ma
door majootje Dec 15, 2014 om 22:19
Computers & telefonie

Wie heeft er nog meer ernstige problemen met Simpel provider?

Wie heeft dezelfde problemen als ik met Simpel?

Wederom problemen met simpel en dit keer uitbesteed aan Direct Pay.
Dacht dat ik met Berdien van Dijck van Simpel telefonisch had geregeld dat ik als ik toen der tijd mijn kaartje terug stuurde tevens mijn abonnement was opgezegd, en dit omdat ik meer dan 3kwart jaar alleen maar problemen ondervond en er veel te veel administratieve fouten waren gemaakt.
Er was mij telefonisch beloofd dat ik bevestiging kreeg van het gesprek en de afspraken, dit is helaas nooit gebeurt.
Maandenlang niets meer vernomen en ook geen rekeningen meer gekregen, tot afgelopen maand.
Ik zit nota bene al meer dan een jaar bij een andere andere provider en had met het kaartje wat was opgestuurd ook nooit kunnen bellen.

Ineens een brief van Direct Pay dat ze van Simpel de opdracht hadden gekregen om zogezegd nog een aantal rekeningen te incasseren, terwijl ik allang bij een andere provider zit.
Heb de hele zaak uit de doeken gedaan bij Direct Pay, maar ze willen bewijzen dat ik met Bedien van Dijck heb gesproken, hoe kan ik dat nu bewijzen??
Een bedrijf neemt alle telefoontjes op, maar dat kan ik niet zomaar 123, en Direct Pay is ook niet al te vriendelijk als je ze belt, ze hebben nergens geen boodschap aan en nemen de klacht die je bij Simpel legt niet serieus.
Ik lees ook genoeg slechte ervaringen en veel klachten over Direct Pay op internet.
Hopeloos geval dat Simpel, had zelfs op 9-11-2012 (2 jaar geleden!!) mijn relaas al gepost bij programma Kassa, lees maar:

Gigantische problemen met Simpel-abonnement
Bericht: Hallo,
sinds eind februari heb ik een Simpel abonnement afgesloten voor mijn dochter (met hartklachten) van 100 belminuten en 1000 sms-jes voor 12,50 per maand.
De eerste maand ging het al fout en er stonden dubbele bedragen op de online factuur.
Toen al gepoogt te bellen waar het voor was maar kreeg geen gehoor, dus maar gemailt naar klantenservice en kreeg slechts een standaard berichtje terug dat ik de site moest raadplegen.
Mijn rekening keurig en op tijd betaald, ook het bedrag wat ik niet kon herleiden.
Ik heb het belplafont ingesteld (dacht ik) maar na een maand kreeg ik een hoge rekening wat veel hoger dan het belplafont bleek te zijn, terwijl mijn dochter bijna niet gebelt had en aan 1000 sms ook meer dan genoeg heeft.
Ineens kon ze niet meer het was geblokeert en ze kreeg een sms op haar mobiel hierover.
Weer maar gekeken op de site, maar alle pagina's gaven een error en waren niet te bereiken, dus maar weer gebelt (paar keer) en alleen maar een bandje en kon niemand spreken.
Toen maar eens een brief geschreven want ik wilde een gespecificeerde rekening aanvragen omdat ik zowel op de site als via de mail of per telefoon geen uitsluitsel kreeg.
Ik wil graag zien wat ze verbruikt per maand zonder dat ze over haar limiet heen gaat wat mij logisch lijkt als consument.
Zo bleef het maanden doorgaan, ze waren zogezegt "gehackt" en ik bellen, mailen en schrijven en krijg tot op de dag van vandaag alleen maar aanmaningen om te betalen, terwijl Simpel nu haar helemaal heeft afgesloten.
Ik belaal helemaal niets meer, ze zoeken het eerst maar eens uit voor me! Woest ben ik, ik had dit abonnement afgesloten voor mijn dochter omdat ze hartklachten heeft en mij MOET kunnen bereiken als het fout gaat.
Teneinde raad heb ik maar weer een simkaartje gekocht met beltegoed voor haar, dus WEER extra kosten terwijl ik met 2 pubers van een WAO uitkering rond moet komen en niet veel te besteden heb.
Schandalig vind ik het, en met mij vele anderen, ik wil van mijn abonnement af, maar dat kan dus niet omdat het nog meer dan een jaar loopt.
mijn klachten dus vanaf begin van abonnement op een rijtje:
Onjuiste rekeningen ontvangen met dubbele kosten
Belplafont kan niet ingesteld worden
Ondanks blijkt dat er genoeg sms/minuten nog op de site stonden torenhoge rekening krijgen
Niet kunnen bellen of gebelt worden of sms versturen/ontvangen
Geen gespecificeerde rekening ontvangen maar wel aangevraagt
Geen bericht terug op bellen, mailen of brieven
Nu afgesloten, maar wel rekeningen krijgen
Via de site met nieuwe inloggegevens niet meer kunnen inloggen
Site staat bijna altijd op error als je inzage wilt

Wat kunnen we er nu nog aan doen? Het is nu al zo vaak uitgelicht en op TV geweest, ik heb geen hoop meer hoor!
Die directeur die beterschap beloofde zit waarschijnlijk met goed gevulde zakken inmiddels in het buiteland ofzo??
Ik betaal geen cent meer aan ze, ik verbruik niets, krijg naar mijn mening zelfs nog veel geld van ze terug.

Graag uw reactie hierop, alvast bedankt.

mvg. Mevr. Meier

2435 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Dec 15, 2014 om 23:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Maar als u dan al zoveel problemen met dieclub hebt gehad, waarom hebt u dan niet gezorgd dat de opzegging bevestigd werd?

ma
door majootje - Dec 15, 2014 om 23:34
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

Heb meerdere malen daarna nog gemaild, gebeld en geschreven waar de bevestiging bleef van het telefoongesprek, dit zonder enig resultaat helaas.
Ineens was Berdien niet meer bereikbaar, eveneens de klantenservice, daar kreeg je alleen een bandje te horen dat wegens drukte Simpel dus niet te bereikbaar was.
Moet zeggen dat na 3/4 jaar pogingen doen om de zaak op te lossen ik het ook behoorlijk beu was om iedere keer weer extra per minuut bellen te moeten betalen, ik kan dat gewoon niet meer betalen.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Dec 16, 2014 om 13:09
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

"Ondanks blijkt dat er genoeg sms/minuten nog op de site stonden torenhoge rekening krijgen"
Je moet ook niet in de laatste 10 dagen van 'n maand jouw minuten willen opmaken, deze schuiven ze door naar de volgende maand.

Ook mij (domme ik) hebben ze op deze wijze willen oplichten (toen wist ik nog niet wat ik nu wel weet :-)), dat dacht ik toch niet. Echter weigert Simpel (alhoewel de claim van Lindorff afkomstig is van T-Mobile) mij voor de rechter te slepen, blijft het enkel bij dreigen.

ma
door majootje - Mar 2, 2015 om 15:41
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ja hoor, WEER GEEN bericht terug gehad op mijn ellenlange klachtenbrief die al meer dan een maand geleden is opgestuurd naar Direct Pay en Simpel (T-Mobile) Zeer uitgebreid alle bewijzen gekopieerd wat betreft mijn correspondentie van 2 jaar geleden met Simpel, niks mag baten. Onterechte rekeningen krijgen terwijl ik niet eens meer klant ben, nu deurwaarder Van Bergh & partners over me heen!! We moeten zelf maar eens een rechtszaak tegen Simpel beginnen geloof ik, welke gedupeerden doen er ook mee? Radar, Kassa, ombudsman etc. kunnen ook niets doen tegen deze malafide oplichtersbende! Heb nu al meer dan 2 jaar hopeloze ellende en moet betalen voor iets wat ik nooit gekregen heb, terwijl beloofd was door Simpel dat het terugsturen van de simkaart genoeg zou zijn om het abbo te beëindigen.

aurora1
door aurora1 - Mar 2, 2015 om 15:59
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Heeft u uw klacht al eens bij Klacht.nl geplaatst, daar lijken ze actief te zijn klik hier.
He KlachtenKompas is er ook nog: klik hier.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer