be
door bernadetje50 Dec 2, 2014 om 21:05
Elektronica & tv

Wie kent ANED uit Hoogezand

Wie is bekend met een uitnodiging van Aned Postbus 19 in Hoogezand. Tel.: 061-4129248
Ik ben geselecteerd uit mijn postcodegebied en tijdens een bijeenkomst in Tilburg binnenkort krijg ik een delicatessenpakket, een 12-delig Espressoset en voor iedere gast een Cappuccinomaker. Bovendien krijgt ieder aanwezig echtpaar een espress-koffiezetapparaat als extra verrassing.

In de brief is een antwoordkaart, waarop mijn naam en adres staan. "Om uw cadeau in ontvangst te nemen deze aanmeldingskaart zo snel mogelijk opsturen A.U.B."

Hier en daar bespeur ik taal/spelfouten. Dat vind ik altijd wel verdacht...

Wat vindt u hiervan? En, heeft u misschien ook een soortgelijke uitnodiging gekregen?

5798 11 Rapporteer

lekkerisdat
door lekkerisdat - Dec 2, 2014 om 21:12
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Mooi vliegtuigje van vouwen, proberen in de papierbak te werpen en thuisblijven.

Wil je weten waarom? Dan moet je er gewoon op in gaan :-).

lekkerisdat
door lekkerisdat - Dec 2, 2014 om 21:17
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Klik ze wisselen daar vaker van 'bedrijf'snaam dat ik naar de kapper ga.

be
door bernadetje50 - Dec 2, 2014 om 21:42
12 Antwoorden / 7 Vragen

Dank je wel voor je reactie!!
Hoe is dit te stoppen?
Ja, door niet te gaan ... oké.
Maar de zaal zal wel weer vol zitten met (oudere) mensen die deze berichten niet hebben gelezen, helaas.
Ik kan me er erg kwaad om maken en ben voornemens om niet de antwoordkaart terug te sturen, maar wel naar de locatie te gaan, waar de bijeenkomst is.

Ratten zijn het!!

tenormin
door tenormin - Dec 2, 2014 om 22:07
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Prima om je gevoel te volgen. Zijn meerdere "winnaars", ook te lezen bij forum RADAR TV. En je behoefte om er wel naar toe te gaan en de oudere medemens proberen te beschermen is een nobel en goed streven. Hoop dat je wat teweeg kunt brengen bij die bijeenkomst. Wel op voorbereid zijn dat ze, zodra men het in de gaten krijgt wat u er komt doen, dat ze u met strakke hand willen verwijderen. Succes en good luck en ook: chapeau. "Kill the ratts".

valerius-2
door valerius-2 - Dec 2, 2014 om 23:42
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Ja dit is weer een mogelijkheid om u wat aan te smeren. En adres en kan makkelijk, als ze de deur langs gaan kunnen zij zo noteren , of via de telefoongids als u daar in staat En mogelijkheden genoeg om daar aan te komen.

mahadma
door mahadma - Dec 3, 2014 om 00:06
11540 Antwoorden / 51 Vragen

Dit is de klassieke instinker voor weer een nieuw topic "Ik heb wat gekocht op een verkoop demonstratie voor veel te veel geld, kan ik daar nog van af?".

Waarschijnlijk gaat het om hogere bedragen en u moet "vandaag" en "nu" tekenen als echtpaar (gezamenlijk dus) en zit u er (als het een beetje tegenzit) levenslang aan vast.

U kunt twee dingen doen: de antwoordkaart heel goed bewaren in het groot grijs archief, wat elke week door de vuilnisman wordt geleegd en NIET gaan, of gaan en belazerd te worden, maak uw keuze.

Ik zou niet gaan, maar dat terzijde.

costnix
door costnix - Dec 3, 2014 om 03:16
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Zorg er voor, dat u goede wandelschoenen aan heeft. De verkooppraatjes wordeb vaak in veraf gelegen wegrestaurants gehoude. Als u de zaal wordt uitgezet (en dat zult u) is het waarschijnlijk vervoer met de benenwagen voor u, omdat u ook niet meer van hun gratis vervoer gebruik mag maken. :-D

ge
door gerboe - Dec 3, 2014 om 10:37
806 Antwoorden / 0 Vragen

Een poosje geleden heb ik een zaaleigenaar benaderd en hem gezegd welke vorm van belazeren hij in huis haalde. Die had daar geen boodschap aan. Bezoekers vonden het over het algemeen gezellig zei hij en hij kon de inkomsten van de zaalverhuur in deze moeilijke tijden goed gebruiken. Jammer, ook op deze manier zijn deze oplichters niet te stoppen.

edrick3
door edrick3 - Dec 3, 2014 om 10:41
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Ja hoor..... zo gauw er 'cadeaus' staat en 'extra verrassing' wordt de hebzucht aangewakkerd.
En daarna volgen de overredingspraatjes om TE dure - waardeloze - matrassen, dekens, dekbedden en noem maar op te kopen.

NIET intrappen!

costnix
door costnix - Dec 3, 2014 om 11:13
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Mijn ouders gingen wel eens mee met zo'n reisje. Tijdens de presentatie deed mijn vader zijn hoorapparaten uit en mijn moeder deed net alsof ze doof was. Ze zijn met de "cadeautjes" thuis gekomen zonder maar ook iets te hebben gekocht. Op een gegeven moment werden ze niet meer uitgenodigd. Vreemd hè? :-D

di
door digioma - Dec 3, 2014 om 11:14
646 Antwoorden / 29 Vragen

Wanneer je echt stevig in je schoenen staat een net zo'n nuchtere vriendin meenemen kun je er toch een amusant dagje-uit aan overhouden. Ooit naar zo'n verkoop (per bus en aan de andere kant van het land) geweest met m'n dochter van toen 18 jaar; we waren de jongste deelnemers. Van de eerste tot de laatste minuut hebben we ons kostelijk vermaakt en helemaal niets aangeschaft, maar ons ook verbaasd over de naïviteit van de medemens. De organisatoren konden ons de zaal wel uit kijken, toch zelden zo gelachen om bijv. een 10-rangs muzikant of een mode-show met heel vreemde modellen en kleding. De kadootjes stelden niks voor en de warme maaltijd nog minder, maar 't was de prijs van de reis achteraf wel waard (dacht 30 gulden met z'n tweeën) voor het hele absurde gebeuren .Nu, ruim 30 jaar later hebben we het er nog wel eens over.