em
door emilymillers Sep 28, 2014 om 14:13
Geldzaken & recht

Wel of niet betrouwbaar?

zijn de sites troaching.nl en nikeairmax-nl.nl wel of niet betrouwbaar?

682 6 Rapporteer

door 14peter - Sep 28, 2014 om 14:20
567 Antwoorden / 2 Vragen

Neen, op o.a. het forum van tros opgelicht staan tientallen voorbeelden van ondeugdelijke sites met nike e.d. die net als de door u genoemde voorbeelden in het buitenland hun oorsprong blijken te vinden (VS en Verenigde Arabische Emiraten).

Schoenen zijn nep, als ze überhaupt geleverd worden

tijger1
door tijger1 - Sep 28, 2014 om 14:38
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar als u die namen intikt op Google, had u toch zo kunnen weten dat ze niet betrouwbaar zijn?

tenormin
door tenormin - Sep 28, 2014 om 14:42
16841 Antwoorden / 108 Vragen

Zou er niet mee in zee gaan, las via Google dat het een Amerikaanse site is en vervolgens dat het uit China komt. Better safe then sorry; geen zaken doen. Heb alleen op Troaching.nl gezocht; de nikeairmax is sowieso onbetrouwbaar.

door 14peter - Sep 28, 2014 om 14:43
567 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=tijger1 schreef op zondag 28 sep 2014, 14:38]Maar als u die namen intikt op Google, had u toch zo kunnen weten dat ze niet betrouwbaar zijn?

Google is vast te onpersoonlijk ;)

edrick3
door edrick3 - Sep 28, 2014 om 15:18
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo emilymillers,

Zou je zelf ook achter kunnen komen.
Kijk maar eens bij deze tip.

Met vr.gr.

hutch
door hutch - Sep 28, 2014 om 22:01
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Emily, leest u * * ook eens, dan ziet u dat ook deze websites uit China komen.
Dat laatste is ook wel te zien aan dat belabberde Nederlands.

Ook grappig dat troaching.nl in 'verzenden&retouren' spreekt over een andere website, namelijk: anime-style.nl i.p.v. troaching.nl. Beetje slordig.....

Tja.... betrouwbaar? U kunt de gok wagen. Vergeet echter niet dat er (relatief gezien) een hoop kosten bijkomen en dan blijft de vraag: zijn het originele Nikes.....?!?