd_1.2
De foto van Oprah Winfrey is in de eerste advertentie op FB gebruikt.
Nou dan weten we dat dat afvallen niet echt helpt. De tekst is in slecht nederlands. Ik zal FB maar weer op de hoogte brengen.
Hé Marian, goed opgelet!
Ik heb intussen al weer een stukje klaar voor mijn Weblog, misselijk makende gasten..
We blijven opletten!
groet,
Leo.

gd
door gdv_1 - Jun 12, 2012 om 14:36
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben er ook ingetrapt via FB besteld
inmiddels 3 potjes en 1 flesje rijker
Bijna mijn mastercard leeggehaald iets meer dan
€ 1000.00 euro dachten ze te kunnen vangen die oplichters
Heb kaart geblokkeerd en geld storten ze terug bij mastercard phoe
Vind me zelf wel behoorlijk dom dom dom !!!dat ik hier ingetrapt ben ...en ook nog denken dat dat kan wat ze verkondigen met een potje spul pfff

Het bedrijf ??kenden ze bij mastercard trouwens , zou fijn zijn dat ze zulk soort oplichters blokkeren in de toekomst

zoekster
door zoekster - Jun 12, 2012 om 14:50
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ongelovelijk dat facebook dit soort advertentie blijft plaatsen, maar ja, geld van de adverteerder, daar draait het om.

jo
door jooltje1972 - Jun 20, 2012 om 09:26
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo, nou ik ben er dus ook met open ogen ingetuind, alleen kwam ik daar dus gisteren pas achter maar er is inmiddels wel al 2x geld van mijn card afgehouden 1x 97,21 en 1x 104,14 ik een mail gestuurd dat ik geen creme meer wens te ontvangen krijg ik een mail terug dat ze blij zijn dat ik tevreden ben en dat ze 24-06-2012 weer een potje sturen nou dat heb ik niet nodig dus verder gezocht en een mail (in het engels) gestuurd naar een ander emailadres support@reliftcs.com maar daar heb ik nog geen reactie op ontvangen wel heb ik visa gebeld en die blokkeren gelukkig mijn card!!! Ook moet ik een verklaring betwiste transacties invullen en sturen naar hun zodat ik toch mijn geld terug krijg gelukkig!!!! Ze rippen je gewoon het is gewoon een klote bedrijf als je het tenminste zo kunt noemen maar zo sta je wel weer ff met beide benen op de grond dat je dus echt wel moet opletten!!!

Met vriendelijke groet jooltje

yv
door yvoort - Jul 14, 2012 om 00:44
16 Antwoorden / 0 Vragen

Van mijn rekening zijn ook meerdere bedragen afgeschreven. Vandaag mijn creditcard bij ING geblokeerd. is het bekend of de bedragen zijn terug te vorderen.

marianmegens
door marianmegens - Jul 14, 2012 om 12:19
19 Antwoorden / 0 Vragen

@yvoort, bij mij loopt het terugvorderen al vanaf mei. Ik heb de bedragen terug gegregen maar Relift xs en mydrmscne komen met een heleboel papieren waarop ze melden dat ik met hun voorwaarden akkoord ben gegaan. En dat is dat ze maandelijks iets van rond de 100 euro gaan sturen. Ik heb 2 verpakkingen gekregen (ieder voor 3 euro), daarna is er bijna 400 afgeschreven. Daarvoor heb ik niets ontvangen. Gelukkig heb ik nog de link naar de advertentie waarin duidelijk staat dat het bestellen van de 2 proefverpakkingen ad. 3 euro geheel vrijblijvend is. Dus geen zorgen Mastercard en Visa kennen de bedrijven. Het is alleen opvallend dat ze deze oplichters nog steeds laten afboeken.

el
door els aw - Jul 14, 2012 om 12:39
29 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb de bedragen terug gekregen, waarvan twee transacties 50%, dit had ik met Relift afgesproken - telefonisch.

Nu kreeg ik inderdaad ook een heel pakket van de creditcard, waarbij de voorwaarden van Relift en mydrmscne zaten.
Of ik het met hun verweer eens was. Zo ja, dan zouden de bedragen alsnog in rekening gebracht worden!
Natuurlijk heb ik terug geschreven dat ik het er niet mee eens was, dat alles volgens die telefonische afspraak nu geregeld was.
Ben toch wel benieuwd wat hier nog verder uitkomt...

Marian, ik dacht ook gelezen te hebben dat je 2 proefverpakkingen zou krijgen! Maar ze sturen een gewoon product en brengen dat dan maandelijks in rekening.
Dat is toch misleiding?

ju
door juuljuliet - Jul 14, 2012 om 23:19
16 Antwoorden / 1 Vragen

hallo iedereen,
ik woon in België, heb reeds vele klachtenformulieren ingevuld bij verschillende instanties. Ik ben om en bij de €400 kwijt. Ik diende klacht in bij de bank, bij mijn kredietkaart, bij de dienst van consumenten. Ik heb een abonnement bij test aankoop waar ze beweren gratis advocaten aan te stellen bij problemen. Niets baat! Telkens krijg ik te horen: je hebt toegestemd in de aankoop van een abonnement(bij reliftxs dan)...Ik ben mijn geld kwijt, niemand kan er blijkbaar iets aan doen. En hier lees ik dan dat er zoveel mensen toch hun geld terug krijgen...
WAAROM lukt het bij mij niet.?

ju
door juuljuliet - Jul 14, 2012 om 23:22
16 Antwoorden / 1 Vragen

en by the way, het toppunt van al... ik ontvangde 1 potje dagcreme... voor €400... antirimpelcreme zeggen ze daartegen!!!!

anne2103
door anne2103 - Jul 14, 2012 om 23:29
5 Antwoorden / 0 Vragen

@marianmegens: die link ben ik dus kwijt en ik zoek hem om aan te tonen dat ik niet voor een abonnement heb getekend (wat relift steeds blijft roepen). Zou je die link hier kunnen plaatsen?

el
door els aw - Jul 15, 2012 om 08:49
29 Antwoorden / 0 Vragen

@JuulJuliet: je schrijft dat je één potje crème hebt ontvangen, terwijl je een abonnement zou hebben.
Daar gaan zij dus de fout in en daar zou je het op moeten gooien bij je bank en die advocaat.

Je bent inderdaad (ongelezen!) accoord gegaan met hun bepalingen, maar als zij zich daar niet aan houden, heb je recht om je geld terug te krijgen.

Ik heb voor de twee kleine bedragen (verzendkosten proefverpakking) opgegeven dat ik die proefverpakkingen nooit gekregen heb, voor de grote bedragen dat ik die nooit besteld heb.

marianmegens
door marianmegens - Jul 15, 2012 om 11:42
19 Antwoorden / 0 Vragen

@anne2103
Hierbij de link.
http://hetnederlandsnieuws.com/gezondheid/anti-ouderdom-geheim/index.php?t202id=3102&t202kw

yv
door yvoort - Jul 15, 2012 om 16:56
16 Antwoorden / 0 Vragen

Marianne, ik heb gisteren een email naar ze gestuurd en vandaag 15/7 een email teruggekregen dat ik morgen een nummer moet bellen voor een RMA nummer om alle potten terug te sturen. Ik heb morgen contact met de ING. Heb jij wel je geld teruggekregen van Relift of van mastercard?
Ik heb gelukkig wel de bevestiging van de bestelling bewaard met het bestelnummer, Hierop wordt niet verwezen naar hun algemene voorwaarden, staan geen prijzen of lidmaatschap/abonnement op vermeld. Hier heb ik ook iet over vermeld in de mail naar hun toe. Er staan zelfs geen bedrijfsgegevens op van Relift.

marianmegens
door marianmegens - Jul 15, 2012 om 20:35
19 Antwoorden / 0 Vragen

@yvoort, voor de creditcardmaatschappij is het voldoende dat je hebt geprobeerd om in contact met hen te komen en dat je daar je geld terug eist. Dat kun je per mail doen. Mailadres kun je vinden op dit forum. Je hebt je n.l. niet ingeschreven voor maandelijkse zendingen. Als je de potten e.d. gaat terugsturen, moet je dat doen op eigen kosten. Ik weet niet wat ze dan gaan terugbetalen. Mogelijk de helft of helmaal niets. Houd er rekening mee dat het oplichters zijn. Zij zijn niet uit op een eerlijke manier van zaken doen. Zover ik heb kunnen nakijken komen de oplichters uit oost of west Africa. Ben even kwijt welke windstreek. De mail die je aan hen stuurt bewaar je en doe je bij de betwistingsformulieren. Voor elk terug te vorderen bedrag krijg je 1 formulier. Voor iemand die ruim € 1.000,- kwijt is zijn dat misschien wel 10 formulieren. Sterkte.

yv
door yvoort - Jul 15, 2012 om 22:09
16 Antwoorden / 0 Vragen

ok, bedankt voor je informatie.
Ik heb na de proefmonsters 3 potten ontvangen. en er is 10 keer een bedrag afgeschreven van mijn creditcard. Ik kwam te laat achter de afschrijvingen omdat we na de bestelling van de proefmonsters voor 4 weken naar Amerika waren gegaan en had ook wat uitgaven in Amerika met de creditcard gedaan en dan valt het niet zo op, Normaal gesproken gebruik ik mijn creditcard niet zo veel.
Vrijdag ging het adres opzoeken op internet om die potten terug te sturen die ik niet had besteld omdat er op de pakketten geen adres te vinden is en toen ben ik me rot geschrokken. En ging toen naar mijn afschrijvingen kijken.
Ik heb direct mijn creditcard definitief geblokkeerd

Heb jij wel al geld teruggekregen van je mastercard?
Ik ben blij dat deze site er is zodat je wat meer informatie hebt.

gr Yvonne

marianmegens
door marianmegens - Jul 15, 2012 om 22:27
19 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb het geld voorlopig terug, maar verwacht dat het blijvend zal zijn. Lees ook andere ervaringen op dit forum. De meesten hebben hun geld (voorlopig) terug.

yv
door yvoort - Jul 15, 2012 om 23:02
16 Antwoorden / 0 Vragen

ik zat net te google op scambook en zag dat ze voor 1.443.652,881,23 dollar in totaal mensen hebben opgelicht. En dat is nog alleen maar Relift. Ik heb nog niet gekeken onder Dermascience. Als je daar alle verhalen leest, wordt je er niet vrolijker van. gr
Yvonne

ju
door juuljuliet - Jul 18, 2012 om 09:31
16 Antwoorden / 1 Vragen

hallo iedereen, ik kreeg vandaag een mail van Atos Worldline; de instantie die instaat voor mijn kredietkaart van de KBC; dat ik al mijn geld terug krijg!!! Dit had ik helemaal niet meer gehoopt na al die maanden. Gelukkig dat ik klachtenformulieren heb blijven zenden, wel 3 per verrichting. Ik ben er reeds mee bezig van april en nu totaal onverwacht staat het volledige bedrag op mijn rekening terug. Dus aan allen: niet opgeven!!! Dank aan iedereen hier voor de goeie raad en steun.
En laat het voor iedereen een les wezen, ga door het leven met rimpels:-) Ze hebben na alles toch hun charmes.
Martine

yv
door yvoort - Jul 18, 2012 om 11:35
16 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi juuljuliet, wat goed, gelukkig. ik heb vanochtend de formulieren van ING gekregen om ze allemaal te gaan invullen. Heb je nog eventuele tips voor mij, wat heb je allemaal meegestuurd?

ju
door juuljuliet - Jul 18, 2012 om 12:32
16 Antwoorden / 1 Vragen

hallo Yvoort, ik vulde de betwistingsformulieren in die ik van internet haalde via de KBC. (dus enkel de betwistingsformulieren) Ik stuurde deze aangetekend naar Atos Worldline. Hierop kreeg ik telkens een negatief antwoord, dat ik de toestemming gaf en zij er niets aan konden doen. Ze vermeldden er telkens bij dat het dossier afgesloten werd, de klacht zogezegd behandeld werd, geklasseerd. Ik stuurde tot 3X toe dezelfde formulieren met dezelfde gegevens, kreeg telkens negatief antwoord... Ik nam contact op met testaankoop en stuurde eveneens een mail naar de consumentendienst in België. En telkens kreeg ik negatieve antwoorden. Ik had het zowat opgegeven en wist niet meer waar naartoe met mijn probleem.
Tot ik vandaag, natuurlijk helemaal blij verrast, een mail ontvang dat mijn volle bedrag van €395 terug gestort is op mijn rekening. En dat na het fantastische nieuws van gisteren dat ik voor de 1e keer oma word!!! :-)
happy!!!!

yv
door yvoort - Jul 19, 2012 om 16:36
16 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=marianmegens schreef op zondag 15 jul 2012, 11:42]@anne2103
Hierbij de link.
http://hetnederlandsnieuws.com/gezondheid/anti-ouderdom-geheim/index.php?t202id=3102&t202kw
hoi Marian
Heb jij deze pagina soms nog als pdf. Ik wil hem namelijk naar mijn bank sturen.
Maar als ik de link opstart werkt hij niet meer.

gr Yvonne

marianmegens
door marianmegens - Jul 19, 2012 om 23:23
19 Antwoorden / 0 Vragen

@Yvonne, de link die ik stuurde werkt niet meer (helaas). Ik wilde een PDF voor je maken. Inmiddels heb ik wel een pagina gevonden, geschreven in het engels, die er hetzelfde uit ziet. Daar kun je zelf een print van maken; http://reliftxsreviews.net/relift-xs-videos/dr-yael-halaas-performs-a-mini-face-lift-telemundo/
Als je rechts op de gele pijl drukt dan kom je op hetzelfde scherm als waar wij allemaal zijn ingetrapt. Ze houden dus nog steeds niet op.

yv
door yvoort - Jul 20, 2012 om 08:28
16 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=marianmegens schreef op donderdag 19 jul 2012, 23:23]@Yvonne, de link die ik stuurde werkt niet meer (helaas). Ik wilde een PDF voor je maken. Inmiddels heb ik wel een pagina gevonden, geschreven in het engels, die er hetzelfde uit ziet. Daar kun je zelf een print van maken; http://reliftxsreviews.net/relift-xs-videos/dr-yael-halaas-performs-a-mini-face-lift-telemundo/
Als je rechts op de gele pijl drukt dan kom je op hetzelfde scherm als waar wij allemaal zijn ingetrapt. Ze houden dus nog steeds niet op.

hoi marian
hartstikke bedankt. Ga even er naar kijken. Ben ik gisterenmiddag al die betwistingsformulieren aan het invullen, wordt er aan de deur gebeld staat de postbode weer met een pot creme. ik heb de postbode vriendelijk verzocht de pot creme weer mee te nemen en op het pakket te schrijven dat ik al mijn geld teruggestort wil krijgen en wel per direct.
Ik keek gisteren ook nog even op deze site (http://www.dailychanges.com/codero.com/2012-02-12/#new-domains. ze maken contstant nieuwe domeinen aan en beeindigen die ook weer heel snel.
Snap niet dat ze deze bedriegers op een of andere manier kunnen aanpakken.
Maar goed ik ga vandaag alles naar de ING sturen met een begeleidende brief. Ben benieuwd. gr Yvonne

el
door els aw - Jul 27, 2012 om 13:10
29 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb naar de reclamecodecommissie geschreven dat dit misleidende reklame is en ik hoop dat ze er iets tegen kunnen doen.

Ik hoop eigenlijk vooral dat ze dit inderdaad bestempelen als misleidende reklame en dat het daarmee eenvoudiger wordt om je geld terug te krijgen!

De punten zijn: in de advertentie staat dat je een gratis proefverpakking aan kunt vragen (alleen verzendkosten) en 15 dagen uit kan proberen.

In de voorwaarden staat, dat die proefperiode ingaat direct na bestelling! En volgens mij heeft niemand de pot binnen die 15 dagen gekregen?
Daarna moet je het volle bedrag betalen - dus helemaal niet gratis!

In de advertentie staat dat je het vrijblijvend uit kunt proberen en dat ze er zeker van zijn dat je daarna 'terug zult komen voor meer'.

In de voorwaarden staat dat je door akkoord te gaan, direct intekent voor een maandelijkse toezending van het product en afschrijving van je creditcard voor de genoemde bedragen!

Ik weet niet hoe het met jullie is gegaan, maar ik heb geen proefverpakking ontvangen, 3 potten relift creme en maar 1 pompflesje dream science.

Ik heb het pompflesje en de eerste pot creme terug gestuurd, dit kostte me nog eens 17 euro, en kreeg vervolgens te horen dat ik mijn geld niet terug kreeg omdat de producten aangebroken waren... hoe kun je dit anders testen?
Uiteindelijk zijn we overeengekomen dat ik de helft moest betalen.

yv
door yvoort - Jul 28, 2012 om 12:54
16 Antwoorden / 0 Vragen

Vandaag een brief gekregen van de ING dat ze niet willen reincasseren omdat je toch een proefabonnement bent aangegaan. Als coulance willen ze maar één bedrag terugstorten. Belachelijk!!

marianmegens
door marianmegens - Jul 28, 2012 om 14:06
19 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Yvonne, niet mee akkoord gaan. Wijs ING nogmaals op de tekst "vrijblijvend" en "proefmonster". Er is je al iemand voor gegaan die toch nog alles terug heeft gekregen. Dus maar weer opnieuw betwistingsformulieren aanvragen, als dat nodig is. Of in de telefoon klimmen. Succes !

yv
door yvoort - Jul 28, 2012 om 16:43
16 Antwoorden / 0 Vragen

ik ga ze maandag bellen, echt belachelijk. Ze zeggen dat ze uit coulance een bedrag terug willen storten. Waarom willen ze dan wel één bedrag terugstorten en de rest niet
Had jij ook een master creditcard van de ING?

anne2103
door anne2103 - Jul 28, 2012 om 17:45
5 Antwoorden / 0 Vragen

@yvoort

Ik heb ook bij de ING de formulieren ingevuld en vandaag het heugelijke nieuws gekregen dat ik in het gelijk ben gesteld. Ik heb dus AL mijn geld (286 euro) terug gekregen.

Dat je nu al een reactie van ING hebt is overigens ook een procedurefout bij ING. Bij mij hebben ze een formeel onderzoek uitgevoerd (begin juni t/m nu). Aan het begin van dat onderzoek storten ze het gehele bedrag wat je onterecht betaald hebt op je rekening terug. Als het onderzoek uitwijst dat je gelijk hebt (bij mij dus het geval) dan is het klaar en wordt je dossier gesloten (je hebt je geld nl al terug). Als je niet in het gelijk wordt gesteld wordt het geld alsnog door ING van je rekening afgeschreven.

Neem dus geen genoegen met hun antwoord. Verwijs ze naar ING klanten die hetzelfde hebben doorgemaakt en wel in het gelijk zijn gesteld.

yv
door yvoort - Jul 29, 2012 om 20:12
16 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=anne2103 schreef op zaterdag 28 jul 2012, 17:45]@yvoort

Ik heb ook bij de ING de formulieren ingevuld en vandaag het heugelijke nieuws gekregen dat ik in het gelijk ben gesteld. Ik heb dus AL mijn geld (286 euro) terug gekregen.

Dat je nu al een reactie van ING hebt is overigens ook een procedurefout bij ING. Bij mij hebben ze een formeel onderzoek uitgevoerd (begin juni t/m nu). Aan het begin van dat onderzoek storten ze het gehele bedrag wat je onterecht betaald hebt op je rekening terug. Als het onderzoek uitwijst dat je gelijk hebt (bij mij dus het geval) dan is het klaar en wordt je dossier gesloten (je hebt je geld nl al terug). Als je niet in het gelijk wordt gesteld wordt het geld alsnog door ING van je rekening afgeschreven.

ik ga ze morgenochtend direct bellen en ook hier naar verwijzen. gr yvonne

Neem dus geen genoegen met hun antwoord. Verwijs ze naar ING klanten die hetzelfde hebben doorgemaakt en wel in het gelijk zijn gesteld.

yv
door yvoort - Jul 30, 2012 om 13:34
16 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Anne
Hoi Marian

Vanochtend ING gebeld. Krijg de manager niet aan de telefoon die uit naam van ING de brief heeft gestuurd. Moet een klachtenbrief sturen naar de ING. Daarin heb ik verwezen naar de kassa/vara site waar nog meer ING gedupeerden wel in hun gelijk zijn gesteld. Ga vandaag maar weer een aangetekende brief sturen naar de ING wordt hier erg moedeloos van. gr Yvonne

marianmegens
door marianmegens - Jul 30, 2012 om 14:07
19 Antwoorden / 0 Vragen

@Yvonne, De manager die de brief ondertekent is de naam van het hoofd Cliëntenadvies bij jou in de stad/dorp. Die komt altijd op brieven naar klanten en die krijg je idd niet aan de telefoon. Door te verwijzen naar mensen die wel in hun gelijk zijn gesteld maak je jouw case niet sterker. ING kan reageren; als er een in de put springt ...... Begin met de tekst dat zij het produkt aanprezen met vrijblijvend en proefmonster met alleen verzendkosten. Wellicht kun je in een andere taal nog wat googelen omdat Relift en Dermascience nog steeds aktief zijn. Ik heb laatst een link geplaatst waarin engelse tekst staat. De brief hoef je niet aangetekend te versturen. Dat kost alleen maar geld en ING is geen malafiede instelling. Je mag een klacht ook mailen. Dan heb je altijd een bewijs. Succes

yv
door yvoort - Jul 30, 2012 om 15:21
16 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=marianmegens schreef op maandag 30 jul 2012, 14:07]@Yvonne, De manager die de brief ondertekent is de naam van het hoofd Cliëntenadvies bij jou in de stad/dorp. Die komt altijd op brieven naar klanten en die krijg je idd niet aan de telefoon. Door te verwijzen naar mensen die wel in hun gelijk zijn gesteld maak je jouw case niet sterker. ING kan reageren; als er een in de put springt ...... Begin met de tekst dat zij het produkt aanprezen met vrijblijvend en proefmonster met alleen verzendkosten. Wellicht kun je in een andere taal nog wat googelen omdat Relift en Dermascience nog steeds aktief zijn. Ik heb laatst een link geplaatst waarin engelse tekst staat. De brief hoef je niet aangetekend te versturen. Dat kost alleen maar geld en ING is geen malafiede instelling. Je mag een klacht ook mailen. Dan heb je altijd een bewijs. Succes[/quote

Hoi Marian, de vrouw die ik aan de lijn had van de ING zei dat ik het wel moest vermelden in de brief. Ik heb een kopie van die Engelse site al meegestuurd met de betwistingsformulieren.

Ik durf trouwens naar geen enkele site meer van hun te gaan. Ik klikt die Engelse site open en klikte op het product en kwam er met geen mogelijkheid meer uit. Ik kreeg een popup screen met Ok wil je bestellen of Annuleren (niet bestellen) maar waar ik ook op klikte ik kwam niet meer van hun site af.
Ik heb mijn laptop uit moeten zetten maar toen ik mijn laptop opnieuw op had gestart, zat ik weer vast op hun site. Het heeft een tijdje geduurd voordat eindelijk van hun site af was.

Ik zag wel een facebook account van Dermascience. Heb je die gezien? ik weet niet of dit dezelfde dermascience is?

yv
door yvoort - Jul 30, 2012 om 21:45
16 Antwoorden / 0 Vragen

Vanavond besloten om toch zelf Relift te bellen in Amerika. Mijn man is Amerikaan en heeft ze gebeld.

Hij heeft denk ik wel 1 uur aan de telefoon gezeten en ze verwezen iedere keer weer naar de terms en conditions. Uiteindelijk de supervisor gesproken en na veell aandringen en het alleen maar vermelden dat we het geld teruggestort wilde heben en dat er geen terms en conditions vermeld stonden op de site, hebben ze beloofd het geld terug te storten. Hij heeft ook gedreigd dat we ze zullen aanklagen in Amerika en omdat hij Amerikaan is ook hier precies de juiste stappen voor weet.

Mijn vriend heeft erop aangedrongen om direct de refund te laten plaatsvinden terwijl hij aan de telefoon met ze was en geeist dat ze direct hiervan de transactiesnummers doorgaven wat ze hebben gedaan en deze nummers hebben ze ook doorgegeven. Het bedrag moet binnen 7-10 werkdagen op de rekening staan, ben benieuwd.

Eerst zien en dan geloven.

Als je belt, krijg je eerst te horen dat ze de gesprekken opnemen.

marianmegens
door marianmegens - Jul 30, 2012 om 22:16
19 Antwoorden / 0 Vragen

Duur gesprek van 1 uur helemaal naar Amerika. Ik heb in Nederland het nummer 085-888 0316 gebeld. Betwijfel overigens of dit nummer nog werkt. Ik heb gedreigd met advocaat en een aardige engels sprekende dame zei toen dat ze het ging terugstorten. Resultaat -> niets ontvangen.

yv
door yvoort - Jul 31, 2012 om 16:52
16 Antwoorden / 0 Vragen

je moet eens op deze link kijken in welke landen ze allemaal bezig zijn
http://www.myaccountsupport.net/
Ik kreeg hier een mail van met een bevestiging over de refunds.

Zit een heel netwerk achter. ik vond het beter om naar amerika te bellen. Hij vroeg wel of ik iemand wilde hebben die Nederlands sprak en had me dan waarschijnlijk weer doorverbonden naar het nederlandse nummer.

marianmegens
door marianmegens - Jul 31, 2012 om 17:05
19 Antwoorden / 0 Vragen

Ik denk niet dat myaccountsupport van hun is. Denk dat dat een callcenter-organisatie is waar zij diensten inkopen en die arme callcenter medewerkers mogen die ontevreden klanten te woord staan. Hun leidinggevenden zullen inmiddels wel weten wat voor soort contract ze hebben getekend.

yv
door yvoort - Jul 31, 2012 om 19:44
16 Antwoorden / 0 Vragen

En zullen wel helemaal gek worden.

Hou je wel op de hoogte. We blijven net zo lang lastig vallen totdat ik al het geld terugheb.

Ik heb inmiddels van de bank 2 bedragen teruggestort gekregen.

gr
Yvonne

ma
door mathg01 - Aug 2, 2012 om 17:38
7 Antwoorden / 0 Vragen

Pas weer op met het Acai dieet, te mooi voor woorden, 15 kilo ben je zo maar kwijt.
Het zijn weer diezelfde oplichters die ook achter die Relift en Dermascience creme zitten.Dus trap er niet in!!!!!!!!
Geerlien mathijsen

zoekster
door zoekster - Aug 2, 2012 om 17:48
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=mathg01 schreef op donderdag 2 aug 2012, 17:38]Pas weer op met het Acai dieet, te mooi voor woorden, 15 kilo ben je zo maar kwijt.
Het zijn weer diezelfde oplichters die ook achter die Relift en Dermascience creme zitten.Dus trap er niet in!!!!!!!!
Geerlien mathijsen

Las dat Yolanthe Sneijder 12 kilo met het Acai dieet is afgevallen. ?????
Wist niet dat Yolanthe onder overgewicht gebukt ging. Het zit die arme meid ook niet mee in het leven ;-)

yv
door yvoort - Aug 2, 2012 om 20:52
16 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=marianmegens schreef op maandag 30 jul 2012, 22:16]Duur gesprek van 1 uur helemaal naar Amerika. Ik heb in Nederland het nummer 085-888 0316 gebeld. Betwijfel overigens of dit nummer nog werkt. Ik heb gedreigd met advocaat en een aardige engels sprekende dame zei toen dat ze het ging terugstorten. Resultaat -> niets ontvangen.

Het telefoontje naar Amerika is het wel waard geweest. Maandag gebeld en ze hebben vandaag donderdag al het geld 700,-- euro op mijn rekening teruggestort. Ze opereren toch vanuit Amerika.

Dus nog meer mensen die het geld nog niet terug hebben bel het nummer in Amerika !!!!

na
door nancyhollands - Aug 26, 2012 om 15:47
6 Antwoorden / 0 Vragen

Buiten het feit dat ze je 1 keer proberen op te lichten, proberen ze het een paar maanden later onder een andere naam. In mei is er getracht 2 bedragen van mijn Bijenkorf card af te schrijven maar dat is tegen gehouden. Gelijk naar Derma en Relift een email gestuurd en om bevestiging gevraagd, ook gebeld naar het NL telefoonnummer wat door staat geschakeld naar een ander land. Alles dus geregeld en bewaard, ik dacht dat ik safe was. Vorige maand hebben ze dus weer 2 maal een bedrag van mijn kaart af laten halen en dit maal met succes maar onder een andere naam. Gelukkig alle emails bewaard en samen met het formulier van de Bijenkorfcard alles opgestuurd naar afdeling onterecht afgeschreven bedragen. Ik heb nu alles terug maar jongens check je credit card afschriften regelmatig en laat er niet teveel tijd overheen gaan, ik kwam er dus 3 weken later pas achter toen het afschrift in mijn bus lag. Pff gelukkig is alles goed gekomen maar die creme werkt niet en het zijn echt OPLICHTERS!!!

su
door suske45 - Apr 12, 2013 om 10:14
23 Antwoorden / 0 Vragen

hallo iedereen, vorig jaar was ik dupe van oplichting van Relift XS maar heb gelukkig het grootste deel van mijn geld terg gekregen alleen verlies van 36€ maar dat is het minste in vergelijking met wat er van mijn visa was afgeschreven. Maar wat blijkt vandaag nu, dat ik terug een mail krijg van Reliftxs om hun producten te promoten. Dus die gasten zijn terug gestart. AAN IEDEREEN KOOP RELIFT XS NIET ZE HALEN JE VISA KAART LEEG !!!!! HIERBIJ DE MAIL DIE IK TERUG HEB ONTVANGEN :

ZEG NEE TEGEN DE BOTOXGEKTE, MET UW NATUURLIJK ALTERNATIEF VOOR BOTOX!
ReLift Advanced biedt krachtige en natuurlijke ingrediënten die de collageenniveaus van uw huid herstellen, fijne lijntjes verminderen en u een jongere uitstraling geven. De natuurlijke ingrediënten in ReLift Advanced ondersteunen de matrix van de huid en ontspannen de gezichtsspieren die leiden tot fijne lijntjes en rimpels. ReLift Advanced helpt tevens met het hydrateren van de huid en haar in balans houden, het repareren van kleine kleurafwijkingen en donkere kringen terwijl het tegelijkertijd rimpels bestrijdt.

Verhoogt de hydratatie van de huid
Geeft een zachtere en gladdere huid
Vermindert de zichtbaarheid van rimpels en fijne lijntjes
Reparatie verkleuring en donkere kringen
TEVREDENHEIDSGARANTIE
ONTDEK HET GEHEIM VAN EEN LEEFTIJDLOZE HUID,
DOE HET NU EN BESTEL UW VERPAKKING!