ta
door tabata Jun 4, 2005 om 19:10
Computers & telefonie

Wie heeft er ervaring met Opinionbar?

Sinds enige tijd doe ik met plezier mee aan de opinie onderzoeken van Opinionbar via e-mail.

Zij geven je per onderzoek zogenaamde credits, en dan is 1 credit goed voor 1 euro. Als je een bepaald aantal credits hebt gespaard kun je om uitbetaling vragen. In februari heb ik een verzoek ingediend om 7,70 uit te laten betalen op mijn bank rekening. Maar tot nu toe heb ik niets ontvangen. Ze komen met verhalen over een nieuw systeem dat ze hebben en dat niet goed werkte, en opeens had ik mijn gegevens niet volledig ingevuld.....onzin dus. Ze willen kennelijk niets uitbetalen.

Wie heeft er ervaring met Opinionbar? Hetzelfde probleem of iets anders....maakt niet uit. Alvast bedankt voor de reaktie(s).

Wie heeft dezelfde ervaring met Opinionbar?

8181 6 Rapporteer

hell-rider
door hell-rider - Jun 5, 2005 om 10:19
573 Antwoorden / 0 Vragen

Hai tabata,

Zo te zien heeft niemand ervaring met die lui, maar zeg je al niet zelf 'zogenaamde credits'? Ik zeg altijd maar zo.......!!!! als ze dingen beloven.

Succes WillemG

ta
door tabata - Jun 5, 2005 om 11:11
3 Antwoorden / 2 Vragen

Bedankt WillemG voor je reaktie.

Dus je denkt na 1 dag al dat verder niemand ervaring heeft met Opinionbar? Dat klinkt niet erg optimistisch.....ik wacht gewoon af op wat er komen gaat. Ik doe trouwens wel vaker mee met opinie onderzoeken, en dat kost niets en levert niets op. Maar dat geeft ook niet, meedoen is leuk. Maar als er een vergoeding wordt toegezegd vind ik dat men zich daar dan ook aan moet houden. Ze beweren in opdracht te werken van grote bedrijven, misschien heb je al op hun site gekeken, en dan vind ik dit pure misleiding. Maar ik kan er gewoon mee stoppen, doe ik ook, maar het gaat om het principe, toch?

hidkees
door hidkees - Jun 6, 2005 om 11:31
41 Antwoorden / 5 Vragen

Met opinionbar heb ik prima ervaringen. In april heb ik nog een bedrag uitbetaald gekregen; in totaal heb ik vier keer een bedrag ontvangen, meer dan 45 euro. Blijkbaar kan er ook wel eens iets mis gaan. Kijk eens op hun website (inloggen) wat er staat over wel of niet uitbetaalde credits.

co
door cootje1 - Jun 6, 2005 om 14:14
3 Antwoorden / 4 Vragen

Ikzelf heb inmiddels drie keer een betaling binnen gekregen zonder enkel probleem. Een vierde aan vraag van betaling is onderweg en net zoals bovenste schrijver zegt; dat kun je zelf zien op je eigen pagina bij de opionbar als je op betaalgegevens klikt verschijnt daar de laatse verwerkingsdatum.

jo
door johanhdrent - Jun 6, 2005 om 14:41
13 Antwoorden / 11 Vragen

Hoi.

Ik heb geen enkel problem met Opinionbar, ze betalen altijd correct en op tijd uit.

Net als trouwens andere Nederlandse opniniesites.

ta
door tabata - Jun 7, 2005 om 15:26
3 Antwoorden / 2 Vragen

Bedankt allemaal voor de reakties. Gelukkig zijn er ook positieve ervaringen. Natuurlijk heb ik op de site gekeken van Opinionbar, en ik weet wat er staat bij uitbetalingsopdracht. Die is namelijk al sinds 3 februari in behandeling. Als ze je gaan uitbetalen krijg je een e-mail van hen ter bevestiging. Ik krijg helemaal niets! Jammer dat er bij de reakties niet stond hoelang na een uitbetalingsverzoek het bedrag ook daadwerkelijk op jullie rekening was bijgeschreven. In mijn geval gaat het om 7 euro 70, heel kinderachtig dus. Er staan inmiddels veel meer credits, maar daar kan ik niets mee omdat het eerste verzoek dus in behandeling blijft. Heel iriitant.