rembrantd
door rembrantd Mar 27, 2015 om 18:11
Computers & telefonie

Welke virusscanner is goed voor XP?

Ik heb Microsoft Essentials maar dat wordt niet meer ondersteund.
De recente testen van virusscanners geven geen resultaten meer voor XP.

1026 4 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Mar 27, 2015 om 18:16
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dan zou je moeten kijken naar goede AV software voor Windows 7 en controleren of die ook op XP werkt. Bijvoorbeeld bij Kaspersky is dat het geval:
Microsoft Windows XP Home Edition (Service Pack 2 of hoger)
Microsoft Windows XP Professional (Service Pack 2 of hoger)
Microsoft Windows XP Professional x64 Edition (Service Pack 2 of hoger)

edrick3
door edrick3 - Mar 27, 2015 om 20:16
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo janpatat,

Avast werkt prima op XP (en alle andere systemen).

Klik hier voor de download.

Suc6

akkerdistel
door akkerdistel - Mar 29, 2015 om 22:28
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Hiermee kun je XP nog veilig gebruiken.

aurora1
door aurora1 - Apr 1, 2015 om 17:02
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Uit een eerdere vraag van ts heb ik begrepen dat hij wel te rade gaat bij Sonia Pereira, hij zou haar nu ook weer kunnen bellen.