lo
door losgoed Apr 29, 2009 om 11:48
Geldzaken & recht

Westerhavengroep save?

De firma eco-sure heeft na een inval van de fiod een naams verandering ondergaan en werd Smid en Koopman vastgoedinvesteringen. Na negatieve publiciteit is dit de westerhavengroep geworden. Participanten kunnen investeren in onroerendgoed gebouwd in Polen en Roemenie. Mijn vraag is deze; wie heeft, net zo als ik, slechte ervaringen met deze firma en het idee aan het lijntje gehouden te worden. Dit met beloftes die niet nagekomen worden en uitgestelde of niet ontvangen betalingen. Graag reactie

3501 10 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Apr 29, 2009 om 12:24
15645 Antwoorden / 6 Vragen

@losgoed, kijk eens op google naar Smid en Koopman vastgoedinvesteringen en lees o.a. het artikel van Quote inzake terugvorderen beleggingen.

Dit lijk me ook eerder iets voor forums (zie linkerkolom) en kan beter daar worden geplaatst.

vr.gr.

lo
door losgoed - Jun 27, 2009 om 21:53
2 Antwoorden / 2 Vragen

Wij hebben ons aangemeld bij advocaten kantoor Bartels, deze zijn bereid om gedupeerden te vertegenwoordigen en wachten op meer respons. Want hier geld hoe zich melden hoe lager de lasten.

losgoed

ne
door newdawnroos - Jul 23, 2009 om 10:20
1 Antwoorden / 0 Vragen

Wij kunnen deze vraag volledig bevestigen, wij hebben hetzelfde gevoel.

maar wat doe je er aan????

lo
door losgoed - Jul 23, 2009 om 10:45
2 Antwoorden / 2 Vragen

De Westehavangroep blijft hardnekkig wijgeren oma hun beloftes na te komen. Het voorschot rendament wordt niet meer overgemaakt en de klachten nemen alleen maar toe. Het gaat met deze investerings groep helemaal verkeerd want het zijn dezelfde praktijken als bijvoorbeeld bij Palminvest. Men is gewaarschuwd, want of de investering ooit nog terug komt is zoals het nu lijkt te zijn erg onwaarschijnlijk. Het zal waarschijnlijk belanden in de pensioenkas van de heren Smid en Koopman. Advies: neem maatregelen!

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Jul 23, 2009 om 11:19
3809 Antwoorden / 46 Vragen

Dag losgoed,

Geheel en al ben ik het met aurora eens dat dit topic niet in een vraag en antwoordrubriek thuishoort doch op een forum. Daar zul je ook meer response krijgen, denk ik.

"Men is gewaarschuwd,..." schrijf je. Overbodig, want dat was men met Palminvest e.v.a. ook al en toch trappen velen (uit hebzucht) er nog steeds in. Jij ook. Dom vind ik het. Wees toch eens tevreden met wat je hebt. Wanneer je teveel hebt voor jezelf, is het maar goed dat je wat kwijtraakt. Heb je ook minder zorgen. Amen, brother.

Hardware ERror MAN.

la
door laurensv - Oct 27, 2009 om 19:58
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb ook betalingsproblemen met de Westerhavengroep. Ik heb maanden geleden aangegeven dat ik mijn participatie wil beeindigen. Iedere keer als ik contact heb met dhr. Koopman krijg ik de toezegging dat het geld gestort wordt op mijn rekening. Je wordt constant aan het lijntje gehouden.

st
door stadswacht - Feb 23, 2010 om 18:59
3 Antwoorden / 1 Vragen

Beste Bosgoed ook ik ben bezig met de Westerhavengroep, allemaal beloftes niets nakomen, ik heb op aanraden van een bevriende notaris aangifte bij de politie in mijn woonplaats gedaan voor oplichting cq verduistering zij sturen het door naar Groningen misschien kunnen we onze krachten bundelen om ons geld terug te krijgen. Ik hoop dat ons dat lukt. Ik ga vrijdag in ieder geval even met mijn notaris om tafel zitten om te kijken wat ik wel of niet kan doen.

co
door connijajo - Apr 20, 2010 om 19:56
1 Antwoorden / 0 Vragen

Is het gelukt Stadswacht, want ook ik wil stappen ondernemen maar weet nog niet hoe.... de eerste stap lijkt mij dus aangifte, maar dan?????

ke
door kersteja - Oct 4, 2010 om 19:33
1 Antwoorden / 0 Vragen

dupe maandag 4 okt. 2010

Weet je al wat meer stadswacht want ik ben het wachten ook moe en ik krijg geen enkel contact meer zowel telefonisch als op de email wordt niet meer gereageerd.
Ik had ook begrepen dat er in september weer een bijeenkomst zou zijn maar ik heb hierover niets meer gehoord.

st
door stadswacht - Oct 4, 2010 om 19:43
3 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=kersteja schreef op maandag 4 okt 2010, 19:33]dupe maandag 4 okt. 2010

Weet je al wat meer stadswacht want ik ben het wachten ook moe en ik krijg geen enkel contact meer zowel telefonisch als op de email wordt niet meer gereageerd.
Ik had ook begrepen dat er in september weer een bijeenkomst zou zijn maar ik heb hierover niets meer gehoord.

Beste Kersteja ik ben nog niets opgeschoten, er is op een deel van de investering beslag gelegd en de curator is daar mee bezig. Als je meer wil weten moet je mij maar even mailen of bellen. Groetjes Stadswacht.