sj
door sjacobaco Nov 16, 2004 om 16:04
Huishouden & energie

Wie trapt er in de onzin van de Keukenkampioen?

Afgelopen zaterdag bij de keukenkampioen in Woerden geweest.

Foute verkoper die vertelde dat er "alleen vandaag" een actie was: 40% korting met gratis plaatsing.

Dikke onzin natuurlijk, die actie hebben ze elke dag alleen onder een andere naam...

Het "drukmiddel" van de verkoper was dat we niet in aanmerking zouden komen voor een korting op een andere dag....
Ook toen ik een aantal keer vroeg of er op andere dagen ook acties zouden zijn antwoordde hij ontkennend.

Meneer stond gewoon tegen ons te liegen!!!! Hij verkoopt geen keukens, alleen maar praatjes

Iemand anders hier ook ervaring mee bij de keukenkampioen??

13912 9 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 16, 2004 om 16:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit gebeurt niet alleen bij de Keukenkampioen. Ga eens een dagje naar Seats en Sofas en je komt door alle onzin en alleen vandaag of alleen voor u aanbiedingen helemaal sufgeluld thuis. Ben ooit eens naar een aanbieding wezen kijken en na 5 minuten gillend weggerend. Wat een kolderverhalen hebben ze daar ! PML

ve
door verwijderd - Nov 16, 2004 om 16:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo sjacobaco,

nee hoor geen ervaring mee, ik trap niet zo snel in mooie verkooppraatje, wat de verkoper betreft tja het is een verkoper met mooie praatjes en een goeie verkoper zal er alles aan doen om jou iets aan te smeren anders had hij wel een ander vak uitgekozen.

groet tuinfreak

ve
door verwijderd - Nov 16, 2004 om 16:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat is natuurlijk zo, maar als iemand al tegen je staat te liegen over een aanbieding schept dit niet veel vertrouwen voor een aankoop.... snel naar huis gegaan!

ve
door verwijderd - Nov 16, 2004 om 16:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

idd sjacobaco, heel verstandig niet intrappen als je toch niet van plan was wat te bestellen, gewoon maar weer naar huis gaan want ze hebben altijd wel weer een aanbieding als het niet morgen is dan wel volgende week, neemt niet weg dat als je morgen weer naar binnen loopt je dezelfde onzin te horen krijgt.

groet tuinfreak

ve
door verwijderd - Nov 17, 2004 om 19:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je hebt helemaal gelijk, de verkopers worden onder druk gezet en die zet op zijn beurt de klant onder druk.KORTING krijgt iedereen en GRATIS zou pas gratis zijn als ze het bij de stoep zouden zetten.

Ze verhogen de prijzen met zon actie om dan korting te kunnen geven.Het enige waar ze korting op moeten geven is de adviesprijs van de apparauur, want in die gidsen van bijv. Siemens staat de adviesprijs van Siemens, de rest is ingebouwde lucht die er later uit laten lopen.........blablabla dus als u vandaag beslist.....

De beste tijd om een keuken te kopen is wanneer u het wilt, tegen het eind van de maand kan wel s lucratief zijn, zeker bij deze stunters.Doe zelf maar een voorstel van 50% op het totale bruto bedrag en let op hun reactie.....

Dus mensen: korting is ingebouwd, waarom zouden ze u korting geven en een ander niet? bulshit!!!!!

Hoe meer ze schreeuwen hoe meer u kan schreeuwen.....

ve
door verwijderd - Nov 17, 2004 om 19:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zou tegen hem zeggen:

Morgen is het bier gratis.

Slaat nergens op maar wat die verkoper u verteld heeft is kletspraat.

Vr. gr.

ve
door verwijderd - Nov 17, 2004 om 23:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is leuk om te zien dat er gelukkig ook nog klanten zijn die hun hersens gebruiken. Dit soort zaken kunnen blijven bestaan omdat er nog steeds klanten rondlopen met het IQ van een poffertje.

Mensen trap er niet in. Blijf nakenken.

ve
door verwijderd - Nov 25, 2004 om 15:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

En het leuke van dit verhaal is dat de eigenaar van Keuken Kampioen Woerden (franchisewinkel) dezelfde eigenaar is van Keukenconcurrent Woerden (zit naast elkaar).

De uiteindelijke eigenaar is DMG (De Mandemakers Groep), maar de uitvoerend directeur (en franchisenemer) is Ernst Bareman. Dit heeft in Woerden dus 2 winkels naast elkaar, van 2 verschillende formules. Je zou wel eens het kunnen treffen dat je een verkoper van Keuken Kampioen Woerden bij de Keukenconcurrent aan het werk ziet. Nu weet je dan waarom!

Keukenconcurrent doet 5 apparaten gratis en gratis montage, Keuken Kampioen 40% korting en gratis montage. En ze zeggen er altijd bij dat het de laatste week is, en dit roepen ze al 1 1/2 jaar. Dus koop gewoon ergens een keuken bij een verkoper die u wilt helpen bij aanschaf van een keuken en niet bij een verkoper die praatjes verkoopt en die zijn zakken wil vullen. Er zijn veel verkopers die het maar een korte periode bij bijvoorbeeld Keuken Kampioen en Keukenconcurrent volhouden. In korte tijd verdienen ze veel geld, gaan dan naar een andere winkel binnen de formule DMG of naar de concurrent, de orders worden door andere verkopers overgenomen ter uitwerking, echter kan het kwaad dan al geschied zijn. Keukenconcurrent omschrijft niet altijd alles op een orderbon!

Hopelijk is uw vraag (mede) beantwoord.

Keukenspecialist.

ve
door verwijderd - Nov 25, 2004 om 15:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb een in een kantoorpand gewerkt met op de begane grond een beddenwinkel. Op alle ruiten zaten grote reklameaffiches met daarop de tekst "TOTALE LEEGVERKOOP". Iedere week kwamen de vrachtauto's de voorraad aanvullen en de totale leegverkoop heeft jaaaren geduurd (misschien nog wel want ik werk niet meer in dat pand). Dus als je belazerd wilt worden is er keus zat. Trouwens ik vind iemand met het verstand van een poffertje nog meevallen ik zoek het meer in de richting van een aalbes. :-D   PML