si
door sientjemientje Aug 8, 2014 om 13:41
Voeding & gezondheid

Werkt theetox??

Heeft iemand ervaring met "theetox"? Het is pas sinds mei 2014 te koop. Het zou werken bij een opgeblazen buik en afvalstoffen op een natuurlijke manier oplossen.

5421 13 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Aug 8, 2014 om 13:56
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo sientjemientje,

Kijk eens hier voor wat ervaringen.

Met vr.gr.

pi
door pieterwolters - Aug 8, 2014 om 14:33
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zou eerst eens uitzoeken (uit laten zoeken) waarom je een opgeblazen buik hebt voordat je dat met allerlei middeltjes probeert op te lossen.

tenormin
door tenormin - Aug 8, 2014 om 15:15
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Als je dit probleem hebt ga je eerst naar de dokter om een en ander uit te sluiten. Wat betekent: bloedonderzoek e.d. Als dat in orde blijkt is deze thee of, zoals mijn huisarts adviseerde groene thee een echte aanrader. Zit in ieder geval geen rotzooi in. Maar eerst op naar de huisarts.

aurora1
door aurora1 - Aug 8, 2014 om 15:32
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Geen geld uitgeven aan deze dure onzin. Eerst naar de dokter, en als u groene thee wilt drinken (met mate), dan is de losse groene thee van bijv. Islamitische winkels en marktkramen mogelijk een aanrader. Die kost per 250 gram ca 2-3 euro.

tenormin
door tenormin - Aug 8, 2014 om 15:50
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Tjeempie, had niet gekeken wat theetox kost. Voor die prijs kan ik bijna een jaar theedrinken. Groene thee dan en inderdaad met mate @aurora1. 's-Morgens en 's-avonds een kopje. Thee-eitje, losse thee erin en klaar is kees.

aurora1
door aurora1 - Aug 8, 2014 om 20:54
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Of een kopje groene thee na de maaltijd.

si
door sientjemientje - Aug 8, 2014 om 22:31
2 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo, bedankt voor de reactie's. Zijn er ook nog mensen met positieve ervaringen met "theetox", behalve diegene die er werkgerelateerd mee bezig zijn?

aurora1
door aurora1 - Aug 9, 2014 om 13:53
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kennelijk niet. Ik zou de gegeven reacties maar ter harte nemen.

tenormin
door tenormin - Aug 9, 2014 om 14:07
16829 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=sientjemientje schreef op vrijdag 8 aug 2014, 22:31]

Hallo, bedankt voor de reactie 's. Zijn er ook nog mensen met positieve ervaringen met "theetox", behalve diegene die er werk gerelateerd mee bezig zijn?

Denk niet dat er hier iemand voor de Thee Tox toko werkt. Maar goed, dat is jou idee kennelijk. Ga maar lezen op de link van edrick3 of Google eens wat er verder over geschreven word. Op die sites heb je trouwens wel kans dat ze inderdaad voor Thee Tox werken als alles positief is, maar goed, dat kun je dan het best maar zelf uitvogelen. Maar als je het advies om eerst een arts te raadplegen maar onzin vind; prima, is jouw leven. Maar jij vraagt iets en dan krijg je antwoord.

si
door sientjemientje - Aug 9, 2014 om 16:32
2 Antwoorden / 1 Vragen

Geachte "tenormin", bij mijn laatste reactie doel ik idd op de link van "edrick3". Die reacties zijn nl allemaal positief, maar naar mijn idee niet van "leken".
Maar wie zegt dat ik het advies om een arts te raadplegen maar onzin vind?? Ik heb dat niet gezegd, hoor!! En hoe weet je of ik dat niet al lang gedaan heb? Ik bedoel maar: oordeel niet voordat je iets zeker weet. Mijn toon was niet onaardig bedoeld, in ieder geval. Groetjes!

tenormin
door tenormin - Aug 9, 2014 om 17:02
16829 Antwoorden / 108 Vragen

@sientjemientje, als diverse mensen je adviseren eerst een dokter te zien/spreken dan geef je er geen antwoord op dus...ging ik ervan uit dat je dit niet gedaan had. Had je geschreven: arts geraadpleegd maar...dan werd dat advies sowieso niet geschreven. Mijn toon was in die zin "onaardig" bedoeld: dat er weer iemand beweerde dat we er wel zouden werken. Dat word heel vaak geschreven n.l. Sorry als ik je schrijven verkeerd begrepen heb.

monoy
door monoy - Oct 2, 2014 om 20:40
1 Antwoorden / 0 Vragen

theetox gebruikt zonder enig merkbaar effect op opgeblazen buik. Smaak is ook niet echt geweldig.

ltmvz
door ltmvz - Oct 2, 2014 om 22:02
949 Antwoorden / 18 Vragen

[quote=aurora1 schreef op vrijdag 8 aug 2014, 15:32]...als u groene thee wilt drinken (met mate)...
Niks met mate: all day long!