pv
door pvdmarel Jan 16, 2015 om 16:05
Geldzaken & recht

Wijzigen tegenrekening

Ik heb maanden geleden mijn tegenrekening bij internetbank Money You gewijzigd. Dit leek in orde, totdat ik onlangs geld naar de tegenrekening wilde overmaken. Bij het volgen van de stappen hiertoe bleek mijn oude (en inmiddels opgeheven) tegenrekening nog in het systeem te zitten. Bij navraag bij de bank bleek dat er iets mis was gegaan in hun systeem. Ze, de IT-afdeling, gingen de fout herstellen i.e.de tegenrekening aanpassen. Dit kon echter wel 3-4 weken duren!!! Sneller was niet mogelijk, ook al lag de fout bij hen. Ongelofelijk dat dit in de 21ste nog kan gebeuren. Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die dit soort ervaringen hebben.

475 5 Rapporteer

door 1953 - Jan 16, 2015 om 16:12
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Nogmaals die tegenrekening wijzigen.

pi
door pieterwolters - Jan 16, 2015 om 18:00
3610 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=pvdmarel schreef op vrijdag 16 jan 2015, 16:05]Ongelofelijk dat dit in de 21ste nog kan gebeuren.

Het is inderdaad te gek voor woorden dat mensen in deze tijd nog fouten kunnen en mogen maken. Op staande voet ontslaan dat volk....

tijger1
door tijger1 - Jan 16, 2015 om 18:06
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nee, dit soort ervaringen heb ik niet. Hoe is het mogelijk dat dit fout kan gaan. Onbegrijpelijk.;-)

valerius-2
door valerius-2 - Jan 16, 2015 om 18:57
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Ja de digitale wereld is nog lang niet 100 %, Er moet nog veel gebeuren voordat het volmaakt is.

aurora1
door aurora1 - Jan 16, 2015 om 18:57
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Het valt allemaal niet mee.