di
door dipo Aug 4, 2014 om 21:37
Vakantie & reizen

Wie heeft ervaring met LIV Bari koffer?

In mijn LIV Bari koffer zit na een maand al een scheur. van plm 15 cm. Of die er al zat bij aflevering weet ik niet. Hij is een keer mee geweest op vakantie. Nu vraag ik me af of het materiaal niet deugdelijk is. Wie heeft ervaring met een dergelijke koffer?

958 10 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Aug 4, 2014 om 22:01
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Als het een zachte versie van de Liv Bari koffer betreft: verbaasd me niets: ziet er leuk uit maar heeft en geeft niet echt bescherming op vliegvakantie waar met koffers gesmeten word. Als u zelfs niet weet of de scheur er al bij aankoop in zat, tja, dat is dan aan uzelf te wijten. Ik vind de koffer 2 keer niks, eerlijk gezegd. Alleen het feit dat ie lichter is dan de Samsonite haalt kopers over. Ik persoonlijk hoe 'um niet meer.

tenormin
door tenormin - Aug 4, 2014 om 22:02
16829 Antwoorden / 108 Vragen

'hoef"hem niet meer. Sorry.

Cookies
door Cookies - Aug 4, 2014 om 22:13
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=tenormin schreef op maandag 4 aug 2014, 22:01]Als het een zachte versie van de Liv Bari koffer betreft: verbaasd me niets: ziet er leuk uit maar heeft en geeft niet echt bescherming op vliegvakantie waar met koffers gesmeten word.

De Liv Bari koffer heeft een harde case.

Heb er zelf geen ervaring mee, maar niet eerder klachten over deze Bari gelezen.

Cookies
door Cookies - Aug 4, 2014 om 22:14
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Zou wel terug gaan naar V&D, tenslotte is het bepaald geen deugdelijk product gebleken.

Je kunt je klacht ook neer zetten op klacht.nl, ik zie dat op klachten daar wel gereageerd wordt door V&D.

tenormin
door tenormin - Aug 4, 2014 om 22:38
16829 Antwoorden / 108 Vragen

@Carola.83. Op de eerste plaats: lees niet dat koffer bij V&D is gekocht. Maakt niet uit. Heb zelf een Liv Bari koffer "gehad" de softe versie. Maar jij weet ook, net als anderen, dat er met koffers niet bepaald zachtzinnig wordt omgesprongen. Plus dat de TS niet weet of die scheur er nu al was of niet. De 'mijne' kwam ook kaduuk van de lopende band. Ging er echt heel op. Maar geen vergoeding of nieuwe, want...enfin vul zelf maar in wat de verkopende partij dan zegt.

diumenge
door diumenge - Aug 4, 2014 om 23:13
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ik lees nergens dat TS met vliegvakantie is geweest, maar dat ze daar niet zachtzinnig met koffers omgaan mag bekend zijn. Mijn Samsonite heeft ook al de nodige beschadigingen.

tenormin
door tenormin - Aug 4, 2014 om 23:36
16829 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=diumenge schreef op maandag 4 aug 2014, 23:13]Ik lees nergens dat TS met vliegvakantie is geweest, maar dat ze daar niet zachtzinnig met koffers omgaan mag bekend zijn. Mijn Samsonite heeft ook al de nodige beschadigingen.

Nou ja, diumenge, we gaan ervan uit dat, als je een koffer meeneemt, we ergens naar toe gaan. En okay, bij een busreis gaat het er iets zachter aan toe, tot er een zware koffer bovenop word gekwakt. Dat jouw Samsonite (net als de mijne) niet ongeschonden uit de strijd komt; alle koffers krijgen wel een souvenir van vervoer, vroeger of later.

pi
door pieterwolters - Aug 4, 2014 om 23:44
3610 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=tenormin schreef op maandag 4 aug 2014, 22:38]@Carola.83. Op de eerste plaats: lees niet dat koffer bij V&D is gekocht. Maakt niet uit.

LIV is het huismerk van V&D....

tenormin
door tenormin - Aug 4, 2014 om 23:52
16829 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=pieterwolters schreef op maandag 4 aug 2014, 23:44]
LIV is het huismerk van V&D....
Weet/wist ik niet, maar wel destijds bij V&D gekocht. Let er niet op: Frans Molenaar kleding koop ik ook bij C&A. ?

Cookies
door Cookies - Aug 5, 2014 om 00:04
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=tenormin schreef op maandag 4 aug 2014, 23:52][quote=pieterwolters schreef op maandag 4 aug 2014, 23:44]
LIV is het huismerk van V&D....
Weet/wist ik niet, maar wel destijds bij V&D gekocht.

Misschien er dan ook geen opmerking over maken als je het niet weet?