lv
door lvank Nov 24, 2015 om 18:42
Computers & telefonie

Windows 10

Sinds 2 dagen heb ik plotseling geen windows 10 startscherm meer. Uren zoeken op internet naar een mogelijke oplossing. Velen hebben kennelijk identiek probleem. Uiteindelijk Microsoft helpdesk gebeld. Aardige Limburgse jongens aan de telefoon, een paar oplossingen gekregen die niet hielpen. Laatste advies: we kunnen u in contact brengen met onze technische afdeling, maar dat kost wel € 85,-- . Of € 110,-- voor een heel jaar. Nou vraag ik me af of dat wel normaal is. In hun product zit wat fout, ze kunnen het niet oplossen, tenzij tegen een fikse betaling. Tel uit je winst ( meneer Gates), nu weet ik eindelijk hoe je de rijkste man ter wereld wordt.

608 7 Rapporteer

marita567
door marita567 - Nov 24, 2015 om 19:02
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Hallo Ivank ,

Kijk in deze lijst met terugkerende vragen en oplossingen in Windows 10 , uw probleem staat er ook tussen .
Ook heb ik deze lijst bij tips geplaatst,
klik hier

vr,gr.

ph
door philip36 - Nov 24, 2015 om 19:31
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Misschien heeft u hier iets aan

http://www.computeridee.nl/forum/#!/topic/start-menu-en-taakbalk/?filter=FAQman

marita567
door marita567 - Nov 24, 2015 om 19:52
1576 Antwoorden / 17 Vragen

De link van philip36

klik hier

lv
door lvank - Nov 25, 2015 om 23:44
2 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=marita567 schreef op dinsdag 24 nov 2015, 19:02]Hallo Ivank ,

Kijk in deze lijst met terugkerende vragen en oplossingen in Windows 10 , uw probleem staat er ook tussen .
Ook heb ik deze lijst bij tips geplaatst,
klik hier

vr,gr.

lv
door lvank - Nov 25, 2015 om 23:48
2 Antwoorden / 3 Vragen

Bedankt Marita. Fijn dat mijn probleem ertussen staat. Alleen, daarmee heb ik nog geen oplossing. Alle geboden tips werken niet. Niet zo verwonderlijk als MS het zelf ook niet weet (tenzij tegen betaling, en dan moet je nog maar afwachten)

mvg

ph
door philip36 - Nov 26, 2015 om 00:36
2275 Antwoorden / 4 Vragen

@ivank

Ik adviseer iedereen om een image van hun besturingssysteem te maken en dat op een externe HD te zetten.

Nu en dan de image bijwerken met de laatste wijzigingen van de interne HD en u bent een blij mens als er zich problemen voordoen op of met de HD van de computer.

Problemen met virussen, opstarten, harde schijf stuk, geen dagen werk om alles weer opnieuw te installeren, gewoon het imagebestand terug op de harde schijf zetten en u hebt binnen een klein uur weer een werkend systeem.
Het image programma doet zijn werk u hoeft er niet bij te blijven.

marita567
door marita567 - Nov 26, 2015 om 08:11
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Hallo Ivank ,

Waarom gaat uw niet eens inlichtingen vragen bij een computer speciaalzaak , misschien kunnen zij u helpen , of hebt uw dit ook al gedaan ?

vr,gr.