rembrantd
door rembrantd Oct 9, 2015 om 17:03
Computers & telefonie

Welke prepaid simkaart heeft datategoed dat 12 maanden of langer geldig is?

Af en toe gebruik ik internet op mijn telefoon, ik bel er niet mee. Beltegoed is bij de meeste providers wel behoorlijk lang houdbaar maar datategoed slechts 1 maand.

22712 23 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Oct 9, 2015 om 17:08
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Gebruik dan alleen wifi.

diumenge
door diumenge - Oct 9, 2015 om 17:40
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Vodafone heeft een prepaid sim voor alléén data, Prepaid Data Sim Only. Tegoed is 12 maanden geldig. Je kan er dus niet (normaal) mee bellen, voip kan natuurlijk wel.

rembrantd
door rembrantd - Oct 9, 2015 om 17:50
116 Antwoorden / 36 Vragen

diumenge, heb je voor mij een webadres of een linkje van vodafone?

diumenge
door diumenge - Oct 9, 2015 om 18:06
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=janpatat schreef op vrijdag 9 okt 2015, 17:50] diumenge, heb je voor mij een webadres of een linkje van vodafone?

Ze verkopen het als voor een tablet, maar werkt uiteraard ook in een telefoon.

KLIK.

Ik heb zelf een keer zo'n kaartje gehaald voor vijf euro in een Vodafone shop. Die heet "Vodafone Prepaid Sim Only, Mobiel internet" en kwam met € 2,50 data-tegoed.

rembrantd
door rembrantd - Oct 10, 2015 om 01:12
116 Antwoorden / 36 Vragen

volgens de link is het maar 1 of 3 maanden geldig.

diumenge
door diumenge - Oct 10, 2015 om 10:30
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dat is kennelijk het saldo wat er op staat, hoewel dat bij mij wel 12 maanden geldig was, na opwaarderen is het 12 maanden geldig (volgens Vodafone).

2. Kies een bedrag:

Dit tegoed is 12 maanden geldig

yu
door yupyup - Oct 10, 2015 om 13:33
2 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk eens bij t-mobile, daar vind je dit:

De voordelen van T-Mobile PrePaid
Bij T-Mobile heb je met PrePaid elke keer weer voordeel.

250 MB gratis
Max 15 Mbps
Tegoed onbeperkt geldig

akkerdistel
door akkerdistel - Oct 10, 2015 om 23:23
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Hoeveel data verbruik je gemiddeld per maand?

hereistom
door hereistom - Oct 11, 2015 om 18:20
730 Antwoorden / 1 Vragen

Met Bliep prepaid kun je per dag instellen of en hoeveel Internet je wilt gebruiken!
Goedkoop en werkt prima en als je het af en toe gebruikt verloopt je tegoed niet!

Ro
door Rocky Luck - Oct 12, 2015 om 13:20
21 Antwoorden / 1 Vragen

Ik zou zeker bij T-Mobile kijken.
Als je eenmaal per jaar belt, blijft je tegoed onbeperkt staan.

ajmvl44
door ajmvl44 - Oct 12, 2015 om 13:31
34 Antwoorden / 0 Vragen

simyo

vo
door vossenjong - Oct 12, 2015 om 14:20
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ga in elk geval NOOIT naar T-Mobile.
Mijn telefoonnummer is zonder toestemming opgeheven en tevens mijn beltegoed twv ong. 15 euro heeft T-Mobile ontvreemd. Dit alles zonder overleg. Pas dus goed op indien je de prepaid niet regelmatig gebruikt. Bijvoorbeeld in samenhang met het doorschakelen van een huisalarm. Toevallig kwamen we erachter, indien er wel een inbraak had plaatsgevonden waren de alarmnummers niet gebeld. Het enkel schuil gaan achter de algemene voorwaarden getuigt geenszins van een klantvriendelijke benadering en oplossing. Vodafone prepaid is wel een jaar geldig, kies daarvoor.

wimmi20
door wimmi20 - Oct 12, 2015 om 15:16
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Ik vind dat Janpatat heel goede vragen heeft.
En ook heel veel vragen.
Klop in bij koekel : janpatat kassa.
Ik vind het altijd mooi als mensen leergierig zijn.
En Jan, het antwoord op deze vraag is Simyo.

akkerdistel
door akkerdistel - Oct 12, 2015 om 15:17
1790 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=vossenjong schreef op maandag 12 okt 2015, 14:20]Vodafone prepaid is wel een jaar geldig, kies daarvoor.
Groot nadeel is dat je daar jaarlijks moet opwaarderen, wat bij T-Mobile niet hoeft daar is één keer bellen per halfjaar voldoende. Wat gewoon te lezen is op hun website.

Gelukkig stuurt mijn provider wel een e-mailtje wanneer het tegoed ruim 5 maanden niet gebruikt is. Tot nu al één keer gelukt om te ontvangen :-).

akkerdistel
door akkerdistel - Oct 12, 2015 om 15:24
1790 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=wimmi20 schreef op maandag 12 okt 2015, 15:16]Klop in bij koekel : janpatat kassa.
Hier dan heeft u ook wat leesvoer ;-).

jo
door jorisw - Oct 12, 2015 om 15:33
4340 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=aurora1 schreef op vrijdag 9 okt 2015, 17:08]Gebruik dan alleen wifi.

Er is geen landelijke wifi dekking. Wel bijna 100% mobiele internet dekking.

tolsma1945
door tolsma1945 - Oct 12, 2015 om 22:15
229 Antwoorden / 6 Vragen

Vossenjong.
Het commentaar dat u schrijft slaat nergens op ,u bent voor uzelf in gebreke gebleven door niet tijdig op te waarderen, dus niet TMobile ongenuanceerd af kraken.

tolsma1945
door tolsma1945 - Oct 12, 2015 om 22:25
229 Antwoorden / 6 Vragen

[quote=vossenjong schreef op maandag 12 okt 2015, 14:20]Ga in elk geval NOOIT naar T-Mobile.
Mijn telefoonnummer is zonder toestemming opgeheven en tevens mijn beltegoed twv ong. 15 euro heeft T-Mobile ontvreemd. Dit alles zonder overleg. Pas dus goed op indien je de prepaid niet regelmatig gebruikt. Bijvoorbeeld in samenhang met het doorschakelen van een huisalarm. Toevallig kwamen we erachter, indien er wel een inbraak had plaatsgevonden waren de alarmnummers niet gebeld. Het enkel schuil gaan achter de algemene voorwaarden getuigt geenszins van een klantvriendelijke benadering en oplossing. Vodafone prepaid is wel een jaar geldig, kies daarvoor.

Je kunt met een gerust hart naar TMOBILE gaan, absoluut niets mis mee.

wi
door wijkjes - Oct 15, 2015 om 19:57
91 Antwoorden / 75 Vragen

Ben al jaren bij Tmobile . Heb geen internet maar gebruik alleen wifi. Gaat prima en bel maar zelden. Nooit last gehad. Hoe langer klant hoe hoger korting.

sv
door sven80 - Oct 26, 2015 om 11:46
2 Antwoorden / 0 Vragen

Er zijn volgens mij geen providers die prepaid databundels bieden die langer dan 30 dagen te gebruiken zijn. Als je erg weinig van mobiel internet gebruik maakt kun je wellicht per mb betalen. Beltegoed kun je vaak wel een jaar behouden. Al is dit niet bij alle providers het geval.
Hier heb ik een overzicht gevonden met alle providers van Nederland. Wellicht helpt dit je verder.

wimmi20
door wimmi20 - Oct 26, 2015 om 16:21
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Akkerdistel,
kennelijk weet u het verschil niet tussen vragen stellen of antwoorden geven.
++++++++++++++++++++===

=akkerdistel schreef op maandag 12 okt 2015, 15:24:
=wimmi20 schreef op maandag 12 okt 2015, 15:16: Klop in bij koekel : janpatat kassa.

Hier dan heeft u ook wat leesvoer ;-).

diumenge
door diumenge - Oct 26, 2015 om 17:00
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=sven80 schreef op maandag 26 okt 2015, 11:46]Er zijn volgens mij geen providers die prepaid databundels bieden die langer dan 30 dagen te gebruiken zijn. Als je erg weinig van mobiel internet gebruik maakt kun je wellicht per mb betalen. Beltegoed kun je vaak wel een jaar behouden. Al is dit niet bij alle providers het geval.
Hier heb ik een overzicht gevonden met alle providers van Nederland. Wellicht helpt dit je verder.Die zijn er wel, zie mijn eerdere antwoorden.

akkerdistel
door akkerdistel - Oct 27, 2015 om 10:08
1790 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=wimmi20 schreef op maandag 26 okt 2015, 16:21]kennelijk weet u het verschil niet tussen vragen stellen of antwoorden geven.
Gelukkig weet ik dan wel weer wat een zinspeling is..