spooky01
door spooky01 Jul 8, 2012 om 20:54
Voeding & gezondheid

Welke glucosamine

Ik heb artrose in mijn voet. Knokkel van mijn grote teen. Nou mijn vraag: maakt het nog wat uit van welk merk ik glucosamine koop, er is zoveel keus en de prijzen lopen uiteen. Ik wil het graag uitproberen, dus ik heb geen advies nodig om het wel of niet te kopen.

17154 7 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Jul 8, 2012 om 21:02
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Neem de goedkoopste. Mocht u vegetarier zijn, dan heeft Kruidvat ook nog glucosamine voor vegetariers.

stacey
door stacey - Jul 8, 2012 om 21:13
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Kijk even hier voor info, staat dagelijkse hoeveelheid die je dan nodig hebt en allergieinfo en iets over eventuele vergoeding ( dan zou je het wellicht via huisarts/apotheek moeten doen ) Klik Hier

Ik ben niet zo van de merken, veelal betaal je enkel meer voor de naam en niet gezegd dat het dan beter is, vergelijken wat inhoud/mg per pil en eventuele toevoegingen zijn.

tdehond
door tdehond - Jul 8, 2012 om 21:17
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Glucosamine van Kruidvat heeft ook mijn voorkeur, vanwege de kosten.

ew
door ew - Jul 8, 2012 om 21:45
116 Antwoorden / 12 Vragen

Ook mijn vrouw gebruikt al langere tijd glucosamine. ZE heeft duren,hele duren en nu de goedkoopste van de de Action. Een pot a 60 caps voor €3.29. Deze zijn de enigste die bij haar werken.

Wat ik wel weet van glucosamine is dat het echt per persoon verschillend is welke de beste zijn. Maar ik zou bij de goedkopen glucosamine beginnen.

spooky01
door spooky01 - Jul 10, 2012 om 20:29
418 Antwoorden / 56 Vragen

Bedankt voor de reacties.

mathijs_b
door mathijs_b - Jul 13, 2012 om 18:11
641 Antwoorden / 77 Vragen

Ik denk dat het basismateriaal bij de meeste merken hetzelfde is.
Maar als er b.v. ROTOR op staat, zal het een heel stuk duurder zijn dan wanneer er Kruidvat op staat.
Ik heb het ook een tijdje geprobeerd en de prijsverschillen waren enorm. Als je kijkt wat de werkzame stof is, is het allemaal hetzelfde.

gi
door gitta krook - Jul 16, 2012 om 14:36
1 Antwoorden / 1 Vragen

Glucosamine, de arts in het Spaarne ziekenhuis zei tegen ons;

Je kunt beter zo nu en dan een lekker biefstukje nemen, daar heb je meer aan als aan Glucosamine!!!!!!! Wij hebben het (mijn man en ik) 2 jaar lang gebruikt, had geen enkel effect!!