le
door levensgenieter Aug 17, 2014 om 16:10
Auto & vervoer

Wil mijn geld terug

Op 26-07-2014
4 broeken gekocht: 3 voor de prijs € 25.00 per stuk en 1 voor de prijs van € 20.00. Gekocht bij Lion Fashion diamantplein 69 a in leiden. Met verkoper afgesproken dat ik een broek (die reeds volledig betaald heb ) op 02-08-2014 zou kunnen komen ophalen . Deze broek was er niet in gewenste kleur. Op vrijdag 01-08-2014 langs de zaak gegaan of mijn broek er inmiddels was maar helaas. Er werd mij beloofd dat de broek zou worden opgestuurd, dit omdat de winkel voor een maand gesloten zou worden. Op 07-08-2014 tel contact gehad waar mijn broek bleef en te vertellen dat een broek helemaal stuk was en in een andere broek twee vlekken zaten die ik er met geen mogelijkheid uit kreeg. Op haar verzoek heb ik beide broeken opgestuurd.
13-08-2014 mail gestuurd en gezegd dat ik mijn geld van de broeken en de verzendkosten( totaal € 77,68 ) uiterlijk 18- 08-2014 teruggestort wil. Tot op heden hebben ze niets van zich laten horen.

359 6 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Aug 17, 2014 om 16:28
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En wat is uw vraag?

Die vlekken had u toch kunnen zien en broek helemaal stuk, waardoor? En geld terug? Dat is nog maar de vraag. Misschien sturen ze wel nieuwe broeken.

Cookies
door Cookies - Aug 17, 2014 om 16:29
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Op dezelfde vraag zijn al 9 antwoorden gegeven KLIK

Nog een keer dezelfde vraag stellen, is nergens voor nodig.

le
door levensgenieter - Aug 17, 2014 om 16:56
2 Antwoorden / 2 Vragen

Wij hebben die vlekken in de winkel niet gezien. Anders had ik die broek niet gekocht De andere broek is zo dicht bij de naad gestikt dat het bij het passen al stuk is gegaan en ik en de verkoper dus niet gezien hebben. Broek thuis de kast ingegaan en een week later ontdekt. Ik had dit alles aangeschaft voor mijn vakantie . Nu geen geld en geen broeken . Waar kun je terecht voor advies hoe je dit moet aanpakken heb dit nog nooit bij de hand gehad

edrick3
door edrick3 - Aug 17, 2014 om 17:14
27632 Antwoorden / 85 Vragen

.....[uiterlijk 18- 08-2014 teruggestort wil. /i].....
't Is vandaag pas de 17e (en weekend!)

r.kemperman
door r.kemperman - Aug 17, 2014 om 18:15
423 Antwoorden / 4 Vragen

U schrijft zelf dat de winkel een maand dicht gaat.
Mogelijk reageren ze niet omdat ze dus met vakantie zijn?

mahadma
door mahadma - Aug 17, 2014 om 19:34
11520 Antwoorden / 51 Vragen

in een andere broek twee vlekken zaten die ik er met geen mogelijkheid uit kreeg.

Dus heeft u ZELF geprobeerd om de vlekken te verwijderen, da's niet slim. Daarmee verspeelt u rechten. Het zal mij niet verwonderen als u niets meer terug krijgt.