door wilter Mar 5, 2015 om 12:22
Computers & telefonie

Windows beveiliging

Wie weet een oplossing? In het opstartscherm tikt ik aan windows mail maar nu vraagt hij een gebruikersnaam en wachtwoord. Deze weet ik niet precies want t aanmelding mislukt steeds. Ga ik naar ziggo mail dan werkt het wel. Normaal was het zo de windows mail de bericht in ziggo mail ophaalde. Mijn vraag, wie weet een oplossing. Als ik de labtop terug zet naar de fabrieksinstelling zou windowsmail dan wel weer kunnen werken? Allen moet ik dan de updates van 4 jaar terug weer installeren! Graag een reactie, hoop dat ik beetje duidelijk ben geweest maar alvast bedankt voor je reactie. Willem - Groningen

1220 10 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Mar 5, 2015 om 12:44
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Heeft u al eens gedacht aan system herstel, dat kan u eerst proberen voordat u de beslissing neemt om vanaf de eerste instellingen weer te beginnen.

reflecs
door reflecs - Mar 5, 2015 om 12:48
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Begrijp ik het goed dat Windows mail om de gebruikersnaam en wachtwoord van Ziggo vraagt? Als u in uw browser I.E. of Firefox het wachtwoord heeft opgeslagen, kunt u uw gegevens bij "opgeslagen wachtwoorden" vinden. Als u niet weet hoe dat werkt bij uw browser kunt u dat natuurlijk ook hier vragen :)

wi
door wilter - Mar 5, 2015 om 12:49
20 Antwoorden / 14 Vragen

Heb ik al gedaan, echter er veranderde niets. Het systeem blijft vragen naar de inlog gegevens.

wi
door wilter - Mar 5, 2015 om 12:51
20 Antwoorden / 14 Vragen

Nee hij vraagt na het opstarten om de inloggevens voor windows mail. Voor ziggo mail heb ik gegevens wel en dat werkt prima.

ph
door philip36 - Mar 5, 2015 om 12:52
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Kijk eens onder e-mail accounts.
Verwijder eventueel het account en begin opnieuw met het aanmaken van het e-mail account.

wi
door wilter - Mar 5, 2015 om 12:53
20 Antwoorden / 14 Vragen

Misschien nog belangrijk, heb windows vista heb!

edrick3
door edrick3 - Mar 5, 2015 om 12:53
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo wilter,

Lees eens hier.

Suc6

wi
door wilter - Mar 5, 2015 om 12:56
20 Antwoorden / 14 Vragen

Heb ook bij microsoft gekeken en daar stond dat men de inloggevens niet kan veranderen i.v.b met beveiliging. Of dat zo is weet ik niet?

wi
door wilter - Mar 5, 2015 om 15:09
20 Antwoorden / 14 Vragen

Een ieder bedankt voor je reactie. Vooral het antwoord van edric3 heeft mij weg wijs gemaakt en heb ik het probleem kunnen oplossen. Groetjes en allen een prettig weekend.

edrick3
door edrick3 - Mar 5, 2015 om 15:14
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@wilter,

Mooi zo en bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.